Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Dank je Pendrag! Er is nu gelukkig niets vreemds meer...Pfff wat een zenuwen kun je dan hebben he? Je zult het vast en zeker herkennen na jouw nachtjes in het zh! Maar goed, maar hopen dat het wegblijft en van het fietsen kwam!

Ben deze week lekker thuis, dan 2 weken vakantie en dan de eerste echo! Spannende tijd tot aan 6 aug!

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Bab, hopeljk vals alarm!

Lente, jammer dat je niet mee kan.

Wendy, hihi, hopelijk krijgt die chinese gelijk. ;)

Ik vind 14.00 wel een behoorlijk irritante tijd.
    Zat zelf maar rond half 11 / 11.00 uur te denken...
    Ruben gaat meestal om 12.30 naar bed tot 15.00
    en als ik daarna nog een uur moet rijden heeft het al geen zin meer.

Pendrag, hoe vind Jarissa de fiets eigenlijk?

3. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Nou helaas is het nieuws niet lang positief hier....net weer wat roodachtig bloedverlies gehad! Pfff begin er beetje de balen van te krijgen. Volgens HA en gyn is het afwachten en op zijn vroegst volgende week vrijdag een echo!

Reken maar niet op mij as donderdag hoor. Wil eerst aankijken hoe het hier gaat....

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ach bab, wat naar!
    Hopelijk zet het niet door!
    Sterkte!

5. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    @Bab, verdorie, hopelijk vals alarm

Veel plezier donderdag meisjes.

Gaat hier al iets beter. Alles is nu over. Oude huis is leeg en schoon. Morgen sleutel overdragen aan de woningbouw. Zijn we daar ook weer lekker klaar mee.
    Dan alles in onze nieuwe huis organizen. Huiskamer (en rest van nieuwe huis) staat nog vol met dozen.
    Meneer van de badkamer heeft het niet afgemaakt. Vanavond krijgen we iemand om de toilet te tegelen. Wilt ie eerst even zien. En als ie goed werk levert vragen we of hij de badkamer ook wilt afmaken.
    Kan gelukkig wel al douchen.

Marije is ook goed van slag, nog steeds. En ze voelde vandaag ookal wat warm, getempt: 39 gr. Geen wonder dat ze niets wou. Voor zoveel koorst heeft ze het heel goed gedaan.

Morgen gaat Marije naar mijn moeder, het kdv is 2wk dicht, dit lossen we op door 2 x mama, 2 x schoonmoeder en 1x man.
    Hopelijk gaat dat een beetje.

6. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Dank voor jullie lieve woorden.

Hier gaat het niet zoals ik het graag zou willen. Mijn gevoel zegt dat het misgaat, ken mijn lijf niet op deze manier. Rare is dat ik absoluut geen pijn oid voel. Alleen toen straks ineens 10 druppels bloed en nu weer niets. Pfff, baal van mijn eigen lijf en vind het zwanger-zijn op deze manier niet zo leuk. Ben iemand die graag controle heeft over dingen en dat heb ik even niet! Hopelijk stopt het snel of zet het door, dan hebben we tenminste duidelijkheid toch?

7. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Bab: heel veel sterkte, bah wat naar die onzekerheid!
    Knuf!

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Bab: wat een onzekerheid meid. Getsie. Duimen draaien hier voor jou.

@runner: haha, 11 uur is meestal Jarissa's dutjes tijd. Af en toe maar wat water bij de wijn anders kunnen we nooit afspreken.

@Daphne: hoe zijn jouw plannen donderdag? Jij voorkeur voor tijd?

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Bab, hoe is het vandaag?
    Nog bloed verlies gehad?

Pendrag, tuurlijk kunnen we wel afspreken.
    Maar 14.00 vind ik een nare tijd. ;)
    Maar als de meeste stemmen voor zijn, zijn wij ook aanwezig hoor.

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik hoor trouwens net dat een nichtje van mij komt logeren van de week.
    Dus als jullie het niet erg vinden neem ik haar mee naar monkeytown.

11. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Er komen bij Daan wel drie kiezen tegelijk door :confused: , vandaar dat hij zo aan het 'zeuren' is de laatste dagen. Kan me voorstellen dat hij er last van heeft.

Ik voel me vanaf gisteren echt beroerd, ben heel misselijk, lust mijn eten niet, en kan de hele dag wel slapen. Ben gisteravond om acht uur mijn bedje in gegaan en heb geslapen tot vanmorgen 7 uur. Gelukkig hoef ik niet over te geven (even afkloppen... ;) ). Morgen de echo, jullie horen het wel. Mijn gevoel zegt dat het wel goed zit, want ik voel me echt zwanger.

