En hoe ga je dat oplossen qua kamers? Ukkie ligt toch ook op jou kamer? Eindelijk een vent met verantwoordelijkheden. Hahaha.
Isaiah ligt inmiddels vaak bij de jongste 2 dochters op de kamer (hele grote kamer), ik heb ook zo mijn "prive" momenten Dus dan schuift de boel eerst weer op en een verhuizing is ook in overweging.
He Runner! Spannend joh! Nog een weekje....en dan weten we ook of jij weer mama mag worden. Alleen Jodi en Marjanne nog en volgens mij wordt dan iedereen voor (of is...) weer mama! Leuk!
Ja dat zal het zijn! Zal wel bijzonder zijn als ze weer tegelijk zwanger zijn! Ik ben dat nu ook (nog) met mijn zus! Wel apart hoor...
we plannen het niet, maar je zult het vast zien. weer tegelijk. Mijn ouders draaien nog door zo. Zijn we echt de laatste 2 hier, jeetje
Alsof het te plannen valt Maar bij ons "kriebelt" het ook flink, maar misschien vind ik het toch nog iets te spannend... enne op dit moment ben ik emotioneel niet echt de sterkste, kan huilen om alles. Dus een combi zou voor heel wat tranen zorgen... @Annelies, van harte! @ Runner, spannend hoor. @ Bab, tjee wat moet je een hoop doormaken, hoop maar dat het voorspoedig zal gaan. Vwb onze verbouw/verhuisperikelen... Momenteel zitten we 2 weken in het huis van mijn ouders, (ok ok ook zussie d'r ouders ) zij zijn met vakantie. We zijn vandaag ook begonnen met het verhuizen. Het bed, bank, Ted z'n "kamer". wasmachine, droger en de eetkamerstoelen zijn het huis uit. Samen met wat dozen. Het is nu dus echt niet meer leefbaar, maar hopelijk gaat het opruimen zo iets sneller. Maar phoe wat een ondankbare klus, er lijkt geen einde aan te komen...
ho ho ik ben ook nog niet weer zwanger, bij mij kriebelt het wel maar manlief wil er nog niet aan geloven
Onze arme knul plofte net voordat hij naar bed moest nog even uit zijn luier, dus hij zat van onder tot boven onder de poep. Lekkerrrr hoorrr. Zal wel te maken hebben met de kiezen, die ineens heel hard doorkomen. @Bab28: Dikke knuf! @Annelies: Leuk om weer wat van je te horen, en... gefeliciteerd! Hoe voel je je? @daphne78: Nee hoor, ik ben en blijf een februarimama hihihi @MamaDeluxe: Fijn dat jullie er samen uitgekomen lijken te zijn, en dat je op hem kan rekenen v.w.b. jullie kindje. Inderdaad grappig, dat steeds meer van ons groepje weer zwanger zijn! Leuk om weer met elkaar mee te leven! Want bij de februari 2009 mama's heb ik geen aansluiting, daar zitten heel veel dames die de hele dag niets anders te doen hebben dan op het forum kletsen. Groetjes, Wendy
Ik ken dat gevoel wenniepenny, ik heb er al 'teveel" denk ik, zijn bijna allemaal voor het eerst zwanger en veel meer in kletstemming als ik. Ik pers me er af en toe tussen met een felicitatie o.i.d, lekker boeiend ook eigenlijk
Hoi hoi! @wenniepenny, ik voel me goed hoor, voel eigenlijk nog niet veel. af en toe wat vlagen van misselijkheid maar verder ben ik nog niet eens echt moe... Kijken of het zo blijft! Ik ga me trouwens ook niet voegen bij de maart 09 mama's hoor, Veel te veel, veel te druk. Dan heb je een dagtaak aan bijlezen en reageren... Ik heb hier al moeite om het bij te houden @runner, heel spannend! Veel succes met afwachten!
Hahaha, het is idd erg onoverzichtelijk bij de maart 09 mama`s. Heb er ook weinig gevoel bij hoor! Maar eh kan het aan mij liggen of missen we Pendrag? Ze is zo stil! Is iemand haar buddy? @Marjanne: Arme jij! Ik leef met je mee en weet wat je doormaakt! Over enige tijd hebben wij hier ook die stress, denk er liever nog niet aan! Pfff ben iemand die totaal niet tegen rommel en chaos kan! Verhuizingen zijn echt killing voor mij! @Wendy: Gatsie! Arme Daan. Hopelijk zijn ze snel door. Luuk krijgt nu 4 hoektanden maar heeft er gelukkig geen last van! Hij heeft gisteren langs de tafel en de bank gestapt! Jippie! Ben zo trots! @Rianne: Hopelijk gaat manlief snel overstag en mag Maureen ook een broertje of een zusje krijgen! Dank je wel voor jullie lieve knuffels. De onzekerheid gaat lekker verder hier. Nog steeds beetje bruinverlies (snachts niets...) maar geen buikpijn oid. Pfff, wat duurt wachten toch lang he? X Bab
babette, ik heb d'r een sms'je gestuurd hihihi. En ik vind het vooral erg leuk en gezellig dat dit topic weer gaat leven!
dat vind ik ook zeker, Daphne! We gaan het weer een beetje levendig maken! Hoe was overigens de minimeeting, voor diegene die erbij geweest zijn? Ga zo even lekker lunchen in de stad. Ben het thuiszitten een beetje beu! Verlies nu ook helemaal "niets" dus tijd om te genieten van het zonnetje wat er langzaam weer aan komt!
Wij ook niet, zat wel in de planning maar er is roet in het eten gegooid Maar voor alle toekomstige mama's: hierperdepiep hoeraaaaaa! Lachuh hoor dat er veel weer samen zwanger zijn. Pendrag: hoe is het bij jou, nog alles rustig?
hier is verhuizing bijna voorbij, dan nog wat orde scheppen. En daarna hopelijk weer genoeg tijd om hier meer aanwezig te zijn.