Hoi dames, Even een klein berichtje om jullie te laten weten dat ik mij wederom bij de februarimama's mag aansluiten, deze keer van 2009. Heb vanmorgen getest, en wat denken jullie: ZWANGER! Uitgerekende datum is ongeveer 16 februari, dus exact dezelfde datum als toen ik zwanger was van Daan. Het wordt druk bij ons in februari. Groetjes, Wendy
@Wenniepenny: van harte gefeliciteerd meid! Wat ontzettend leuk. Bijzonder om voor de 2e keer voor een februaribaby te gaan. Super!
wendy gefeliciteerd! En jouw cyclus is wel heeeel erg regelmatig, dezelfde datum, hoe krijg je het voor elkaar
Gefeliciteerd Wennypenny! Fijn dat je alweer zo snel zwanger bent! En wat bijzonder om weer een februari mama te worden! Gisteren voor Luuk schoenen gekocht, hele leuke Babyproof van Shoesme. Alleen heeft ons mannetje helemaal geen maat 22! Zijn voetje is nu maat 19/20 en de schoentjes hebben we in maat 21 gekocht! Zijn nog erg ruim dus! Verder vandaag lekker gefietst, zo`n 30 km. Tussenstop bij mijn moeder, Luuk in bed gelegd (slaapt nog steeds van 10-12 en van 15-18) en daarna samen chinees gegeten. Weer naar huis gefietst, Luuk gebadderd en in bed. En nu zelf voldaan en moe...Pfff wat een inspanning dat fietsen haha!
@Bab: klinkt heerlijk ,dat fietsen. Hier komt de mamafiets a.s. dinsdag. Kan niet wachten om hem te gaan proberen. Pfff, slapen van Jarissa weer een groot probleem. Gisteravond al aan het spoken en vanavond weer. Eerst al een uur bezig geweest voor ze sliep. En nu is ze al 3 keer wakker geworden en moet dan enorm huilen. Arme kind is helemaal oververhit van al het huilen. Zal morgen ook wel weer zo'n zielig schor stemmetje hebben. Ik blijf er niets aan vinden, dat slapen zo. Maar ja, een alternatief weet ik ook niet. Ze zal langzaamaan moeten leren dat slapen in haar eigen bedje is. Ben benieuwd hoe dat straks in het hotel gaat. Hopelijk is het er niet zo druk met andere gasten, hihi. Straks doen die geen oog dicht!
Jee Pendrag, hoop dat ze snel eens lekker gaat slapen en beseft dat ze in haar eigen bedje moet slapen! Kan me voorstellen dat het veel (negatieve) energie kost! Veel sterkte iig! Hopelijk slaapt ze nu lekker door!
Cellie, ik ga wel even duimen voor je en je kleine op afstand even toespreken! Pendrag ik vond het stiekem best wel zwaar worden aan het einde van de zwangerschap, helaas
Zwaar valt eerlijk gezegd wel mee. zien! Ik ben zo onderhand wel wat gewend Ik wil dat kind zo onderhand wel is ZIEN! Heb zin in de weken samen thuis en alles eromheen. Wil zo graag thuisbevallen, dat wel, maarja dan moet het écht vanzelf op gang komen, puf.
