Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Nou nee, heb precies één minirompertje en een verschoonkussen gekocht, we hebben de gemeentebelasting (riool enzo) betaald a 700 euro :(

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @runner: ja, is wel raar, mamafiets zonder kind maar eerst het stoeltje er nog opzetten. Hond doe ik maar 1 tegelijk. En dan liefst onze Bracco. De labrador is nogal lomp en wat dommer, die loopt zomaar voor je wiel langs. Daar mag Ron mee fietsen, LOL.

@Wenniepenny: meid, je treft het niet. Vol hormonen, irritante man en dan ook nog een kind met tandjes/kiesjes. Jakkie. Dikke knuffel voor jou meid. Is Daan inmiddels opgeknapt? En gaat het met meneer Wenniepenny ook beter?

@Lisette: dat is wel heel veel geld in 1 keer zeg. Veel pannenkoeken eten en brood met suiker. Wil je wel uitnodigen om hier te komen eten maar dat kost meer aan reiskosten dan zelf een lekkere maaltijd klaarmaken! Hopelijk komen er weer betere tijden en kun je toch nog wat voor je nieuwe baby kopen als je dat wilt.

Zo, wij zijn weer thuis meiden. Wat een bende is het hier. Overal ligt wat en het is vies! Ron heeft vanochtend met Jarissa meegeslapen en is nu naar z'n werk. Ik mag dus de bende opruimen, bah!

Ben ook bang dat het dak komende week niet doorgaat. Weersverwachtingen zijn echt niet goed genoeg. Wel fijn dat we dan wat meer tijd hebben voor de voorbereiding (lees sloopwerk) maar alles komt zo wel dichter bij de bevalling. Zou zo graag de nieuwe houten vloer gelegd willen hebben voor ik ga bevallen. Nou ja, we zien wel hoe het loopt!

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lisette, hoop wel dat het na de 20e wat ruimer wordt voor jullie! Weet je al wat je wilt doen met een eventuele nieuwe kinderwagen?
    Het is hier druk druk druk... en daar word ik moe van. Vooral van avonden zoals gisteren waarbij ze om en om aan het huilen waren.

Pendrag, ja, lekker weer is anders en een open dak is nu niet echt handig lijkt me :D

Ben benieuwd of we nog een nieuwe meeting kunnen regelen. Want er staat er elke keer wel weer iemand op het punt om te bevallen de komende maanden hihihi. En ik wil jullie er eigenlijk allemaal wel bij hebben hahaha. (Ja Cellie en Babs... jullie ook!)

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Roon is 12 en 13 juli vrij....
    Dus wat mij betreft mag dan die meeting gepland worden. :)

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Goed plan runner!

Enne, heb je nog meer geheimen voor ons? Wat voor werk heeft Roon nu dan? En bevalt het? Vertel! Vertel!

6. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    12/13 juli moet volgens mij wel lukken :)

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik moet dat ook wel redden denk ik zo :D

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Leuk! Dan hebben we:

Runner
    Jodi
    Daphne
    Pendrag

Wie o wie volgt?

9. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Hoi,

Leuk om te lezen dat er een meeting aan komt! Zoals het er nu naar uitziet kan ik alleen 12 juli. Heb net afgelopen week een afspraak gemaakt op 13 juli...

@Pendrag: Hopen dat het weer snel weer wat mooier wordt zodat het dak vervangen kan worden. Leuk dat je lekker kunt fietsen! Geniet Jarissa ook zo van de omgeving? En gaat het nu al wat beter met de nachten?

@Lisette: Oeps dat wordt idd eenvoudig eten tm 20 juni....Nog 1 weekje en dan zit je weer wat beter bij kas! Gaat alles goed met Sophie?

@Daphne: Kan me voorstellen dat het drukke tijden zijn! 2 van die kleintjes die om aandacht vragen, pfff petje af hoor!

Hier gaat t allemaal zijn gangetje...Luuk zit volop in de verlatingsangst-fase en schiet volledig in de stress als iemand hem alleen laat (ook op het kdv als 1 van de leidsters weg lopen). Moeilijk hoor. Laat hem toch maar even huilen/krijsen want hij moet leren dat het niet eng is als we weg zijn. Verder probeert hij soms zich op handen en voeten voort te bewegen en trekt zich overal aan op. Kan nu ook zelf gaan zitten!
    Morgen ga ik met mijn 19 collega`s een lang weekend naar Parijs! Heb er echt onwijs veel zin in maar ga Luuk enorm missen. Voor vriendlief en mezelf is het wel even beter want het gaat momenteel echt niet zo heel lekker...Pfff wat zijn mannen toch bijzondere gevallen!

Oh ja, gisteravond in bed wilde ik nog even beetje neuzen op internet. En ineens.....BAM! een vuurballetje...was mijn oplader van laptop ontploft. Alle stroom viel uit, schrok me een hoedje. Niets beschadigd gelukkig, alleen zwarte roet op mijn vingers die er niet af wil!

10. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    heey dames

@ wendy gefeliciteerd met je zwangerschap! idd een hoop zwangeren alweer. wij wachten nog een jaartje.

hier loopt alles goed. maureen slaapt weer heerlijk.
    was me vanmiddag rot geschrokken. maureen was aan het spelen met de baby walker toen ze ineens over heen leunde en over de kop vloog, ze klapte met haar nekje dubbel. gelukkig huilde ze gelijk en was er niks aan de hand maar schrok wel enorm.

over de meeting. ik ben dan vrij en ga dan graag mee.

sorry geen zin om op iedereen te reageren :oops: volgende keer weer ok?

liefs rianne

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Bab: slapen van Jarissa gaat een heel stuk beter. Lijkt erop dat ze het echt even nodig had om samen met ons op 1 kamer te slapen. Ze heeft in het hotel uitstekend geslapen en is nu thuis ook vrijwel zonder huilen gaan slapen. Helaas hoest ze wel weer flink. Hopelijk gaat het snel over.
    Jeetje, das schrikken zeg, zo'n ontploffing.
    En mannen zijn inderdaad raar. Hier ook niet alles even vlekkeloos. Heb zelf besloten anders te reageren en dat lijkt heel goed te werken. Ron is nogal goed in het maken van rotopmerkingen. En dan ga ik er vaak nog even extra overheen. Sinds gisteren ga ik hem lekker kussen als ie weer een rotopmerking maakt. Zorgt ervoor dat we beiden moeten lachen. Is nu weer een heel stuk gezelliger tussen ons.

Gisteren trouwens met Jarissa bij Ballorig geweest in Assen. Eerst moest ze wat huilen, ze was erg onder de indruk. Maar toen ze wat was gewend, heeft ze een uur lang enorm gespeeld! Ik heb echt van haar genoten. Ondersteboven en achterstevoren van de glijbaan af. Geweldig om te zien!

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Rianne: erg leuk dat je mee kunt. Kunnen we gezellig poolen!
    Jeetje, wat schrikken zeg als Maureen zo valt. Arm meisje. En arme jij. Heeft ze verder geen last?

13. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    @ pendrag met maureen is niks aan de hand alleen een bult op haar hoofd. met mij gaat het ook weer goed. hihi was enorm schrikken ff maar goed als er met haar niks is is er met mij ook niks.

ja kunnen we carpolen.

leuk he ballorig. ik ben er vandaag geweest met maureen en 2 vriendinnen met kids die 8 en 16 week jonger zijn dan maureen. was erg geslaagd weer, is er leuk he. je kan ze gewoon hun gang laten gaan zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze zich zeer doen. ( dat doen ze thuis wel hihi)

liefs rianne

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ja, was echt leuk. Laat maar weten wanneer je weer eens gaat, kunnen we gezellig mee. Ik hoef nog maar 8 ochtenden te werken, dat schiet lekker op!

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier gelukkig gaat het nu weer beter tussen de man en mij :D Maar bij ons is het mede de nieuwe situatie geweest, dus van een leven zonder kinderen naar een met kinderen. En dan ook nog dat ik beetje van de wereld ben geweest en niet meer voor mezelf dacht..

16. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Daphne dat herken ik wel, tel er bij ons een eigen zaak bij op (juni 2006) en een nieuw huis.
    Je snapt vast wel hoe "gezellig" het bij ons thuis soms kan zijn :(
    Gelukkig zijn we wel zeker van elkaar, dus hoef me geen grote zorgen te maken. :D

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    marjanne, kan jij ook de 12e juli?

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Het lijkt wel alsof het hier heerst, spanningen thuis.

Jarissa is weer ziek. Vond haar er al slecht uitzien en meer hoesten maar ze heeft nu ook behoorlijk koorts.

Ben er trouwens ook achter waarom ze soms zo slecht slaapt. Ze heeft een ritme van steeds 3 a 4 uur slapen. Blijkt dat ze dan in haar slaap gaat huilen en daarvan wakker wordt. Volgens mij heeft ze dan last van dromen. Heeft Ron vroeger ook heel erg gehad. Maakt het niet minder lastig maar wel veel logischer. Steeds als ze in de droomfase van haar slaap zit, wordt ze wakker van haar eigen gehuil. Gelukkig gaat het al wel redelijk goed laatste tijd. Nu maar afwachten wat komende nachten ons gaan brengen met die koorts. Heb haar nu wel meteen een zetpilletje gegeven. Doe ik normaal niet maar ze heeft haar slaapritme nog maar net te pakken. Hoop dat ze op het pilletje alsnog een redelijk normale nacht kan pakken. Anders zitten we straks als ze beter is weer met een slaapprobleem.

19. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    heey

@ pendrag ja is goed als ik weer heen ga meld ik het je.

over de meeting ik kan alleen de zondag de 13e mijn moeder is de 12 jarig

liefs rianne

20. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Tja of ik kan... :(
    Ik wil wel heel graag! telt dat ook? :D
    Het is in mijn geval altijd afwachten tot het laatste moment ivm de zaak.
    Maar zondag is voor mij wel makkelijker dan zaterdag.
    Doe mijn best!

Oja, we doen mee met de open huizen route, we hebben nu 2 kijkers gehad en waren in pricipe wel enthousiast, hoop maar dat er een koper bij zit...

Deel Deze Pagina