Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Nou hier echt een pechdag. Denk echt dat een mk zich aangediend heeft. Sinds uur of 2 nu echt veel bloedverlies...geen stolsels oid en geen pijnklachten. Sorry, maar ben er echt een beetje klaar mee. Kan niet tegen de onzekerheid. Mijn HA kan ik morgen pas bereiken aangezien hij nachtdienst heeft gehad...Tja, hij kan er ook weinig aan doen maar voel me wel ellendig. Heb net Luuk maar weer op gehaald van het kdv voor wat afleiding. Verveel me dood thuis en ga elke 5 min naar het toilet om te kijken of het al opgehouden is.

Mocht het echt een mk zijn, kan iemand me dan vertellen wat me te wachten staat? Bedoel vind ik echt een vruchtje? Hoe lang duurt het bloedverlies meestal en wanneer ben je weer vruchtbaar? Sorry voor de vragen en mijn egoberichtje....

2. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Jodi: Arme Marije! Heb je enig idee wat het kan zijn?

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Babette, ik heb beetje meegelezen bij de maart mama's en hoop echt dat die vk gelijk heeft!
    En het lijkt mij dat als je een mk hebt dat het hcg snel daalt.

Jodi, wel fijn dat Marije in ieder geval weer iets naar binnen krijgt. Ik hoop dat ze snel opknapt.

4. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Daphne: Vk zei dat zolang er een placenta in je lijf is, je HCG produceert. Test zegt dus niet altijd wat! Pfff heb er al flink de balen van. En mocht het bmoedermonderosie zijn dan staat me nog een leuke zwschap te wachten (not..bij elke beweging/niesbui etc kan het weer gaan bloeden).

Ben je nog bij het vuurwerk geweest gisteravond? En al wat van de 4daagse meegekregen? Wij zouden eigenlijk vrijdag as gaan maar weet niet of ik daar zo`n zin in heb nu...

5. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    @Bab: Toen ik zwanger was van Sofie heb ik ook veel bloedingen gehad de eerste 13 weken. Ik dacht zelfs dat ik nog 2 maal ongesteld was geweest. Dus het kan ook nog goed gaan.

@Mamadeluxe: gefeliciteerd met nr 6, ga je wel door met studeren (dat deed je toch?).

@Pendrag: Cool je vloer is af, ik ben benieuwd naar alles, hoe gaat het met je en met de nieuwe kleine?

@Daphne: Ik ben benieuwd naar Sams kapsel.

Met Sofie alles toppie, dinsdag (op mijn verjaardag, 31!) was ze echt sachie maar nu heeft ze weer een kies erbij. Ze staat nu een ruime week los n ze kan het steeds beter, drinkt zelfs staand uit een beker!

Met mij ook alles goed, geen klachten behalve het snelle moe zijn, maandag weer naar de VK.

Groetjes Lisette

6. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Lisette: Dank je wel voor jouw opbeurende woorden. Het is ook heel raar, lijkt idd op een ongesteldheid maar geen krampen, stolsels, pijn oid. Toch ben ik er niet gerust op! Heb mezelf er op ingesteld dat het misgaat en we weer opnieuw aan het klussen mogen/moeten.
    Wat fijn dat Sofie los kan staan! Wat wordt ze dan ineens groot he? Luuk begint ook heel stoer te doen, we lachen ons rot om zijn acties!
    Gaat nu elke keer naar de hondenmand toe en zegt dan AAI, kijkt heel ondeugend en wrijft dan de hond over zijn rug! Wel schattig!

@Pendrag: Hoe gaat het met je? En met de verbouwing?

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lisette, nog gefeliciteerd!

Babette, misschien kan je het ook als afleiding proberen te gebruiken. Het enige wat je anders kunt doen is afwachten. Maar ik kan me goed voorstellen dat je er niet op zit te wachten dat er iets gebeurt als je in de stad bent. Wij gaan in ieder geval wel.

8. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Er kan nog van alles gebeuren natuurlijk (daar weten wij helaas alles van), maar de echo vanmorgen was prachtig: ongelofelijk dat er, zo klein als het nu nog is, al een compleet minimensje in je buik zit. Alles erop en eraan, het hartje klopte en het was druk aan het bewegen. En uitgerekend op 16 februari 2009, precies dezelfde dag als in 2007 van Daan. Hoe krijgen we het voor elkaar :)

Groetjes, Wendy * ff snel tussendoor, gaat nu haar mandje in wegens uitgeteld

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Bab: wat hou je het weer spannend meid!