Cellie: je hebt nog even de tijd om thuis te bevallen gelukkig. Pendrag: jeetje wat een verbouwing zeg. Runner: veel plezier met zwanger worden Wenniepennie: gefeliciteerd! Wat een timing Daphne: hoe gaat het thuis, met 2 kids en mannetje? Bab: Sofie heeft ook kleine voetjes, wel lekker he fietsen? ik zit nu veel op de bakfiets, lekker maar zwaaaaaar. Hier alles prima, alleen moe, is ook druk op werk. Vanavond lekker met vrienden hier VOETBAL kijken! joepie, Sofie is oranje, leuk! We zijn alleen errug blut dus kunnen nog geen babyspul kopen (sterker nog, heb nog 40 euro tot het de 20e voor eten, woeps). Groetjes Lisette
Nou de zwangerschapshormonen beginnen hier alweer toe te slaan. Gisteravond flinke ruzie gehad nadat we bij mijn ouders hadden gebarbecued. Ik zou terug rijden en gaf op een gegeven moment aan dat ik moe was (het was toen 20.00 uur). Daan had gegeten en was nog leuk aan het spelen, maar ik wilde het ook niet te laat maken voor hem. Mijn man vroeg of hij nog één pilsje mocht nemen. Wie ben ik om lullig te doen - hij had al heel veel gedronken - dus ik zei: ok, en gaan we dan daarna rijden? Na zijn pilsje nam hij er nog één, en tot overmaat van ramp zette mijn pa er daarna nóg één bij hem neer. Terwijl hij ook duidelijk had gemerkt dat ik moe was en graag naar huis wilde (ze weten nog niet dat ik zwanger ben). Terug in de auto zat mijn man te zeuren 'dat het nog zo vroeg was, pas kwart voor negen'. Thuis aangekomen Daan naar bed gebracht, en zelf op bed gaan liggen. Ik wilde het nog wel even uitpraten, want ik heb altijd geleerd dat je nooit boos moet gaan slapen. Maar meneer vond dat ik niet zo onredelijk moest doen en dat het toch allemaal goed ging. En oh ja... dat hij kon zeggen wat hij wilde, maar dat ik toch niet voor rede vatbaar was dankzij mijn zwangerschapshormoontjes... dat was de druppel. Toen werd ik vals en heb ik hem flink uitgekafferd. En daarna ben ik in de woonkamer gaan zitten en heb ik gehuild, gehuild en nog meer gehuild. En wie denk je dat er direct in slaap viel? Diezelfde persoon die een half uur geleden liep te zeuren dat het nog zo vroeg was. Grrrr... als dat nu weer het credo voor de komende maanden moet worden, dat alles op mijn hormonen wordt geschoven... zucht... . @Bab28: Hoe is het nu met Luuk? Ik hoor de laatste dagen weinig verontrustende berichten over hem, klopt dat? Of heb ik het gemist vanaf mijn roze wolkje? Balen dat jij gewoon ongesteld bent geworden, ik had het jou ook heel erg gegund. @Pendrag: Vervelend dat Jarissa zo moeilijk inslaapt en zo slecht slaapt in haar eigen bedje, terwijl je je rust ook zo hard nodig hebt. Daan heeft vanaf dat hij thuiskwam van het kdv ook alleen maar gehuild en gehuild en gehuild. Volgens mij komt er linksonder een kies door, en heeft hij daar hoofdpijn of oorpijn van. Hij wrijft namelijk heel vaak over zijn hoofd en grijpt naar zijn oortje. Na een zetpilletje werd hij gelukkig weer rustiger, en nu ligt hij lekker te slapen. @Cellie: Ananas eten, tonic drinken, nog even flink van bil met het mannetje, afijn... je kent de hele trucendoos onderhand wel . Nee even serieus, valt niet mee om weer zo lang door te lopen. En dat terwijl het zo warm is. Sterkte meid, hopelijk ben je snel 'verlost'! @Lisette28: Fijne wedstrijd vanavond! Ik kijk tegen wil en dank mee, dat hele EK kan me echt gestolen worden. Ik vind voetbal een rotsport omdat het bij zoveel mensen agressieve gevoelens oproept. Mijn man is ook heel fanatiek, soms heb ik echt een hekel aan hoe hij zich gedraagt als hij op tv een wedstrijd kijkt. Hopelijk valt het vanavond een beetje mee Enne.. teveel geld uitgegeven aan allemaal mooie en leuke en lieve babyspulletjes en natuurlijk voor de 'grote zus'? Groetjes, Wendy
Wendy, meid van harte! Super joh! Al een beetje bijgelegt met je mannetje? Hopelijk blijft ie niet nog 8 maanden die opmerking gebruiken.... Pendrag, vervelend zeg dat Jarissa nog niet doorslaapt in haar eigen bedje. Bab, heerlijk he fietsen. Vind het altijd zo gezellig. Ruben kletst altijd de oren van mijn hoofd en lacht heel lief naar tegenliggers. Lisette, genoten gister? Hihi. Wij wel. Ook Ruben was de hele dag in het oranje. Hadden een t-shirt gehad met nr 9, heeft wel geholpen zo te zien. Cellie, wel even rekening mee houden dat de beeb er voor vrijdag is... Donderdag op mijn zusje haar verjaardag zou een prima dag zijn voor ons. Heb de hele week al vrij, maar echt geen idee wat ik nog allemaal wil doen. Gister middag op het strand gezeten maar het windje maakt het best wel fris... Straks maar eerst het dorp in voor een verjaardags kado en vanmiddag maar naar de bossen ofzo.
