Daan loopt sinds een paar dagen op handen en voeten door het huis, net een aapje. Vanmorgen weer lekker gezwommen, alleen kwam de mededeling dat het zwembad na de zomervakantie stopt met babyzwemmen op donderdag. Het is dan alleen nog op woensdag. Op donderdag kunnen dan de bejaarden zwemmen. Woensdag is een werk- en kdv-dag dus dan houdt het op. Erg jammer, want Daan vindt het heel leuk. @Lisette: Allemaal goede berichten over jouw zwangerschap, mooi hoor! Hier ook een dreumes die telkens 'bal' zegt. Een ballon noemt hij trouwens ook bal. @Bab28: Een platte buik zou wel een gewenst bij-effect van al het rijden zijn? Ik ben sinds kort heftig aan het Wii-Fitten en volg zo af en toe ook een bodypumplesje op de sportschool. Hopelijk komt onder meer mijn blubberbuik daardoor ook weer een beetje in shape. Grappig dat Luuk de poesjes zo leuk vindt. Daan heeft nu maatje 20 van schoentjes, of 74/80 als ze kledingmaatjes aanhouden. @Pendrag: Vervelend dat Jarissa (en jullie ook daardoor) zo'n rotnacht heeft gehad. Qua werk niet gelijk overdrijven, rustig opbouwen. @Cellie: Is je zoontje alweer een beetje opgeknapt? Trekken de vlekjes alweer weg? Groetjes, Wendy
Vlekjes zijn weg bij onze man, dus ik heb hem genezen verklaard Dat is waar Daphne, maar ik weet nog van 2 jaar geleden, ook Goffertpark dat het werkelijk een topdag was, echt schitterend weer ook! Veel vrienden van ons gaan ook (weer). Veel FUN in ieder geval!
@Wenniepenny: ga proberen rustig op te bouwen. Jarissa ligt nu al vanaf kwart over 7 in dromenland. Ben benieuwd of ze ook echt doorslaapt. Oudste dochter van Ron is inmiddels ook vertrokken. Na de ruzie van afgelopen weekend wil ze zelf hier ook niet langer meer wonen. Erg jammer dat de ruzie nodig was maar heerlijk om het huis weer voor onszelf te hebben. Vandaag heeft ze grootste deel van haar spullen opgehaald.
@Pendrag: Vervelend dat die ruzie de aanleiding moet zijn om niet meer bij jullie te willen wonen. Anderzijds wel fijn om het huis voor jullie en de 2 kleintjes te hebben! Hopelijk slaapt Jarissa vannacht lekker door! @Cellie: Ben wel heel benieuwd wanneer de kleine zich aandient! Succes mocht het gebeuren voor ik je weer "spreek" @Wennypenny: Wat grappig dat Daan zo loopt. Volgens Luuk zijn fysio is dat een voorstadium voor het echte lopen. Spannende tijden dus Jammer dat je niet meer kunt gaan zwemmen. Ik zou ook zo graag met luuk willen zwemmen maar zijn gezondheid belemmert dat. Eerst was het de reflux waardoor hij niet kon zwemmen en nu zijn het zijn oortjes die TE gevoelig zijn. Hoop dat we snel alsnog kunnen gaan zwemmen. Oh ja, blubberbuik. Haha, zo is de situatie hier ook Ooit (2006) was het nog mooi strak. Denk wel dat de ksnee enige schade heeft aangericht en we nooit meer een mooie buik zullen krijgen. Heb wel iets raars....het is al de 2e keer sinds ik weer te paard ben geklommen dat ik onverklaarbaar bloedverlies heb. Geen buikpijn oid...Zou het van de ksnee kunnen komen? Als ik niet rijd heb ik nergens last van....
Hihi, Ruben heeft al schoenmaat 23. Pendrag, is die meid weer naar haar moeder? Euhm, bab op je banner staat dat je ongi bent, misschien dat het daarvan komt? Whahahaha! Nee sorry heb geen idee waar dat bloedverlies vandaan zou moeten komen.... Wendy, das balen zeg dat jullie niet meer kunnen babyzwemmen! Dat lopen van Daan... Ik krijg een beeld van Mogli voor me.