@Lisette: stoere Sofie, staan drinken. Leuk gezicht he?

@Daphne: tot morgen!

@Wenniepenny: heerlijk, zo'n prachtige echo. En heel knap om op dezelfde dag uitgerekend te zijn!

Hier gaat het goed. Afgelopen nacht heel slecht geslapen. Vanavond vast wat ingehaald.

Ron heeft via de telefoon de vloer laten zien. Ziet er echt heel mooi uit! Ben zo benieuwd, ga morgenavond weer naar huis. Inmiddels is de loonwerker ook geweest. Onze volledig tuin is nu zwart. Alles is om. Maar ook lekker vlak en klaar om verder bestraat/ingezaaid te worden. Jarissa kan in ieder geval al buiten op het terras spelen vrijdag. Als het tenminste mooi weer is! En Ron is afgelopen dagen ook weer bezig geweest met haar kamertje/babykamer. Nog even en binnen is echt alles af!

10. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Spannend, vandaag is jullie meeting! Leuk! Veel plezier en geniet er lekker van! Met hoeveel zijn jullie eigenlijk!

@Wendy: Gefeliciteerd met jullie nieuwe wondertje. Bijzonder om te zien he? En nog meer bijzonder: precies 2 jaar na uitgetelde datum Daan! Goed gedaan;)

@Pendrag: Wat fijn dat je weer naar huis kunt! Zal vast heel mooi geworden zijn! We zijn enorm benieuwd naar de foto`s!

Tja, wij houden het nog even spannend. De bloeding is gisteravond gestopt en nu nagenoeg niets meer...Ben net terug van HA en die gaat het zh bellen. Wss vanmiddag al een afspraak, ik hoop het zo. Ben een beetje klaar met die onzekerheid!

11. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    @Lisette: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Sofie gaat als een speer zeg.

@Bab28: Wat lief dat Luuk de hond aait!
    Kan me voorstellen dat je behoorlijk ongerust bent over je bloedverlies. Hopelijk krijg je vanmiddag meer duidelijkheid, sterkte in het ziekenhuis.

Verder niet zoveel te vertellen vandaag, behalve dat ik ook nog een koutje heb gevat en de longen uit mijn lijf hoest. Ach ja, gaat wel weer over...

Groetjes, Wendy

12. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Bab: je weet het zeker weer spannend te houden. Hopelijk vandaag een afspraak en kunnen ze je uit de onzekerheid helpen. Bah niet leuk

MdL: tjee nummer 6 op komst, WAUW! Gefeliciteerd.

Wendy: gefeliciteerd met je goede echo! En wat grappig precies 2 jaar later uitgerekend. Wordt drukke tijden de februari's.

Pendrag: schiet nu echt op bij je, zowel je huis als de komst van je kleine meisje.

Lisette: als ze los gaan staan, duurt het niet lang meer voor ze een pasje los gaan zetten en dan wordt het al snel echt lopen.

Jodi: succes met laaste stukje verbouwing en verhuizing en natuurlijk met Marije. Is ook flink aan het kwakkelen de laatste tijd he.

Hier verder ook alles goed. Druk met zoeken baan, eerste gesprek al gehad (wat een ramp, zie het maar als een oefening hahaha). Verder afwachten op reactie CWI.
    X

13. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Lente: Bah, zou ook niet in jouw schoenen willen staan! Balen dat je moet solliciteren, ook niet mijn sterkste punt. Voel me dan altijd zo opgelaten. Eigenlijk moet je "gevraagd" worden, dat werkt een stuk makkelijker! In ieder geval heel veel succes.

Morgen om half 11 mag ik naar de gyn. De HA heeft wel enorm veel moeite moeten doen omdat de ass. vroeg of hij het MEDISCH NOODZAKELIJK vond. Nou ja zeg! Uiteindelijk toch voor het weekend meer zekerheid gelukkig! Het is nog steeds "stil" waardoor de hoop weer een beetje opleeft. Kan wel genieten van Luuk! We hebben saampjes K3 opstaan en hij is lekker aan het spelen. Moet zo wel weer naar bed want is moe en heeft gisteren weinig geslapen.

Oh ja, vanmorgen ook nog op het CB geweest! Helemaal goedgekeurd, weegt 11.270 gr en is 83,5 cm. Die vrouw is helemaal verliefd op hem, kleine sjansbal. Hij heeft netjes alle oefeningen gedaan (blokjes stapelen, in/uit bakje etc) en zich keurig gedragen. Ze vindt hem een geweldig mannetje met een heel fijn, rustig en tevreden karakter. Opvoedkundig ben ik goed bezig zei ze! Nou ja, eindelijk positiviteit na al die narigheid.

