Nou Bab, kan me voorstellen dat het een beetje frustrerend wordt. Maar natuurlijk net als mijn zus, was mijn cyclus ook een beetje anders voordat Tedje in mijn buik kwam Pendrag hoop dat het beter met je gaat! Oja enne ik ben ook goed verwend met mamadag! Heb eindelijk een foto van mijn twee mannen! en ook lekkere verwendingetjes voor onder de douche en parfumvrij. Lief mannetje heb ik! We hebben lekker bij mijn ouders gegeten en in de tuin gespeeld, nou Tedje dan hè
Hallo dames, Hier heerlijk weekend gehad zonder Sofie. Heb 15 kilometer gelopen over het strand (en over de rotsen geklauterd). Ook nog gestrandzeilt, supercool! Ben nu wel erg moe. Sofie heeft wel koorts gehad dit weekend (41) maar ze speelt volgens mijn ouders gewoon blij verder. Ze willen naar de dokter maar ik vind dat eigenlijk niet echt nodig, komt vast van de prikken donderdag, wat vinden jullie? He pendrag, nog wel even de baby binnenhouden hoor! Daphne, leuk een nieuwe banner, wat een schatje. Cellie, hier helemaal geen last van de warmte, heb het vooral koud Bab: ik ben ooit na het stoppen met de pil 10 weken niet ongesteld geworen, dus heb geduld (of toch ?) Groetjes Lisette
Cellie: Het gaat goed met Fay, ze zit al bijna op haar geboorte gewicht, en het stompje navelstreng is eraf. Het gaat redelijk met de combinatie van 2 kindjes. Het is nog wennen we moeten echt in een ritme zien te komen. En dit weer helpt niet mee. Papa is heeeel erg lief Kraamzorg, was geweldig hihihi, echt een van de oude doos, maar ze deed echt alles voor ons! En is nu alweer over, ik zou nog 20 uur extra krijgen maar helaas.. tekort aan kraamzorg bij ons (krijg nu 400 euro vergoeding) Marjanne, ik kan jullie ook niet missen hoor! Pendrag, doe jij eens even niet zo eng! Spreek die kleine dame maar eens goed toe dat ze moet blijven zitten! Bab, ook hier na het stoppen met de pil 4 of 5 of 6 weken cyclussen. (En heel wat verspilde testen daardoor). Zo nu ga ik naar bed moet echt bijkomen van de nachtvoedingen. Want die heb ik bij Sam ook niet. xxx
@Bab: blijven afwachten maar. Vervelend. Hoever zijn de plannen voor jullie nieuwe huis inmiddels? @Jodi: ik heb je boodschap doorgegeven aan de jongedame. Hopelijk luistert ze naar jou/jullie. @Marjanne: klinkt als een heerlijke moederdag. Ik ga nog verwend worden met een picknickmand. Is natuurlijk niet gelukt om die zaterdag op te halen. Niet erg, had liever Ron bij me dan die picknickmand. @Lisette: klinkt als een heerlijk actief weekend! Lekker hoor. Met alleen koorts gaan wij ook niet naar de HA. Tenzij het echt meer dan 3 dagen aanhoudt. Maar als ze verder gewoon vrolijk is, doen wij ook niet zo veel. @Daphne: pracht banner heb je gemaakt meid. Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Ritme is natuurlijk van harte welkom maar dat komt echt wel! Hier een saaie dag. Veel op bed gelegen en paar keer buiten gezeten (thee drinken en eten). Mn ouders zijn de hele dag geweest. Ron heeft de elfstedentocht gefietst. Een hele prestatie! Was goed voor hem, even alle stress eruit fietsen. Morgenavond komt mn moeder weer zodat ik of haar of Ron om me heen heb als Jarissa thuis is (die gaat morgenmiddag gewoon naar de opvang). Is toch moeilijk om je aan bedrust te houden met zo'n dreumes om je heen. Het is wel een fantastisch kind trouwens! Kan me niet voorstellen dat brusje net zo fantastisch wordt maar ach, met hetzelfde genetische materiaal kan het maar zo!