@Lente: de alcoholvrije wijn smaakte niet echt naar wijn, meer naar een vruchtensapje met lichte bubbels. Wel lekker hoor.

@Bab28: Duimduimduim dat het allemaal goed gaat!
    Fijnn dat Luuk het zo naar zijn zin heeft gehad zondag en zo goed heeft gegeten. En ja die campingbedjes zijn een verhaal apart, bij ons ging één van de vergrendelingen na 1 keer al kapot. Gelukkig deden ze helemaal niet moeilijk en werd het heel snel omgewisseld. Jullie bedje ook van Babywalz toevallig?

@Jodi: Marije alweer een beetje opgeknapt hopelijk?

Alvast veel plezier donderdag!

Groetjes, Wendy

12. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Jammer dat we niet mee kunnen naar Monkeytown! Baal ervan, eindelijk een datum dat ik zou kunnen en dan gooit de zwschap roet in het eten. Bah, bah!

Het bloedverlies is weg sinds gisteravond...Durf nu even niet te stofzuigen etc want hoop eigenlijk nog steeds dat het alleen mijn bmoedermond is...Wordt er wel erg onzeker van hoor!

Pendrag: wanneer had jij jouw eerste echo? Mijn gyn zegt dat hij nl pas met 7 wkn echo`s maakt maar volgens mij kan het toch ook wel eerder al?

Net met Luuk voor de zoveelste keer naar de kapper geweest! Hij heeft echt zo`n enorme bos met (dik) haar. De kapper wordt altijd erg blij van hem...ten eerste door de haarkwaliteit (en blauwe ogen natuurlijk;) en ten tweede omdat hij zich altijd voorbeeldig gedraagt! Hij is nu weer knap en heeft geen "coupe ontploft" meer!

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Wendy, spannend hoor die echo morgen! :)
    Veel plezier.

Bab, foto's van je geknipte kereltje! :) :) :)

14. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Wendy: veel kiezen tegelijk, logisch dat hem 't dwarszit. succes morgen met de echo, leuk :D
    Succes met de kwaaltjes, nog even volhouden.

Bab: rustig aan, wie weet is het nog innesteling of idd je baarmoedermond. Niet jezelf gekpiekeren he.
    En wat leuk alwéér naar de kapper. Zie ik ons voorlopig nog niet bij zitten. Ze heeft wel al lange haren, maar zo dun nog, heeeeeel stijl en beetje pluis ;) Heb zelf al 2x d'r pony weer op lengte geknipt, maar dat was eigenlijk geen succes, ze zag er een beetje uit als Dumb&Dumber, zo'n rechte pony, hahaha. Het hangt nu alweer op d'r wenkbrauwen en wil het eigenlijk langer laten groeien, maar een speldje trekt ze er meestal weer uit, net als een staartje. Doe het wel met wat babygel eens een beetje opzij, maar dat zit dan ook een halve dag netjes. Iemand tips of toch maar kapper?

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Bab: eerste echo was bij mij rond de 7 weken geloof ik. Niet of nauwelijks eerder. Zou ik persoonlijk ook niet aanraden. Het is toch erg geruststellend als er een kloppend hartje te zien is. En mocht het fout zijn, dan is dat vaak na 7 weken duidelijker dan ervoor. Een nog eerdere echo geeft vaak alleen maar meer twijfels. Sterkte meid.

@Runner: tuurlijk, gaat helemaal goed komen!

@Lente: hier ook nog geen kapper in zicht. Schuifjes en elastiekjes laat ze vaak een paar uur zitten. Ach, gewoon afwachten. De tijd dat ze teveel energie in hun uiterlijk gaan besteden komt vanzelf. Gelukkig is dat nu nog niet zo belangrijk.

@Wenniepenny: rot die klachten. Maar wel fijn dat je je echt zwanger voelt! Veel succes morgen! Op naar een prachtecho.

Pfff, wat heb ik vannacht bagger geslapen. Jarissa een paar keer wakker (sliep wel steeds weer heel snel maar ja, dan lig je zelf weer). En natuurlijk moet ik als hoogzwangere ook de nodige keren plassen. Ron heeft een foto naar mn mobiel gestuurd van de nieuwe vloer. Ziet er echt heel gaaf uit! Ben zo benieuwd!