Hey meisjes @ Cellie, het mag vast ook wel eerder dan die 2 weken, toch? @ Daphne, dat klinkt leuk! kan me voorstellen dat je daar zin in heb! enne alles weer beter tussen jou en man? Dat dacht ik ook @ Wenniepenny, Hier is elke doordeweekse dag "baby" zwemmen. behalve in schoolvakanties. Wij zwemmen altijd op maandag, en Ted vindt dat ook helemaal fantastisch! Wij hebben gisteren de sleutel van ons huisje "gehad" (niet echt gehad kostte een heleboel ping ping) De notaris zei al; nu kunnen jullie zeggen dat jullie in ontroerend goed zitten. Maar of we daar nu zo blij mee zijn Er moet nog steeds een boel gedaan worden, nog een weekje en dan gaat schoonpapa met de vut, dus heeft hij alle tijd. Tedje heeft al vriendjes gemaakt, en toen Marije gister langs kwam was het helemaal een feestje voor hem. Ben zo blij dat we eindelijk een tuin hebben
@Runner: Heb mijn banner maar veranderd, zou anders niet weten wat het is Wel een korte cyclus geloof dat eea door de war is haha! Volgens vrouw in winkel heeft Luuk ongeveer maat 21 maar moet ik maat 22 kopen..Ik vind ze zo enorm groot, moeilijk om in te schatten!
@Pendrag: Aan de ene kant rot dat ze weg wilde maar aan de andere kant heerlijk om weer een beetje privacy te hebben. @Bab28: Wij hebben ook het gevoel dat Daan binnenkort echt gaat lopen, we wachten het af. Over buiken: toen ik zwanger was van Daan zag je tot zo'n 17 weken weinig aan de buitenkant. Na de ks is mijn buik nooit meer naar het niveau (lees: de platheid) van voor die eerste 17 weken gekomen. Jammer maar helaas, als je je daarom druk moet gaan maken? Dan kun je blijven huilen Over het bloedverlies: wel raar, maar misschien is er ineens teveel druk gekomen op het litteken? Ik heb het een keer gehad na een middagje paintballen. Toen voelde ik op duidelijk dat ik het litteken teveel had belast. Kan het bij jou geen innestelingsbloeding zijn o.i.d? @runner: hahaha, Mowgli... hij heeft af en toe ook wel wat weg van een krab, die loopt op zijn pootjes soms zijwaarts, en dat doet Daan ook wel eens. @Marjanne: Wat voor vaag berichtje heb je gehad? Ik heb wel een waarschuwing rondgestuurd over een msn-virus, bedoel je dat niet? Hebben jullie sinds je zwangerschap ook zo vaak dat je geheugen je in steek laat? Ik heb het regelmatig, en de laatste week bijzonder vaak. Mijn werkgever vroeg me iets op te zoeken, en ik kon toch niet bedenken waar ik dat ook alweer gelaten had. Zijn commentaar: "Ben je zwanger of zo?". Heb maar gezegd: "Dat zou heel knap zijn, dwars door de bescherming heen." Hij hoeft echt nog niet te weten dat ik die kans heel groot acht, en dat ik volgende week ga testen indien geen ongi. Maar dan sta je toch wel even raar te kijken. Temeer omdat hij niet de enige is die dat de afgelopen week aan me heeft gevraagd. Vreemd... hangt er iets aan mijn neus of zo? Groetjes,
@Bab: raar dat bloedverlies. Zou niet weten wat het is. @runner: zo, jullie kleine man leeft nu al op grote voet. Heb je al wel een goed spaarplan voor hem? Haha. @Marjanne: moest je ervan huilen, dat je onTroerend goed hebt? Wel heerlijk hoor, een tuin. Gaan jullie vast en zeker enorm van genieten. @Wenniepenny: jammer van het zwemmen, vooral als Daan er zo van geniet. Spannende week hoor. Er zijn best mensen, vooral mannen, die al heel vroeg in de gaten hebben dat je zwanger bent. Spannende tijden voor jou. Het is inderdaad heerlijk dat madam hier is vertrokken. Voelt toch weer heel veel vrijer in je eigen huis. Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar ze nu slaapt. Vind het wel heel jammer dat het zo loopt. Maar ja, ze heeft ook volop kans gehad om hier met plezier te wonen. Dan had ze echt nog wel even kunnen blijven ook. Maar goed, ik wil niet dat Jarissa en brusje opgroeien in een huis vol ruzie. Dan kies ik toch partij voor mn kleintjes. Op je 18e kun je wel wat meer zelfbeheersing en aanpassingsvermogen laten zien. Jarissa heeft redelijk geslapen afgelopen 2 nachten. Eergisteren van kwart over 7 tot half 4. Daarna een groot drama. Voor Ron erg vervelend omdat die pas tegen 3 uur thuis was uit zn werk en toen echt wel wilde slapen. Afgelopen nacht ging het goed tot een uur of 12. Toen weer een uur drama en daarna weer heerlijk geslapen tot half 6 (OMG, wat vroeg!).