Hoor net dat nichtje van de buurvrouw (bijna 3, geboren met 1 handje) in het zh ligt met onverklaarbaar dik handje en overal blauwe plekken en al 2 weken koorts. Gatsie, krijg er kippenvel van!

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Babette, fijn toch.. een pluim in je re.. :D En wat klinkt dan eng van dat meisje, bah...

Ik ben niet naar de minimeeting, omdat ik er nog elke nacht uit moet was het vanochtend te laat.

Lente, cwi, moet er nog naar toe voor het inleveren van kopie id en loonbelastingsverklaring. Waren ze vergeten. Ik heb gisteren op nationale vacaturebank mijn profiel geupdate en werd meteen gebeld door werving en selectiebureau.

15. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    He meisjes,

Gaat eindelijk wta beter met Marije, even n virusje denk ik.
    'Denk trouwens dat ze nu in der 10e sprongetje zit, getver.
    Ze drinkt in ieder geval wel goed, de rest minder.
    Soms gewoon drift buien. Hopelijk snel over.
    Is dit bij jullie ook?

Hopen op goed nieuws morgen Bab. Wat een naatr nieuws trouwens. Een vriend van me had ook zoiets. Zomaar onder de blauwe plekken (tijdens Honeymoon, met spoed naar huis). Bleek iets met de lever. Maar had geen medicijnen nodig omdat zijn lichaam zichzelf al aan het genezen was.
    Hopelijk, komt daar snel een duidelijk antwoord voor, hopelijk een positieve.
    Maar net als Daphne zegt, das toch fijn af entoe zo'n pluim :)

Nou Daphne, hopelijk snel een droom baan, is altijd leuker dat ze jou bellen, ipv overal zelf achteraan.
    Komt Fay nog vaak 's avonds?

@ Lente, wanneer kan je antwoord terug verwachten van het CWI?

@ Lisette, WOW, staand drinken, uit een gewone beker?

@ Pendrag, en, weer fijn in je eigen huisje. EN hoe is de vloer in het echt? Moet er nog veel gedan worden aan de babykamer?

Heb net een heerlijke ijstaart besteld voor mijn zwager. Hij is zondag jarig (man van Marjanne).
    Ze zijn druk aan het verhuizen en het schiet niet zo erg op. Dus nu even geen groot feest.
    Maarja, je word maar 1 x 30, en een ijs taartje past er toch altijd wel in :)? toch :) :)
    Misschien groot feest als het huis klaar is.
    Hopelijk snel he Janne.
    @ Marjanne, Dikke kus van je zus

16. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Afgelopen nacht door mogen slapen van ons kleine mannetje!

En van 22 tot 7.30 zelfs, en na de 1e fles weer lekker verder geslapen tot 11u!

Slaapkoppie :)

17. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Cellie: Dat is boffen met zo`n kleine man! Heb je je draai weer een beetje gevonden in jullie gezinnetje met 5?

@Daphne: Worden jouw nachten al wat beter? Indien het hier goed blijft gaan en de berichten van het zh positief zijn gaan we vanavond nijmegen onveilig maken! Ben benieuwd!

Moet over 1,5 u in zh zijn! Vind het aan de ene kant wel erg spannend en aan de andere kant haalt het iig wat onzekerheid weg. Sinds woensdagnacht gaat het goed, geen bloedverlies meer gehad. En mijn reuk is echt enorm sterk geworden, mijn eetlust verminderd. Toch wel zwangerschapskwaaltjes denk ik....

18. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Bab; succes in het ziekenhuis! Ik duim voor je.

Ik heb met mijn 2e en 4e ook bloedverlies gehad, en beide keren dacht ik ook dat het voorbij was, maar het zat gewoon allemaal goed! (Ook in het beginstadia nog.)
    Ik heb ook een keer miskraam gehad en daar had ik toch echt buikpijn/krampen bij.

Helemaal gewend aan 5 kids hoor, ook wel het geluk om weer een rustig en makkelijk kind te hebben, het is zo snel al alsof de kleine er altijd al was.

De 2 kleintjes slapen nog.....om maar een voorbeeld te noemen hoe het hier gaat ;)

19. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Bab, veel succes en plezier gewenst ook vanaf hier, in het ziekenhuis straks!
    Terugkomen met goed nieuws he!

20. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Veel succes Bab, duim voor je *knuffel*

Deel Deze Pagina