16. Annelies

Annelies Niet meer actief

Zo, was ik weer eens! Wat zijn er al weer veel zwanger hier zeg! Erg leuk!
    @bab, hopelijk verloopt je zwangerschap vanaf nu onbezorgd, hopelijk is het gewoon een innesteling!
    @runner, lang niet gesproken! jullie ook al weer bezig voor een tweede kindje (aan je onderschrift te zien...)
    @ wenniepennie, jij ook weer zwanger! gefeliciteerd hoor, alleen jammer dat je je zo ziek voelt... Nog drie weekjes, misschien dat het dan weer beter gaat?!
    Wij proberen ook weer zwanger te worden. Nu de vierde ronde alweer.... Wel spannend maar veel ontspannender als bij Ezri. Ik kan het veel beter los laten. Toen was ik er helemaal op gefixeerd maar nu komt het zoals het komt. Ik heb donderdag mijn NOD, we zullen zien...
    Met Ezri gaat het super lekker... Heeft haar hele mond vol tanden en kiezen, alleen de achterste vier kiezen moeten nog doorkomen.
    Ze loopt al vanaf haar verjaardag en kletst echt de hele dag.... zegt al heel erg veel woordjes...! Sta er echt van te kijken hoeveel ze al praat! Maar ja, haar moeder kletst ook erg graag dus ze heeft het niet van een vreemde ;)
    Nou, dit was weer een kleine update... Ik lees nog steeds mee hoor!
    Groetjes

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hoi Annelies, leuk om weer iets van je te lezen!
    En idd weer veel zwanger en 3 alweer bevallen.

Bab, ik hoop dat het gewoon over is met die stomme bloedingen! En stofzuigen is een hele zware huishoudelijke taak, dus idd lekker niet doen!

Runner en Pendrag: Sam gaat normaal gesproken rond 13 uur naar bed, maar ook hier wordt er wel eens geschoven met haar slaaptijden.

Sam moet ook nodig naar de kapper, die heeft een paar plukken die wel heel erg extreem lang zijn en die hangen natuurlijk voor d'r ogen.
    Verder hier regelmatig staartjes. Ik wil niet dat ze bij de kapper er te veel afhalen, ze heeft nu van die leuke krullen :D

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hier nog een zwangere :oops:

19. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Haha grappig om te lezen hoe de meisjes met hun haren omgaan! Wat dat betreft is Luuk ook net een meid hoor. Als ik grote-jongens-gel in zijn haren doe (babygel is er zo weer uit) dan wrijft hij er zelf doorheen en zegt "op" als hij klaar is. Haha, wel grappig. Zijn coupe is weer netjes geordend nu en hij ziet er weer heerlijk uit!
    Had net mijn vriendin aan de lijn, haar zoontje is van 6 jan 2007. Moet er wel om lachen want zij heeft dezelfde opvoedkundige problemen als wij allemaal hebben. Ieder kind is verschillend maar toch zitten ze wel in dezelfde fase.

@Wendy: Wat vervelend dat jij je niet lekker voelt! Hopelijk is het van korte duur! Veel succes morgen bij de echo!

@Pendrag: Spannend jullie nieuwe vloer! Zet je straks wat foto`s op hyves of in je album? Hoop dat je vannacht wat beter slaapt want dat heb je wel nodig nu je weer bijna-mama wordt!

Ik ga idd even niet stofzuigen! Vriendlief heeft beloofd te helpen dus dat is wel fijn. En zoals ik me nu voel is het idd misschien wel een innesteling (maar ben ik blond nu als ik dacht dat het met 4 weken al ingenesteld zou zijn?) of mijn bmmond. Iig net nog een heel klein druppeltje oud bruin en nu wederom niets meer...Durf me bijna niet te bewegen!

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Bab: innesteling is later dan 4 weken hoor. Tenminste, gemiddeld! Bij de eerste echo van Jarissa was er ook nog geen sprake van innesteling en die was behoorlijk voorbij de 4 weken. Fingers crossed dat je gewoon een heerlijke, gezonde zwangerschap tegemoet gaat.

@Mamadeluxe: gefeliciteerd. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ja, van het klussen en de bloempjes en bijtjes snap ik wel. Maarre: van wie en wat en hoe? Haha, nieuwsgierig!

O ja, foto's van onze tijdelijke babykamer en opgeknapte woonkamer, keuken en hal volgen zeker!

Deel Deze Pagina