Jazeker! Hij valt in de categorie kaartjes die ik heel erg mooi vind en waarvan vriendlief zegt: neuh.
Cellie, ik vind het ook een erg leuk kaartje , het kaartje terug ligt al op de tafel te wachten om te verhuizen naar de brievenbus hihihihihi
Wanneer en waar gingen jullie ook alweer daten? Was het een soort ballenbak toch? Denk er wel aan dat sommige delen van het land al vakantie hebben, ivm drukte...?
Gefeleciteerd bab Rustig aan hoor Pendrag, geniet van je verlof. Niet te veel "bouw"stressen Nou wenniepenny, spannend weer zo je eerste echo
@Cellie: volgende week zondag. Vorige meeting zouden we naar Monkeytown Amersfoort of Bussum. Zo'n indoor speelparadijs. Zin om ook te komen?
ha ha, had ik daar gewoon even gepost met een "oude" oilog account. Was benieuwd of ie het nog deed, maar was vergeten uit te loggen.... Zo lekker taartjes eten hier, iemand is al 40 jaar bij het bedrijf Huis gaat goed. De stucadoor die zei dat hij eerst 2/3 dagen nodig had om alles te spachtelputzen, heeft er maar 1.5 dag over gedaan. Was de eerste dag tot laat door gegaan omdat ie het af wou hebben. Erg blij mee. zit nu lekker schot in.
@Jodi: als die man nu toch zo snel klaar is bij jullie, stuur hem dan ff hier heen! Ik heb dringend iemand nodig komende week! Morgen komt iemand het electra in de babykamer aanleggen. Dan kan Ron gaan isoleren en gipsen. De *** had vandaag niets in huis gedaan. En ik was eerst met de hoefsmid bezig en daarna bij een vriendin op bezoek. Kwam pas tegen 7 uur thuis en toen was de electricien er ook al om te kijken wat er moet gebeuren en wat het gaat kosten. Kan ik nu met mn dikke buik nog gaan stofzuigen, vaatwasser uit- en inruimen, slaapkamer opruimen (kan niet eens op bed zo). Heb een heel diplomatiek smsje verstuurd!
Ohoh Pendrag.....mannen komen soms echt van MARS....pfff hier nog 1 hoor! Kan hem dan wel achter het behang plakken. Doet soms ook dingen zo onlogisch! Laat hem maar zijn gang gaan! Jammer dat wij niet kunnen volg. week zondag! Had jullie graag een keer willen ontmoeten!
@Bab: zeker jammer dat jullie niet kunnen. Had de mooie ogen van Luuk graag eens life bewonderd! Tja, dat van Mars gaat vandaag zeker wel op. Jongejonge. Zijn reactie: je hebt wel gelijk, ik haal het morgen wel in. Duh, morgen staat al volgepland met andere klussen dus helemaal geen tijd om in te halen! Hihi, niets niet leuk, een vriendin met nesteldrang en verbouwing tegelijk. Beter nieuws: heb net een mailtje gekregen van iemand die misschien morgenmiddag kan komen stuccen!
Hallo allemaal, Hier is Sofietje een weekendje logeren. Wij hebben vanavond eens samen gedart, gezellig! Ik kreeg vandaag de opmerking naar mijn hoofd dat deze man zijn exvrouw aan het einde van haar zwangerschap van een tweeling net zo'n buik had als ik nu, mannen zijn ook zo diplomatiek, auch Wij hebben de bosposter voor de babykamer gekregen en die gaan we van de week maar eens op de muur behangen. Voor de rest zijn we wel zo'n beetje klaar, alleen nog wat van de ene naar de andere kamer schuiven en een kledingkast voor baby 2 kopen en bouwen. Als alles klaar is zal ik foto's laten zien. Groetjes Lisette p.s. ik ben er niet bij volgend weekend, zullen we de volgende keer weer eens lekker gaan lunchen? Ik vind die kinderparken zoooo druk.
Hey meisjes @ Bab alvast een stiekem gefeliciteerd @ Pendrag dat schiet allemaal ook niet echt op @ Lisette, lunchen met Ted schiet niet echt op, hij blijft niet lang zitten helemaal niet na een lange autorit @ Daphne, ik mis je! waar ben je? @ Runner, fijn om weer wat van je te lezen @ Cellie, nog volop in love? @ Wenniepenny, wanneer gaan jullie het goede nieuws delen? @ zussie, het begint al wat te worden in jullie huisje Tja bij ons is alles druk druk druk... Het verbouwen is natuurlijk een hele klus De poes was ziek, erg uitgedroogd en geelzucht al met al 160,- En toen Tedje gister in de supermarkt spugen... Eigenlijk moet ik vandaag naar het strand, maar dat ga ik gewoon niet redden. Kan alleen geen inval krijgen. Dus het schiet allemaal niet echt op...