Ha meiden, even een kort berichtje vanuit huis. Via de schuifpui kunnen we naar binnen. In het hotel geen verbinding helaas. Mn mamafiets is er! Ron zet hem in elkaar en dan gaan we blokkie om met de honden (Jarissa is op KDV). Hotel bevalt goed. Jarissa slaapt redelijk/goed in haar campingbedje. Beton zit in de vloer, ziet er weer mooi uit! Eerste rekeningen zijn ook binnen, gelukkig het geld van de hypotheek ook! Nou, fiets is klaar, we gaan!
Een mama fiets zonder kindje... Of hebbie 'm juist gekocht voor de honden? 1 voor en eentje achter... Veel plezier in het hotel maar mogen ze toch maar snel klaar zijn in jullie huis!
Wat een dag vandaag: Daan krijgt weer tandjes (wrs twee ondertandjes en een kies tegelijk op komst) en daardoor had hij een erg slecht humeur . Begon vanmorgen al gelijk te huilen bij de pap. En de hele dag door telkens weer huilen, huilen en nog eens huilen. Alleen na een zetpilletje heeft hij nog een paar uurtjes geslapen vanmiddag. Maar zijn eten en drinken heeft hij nauwelijks aangeraakt. Hij was vannacht ook al onrustig, waardoor ik ook weer slecht sliep. Dus ik hoopte tijdens zijn ochtendslaapje zelf ook nog even een dutje te kunnen doen. Niets was minder waar: behalve dat Daan anderhalf uur lang heeft zitten jengelen in bed, moesten er blijkbaar in de straat voor ons huis ook weer graafwerkzaamheden worden verricht. Ik denk niet dat het erg laat wordt vanavond... Groetjes, Wendy
Gister samen met Marjanne naar de Primierre geweest van Sex and the City Was erg leuk. Bij binnenkomst champagne, in de pauze champagne-ijsbuffet en een loterij. We waren blij dat we niet hadden gewonnen. Waren allemaal vibrators en di emoest je dan daar vooraan uitpakken..... En aan het einde een goodiebag en een witte roos. Hadden ze allemaal geregeld bij ons in de bios. Wat een zwangeren hier, Wij wachten nog eventjes. Wel ergens dit jaar. Hopelijk zijn jullie niet al te ziek. Hier gaat het verder wel goed. Zit soms even in een dipje. Mijn man werkt 4 avonden en 4 hele dagen. Tegen de tijd dat hij thuis is gaat hij eten, kijken we even samen tv en dan val ik alweer in slaap. Dus totaal niet leuk. Ben teveel alleen thuis. Vind hij gelukkig ook niets en is bezig met ander werk zoeken (alweer) hopelijk vind hij iets waardoor iets vaker thuis is. Met Marije gaat het ook weer goed. Was een virale urinewegeninfectie. Daarvoor hoeft ze geen ab. Ze krijgt nu extra vitamines van ons. Kiwi's en cranberries. Ondertussen had ze ook weer 2 tandjes gekregen. Ze heeft nu 12 tandjes en 4 kiezen, nog 4 te gaan. Marije heeft van schoentjes maat 21. Ze heeft beetje brede voetjes en ze vind haar Crocs het fijnst.