@Marjanne: daar hoef je je toch niet voor te schamen? Ik heb ook alleen maar onze eigen namen opgezocht haar. Zal even kijken of ik afbeelding van kaartje Jarissa kan vinden. Weet eerlijk gezegd niet zo goed waar we naar op zoek zijn. Om het makkelijk te maken. Hihi, ik kon wel zwanger zijn, zo heerlijk besluiteloos.
Hallo dames, Ik reageer niet zo vaak meer maar ik lees echt wel mee hoor! Hier gaat alles eigenlijk z'n gangetje. Ik heb eigenlijk geen zwangerschapsklachten alleen af en toe maagzuur. Sofietje heeft sinds haar prikken (8 mei) om de dag 40 graden koorts, steeds lijkt het over en dan begint het weer. Wel ontdekte we vandaag opeens twee nieuwe tandjes (hoektandjes) dus hier heeft het misschien ook wel mee te maken. Sofie voelt zich iig niet zo lekker en is een beetje een klein zeurtje af en toe. Zo loopt trouwens nog lang niet denk ik. Pendrag, houd je die kleine meid nog wel even een paar weken binnen (lees 10!). Daphne: hoe gaat het met jou en Fay? Cellie: ik snap dat je van slag bent door die miskraam, ik hoop dat je nog wel van je zwangerschap kunt genieten. Gezusters: veel verhuisfun! marianne: en ik gok 1000000 Sofie's, hihi Groetjes Lisette
Leuke link Marjanne. Toch nog 87 met dezelfde naam. Bab: wat KNAP van Luuk. En dat terwijl hij ook nog een ontsteking heeft. Petje af voor de verticale man. Cellie: nog een verticale man erbij, maar dan een bewegende. Goed dat hij al gelijk zo stabiel loopt. Goed voorbereid, haha. Lisette: wat een ideale zwangerschap heb jij! Lekker hoor. Pendrag: ben benieuwd naar je kaartje van Jarissa. Wat zoek je voor iets? Ik heb veel inspiratie opgedaan via JilleJille.nl en Elkaartje.nl. Maar dat moet natuurlijk net je smaak zijn. En ze zijn ook niet goedkoop, maar wellicht met een handig iemand in de buurt kan die iets maken zoals je het wilt en dan via poobies of geboortepost? Een vriendin van mij heeft zo voor ons het kaartje gemaakt en die hebben we via een drukkerij laten drukken en verstuurd. Zo was hij one of a kind en helemaal zoals ik 'm wilde.
De naam van onze jongste komt in zijn geboortejaar 195x voor. Van de baby die we eindelijk een naam hebben gegeven waren er in 2007; maar 21. Van Sofie 272, valt toch best mee (Sophie 675!) En dan nog tig andere schrijfwijze's @Pendrag; ik kwam er ook echt niet uit voor een geboortekaartje, de collecties zijn namelijk nog niet veranderd in de bekende boeken. Ik ben online gaan zoeken en van allerlei kanten proefkaartjes besteld om het in het echt te zien. Ik ben geslaagd! En echt SUPER tevreden zelfs met het resultaat! Kan niet wachten om ze te versturen (Trouwens niet goedkoper als bij een drukker, dus day maakt geen bal uit!)
Kan het kaartje van Jarissa niet zo snel vinden. Geloof dat dat nu net wel uit de collectie is. Hier hetzelfde probleem Cellie, alle kaartjes vorige keer al gezien en afgekeurd. Ga de tips van hierboven proberen! We zoeken een stijlvol of vrolijk kaartje. Zonder foto en geen strikjes of dingetjes die je na de geboorte (of ervoor) nog moet gaan prutsen. Verder geen vlinders, wolkjes of engeltjes. Hihi, we zijn helemaal niet veeleisend! En een mooie diepe kleur of een wat vrolijke, fellere kleur. Geen pastel, bruin of lichtblauw. Geloof dat dat het wel was qua eisen, lol.
foto's van fay, ik moet ff kabeltje zoeken van mijn telefoon hahaha, dan kan ik gaan uploaden. Sam begint Fay ook steeds leuker te vinden, Fay krijgt nu al kusjes hihihi. En de mishandeling wordt ook steeds minder, ze begint door te krijgen dat ze niet zo hardhandig kan doen. Pendrag, nee kan me voorstellen dat je niet zo lang kunt wachten. Wij hebben er nu al last van (ik hoor dus niet bij diegene die na de bevalling geen seksuele behoeftes heeft hihihihi ) En wij moeten echt nog paar weken wachten. Geboortekaartjes heb ik via geboortepost gemaakt. Ik had een idee, en daar heb ik een kaartje voor gemaakt. Het kaartje is het uiteindelijk dus wel geworden, maar het totaal plaatje helaas niet (ik wilde er nog iets bij doen). Cellie, wat fijn dat Mick nu kan lopen zeg, ik ben jarloers hihihi. Ik weet het Sam dr tijd komt wel, maar ze hikt er zo lekker tegen aan. Ze durft al 2 stapjes te zetten.