@Pendrag: Ja, vind het ook echt jammer! Het is toch leuk om eens gezichten bij jullie en de kleintjes te zien. En natuurlijk de zwangerbuiken! Wel jammer dat ik nu niet meer kan rijden...ivm de druk op het litteken (die toch al gevoelig is) durf ik het niet meer aan. Balen, zat er net weer lekker in. Nou ja, als alles goed gaat en brusje is geboren ga ik weer een eigen paard kopen want dan zullen onze stallen en buitenbaan wel klaar zijn. Staat jouw merrie stil? Of is ze gedekt? @Lisette: Klinkt leuk, is dat zo`n hele grote muurposter? Wat voor meubels heb je gekocht of had je alles nog? @Marjanne: wat een drukte he, zo`n verhuizing? Kijk er ook al weer met weemoed tegenaan! Laat manlief het meeste doen! @Daphne: Het is hier idd stil zonder jou! Kan me voorstellen dat je het erg druk hebt! Nou, na donderdag toch nog 2 testen gedaan (gisteren en vanmorgen) en allebei zijn ze positief. Het kruis blijft wel lichter dan bij Luuk maar is wel duidelijk te zien. Heb voor maandag een afspraak bij de HA gemaakt. Wil even bloeddruk en HB laten controleren alvorens ik een afspraak bij de gyn maak. Vraag me alleen af wanneer ik de termijnecho kan laten doen. Weet geen cyclus....Maar wil ook niet voor de 7 weken een echo laten maken omdat je dan nog zo weinig kunt zien. Iemand tips? Oh ja, we worden ook weer oom en tante! Mijn zus krijgt hun (2e) (3e, heb een doodgeboren nichtje gehad na 24,3 wkn zwangerschap)! Is nu 8 weken zwanger en gisteren een echo met kloppend hartje gehad. In april heeft ze ook al een miskraam gehad. Erg spannend dus allemaal. Ze is onder behandeling bij de proff. en zal met 14 wkn een cerclage krijgen...Duimen dat we samen deze zwangerschappen kunnen voldragen!
Bab, gefeliciteerd! Pendrag, zou jij me willen sms voor de tijd en plaats volgende week zondag? Zit nu nl helemaal zonder comp. Zwager zou hem helemaal leeg trekken en opnieuw de programma's erop zetten. Hopelijk doet ie het dan beter. Heb alleen geen idee hoe lang dat gaat duren.
Ik vind die speelparken/ballenbakken ook zo druk, zeker in vakanties en weekenden, dan heb ik het slecht naar me zin Dus ik pas Pendrag Dierentuin is misschien voor een volgende keer een ideetje? En een wandeling /diertjes kijken en een terras opzoeken voor een praatje, ik roep maar wat hoor
Bab, voor je zus blijft het nog ff spannend he met de testen. En ja.. Luuk, Crijn en Nouk* krijgen er een brusje en een brichtje ongeveer tegelijk bij . Vind het soms wel lastig want weet niet altijd wat jullie van elkaar weten hihihi. Wie gaan er nu allemaal mee volgende week zondag? Ik denk idd dat een speeltuin erg druk is volgende week. En ik heb het zo vreselijk druk met de meiden. Sam is echt een handenbinder, loop er de halve dag achteraan. En ze zit ook constant aan mijn laptop.
ik heb trouwens van de week een sollicitatiegesprek gehad voor een hele leuke functie in Nijmegen. hoor er tussen nu en 1,5 week iets van.
@Lisette: klinkt gezellig, even samen genieten. Lunch met zittende kids gaan wij ook niet redden. Na een autorit van anderhalf uur wil Jarissa echt bewegen. Is de dierentuin in A'foort een alternatief voor volgende week? Evt. kunnen we dan bij de Kabouterhut een lekkere pannekoek doen. Wie is er voor de dierentuin en wie is er voor Monkeytown? @Marjanne: hoe is het gegaan op het strand? En hoe gaat het nu met Tedje? @Bab: woeptiedoe meid, geweldig die positieve testen. Ook voor je zus! Jammer dat het paardrijden niet meer wil. Kun je komende tijd gaan oriënteren op een leuk paardje voor jezelf. @runner: ik sms je! @Cellie: ga je wel mee naar de dierentuin in A'foort? Erg kindvriendelijke dierentuin heb ik me laten vertellen! @Daphne: succes met je sollicitatie! Spannend hoor. Wat voor functie? Vandaag is het electra opnieuw aangelegd. Komende week kunnen we dus de babykamer gaan isoleren en gipsen. Mn moeder komt een paar dagen sauzen. Stucadoor lijkt te gaan lukken komende week! En er komt komende week ook iemand straten. Yes, plannen zien er weer goed uit. Vandaag is ook het betere snoeiwerk gedaan. Als in: hup, alles eruit. Over de hele breedte van ons erf is alles weggezaagd. Wel wat drastisch maar ziet er toch een stuk beter uit. Bovendien groeit het ook zo weer dicht. Ik ben blij! Ben nu wel helemaal afgedraaid. Twee dagen veel gesjouwd en gedaan en niet geslapen. Ga nu dus lekker vroeg op bed. Morgenmiddag gaan we gezellig met zn allen naar de Highlandgames in Appelscha. Heb er zin in. Even ontspannen samen.