Tjee Bab, houdt het dan nooit op! Ongelooflijk wat jullie kleine mannetje en jullie allemaal moeten doorstaan. Nog een dikke knuf van ons! enne nog gefeliciteerd!
Bab, het mag wel een keertje afgelopen zijn met die oorontstekingen van Luuk. Vind het echt zielig voor hem, en natuurlijk ook voor jullie. En je 30e verjaardag verwacht je natuurlijk idd wel iets anders te vieren he.. Sam had vandaag geen koorts meer, maar ze wilt niet graag eten en drinken wilde ze vanavond ook niet meer. Heb haar gebaddersdm toen heeft ze een uurthe geslapen en toen werd ze weer huilend wakker. Gelukkig na troosten weer gaan slapen. Maar is wel zielig.
Nog gefeliciteerd Bab. Ik vind het zo zielig voor Luuk dat het nu nog niet over is. Lijkt allemaal net niet genoeg te helpen. Snap dat je je brak voelde. Als het goed is ben je vnadaag weer langs je ha geweest, hoe was het? Koorst vrij? @ Daphne, Sam ook nog koorst vrij? @Pendrag, jeetje wat een bedragen, als je der maar iets heeeeeel moois voor terug krijgt. Mooie wagen trouwens. Marije heeft ook weer een beetje koorst, denk dat het door de tandjes komt... Ze heeft nu 10 tanden en 4 kiezen, dus nog 2 tanden en 4 kiezen te gaan. Gister was lekker dagje. 's middags lekker met de auto rondje gereden. Vin dik altijd wel leuk, gezellig met fam. op stap. Toen gingen we uiteten, was cadeautje van mijn man, had ie onderweg bedacht. 1e restaurant was vol, toen op naar de volgende, we stappen uit en daar was mijn zusje samen met Tedje, Dus hun ook gesellig uit genodigd. Was erg gezellig. Marije en Ted samen is al leuk, ha ha. Ook heeerlijk gegeten. Marjanne en ik hadden samen het volgende: spareribs en nacho met gehakt en kaas (eten we dan lekekr samen) mijn man had slibtongetjes en de kinderen pizza, we hebben echt met zijn alle lekker gesmuld. Heb een paar dagen beetje dipje gehad. Misschien maar weer bloed laten prikken om schildkier te laten checken. Huis staat hier echt vol met dozen, mijn man is al erg fanatiek bezig geweest. Nog evenm en dan hebbenwe de sleutel van ons nieuwe huisje. Maar eerst natuurlijk die van Marjanne. Nieuwe meidendag klinkt wel weer gezellig. Medio juni gaat Monkey Town in Uitgeest open. Lijkt jullie dat wat? Kunnen we misschien eind juni afspreken.
@Daphne: hoe is het nu met Sam? @Bab: en hoe is het met jouw kleine man? @Jodi: gezellig neefje en nichtje even oud. Klinkt steeds zo leuk! Net geluncht met het MT van mn werk. Was nuttig. Ging vooral over mijn vervanging. Vraag is of ik na mijn verlof terug wil in mn oude functie. Eigenlijk niet. Dus ik heb nu de knoop doorgehakt! Heel spannend omdat ik niet weet wie mijn werkgever wordt (ons kantoor hoort bij deel van ABN AMRO wat verkocht gaat worden) en nu heb ik ook geen functie meer! Maar voelt goed. Nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ben benieuwd wat 2009 mij gaat brengen qua werk/functie en voor wie ik dan ga werken. Jarissa sliep heerlijk tijdens onze lunch dus dat was mooi rustig. Ze is nu weer reuze gezellig bij mij aan het spelen. Het slapen gaat heel goed! Gisteravond maar 1 keer wakker geweest. Drie minuten gehuild en toen doorgeslapen tot vanochtend. Ben blij! Had vorige week via internet een vliegengordijn besteld. Vond ze allemaal erg duur maar heb een goedkope gevonden. Reden: je moet zelf dat ding nog in elkaar zetten. Daar ben ik nu dus mee bezig. Jeetje, wat een werk zeg! Ik heb voorlopig wel wat te doen. Komt goed uit omdat ik deze week toch nog niet mag werken.
Met Sam gaat het gelukkig weer een stuk beter. De koorts lijkt weg te zijn, en ze wilde vandaag al wat meer eten tijdens de lunch. En spannend pendrag, wel lef dat je toch hebt aangegeven dat niet meer te willen.
@Pendrag: Oei spannend! Wel weer een leuke uitdaging in het verschiet! Welke functie bekleed jij nu dan? Fijn dat Jarissa lekker geslapen heeft vannacht. En heb je haar meegenomen naar de lunch? Met Luuk zijn we weer een beetje op de goede weg! Koorts is gezakt tot 38.4 en hij wil weer eten en drinken. Althans, een beetje....Het is geen grote eter maar hij wil weer kleine beetjes eten. Ben net terug van de HA. Moet dond.morgen weer terug komen om te kijken of het buisje vanzelf is opengegaan. Indien niet, dan krijgt hij verwijziging naar KNO...Als het buisje niet vanzelf open gaat begint het hele verhaal van voren af aan. Nu maar hopen dat de ab-kuur zijn werk doet! @Daphne: Wat een tanden heeft Sam al! Hopelijk heeft ze niet al te veel last van diegene die nog door moeten komen.
