@Pendrag: dank je wel voor de moeite! Wat een prachtig poppetje...Zal bij jou ook wel kriebelen zeker? Hopelijk is Daphne snel weer online!
Hihi, ja kriebelt hier enorm! Het is natuurlijk nog veel te vroeg om te bevallen maar kan niet wachten tot het zover is.
Ha ha, wacht jij gewoon nog maar een paar weekjes Pendrag. En wat is het een mooi meisje. Bedankt dat je de foto's hebt laten zien
Daphne en mark, gefeliciteerd met jullie dochter! Sam, gefeliciteerd met je zusje! Ruben zit helemaal onder de rode pukkeltjes. Eerst dachten we dat het warmte uitslag was maar Ruben zit er de hele tijd over te wrijven van de jeuk. Ws uitslag van de BMR... Pendrag, hoe is het met je vader? Moet wel een erg lelijke val geweest zijn zeg! Cellie, erg leuk kamertje voor je mannetjes! Super vrolijk.
@runner: arme Ruben. Niet lekker met dit weer jeukende bultjes hebben. Hopelijk snel weer over. Met mn vader gaat het naar omstandigheden erg goed. Hij heeft echt enorme mazzel gehad.
@Runner; hier ook echt wel een rot weekje gehad met de kleine man hoor, eerst 2 nachten koorts en dagen slecht eten, ook een dag vreemde rode vlekjes en dan dagen saggereinig, echt die BMR heeft er flink ingehakt. Ik heb het idee dat het weer langzaam normaal aan het worden is hier.
Zou het niet eten ook aan de BMR kunnen liggen? Boterhammen gaan wel redelijk nu alleen het avond eten is drama. Denk dat meneer al 4 dagen zonder avond eten naar bed is gegaan... Wij gaan nu maar weer van het mooie weer genieten.
Ja dat denk ik zeker hoor Runner, gisterenavond at meneer hier weer voor het eerst normaal! Als wij niet lekker zijn hebben we ook minder trek, toch?
hier nog zo'n gevalletje. niet echt willen avond eten (voor de tv zetten en dan een hap er in krijgen is een stuk makkelijker...) En overdag niet willen slapen, drammen, hangerig, snel huilen. En slecht slapen. 5.00 wakker. Denk dat het sinds gister weer een beetje de goede kant op gaat. Lekker geslapen op het kdv en 's avonds ook thuis (maar 4x de speen) en vanochtend weer normaal om 7.00 wakker. gelukkig
appeltjes gaan er trouwens wel in. van die kleine kinder appeltjes. als we er in de winkel langs lopen gilt ze alles bij elkaar tot dat ze er een heeft. (of dus proberen er ongemerkt omheen te lopen)
Net gebeld met HA. Uitslag urine was goed. Voor de zekerheid wordt nog wel een kweek gemaakt. Uitslag daarvan krijg ik a.s. dinsdag. Omdat ik nog wel steeds last heb van mn buik mag ik niet meer werken van de VK. Moet eerst een paar dagen helemaal geen last hebben gehad. Baal nu echt enorm!
Zo, ik probeer weer wat meer online te zijn Heb net mijn bevallingsverhaal geplaatst. Behoorlijk uitgebreid hihihihi. Ik kan niet zeggen dat ik natuurlijk bevallen echt leuk vond, was wel zwaar. Maar ik heb het wel gedaan En heb de zwangerschap voldragen! Ben gisteren naar huis gegaan, en medicijnen zijn al gestopt! Heb nu alleen nog wel pijn van de hechtingen van de flinke knip. Ben trouwens blij dat Sam geen last van de bmr heeft gehad, als enige lijkt het wel. En bab, ben benieuwd hoor
He Daphne, leuk dat je weer online bent! Wat hebben jullie een prachtig meisje gekregen zeg! En hoe bevalt het om mama te zijn van 2 knappe dochters? Ik heb net jouw bevallingsverhaal gelezen...pffff....knappe prestatie hoor! Doe het je niet na hihihi! Kan er natuurlijk ook niet over meepraten maar denk toch dat ik liever voor een ksnee ga(kan ook niet anders, heb geen keuze...dus volgende baby zal ook ksnee zijn) Tja vwb mijn banner...Heb 2 testen (digitaal) gedaan en die zeggen Niet zwanger. Weet het niet! Voel me niet zwanger oid maar ga ook niet ongesteld worden. Bijzonder...Iemand ervaring met deze situatie? Morgenvroeg met Luuk naar KA. Ben benieuwd naar de uitslag van de bloedtesten.
