ha ha. Monkey town lijkt me ook erg leuk voor al onze aapjes. Helaas had Marije vanochtend 39.8. Dus ben ik weer thuis. Mijn meisje verwennen, knuffelen etc. Ze heeft nu ze ziek is echt meer slaap nodig. Nog geen blaasjes te zien trouwens, weet niet hoesnel dit normaal zou komen. Gisteravond dus 40, zetpil gegeven om 22.00 en vanacht maar 1 keer even wakker geworden. en toen vanochtend pas weer om 6.30, best netjes ondanks dat ze zo ziekjes is.
@Jodi: Arme Marije. Wat zou dat toch kunnen zijn he? Hopelijk zijn het geen waterpokken...hoe gaat dat in zijn verloop? Krijgen ze dan eerst koorts en daarna blaasjes? Luuk blijft boven 38 zitten dus heb zo afspraak met HA. Moest eigenlijk naar het werk maar heb gebeld dat ik later/niet kom. Luuk is heel slap, heeft moeite met kruipen en gaat steeds liggen. Moet ook eerlijk zeggen dat hij enorm weinig eet...
Zo pendrag, zijn jullie van de weggeef? Hopelijk zijn jullie straks wel snel uit de bende... Leuke kinderwagen! Welke kleur heb jij uitgekozen? Ben benieuwd naar het geboortekaartje! Lukt het een beetje met Jarissa in de nachten? Juni gaat mij niet lukken. Of het moet volgend weekend al zijn. Dit weekend zit ik in eindhoven en de 14e tot de 28ste zitten wij in frankrijk. Wendy, succes met zwanger worden! Wat een woordjes kan Daan allemaal zeggen! Wauw! Marjanne, voor waar is dat tuigje? Jodi, beterschap met de kleine meid. Bab, het zit niet mee zeg voor Luuk. Hoe was het bij de HA? Daph, al een beetje gewent met 2 meiden in huis? Hier alles z'n gangetje. Nachten zijn weer rustig. Alleen het avond eten gaat er niet meer zo makkelijk in...
@Bab: lunch was gewoon een broodje bij mij thuis. Jarissa lag lekker op bed dus we konden ongestoord praten. @Runner: nee, zeker niet van de weggeef! Maar ja, soms moet je echt even investeren om te voorkomen dat je echt in een bende gaat leven! Kinderwagen is Gold. Gewoon zwart met goud/geel dus. Alternatief is grijs met oranje. Ook leuk maar bij de Lodger Bunker die ik al heb, past de zwarte beter. De nachten gaan heel erg goed! Gisteravond is ze wel heel laat op bed gegaan, pas tegen half 10. Ze was eerder echt niet moe. Ze is zonder enig protest gaan slapen. Rond 12 uur was ze haar speen en knuffel kwijt. Heb ik haar weer gegeven + knuffel. Twee kreten en ze sliep weer tot 6 uur vanochtend. Dat is inmiddels een beetje haar vaste tijd aan het worden. Gelukkig komt ze dan heerlijk bij ons op bed en slaapt nog een poosje. Vandaag natuurlijk wat langer, pas om kwart over 9 werd ze wakker. Klinkt goed, Frankrijk! Ben jaloers! Verder weinig nieuws hier. Jarissa ligt nu lekker haar middagdut te doen (ze houdt het lang vol). Zodra ze wakker is en haar fruit op heeft, gaan we boodschapjes doen.
onze meiden samen op 1 foto Runner, het begint te wennen. Krijgen langzaam weer een ritme in het leven Fay wordt nog steeds wel elke nacht wakker, maar het lijkt erop dat ze nu toch naar 6 voedingen gaat ipv 7. (Maar ze slaat nu net niet die van 3/4 uur 's nachts over helaas hihihi)
Leuke foto`s Daphne! Zie ik het goed dat Fay op jou lijkt? Net terug van KNO-arts. Volgens hem komt het niet van zijn oren dat Luuk nu ziek blijft. Pfff, wat een gedoe allemaal. Ben nu in overleg met HA om te kijken of we de ab-kuur toch maar stoppen aangezien die specifiek voor de oren was uitgeschreven. Weet het even niet meer. Ga wel wachten op tel.consult met KA aanstaande maandag!
