Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Daphne Gefeliciteerd :D

2. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    En ik maar zoeken waar ik der naam kon vinden...
    Maar eindelijk gevonden.

Daphne, gefeliciteerd met jullie meisje Fay.
    We hopen der snel te mogen bewonderen.
    FOTO'S :)

3. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Daphne: Gefeliciteerd! Wat een prachtige naam! Leuke is dat ik een vriendin heb die zelfde naam heeft als ik heb en haar kindjes heten ook Sam en Fe (andere schrijfwijze)...Hopelijk gaat het goed met jou en jullie kleine meisje! Heel veel geluk gewenst! Laat je wel snel foto`s zien? We zijn natuurlijk enorm benieuwd!

@Pendrag: Jee wat vervelend dat je nog steeds harde buiken hebt zeg! Doe maar rustig aan en geniet lekker van het weer en van Jarissa!

4. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Heb je nog getest Bab? (Zie banner...)

5. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Cellie: Nee nog niet...weet eigenlijk niet zo goed wat mijn cyclus is. Vorige keer was ik meteen na t stoppen met de pil zwanger en nu is t ook de eerste cyclus. Als het aan het einde van de week nog "stil" is ga ik testen! Voel me eigenlijk niet echt zwanger oid...

Hoe gaat het met jouw zwangere buik? Wilde jouw babysite bekijken maar zag dat je een inlog nodig hebt!

6. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ben zo blond, zie nu pas berichtje van Pendrag met de gegevens.

@ Pendrag rustig aan doen hoor, gaat het wel weer?

@ Bab, gaat het nu weer met Luuk?

Vind het zo leuk al die weer zwnagere mama's. Hier nog een paar maanden voordat de pil weg gaat.

7. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Jodi: De hoge koorts is weg gelukkig maar vanmorgen weer 37,6....Hij heeft ook een geweldig krijsconcert gegeven toen hij zijn zin niet kreeg dus ligt alweer sinds half 9 in zijn bedje.
    Ga je nog lekker naar het strand vandaag?

8. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Daphne gefeliciteerd!
    Fay leuk dat je er "eindelijk" bent :)

9. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik zal je het wachtwoord even via pb sturen ;) Babette.

Bekenden en familie weten het antwoord zonder te vragen :)

10. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Dank je! Ga snel eens kijken hoe jouw site eruit ziet! Leuk!

11. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo andere dames,

Ik heb zondag heerlijk met 7 vrienden geBBQed, jammie. Daarna lekker nog een uurtje de vuurkorf aan, echt fijn dat we nu een tuin hebben!

VK was prima, 45 minuten wachten en binnen 3 minuten weer buiten (hartje goed, bloeddruk laaaaaaag, vragen?,nee, doei).

vandaag laatste vrije dag, maar volgend weekend lekker lang weekend naar Noord Frankrijk (wel 4 nachtjes zonder Sofie).

Broeken beginnen te knellen, moet bijna weer het zwangerschapsspul aan, heb wel topje met spagettibandjes gekocht want ik heb nu alleen warme kleding natuurlijk. Heb zo'n mooie jurk gezien maar was 150! euro, nee dus. Probeer straks zoveel mogelijk de kleren van de vorige zwangerschap te dragen.

Groetjes Lisette

12. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    @ Bab, helaas was ik vandaag aan het werk. Maar we zijn wel zondag lekker naat hetduin geweest. (samen met man, marije, Marjanne en Tedje en onze ouders, schoonvader van mijn zusje kwam ooknog halverwege) was super gezellig.
    We zaten zeg maar halverwege het fietspad naar het strand.
    We konden dus lekker kijken en het was een groot veld omringt met bomen, dus ook schaduw. Tedje en Marije hadden zich echt super uitgeleefd. Was echt super leuk om te zien. Zal zo wat foto's in mijn album of op webshots zetten. plak ik straks nog wel ergens de link.

Wat is trouwens Luuk zijn normale temp? Denk zoiets als die van Marije (36,7) Tja dan is ie toch iets verhoogd met 37.6, hopelijk ging het vandaag goed.

Marije kan ook aardig krijzen hoor als ze der zin niet krijgt en dan derzelf op de grond laten zakken, want ze is dan zoooo zielig, ha ha.

@ Lisette, gelukkig gaat alles goed met je. Das wel heel snel 3 min. Vind ik eigenlijk wel stom. Hebt volgens mij minimaal recht op 10 min. 150 euro is wel een beetje duur, hopelijk kan je nog redelijk wat aan van de vorige zwangerschap.

Gister trouwens samen met Marjanne vrijwilligers werk gedaan bij Bevrijdingspop Haarlem. Was echt weer fantastisch.
    Tijdje hier een daar bijgesprongen ( bij backstage poortjes controleren of de mensen die er in willen wel de juiste bandjes dragen, anders ze vriendlijk verzoeken het juistje bandje te halen en zolang geen toegang geven.) Maar we hebben dit jaar ook 3 uur op het podiom gestaan, daar gechecked of er alleen bevoegde mensen liepen. Ja was echt super.
    Volgend jaar weer (doen het al 10 jaar hoor, is gewoon zo leuk)

13. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Heeft iemand misschien al iets van Daphne gehoord? Ben wel heel erg benieuwd of ze al thuis is en natuurlijk naar foto`s van kleine Fay!

14. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Nee, spiek ook iedere keer op haar Hyves, begreep uit een berichtje bij haar dat er foto's bij haar man staan, maarja die zijn niet zichtbaar voor niet-vrienden :(

15. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
  16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Bericht van Mark (man van Daphne en trotse vader van Fay):
    bedankt voor de krabbel en het gaat goed hier.
    Ze zijn beide al thuis en me rust is voorbij

Er staan inderdaad foto's van Fay op zijn hyves. Het is een erg mooi meisje!

17. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik had Daphne dan zelf al wel online verwacht als echte verslaafde ;)

Maar we hebben geduld, een klein beetje dan ;)

18. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Pendrag: Ik was ook al zo nieuwsgierig om op Hyves te kijken....maar zie bij Mark geen foto`s staan. Heeft hij zijn foto`s alleen voor zijn vrienden zichtbaar?

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Meiden, ik krijg de foto van Fay niet geplaatst. Met toestemming van Mark is Fay in ieder geval te bewonderen via de weblog van Jarissa:

http://jarissa.web-log.nl/jarissa/

Ook in mijn album is deze foto van Fay nu te zien. Ik krijg hem alleen nog niet in een bericht geplakt. Maar goed, voor alle nieuwsgierige dames onder ons is Fay in ieder geval zichtbaar!

Daphne is in ieder geval, samen met Fay, thuis. Ze zal vast en zeker snel weer online zijn. Anders gaat ze wel erg cold turkey, of niet Daphne?

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Bab: yep, alleen voor vrienden. Ik ben nu bezig foto 2 van Fay in mijn album te plaatsen. Zo kunnen alle feb.mama's in ieder geval Fay vast bewonderen.

Deel Deze Pagina