@daphne78: GEFELICITEERD met jullie dochter en zusje Fay! Daan is gelukkig weer opgeknapt van zijn 'inentingsmazelen'. Hij is wel druk bezig met zijn sprongetje. Zegt weer een paar nieuwe woorden: 'poko' (auto), 'ijtje' (Nijntje), 'die', 'bah'. En sinds vorige week trekt hij zich op tot staan en oefent druk met weer gaan zitten. Knappe jongen! En trots dat hij daarbij kijkt . Ik heb afgelopen zaterdag gepaintballed met mijn collega's. Het was hardstikke leuk. Ik heb een paar flinke blauwe plekken opgelopen, maar waar ik echt van baal is dat ik sindsdien een beetje last heb van het litteken van mijn keizersnede. Niet aan de buitenkant, maar binnenin voel ik telkens lichte pijnscheuten. Teveel druk op gestaan denk ik. Even goed in de gaten houden of het wel wegtrekt. Aankomend weekend lekker een lang weekend (vrijdag t/m dinsdag) weg naar Landal Suyderoogh in Lauwersoog. Zitten we volgens mij vlak bij Pendrag. Ik heb er heel veel zin in, vorig jaar hebben we het immers met één weekje vakantie moeten doen voor het hele jaar. @Bab28: Luukje weer een beetje opgeknapt na de BMR? Leuk he, al die ontwikkelingen. Volgens mij gaan onze heertjes aardig gelijk op. Fijn dat je uitstrijkje in orde was! Mij is verteld dat je na een keizersnee nog steeds op de normale manier kunt bevallen, maar dat het i.v.m. het verhoogde risico op complicaties sowieso een ziekenhuisbevalling wordt. Ben benieuwd of je ongesteld wordt of niet (duimduimduim?). @Pendrag: Hahaha, kliko! Leuk gevonden. De verf op ons tuinhekje is blijkbaar aangebracht door de bouwvakkers die de riolering in onze straat aan het vervangen zijn, om een aansluiting te markeren o.i.d. Hoe dan ook, ik hoop dat ze het weer netjes schoonmaken als ze klaar zijn. Balen dat jullie vaatwasser het heeft begeven. Al een nieuwe? Sterkte met de harde buiken, doe je het wel rustig aan? @Cellie: Aaach, nog een zielepootje met last van zijn BMR-prikje. Ellendig he, vooral omdat je zo weinig voor ze kunt doen? Daan at trouwens ook niet veel toen hij zich niet lekker voelde. En nu doet hij moeilijk met eten, niet zijn eigen eten willen maar wel van ons bord willen mee-eten . Babykamer ziet er goed uit, je moet toch wat he. Ideale oplossing zo. Sterkte met de laatste loodjes, kan me voorstellen dat je het alweer flink zat bent. @Marjanne: Zielig dat Tedje ook zo'n last had van de BMR. Herkenbaar dat onze kindjes sneller huilen als ze moe zijn of zich niet lekker voelen. Normaal zegt Daan meestal 'auw' als hij op zijn billen valt, de laatste dagen begon hij dan gelijk te huilen. @fredje8: Fijn dat je weer iets meer energie krijgt zo langzamerhand en dat alles goed gaat met de zwangerschap. @Lisette28: Fijn dat jouw zwangerschap ook voorspoedig verloopt. Veel plezier met jullie weekendje weg! @Jodi: Wat een leuke foto's van jullie duin-dagje! Laat die twee boefjes maar samen schuiven . @runner: Vervelend dat Ruben zo'n last heeft van 'inentingsmazelen'. Hopelijk knapt ook hij weer snel op. Groetjes, Wendy
@Wendy: Ivm een afwijkende baarmoedervorm (bihornica) zal een volgend kindje wss ook in stuit gaan liggen. Tevens krijg ik geen/nauwelijks ontsluiting door die afwijking dus vandaar de ksnee. Ach heb er geen moeite mee en het graag over voor een volgend kindje! Leuk en herkenbaar om te lezen hoe Daan ontwikkelt! Fijn dat hij kan staan! Leuk om te zien hoe trots ze dan zijn he? Hier ook 1 die Nijntje kan zeggen...noemt haar "Deitje". Zegt nu ook poesje, die, daar, deze, dat, hebbe, MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa haha! Vind het erg leuk om contact met hem te kunnen maken.
@Bab28: Ja leuk he, dat geklets? Daan zegt gelukkig tegenwoordig ook vaker 'papa'. Ik werd af en toe gek van het gezeur om 'mamamamamama'. En mijn man maar lachen. Groetjes, Wendy