nee, hoor mamadeluxe is niet overdonderd hahaha, ik heb haar testen mogen bestuderen (niet daar daar veel moeite voor nodig was )
Hihi, ik ben juist zo nieuwsgierig naar de WE? En fijn dat de nieuwe frummel helemaal welkom is. Had bij jou ook niet anders verwacht. Ach, en wie weet leer je later in het leven nog eens plannen? En anders in een volgend leven toch?
Hahaha ja, ach, zulke dingen vallen niet te plannen zeggen ze, dat komt wanneer het komt! Over dat WE pb ik je wel ff, ben een beetje erg gesteld op m ijn prive leven.
Voor de liefhebbers: A.S. donderdag 11.00 Monkeytown Bussum. Date voor alle februari 2007 mama's! Aanwezig: Daphne Runner Pendrag En ?
Gefeliciteerd mamadeluxe! Wat leuk, kindje nr 6! We zijn (als het bij goed mag gaan) in dezelfde maand uitgeteld. Enne ook ik ben zeer zeker benieuwd naar de WE.... @Pendrag: Dank je wel voor jouw uitleg. Heb me gisteren een beetje ingelezen via google...Nu blijkt dat de placenta zich later vasthecht en de rest "afgestoten" wordt, dat kan ook deze klachten geven. Weet wel dat de afgelopen dagen slopend zijn geweest! Pfff, en dat te weten dat ik nog min. 1 week moet wachten op een echo. Ben echt flink van slag. Het gaat nu wel, nog steeds klein beetje lichtbruinachtig slijm verlies...
Jee Bab, heb net alles een beetje bijgelezen. Wat zenuwslopend voor je zeg! Ik heb natuurlijk ook alweer de nodige zorgen...zal het nu wéér goed gaan etc. En alweer in dezelfde maand uitgerekend, gezellig
Het vergt idd wel veel negatieve energie. Ben ik helemaal niet gewend en had van mezelf ook wel verwacht dat ik er iets nuchterder mee om kon gaan maar helaas...het achtervolgt me de hele dag! Fijn dat je weer lekker zwanger bent en idd duimen dat alles ook deze keer weer goed gaat! Hoe gaat het met jouw jongste?
Nou, ik was (ook) helemaal op van de zenuwen geweest hoor! Ik vind dat je je goed houdt Met mijn jongste gaat het wel goed hoor, hij is aan het bekomen van een behoorlijke waterpok aanval Echt het zat ooooooveral, supersneu hihi. Met jouw kleine man?
Och arm mannetje! Ik weet wat hij doormaakt! Onze kleine heeft ook een mega-aanval gehad. Ruim 5 dagen hoge koorts en echt OVERAL van die stomme plekken. Zit er nog steeds 1 op zijn hoofd die niet dicht wil gaan. Onder zijn luier was het gewoon 1 grote waterpok! Echt een rotvirus. Als je het leuk vindt kan ik je toevoegen op mijn hyves dan kun je foto`s van hem zien! Met ons mannetje gaat het nu goed. Is enorm veel en vaak ziek maar we moeten het afkloppen, de afgelopen 3 weken alleen wat verhoging gehad en geen koorts gelukkig. Met de rest van jouw kinderen ook alles ok?
Ja hier dus ook precies zo Hij wilde het liefst ook in zijn luier krabben, echt zoooo zielig, ik heb er ook fotos van Gelukkig heeft hij maar 1 dag hoge koorts gehad. Met de rest ook goed, ze proberen te genieten van hun zomervakantie (lekker weertje hebben we erbij ) We wilden nog een weekje kamperen op terschelling ofzo, maar in mijn "toestand" denk ik dat ik daar maar een caravan voor ga huren Ik pb je mijn hyves wel ff Zal ik gelijk ff updaten met foto's! Heeft Luuk een verlaagde weerstand dan?
Ja, zijn weerstand is heel erg laag! Hij is ook al onder behandeling bij een KA en we hebben meerdere bloedonderzoeken achter de rug. Verder is hij qua geestelijke en fijne motorische ontwikkeling heel erg bij maar wil nog niet lopen. Kan net staan! En jouw zoontje?
Ach, sneu voor hem, heeft hij er zelf ook echt last van? Mijn zoon rent door het huis, hangt in de gordijnen...zucht, lopen is ook niet alles , trust me
Hij heeft er alleen last van als hij weer een koortsaanval oid heeft! Verder is hij wel snel vermoeid en slaapt nog veel op 1 dag (4 a 6 uur!). Het is wel een heerlijk vrolijk kind! Altijd vrolijk en goedlachs! Ohoh dat is idd ook niet alles. Luuk is nog netjes getemd geloof ik..als ik Nee zeg dan komt hij nergens aan!
Pfff nou die tijd is hier geweest, hij zegt nu op alles NEE, duwt je weg als hij ietsniet wil, gooit met speelgoed naar de meiden, rent ze achterna met zijn bob de bouwer hamer Ach, ik vind toch alles cute
Hahah ik zie het al voor me...kleine Tijger! Leuk man! Luuk kan ook wel enorm eigenwijs zijn hoor! Heeft nu de tik dat hij mijn vinger vast wil houden en dan in het boek daar alles mee aanwijst. Best vermoeiend haha! Maar verder geen klagen hier. Hoe oud is jouw oudste dochter eigenlijk?
Leuk he, die mini mannetjes Mijn oudste dochter is bijna 12, die zit hier ook niet echt op te wachten geloof ik, bij Isaiah zei ze al, dit is wel de laatste he mam Maar nu zegt ze elke dag, ik ben zo blij dat hij er is he mam!
wow, mamadeluxe, zwanger van de 6e, gefeliciteerd Marije nog steeds ziekjes, niet willen eten/drinken. Gister avond gelukkig wat druifjes, drinken en appelmoes naar binnen gekregen.