Bab, ik zou het niet weten hahaha, ik zie dat niet. Hoor vaak van anderen dat Sam ook op mij lijkt. (nu hebben ze beiden gelukkig nog niet de puistenkop die ik heb :s)
heey hier gaat het ff wat minder, sinds een week wil maureen niet meer alleen inslapen. als papa of mama bij haar zijn of zij bij ons wel maar alleen ho maar. zodra ik weg loop krijst ze de boel bij elkaar. ik had haar vanavond bij ons op bed en sliep ze zo. ik wou haar over tillen en ploep daar was ze weer grrr. nu huilt ze al een half uur nou ja huilen krijsen en weet ff niet wat ik hier mee aan moet! wie heeft tips? nou ik ga ff ontspannen voor zover als dat lukt en dan zo maar weer bij de dame kijken. liefs rianne
Daphne, Ruben is jaloers op Sam haar ballenbak! Leuke foto van Sam en Fay, alles lekker roze. Bab, idd een gedoe zo zeg! Maandag pas nieuws van de KA?! Das best lang wachten... Rianne, mijn enige tip is lekker laten huilen... Straks moet je haar tot haar 18e in slaap blijven wiegen.
runner was in aanbieding bij bartsmit, kost wel 10 hele euro's, alleen heeben wij wel 200 extra ballen gekocht (+4zakken)
Morgenochtend mag Daan gaan 'afzwemmen' voor zijn Guppy 1 zwemdiploma, ben benieuwd. Arme Marije en arme Luukje, worden jullie snel weer beter! Juni gaat mij ook niet lukken voor een uitje, want wij zijn de tweede helft van juni op vakantie. Volgende keer beter. @runner: Fijn dat Ruben weer wat is opgeknapt! En moeilijk doen met avondeten hoort schijnbaar ook bij het sprongetje van dit moment, hier ook een klein dwingelandje die soms niet wil eten. De macaroni van vanavond ging er overigens moeiteloos in. @daphne78: Mooie foto's van de twee dames! @rianne23: Ik deel je frustratie, want ik heb hier ook een mannetje dat het vertikt om rustig te gaan slapen. Niets anders dan krijsen, huilen, herrie schoppen in bed, en als je dan gaat kijken krijg je een grote glimlach en begint meneer doodleuk weer tegen je te kletsen. Maar nu kan hij zijn lol op, hij huilt nu maar totdat hij niet meer kan. Papa en mama hebben het nu echt gehad. Ik heb het geluid van de babyfoon zacht gezet, kan het even niet meer horen. Sterkte met het obstinate dametje! Groetjes, Wendy
Geweldig om te lezen wat een vergelijknissen er soms zijn. Stelt me gerust dat wij niet de enige zijn die er soms de rambam van krijgen. En dan je omgeving maar laten zeggen dat je die kleintjes niet kunt verwennen, sure! Hier ook 1 die niet meer van zijn eigen bord wil eten, uit mijn glas wil drinken en constant DIE DIE roept als hij aan tafel zit! Pfff, moedeloos word je er van! We hebben nu besloten om hem eerder eten te geven en dan zelf pas te eten. Helaas heeft meneer wel de pech dat hij de hele tijd aan tafel moet blijven zitten. Heb geen zin om tijdens ons avondeten achter hem aan te moeten vangen als hij weer eens zelf de dvdspeler aanzet of de hondenmand aan het vullen is met speelgoedauto`s. Slapen is gelukkig geen probleem. Hij kan wel een halfuur in zijn bed rond zitten kijken, houdt hele verhalen door de babyfoon heen en krijgt de schaterlach maar zal gelukkig verder niet zeuren, jammeren of krijsen als hij naar bed moet. Gelukkig maar. Succes voor diegene bij wie dat wel vervelend gaat, en denk dat volhouden de enige remedie is. Hoe moeilijk dat soms ook is.