Hoi dames, weer lang niet gesproken! Het weekendje Lauwersoog met Pinksteren was heerlijk, lekker gewandeld en genoten van het weer. Alles prima hier, met uitzondering van de dagen dat ik wou dat ik behang had zodat ik ons temperamentvol mannetje er even achter kon plakken . Pfff, wat een vermoeiend sprongetje is dit zeg. Meneer maakt stampij met het warm eten, kan zichzelf momenteel heel slecht alleen vermaken, hangt continu aan je benen en schopt herrie als hij naar bed moet 's avonds. Vaak duurt het nog wel even voordat hij slaapt, maar hij is altijd zo tussen 05.30 en 06.00 uur 's morgens weer wakker. Veel te vroeg naar onze zin, dus meestal halen we hem pas tussen 06.30 en 07.00 uur uit bed. Hij ontwikkelt zich wel als een razende. Inmiddels loopt hij rondjes om de salontafel, kan hij zelf uit zijn fles drinken en wordt zijn woordenschat echt heel groot. Nieuwe woorden: opa, boekje, die, ogo (vogel), bal, eetje (eendje), emme (emmer), en ga maar door. Al een tijdje speelt bij ons het dilemma of we al voor een tweede kindje zullen gaan of eerst een ander huis willen vinden. Tot gisteren stond die balans nog op eerst een nieuw huis vinden, niettemin kriebelde het wel al een beetje. Zeker omdat er alweer wat februarimama's zwanger en enkelen zelfs al bevallen zijn. Gisteren samen bedacht hoe we, indien nodig, toch een plekje kunnen creëren voor een tweede kind. Toen waren we om! En hebben we doelbewust de condooms in het nachtkastje laten liggen. Ben benieuwd hoe lang het zal duren voordat ik weer zwanger ben en - nog belangrijker - of ik ook gelijk zwanger blijf. Vandaar mijn aangepaste banner Zal straks kijken of ik weer wat foto's in mijn album kan plaatsen van ons boefje (en dat is hij ). Zo, en nu 'even' bijlezen vanaf pagina 318 Groetjes, Wendy
@Bab28: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Kan me wel voorstellen dat je je verjaardag wel anders had gedacht. Het houdt ook maar niet op he, alle ellende met Luukje... Dikke knuf voor jullie allemaal. Wel fijn dat hij zich desondanks toch zo goed ontwikkelt en over het algemeen zo vrolijk is! En wat leuk dat hij pas geleden zelf is gaan staan, kanjer! Duimduimduim dat de ab-kuur korte metten maakt met de oorontsteking. @Marjanne: Gefeliciteerd met jullie trouwdag! @daphne78: Fijn dat het goed gaat met jullie! Lieve foto van Fay heb je geplaatst, wat een schatje! Balen dat je zo weinig kraamzorg kreeg. Maar ja, die 400 euro kun je ook wel leuke dingen mee doen. Sam alweer beter? @Lente: Leuk dat jouw dametje ook al zo lekker kletst! @Pendrag: Platte bedrust, dat is wel een tegenvaller zeg. Kan me voorstellen dat je ervan baalde. Lukt het een beetje om je rustig te houden? Alle DVD's al gekeken en alle boeken al uitgelezen? Lang leve de laptop! Gefeliciteerd met Ron's nieuwe baan, fijn dat hij nu dichterbij zit. Fijn dat Jarissa langzaamaan went aan het doorslapen. @Cellie: Wat een afschuwelijk verhaal, van diegene die haar kindje is verloren. Kan me voorstellen dat dat er bij jou op dit moment hard inhakt. *geeft Cellie een dikke knuffel*. Sterkte met de laatste weken, en hopelijk duurt het deze keer niet zolang als vorige keer! Wat een prachtige foto van jezelf heb je trouwens in je album staan! @Lisette28: Goed om te lezen dat jouw zwangerschap ook voorspoedig verloopt! Alweer op de helft, wat gaat het toch vlug. Sofie's koorts alweer weg? @rianne23: Leuk om weer even wat van jullie te lezen, ook zo'n kletskop, leuk hoor! @runner: Eigenwijs zijn ze he? Juist datgene wat ze niet mogen van jou, proberen ze maar al te graag uit. Om je vervolgens triomfantelijk aan te kijken. Daan zegt dan zelfs: "Nee boesje" (= nee boefje) erbij, dat zeg ik altijd tegen hem. Hij heeft nu ook de lichtknopjes in de gang ontdekt, staat soms ineens de ganglamp of buitenlamp aan. En hij begint nu ook interesse te tonen voor de trap, heeft de eerste drie treden al beklommen. Stand van de tandjes is hier 4 boventanden, 2 ondertanden en volgens mij komen er boven twee hoektandjes aan. He he, ik ben weer bij! Groetjes en welterusten, Wendy
@Daphne: vind het van mezelf ook best dapper. Maar het voelt helemaal goed. Fijn dat Sam opknapt! @Bab: ben nu manager van de volledige binnendienst. Doe deze functie nu 6 jaar op 3 verschillende kantoren. Tijd voor een nieuwe functie dus. Hopelijk krijgen jullie donderdag goed nieuws! @Wenniepenny: mooie update. Die Daan toch, wat kan hij al praten zeg! Wij zijn al trots op 1 woordje, haha. Veel klusplezier en hopelijk leidt het snel tot een voorspoedige zwangerschap!