@Pendrag: Dat komt vast helemaal met goed met kleine Brusje...Zulke lieve ouders en zus, zij komt in een geweldig nestje terecht! Ze moet nog wel even wachten hoor voor ze jullie mag ontmoeten! As vrijdag wordt het koopcontract getekend en dan is het afwachten wanneer die oude mensen die erin wonen een bejaardenwoning krijgen toegewezen. Dat is op zijn laatst 1 januari 2009 zoals het er nu uitziet. Spannend he? We zijn er gisteren langs gefietst en het is er prachtig nu....de kersenboomgaard staat in bloei en alles is mooi groen. Wel kun je zien dat het absoluut niet bijgehouden wordt is eea verwilderd. Komt wel goed als we er kunnen gaan wonen. Maar eerst moet er nog heel veel verbouwd worden. Ben wel stiekem al na een paard aan het kijken... Herkenbaar dus zo`n rare cyclus na het stoppen met de pil? Bij Luuk was ik direct na het stoppen zwanger en had een cyclus van 28 dagen...zit nu geloof ik al op 37...Pfff moeilijk is wachten dan, en Daphne idd al 3 verspilde testen. Hopelijk mogen wij ook snel een brusje voor Luuk krijgen!
@Bab: dank voor je lieve reactie. Wat een heerlijke vooruitzichten heb je. En ja, ongesteld worden liever niet natuurlijk maar als je test toch negatief is, dan is het wel zo prettig als je cyclus het 'weer doet'.
@ bab, tje wie had dat nou ooit gedacht dat je dáár blij mee zou zijn @ Daphne, leuke banner heb je! @ Pendrag, snap dat je liever je mannetje heb dan een picknickmand. hihi
Hihi ben nog nooit zo blij geweest op mijn eerste ongidag! Nu moet ik er ook eerlijk bij zeggen dat ik er ook nooit last van heb...dus mijn dag kan niet meer stuk vandaag
Goed om te lezen Daphne! Ik heb maar 24u aangevraagd aan kraamzorg (moeder en kind zorg) verder regel ik het zelf wel en manlief is 3 weken vrij. Ik voel me gewoon beter zonder hulp in huis. Maar die 400 die je nu krijgt is zeker niet verkeerd. Hier op wat kleine dingetjes na (postzegels kopen en klossen halen, dat soort dingen) er wel klaar voor. Ik zou het wel leuk vinden als de 12 dagen die ik vorige keer extra 'moest' nu kado krijg Fijn dat je cyclus weer op gang is Babette! Nieuwe ronde nieuwe kansen, ook leuk
heeey ik ook weer hier, ik reageer niet zoveel meer omdat ik daar soms gewoon geen zin in heb ( sorry) ik lees nog steeds wel mee hoor en lees dus ook hoe het met jullie allemaal gaat. hier gaat alles goed. maureen loopt aan een stuk door en kletst me de oren van het hoofd. wel erg gezellig! @ daphne mooi meisje is fay hoor! @ cellie hoop dat je snel mag gaan bevallen ( wel na 37 week) voor alle zwangeren onder ons een fijne zwangerschap nog gewenst voor zolang als het nog mag duren. @ bab fijn hè als je weet waar je aan toe bent met je ongi @ pendrag de kleine meid moet nog wel lang in je buik blijven hoor! lekker rustig aan doen! als je je van de week nog verveelt geef je maar een gil dan kom ik je gezellig gezelschap houden! sorry voor de gene die ik ben vergeten maar het is ook al lang gelden dat ik gereageerd heb dus kan ik niet alles onthouden wat ik gelezen heb, liefs rianne
@Rianne: zal ik zeker doen! Op dit moment verveel ik me af en toe wel maar moet ik nog steeds op bed liggen. Bezoek is nog even te veel. Ik hoop dat dat nog beter wordt!