@Pendrag; Ik stuur je een pb waar ons kaartje vandaan komt, ik wil het (nog) niet prijsgeven hier, ben zo blij ermee! Misschien kan jij er ook wat mee
@Daphne; en ik dacht nog wel dat onze vent de laatst was met lopen hier onderhand. Hij durfde ook maar niet. Maar nu hij het doorheeft gaat het als een trein juist. Trouwens Pendrag, zou ik geloof ik ook niet doen dat sexen met die activiteit bij jou, doe nou maar voorzichtig!
@Cellie: dank je wel voor het adres! Ik ga gelijk even speuren! Enne, Jarissa loopt ook nog niet los hoor. Alleen aan 2 vingers en enorm veel rondjes om de tafel. En je hebt gelijk hoor, voorlopig geen actie hier. Wel moeilijk moet ik zeggen, want ja, de drang is er wel. Maar ik moet er niet aan denken dat vanwege 1 keer kortstondig genieten ons brusje nu al geboren zou worden. Dat vergeef je jezelf toch nooit?
Hey meisjes! Wat een actief forum als ik al lig te slapen Vandaag heb ik dienst op het strand, nauurlijk regent he Ted gaat mee, dus ben benieuwd hoe ik hem mag vermaken vandaag... Gisteren heeft Ted waarschijnlijk teveel achter elkaar gegeten, want wilde hem in bedje leggen en toen moest hij spugen. Is eigenlijk niets voor hem... Hoop maar dat het door het eten kwam en niet doordat hij ziek was. Nou ik ga maar flink wat spullen pakken, we moeten nog een heeeeeeeele tijd op het strand zijn. Tot later!
Jeetje Pendrag, daar schrik ik wel van! Beebje moet zeker nog een week of 10 bij je blijven hoor! Cellie, jullie kleine heeft nu een mooi moment uitgezocht om te gaan lopen. Net op tijd voordat de volgende doerak komt. Hier in huis loopt ook een donderaapje rond. Word er af en toe doodmoe van. Alles wat hij niet mag komt ie even aangeven... afstandbedieningen, boeken en dvd's komt ie naar de keuken brengen als ik daar ben. Van een tik op z'n vinger heeft ie niets, begint ie gewoon te lachen.
Cellie: je weet het wel spannend te maken zo hoor hahaha Pendrag: klinkt niet veeleisend hoor. Hoe meer je niet wilt, des te minder blijft er over wat potentieel leuk zou kunnen zijn. Runner: klinkt bekend. Soms heeft ze ineens buien en dan zit ze ineens overal aan waar ze niet aan mag komen en normaal ook niet doet, maar dan ineens wel :S Ze heeft al een 'eigen' afstandsbediening en mobieltje (oude zonder batterijen), maar die zijn toch niet leuk genoeg. Of ze het door heeft?! Marjanne: succes op het strand vandaag met Tedje. Wordt vast niet druk, dat scheelt weer.
@Marjanne: is wel even wennen dit weer na de afgelopen periode, zeker als je op het strand zit. Hopelijk vermaakt Ted zich goed. @Runner: blijven volhouden meid. Die kleintjes hebben nogal wat herhaling nodig voor ze echt snappen wat wel en niet mag en voor ze dan nog echt luisteren ben je alweer een tijd verder. Als Jarissa niet luistert naar nee of afblijven pak ik altijd even haar hand/arm vast. Ze kan dan niet doen wat ze zelf wil en dat vindt ze heel vervelend! Ze begint dan bijna altijd te huilen van frustratie. Vannacht belabberd geslapen. Jarissa werd gisteravond steeds wakker en is uiteindelijk pas tegen 12 uur echt gaan slapen. Vannacht werd ze ook nog een keer of 3 wakker! Pfff, vermoeiend zeg. Voordeel is wel dat ze nu al vanaf 12 uur slaapt. Hihi, ik ben net weer wakker! Heb heerlijk met haar meegedut. @Lente: hier hetzelfde. Je eigen speelgoed mag dan precies hetzelfde zijn, waar je niet aan mag komen is veel leuker! Mn buik doet het goed de laatste 2 dagen. Als ik echt niets doe, heb ik nauwelijks/geen harde buiken. Zodra ik wat ga doen, voel ik hem wel maar heel veel minder en zeker geen regelmaat. Een voorzichtig hieperdepiep vanuit deze kant.
Ik wil me nergens mee bemoeien hoor maar mag ik dit afraden Ik vind het zo erg een tik op de vinger, zeker als ze zo klein zijn, en wat doe je dalijk als hij groter is? Sorry voel me zo'n bemoeial, maar geloof écht heilig dat dat geen oplossing is om een kind iets af te leren.