@Wennypennie: denk toch echt dat het gewoon ongesteldheid is hoor...Wel raar zo vroeg! Maar het is "teveel" voor een innestelingsbloeding denk ik. Dat is toch nooit erg veel? Spannend dat Daan zich zo snel ontwikkelt. Wat worden ze dan groot he? Hier een kleine die zich nu al als "player" aan het ontwikkelen is haha! Hij windt iedereen om zijn vingers, zegt Hoi tegen de cassieres bij de AH en gaat vervolgens met zijn ogen knijpen. Hij kreeg net de volle aandacht van 3 rijen mensen bij de kassa.... En voor jou een spannende week. Het is inderdaad zo dat mensen soms aan je zien dat je zwanger bent. Mijn vriend wist dat ook al voordat ik getest had! @Pendrag: Fijn dat de nachten iets beter gaan! Hopelijk slaapt ze straks heerlijk door als de kleine er is!
@ Pendrag, tranen met tuiten! hihi Tja dat berichtje was ook van een feb mama en via mij contact zoekt op hyves. Vind 't een beetje raar en weet ook niet of ik daar behoefte aan heb
Wendy, spannend hoor! Ik kreeg ook van een wild vreemde de vraag of ik zwanger was. Mijn reactie toen was 'en bedankt he'! 2 Dagen later had ik een posi test... hihi Zou wel leuk zijn als het raak zou zijn bij jullie. Pendrag, je weet wat ze zeggen over grote voeten he? Grote voeten, grote.... schoenen Wat een vervelende nachten zo voor jullie. Zal ik Jarissa even toespreken dat ze gewoon door moet blijven slapen? Marjanne, dat duurdx dan zeker nog wel even voordat jullie je housewarming hebben? Lijkt me heerlijk een tuin! Geniet er maar lekker van. Het gaat hier ook weer kriebbelen voor een brusje... Ac liggen alweer een tijdje ongebruikt in de kast maar heb het vage vermoeden dat het hier weer een tijdje gaat duren... Ben alweer een aantal maanden aan het tempen, maar mijn cyclus duurd steeds langer... Word maar weer snel tijd voor een bezoekje aan de ha.
@Runner: leuk dat jullie ook aan de gang zijn! En tja, ik heb eigenlijk geen idee hoe dat zit met jongetjes en grote voeten ..... haha. Straks naar de Prénatal, buikfoto's kijken. Ben benieuwd. Meteen maar Blije Doos ophalen en grotere slaapzak voor Jarissa kopen. Ze zit nu af en toe echt klem met haar benen.
pendrag, dat meebrullen deden wij gisterenavond hihihihi bab hier ook dus maat 21 maar schoenen maat 22 Runner, ik hoop dat het nu wat sneller gaat dan met Ruben. Hoe groot is hij nu? Wendy, spannend hoor! Marjanne, je voelt het niet hoor dat je in het onroerend goed zit En het gaat hier zeker weer beter gelukkig.
Vanmorgen werd ik, toen ik door onze straat liep, gestalkt door de kat van de overburen. Normaalgesproken moet het beest niets van mij hebben, maar nu liep ze maar rondjes te draaien om mijn benen en te mauwen. Raar, dit heb ik eerder meegemaakt toen ik... zwanger was. Zou het dan toch? @Pendrag: Zware tijden voor Ron als hij zo uit zijn slaap wordt gehouden door zijn jongste dochter. Enne, half 6 is normaal voor Daan. Maar hij speelt dan altijd nog even lekker in bed tot een uur of 7. @runner: Jullie ook weer veel succes en plezier bij het werken aan een brusje! Groetjes, Wendy
@Wenniepenny: meid, het kan haast niet missen bij jou. Je maakt het wel spannend hoor! Jeetje, wat is Daan altijd vroeg zeg! Jarissa speelt niet alleen maar slaapt nog even lekker bij ons dan. Vandaag weer echt een muts-actie van mezelf. Vanmiddag naar de Prénatal geweest om mn buikfoto's en de zwangerdoos op te halen. De foto's hadden 's ochtends gemoeten en de bon voor de doos was ik vergeten. Tja ..... De foto's was al een herkansing, ben bang dat ik die niet meer kan kopen. De doos haal ik volgende week uit mn werk wel op. Gelukkig niet helemaal voor niets geweest. Jarissa heeft weer wat nieuwe zomerkleertjes, nieuwe slaapzakken, pyjama en speelgoed voor in de auto. Mama's koopdrift is ook weer bevredigd! Ron is nog druk aan het werk. Mn broer is klaar met het leggen van de leidingen. Ron is ze nu aan het isoleren. Eindelijk weer aan het opbouwen. Alhoewel het qua tijdsduur best meevalt maar als je zelf niets kunt en het is overal een puinhoop is dat niet echt lekker. Maandag t/m donderdag zal ik wel niet posten. Dan zitten we heerlijk in ons hotelletje, weg van de bende. Gelukkig komt mn moeder volgend weekend schoonmaken. Dan gaat ook het dak eraf. Hiephiephoera, opnieuw een zootje, haha. Gelukkig komt de aannemer volgende maandag om te starten met het nieuwe dak. Yes, ons huis wordt mooi!