@Wenniepenny, veel klusplezier Marije had vanacht, 4.00 uur 38.8 koorst, zo zielig Helemaal warm en flink zweten en niet meer in slaap kunnen vallen. Maar zetpil gegeven. vanochtend 37.1 hopelijk komt het niet meer zo heftig terug. Tuurlijk zelf ook beroerd geslapen. na 4.00 nog ongeveer 30 min tot aan mijn wekker van 6.30.
Denk dat het trouwens der laatste tandjs zijn die door moeten komen. Straks maar even checken. Is ze normaal ook wel erg ziek van.
Net Marije opgehaal dvan kdv, ze had alweer 38.8, net bij thuiskomst 39.3. Kdv denkt aan beginnende waterpokken. Die heersen namelijk...... Ze slaapt nu. zo maar weer tempen als ze wakker word.
Arme Marije, Jodi! Voor jullie ook al pech! Hier houdt het ook niet op! Dag 8 met koorts inmiddels. Twijfel heel erg wat nu te doen! Ha wil Luuk donderdag pas terug zijn maar ik vind de koorts gewoon te lang aanhouden! Is toch niet normaal? Had net 38,5! Wat zouden jullie doen?
Bab idd naar kinderarts gaan Jodi, Sam en Marije hebben momenteel hetzelfde gebit En hier heerst keelpijn, hoorde het ook al in de buurt.
Aangezien Luuk vandaag een doos humor en ondeugendheid heeft opengetrokken kijk ik het tot morgen aan...Snap niet hoe hij zo vrolijk en blij kan zijn, ben wel er heel blij mee. Als hij morgenvroeg nog zo`n temp heeft wil ik een tel.consult met HA en spoedafspraak bij KA. Baal ervan, kan niet zomaar bij KA terecht muv spoedafspraak via HA....
@Bab: gelukkig dat Luuk toch vrolijk is ondanks z'n klachten. @Jodi: pfff, niet lekker zo'n nacht. Hopelijk knapt Marije snel op en zijn het toch tandjes. Ik kom net bij de drukker vandaan. Heb kaartjes besteld! Haha, is toch weer een vrij klassiek kaartje geworden. Past heel mooi bij kaartje van Jarissa (zelfde kleur). Van alle hippere kaartjes vinden we steeds verschillende mooi. Dit was de enige die we beiden mooi vonden. Ben blij dat dat nu ook geregeld is!
@ Wenniepenny, veel klusplezier @ zussie, dat is niet zo mooi. Hoop maar dat het geen waterpokken zijn. Moet dan raar lopen als Ted ze dan niet krijgt. Ron was vanochtend met Ted naar de ha ivm uitslag. Hij heeft eerst behoorlijke uitslag op zijn buikie en ruggetje gehad en nu heeft hij sinds donderdag uitslag op armpjes en beentjes. De ha denkt dat het of eczeem of warmteuitslag is... met andere woorden, hij heeft geen idee Maar gelukkig lijkt hij er geen last van te hebben. Bedankt voor alle felicitaties, alweer 2 jaar getrouwd Op naar de volgende 100 ofzo Vanmiddag een tuigje met loopkoord voor Ted gekocht. We hadden eerst al iets met een polsbandje, maar dat was het niet helemaal. Dit tuigje is veel beter en Ted lijkt het niet erg te vinden. Had vanmiddag ook zijn beer bij hem ingehangen. Leek net of hij een buikdrager met beer had. Hij gaf zelfs mij het koord aan, dan konden we naar buiten Zo leuk! Het loopt zo toch een stuk makkelijker, hoef dan niet meer continue achter hem aan te rennen, en hij heeft zo toch nog voldoende bewegingsvrijheid. Joepie!
@Pendrag: Dapper dat je de knoop hebt doorgehakt v.w.b. je werk! Fijn dat het gelukt is een passend geboortekaartje te vinden, toch altijd weer lastig. @Jodi: Sterkte met het zieke meiske! @Bab28: Fijn dat Luuk meestal toch zo vrolijk is, dat geeft jullie ook weer moed en vastberadenheid om door te gaan! @Marjanne: Haha leuk dat Tedje zo lekker aan de wandel is. En inderdaad, een tuigje is dan wel handig bij zo'n watervlug ventje. Groetjes, Wendy