@Rianne: jammer dat Maureen zo slecht wil inslapen. Wij zijn bij Jarissa afgelopen weekend begonnen met laten huilen. Wij gaan iedere 4 minuten naar haar toe. Dan krijgt ze haar speen en knuffel en gaan we meteen weer weg. We hebben ook geprobeerd erbij te blijven maar dan blijft ze juist wakker. De eerste 2 nachten vond ik heel zwaar maar het werpt nu zijn vruchten af. Vanavond ging het wel weer flink mis. Gisteren is ze heel laat op bed gegaan waardoor ze vanochtend heeft uitgeslapen. En haar middagdut was dus ook laat (en vrij lang). Ik heb haar vanavond mooi op tijd op bed gedaan maar om 9 uur werd ze weer wakker. Uiteindelijk heeft ze nog een uur bij ons gespeeld. Nu slaapt ze weer heerlijk. Hoe moeilijk ook, ik zou inderdaad toch Maureen laten huilen. Niet een half uur zonder contact maar haar wel in haar eigen bed laten. @Daphne: leuke foto's meid! Ook leuke ballenbak. @Bab: hopelijk blijft voor Luuk alles tot maandag rustig en heeft de KA een goed advies voor jullie. Wij eten juist tegelijk. Jarissa wil graag met ons mee eten. Als we haar eerder geven wil ze alsnog ook wat wij hebben. Ze eet wel gewoon van haar eigen bordje en drinkt uit haar eigen beker. @Wenniepenny: jammer dat ook Daan niet zo makkelijk wil gaan slapen. Hopelijk is deze fase snel weer over! Pfff, ben blij dat ik hier af en toe nog even lekker kan bijkletsen. Kan mn draai bij de augustusmama's echt niet vinden. Veel dames die voor het eerst zwanger zijn maar kan me niet herinneren dat wij ook zulke mutsen waren toen. Verder niet zo'n fijne dag gehad. Zondag en maandag best veel gedaan en daar gisteren en zelfs vandaag nog last van gehad. Valt me vies tegen, wordt er wel wat verdrietig van. Moet nog best lang en wil juist lekker genieten! Zou vanmiddag lekker boodschapjes doen maar na 1 winkel ging het al niet meer. Maar besloten naar huis te rijden en zelfs dat ging niet vlekkeloos. Met mn spiegel tegen een paaltje aan gezeten. Gelukkig klapte de spiegel naar binnen en heb ik verder geen schade.
Hahaha Pendrag, dat had ik vorige keer met jullie ook hoor! (GRAPJE!) Alhoewel ik dacht dat bij ons ook pas tegen het einde er wat meer 'band' ontstond, dat ervaar ik nu ook bij de juni mama's, het einde is in zicht. Of bedoel je wat anders? Er is hier maar een héél klein groepje blijven hangen eigenlijk. Hier vandaag 38 weken!
Ja, das ook een groot verschil. Ik vind zo'n topic met enorm veel meiden ook niet wat. Gelukkig is het hier gezellig!
Mooie mijlpaal Cellie! Ben je er al klaar voor of wil je nog dat ie even blijft zitten? Misschien wacht hij op wat mooier weer? @Pendrag: Gelukkig dat de spiegel nog heel is...Soms lees ik idd wel eens bij andere mama`s mee en idd wat een gemuts. Geloof niet dat wij dat hier ook hebben gedaan (toch?). Probeer te genieten van het zwanger zijn, hoe moeilijk dat ook is als jij je rot voelt! En misschien toch maar iets rustiger aan doen nog? Hier 3 lichtpuntjes! 1 (meest belangrijke) KOORTS IS WEG! 2) Kies nr 2 is onderweg 3) (meest *trots*) Luuk heeft zelf in de box gestaan toen ik hem neerzette tegen de tralies aan! Foto staat in mijn album!
Ik heb even gekeken bij augustus, dat zijn er ook wel heeeeel veel hoor. Was bij juni ook zo, maar er is een nieuwe lijst gemaakt met échte posters en maakt het een stuk overzichtelijker