Oei pendrag, dat was zeker schrikken! Maar kon het nu door een blaasontsteking komen of had je daar al antwoord op gegeven? Gelukkig is het goed afgelopen. Heb je nu je laptop naast je kussen liggen? Daphne, lekker aan het genieten van de kleine spruit? Is zeker wel even heel anders dan de eerste paar weken dat Sam op de wereld was. Valt het een beetje mee 2 van die ukkies? Bab, hihi, wat kan een mens blij worden van de duivels. Ik zit nu zelf op dag 40 en nog geen ene teken van die duiveltjes.... Ik hoop met je mee dat het snel raak is. Cellie, jij woont toch ook vlakbij het strand? Wij zijn ook een weekend weg geweest. Met m'n schoonouders naar de huttenheugte. Erg leuk park. Ruben heeft super genoten (en wij natuurlijk ook). Meneer heeft er opeens 2 hoektandjes bij (boven) terwijl zijn onderste kiesje nog niet eens door is... vreemd... Slaapt vandaag erg veel omdat het hele weekend volgepland zat, lekker rustig. Die warmt blaasjes, hoe lang kan dat duren voordat dat weg trekken?
@Runner: yep, laptop op bed! Lang leve de moderne techniek. Verveel ik me tenminste ietsje minder. Mn klachten zijn wel begonnen met blaasontsteking maar die is al 2 weken over. Urine is zelfs op kweek gezet maar is helemaal schoon. Waarom mn buik nu nog steeds zo snel geprikkeld is, is niet duidelijk. Lekker dat jullie zo genoten hebben op de Huttenheugte. Volgende keer dat je zo dichtbij komt, verwacht ik je wel voor een bakkie hoor!
@Runner; klopt ja, einde van de straat is er al strand, mijn dochter heeft de afgelopen week dagen daar doorgebracht, lijkt wel een negerinnetje. @alle andere mama's; gisteren is er via een buddy het bericht gekomen dat een van de juni mama's haar kindje verloren is, gisteren was ik nog zwaar geschokt vooral en vandaag lees ik de reacties, condoleances en deelnemingen, echt ik ben zo verdrietig, kan het niet eens beschrijven. Blijf maar huilen nu. Ze was net zo ver als ik, haar zoontje Nick is met een spoedkeizersnede geboren en reanimatie mocht niet meer baten, wat is het leven toch oneerlijk. Ik wilde dit toch hier even vertellen, juist omdat het mij zo raakt. Cellie.
Wat een naar bericht Cellie. Al enig idee waar Nick aan is overleden? Haha Pendrag, hoever was dat bij jou vandaan dan? Volgens mij is dat toch best nog wel een stukje? De terug weg moesten we al omrijden omdat we naar het ziekenhuis in Emmen moesten. Mijn schoonzusje wilde een vuilniszak weg zetten maar bleef hangen met haar been aan een scherp haalkje van de bbq die daarin zat.... Toch maar even een tetanusprik gehaald.
Cellie: tjee wat een schok! Probeer het je niet al te veel aan te trekken. Kan me goed voorstellen dat je maar blijft huilen. virtueel leef je zo met elkaar mee. Succes meid! Ook met de laatste loodjes. Schiet nu echt op. Daphne; wat een prachtige meid heb je er weer bij. Geniet lekker van je gezinnetje! Pendrag: da's wel lekker zo een laptop bij de hand. Kom je de dag ook wel door. Rustig aan he! Runner: heerlijk zeg een weekend weg. Bab: nou toch gekomen. dan is er tenminste duidelijkheid in het geheel. Je bent niet de enige die een beetje van slag is. Ik heb altijd (echt je kan er de klok op gelijk zetten) een cyclus van 27 dgn. Vorige maand ineens 28 (kan gebeuren een keer) en nu ineens 25... Raar ding hoor het menselijke lichaam. Hoe gaat het nu met Luuk?
@Cellie: nogmaals sterkte meid. Realiseer me opeens dat Nick als naam voor jou ook heel dichtbij komt. @Runner: drie kwartier denk ik. Maar voor een bezoekje aan mij is dat natuurlijk maar een peuleschilletje! Vandaag qua buik een goede dag. Nauwelijks harde buiken. Maar goed, lig dan ook (met dit mooie weer) al de hele dag op bed! Heb alleen even buiten geluncht.