Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Pendrag is vandaag een dagje op pad :D
    Dus nog steeds rond en gezond!

Jodi, eindelijk!

Lente, kan ik uit jouw reactie opmaken dat jij wel graag had gewild?

Annelies, fijn dat je nergens last van hebt!

Heeft er iemand ooit nog iets van Aisha gehoord?

Bab, ook Luuk gaat gewoon leren lopen hoor!

Welke kindjes lopen er nu allemaal al?
    Ruben en Sam daar weet ik het zo van, o ja en volgens mij Marije en/of Ted...

2. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Het kleine meisje van Lente kan ook lopen! Enne Luukje komt idd vanzelf! Hij stapt nu aan de hand, rond de tafel en aan de bank. Oh ja, gisteren ging hij proberen om los te staan. Hahah stond hij zelf: "Ohhhhhhhhhhhhhhhhh" en boem, zat ie weer op de grond.

Sorry Lente, ik wist van jou dat je graag wilt maar nog niet kunt. Eventjes geduld nog...

3. Annelies

Annelies Niet meer actief

Ezri loopt ook al, vanaf een week na haar verjaardag... Dus was er aardig vlot bij....
    Erg leuk maar ook erg lastig soms, net ging er nog een heel glas seven up over de tafel en de vloer.... pikzooi!
    Ik heb nooit meer wat van Aisha gehoord... zij woonde toch in Egypte?

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Isaiah loopt ook al een maand of 4 nu, inmiddels kan hij (weg)rennen ;) erg leuk...:cool: Ow ja en ook het woordje NEE ontdekt :)

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    minimeeting was super gezellig!
    moeten we vaker doen!
    (ik was er alleen met pendrag, hahahah)

Ruben gaat ook steeds meer kletsen en dingen nadoen.
    Zo grappig als ie iets lekker vind, dan is het hmmm en met zijn handje naast zijn hoofd zwaaien.
    Of heel hoog 'hoooi' zeggen.
    Super grappig kereltje hebben wij. :)

6. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ja Marije ne Tedje lopen ookal.
    Tedje geloof ik met 10/11 maanden en Marije met 13.5 mnd.

zo leuk di enieuwe stap in hun ontwikkeling.

Marije is nu ook nog even in een sprongetje, erg vermoeiend. Ze kan opeens erg drammerig zijn. en andere moment weer zo'n schatje :)
    Doet nu verstoppertje in de kast, geweldig gewoon.

Pendrag zal wel op springen staan....

En onze 2e, tja ergens dit jaar.....

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Sorry meiden, ben idd paar daagjes niet hier geweest om te posten.

Kwam donderdagavond in een prachtig huis thuis, vloer is echt heel mooi! En de 'tuin' is compleet zwart maar wel mooi egaal en een veel beter uitzicht nu alle struiken wegzijn.

Heb alleen die avond een knetterende ruzie gehad hier. Echt eentje voor in de top 3 allertijden. Niet lekker als je vol hormonen zit. Rust begint weer wat te komen maar heeft bij mij echt even tijd nodig.

Met brusjes alles goed. Bloeddruk was laatste controle wel verhoogd maar ja, dat was vrijdagochtend, de day after zeg maar. Morgen weer naar de VK.

Vandaag naar de Apenheul geweest. Zeer geslaagd maar wel enorm vermoeiend.

Jarissa loopt nog niet los. Wel aan 1 hand en los staan maar los lopen hooguit 2 of 3 stapjes.

De meeting was zeker geslaagd. Jarissa is helemaal verliefd op de geweldige Ruben! Ze wou hem heel charmant knuffelen maar daar is Ruben natuurlijk wel een beetje te stoer voor! Volgende meeting doen we wel weer ergens anders. Monkeytown Bussum was erg klein.

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    mamadeluxe, van isiaih had ik het moeten weten.. die klom toch ook in de gordijnen hihihihi.

Pendrag, wat vervelend, dat soort ruzies zit je niet echt op te wachten tijdens je zwangerschap.

Runner, zo zegt Sam tegenwoordig tegen iedereen die voorbij loopt "daaaa" en dan ook zwaaien. En dan helemaal gepikeerd als ze niets terug zeggen hahaha.

Annelies, zij woont inderdaad in Egypte.

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @ pendrag, sterkte...

@ daphne, ja echt een monstertje, schuift gewoon stoelen en krukjes naar het aanrecht en zit dan lekker aan de kraan te draaien als ik niet oplet :confused:
    Lief dat Sam zo zwaait, echt een meissie :D

10. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Haha Mamadeluxe! Isaiah krijgt gewoon het goede voorbeeld van zijn grote zussen. Voor hem te hopen wordt het deze keer wederom een jongen;)!

@Pendrag: Sterkte Meid! Daar zit je idd niet op te wachten zo vlak voor de komst van jullie kleine meisje! Hopelijk trekt het snel bij en zitten jullie weer op 1 lijn!

Hier ook een geweldig vriendelijk en grappig ventje (zegt elke mama * trots*). Vandaag waren we wezen lunchen met een vriendin. Maakt hij ineens contact met een vreemde man. Ging zelfs huilen toen die man de brasserie uitliep. Zwaaide heel enthousiast en gaf ook nog een handkus! Kleine verleider is het hoor! Als hij trouwens ergens geen zin meer in heeft gaat hij zwaaien! Haha, winkelen is niet zijn hobby en dus zwaait hij in elke winkel...Lach me rot om hem!
    Hij was net even op kraamvisite bij zijn achterneefje van 1 week oud en die heeft een aantal traktoren gekregen. Meneer was helemaal over de pies toen hij die niet mee naar huis mocht nemen.

11. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo dames,

Lekker veel bijgeschreven, ik dacht daardoor eventjes dat Pendrag zou zijn bevallen maar ik las net van niet :)

Annelies, gefeliciteerd!
    Pendrag: rot zeg ruzie, ik heb eigenlijk nooit ruzie gehad met Arnaut, dit in tegenstelling met mijn vorige relatie die errug explosief was.
    Bab en Daphne: cute he dat zwaaien! Sofie zit altijd met iedereen te flirten. Gister kwam een vriendin langs en die krijgt gewoon 3 kusjes van Sofie (ik krijg dus NOOIT kusjes van Sofie, misschien totaal nu 10 ofzo, ik was best wel jalours).
    Mamadeluxe: fijn een vent die wel zijn verantwoordelijkheid neemt!
    Cellie: jes weer nachtrust, heerlijk...
    Runner: ik duim voor je.
    Jodi: verstoppertje in de kast, schattig hihi

Hier alles prima, Arnaut was het hele vorige weekend weg, dat was wel erg ongezellig, zeker met dat slechte weer. Sofie en ik waren beiden uit in een slechte bui.

Nu gaat ze opeens snel nieuwe woorden zeggen zoals eten, op (als haar bord leeg is), nee.
    Buik groeit ook enorm, weegt dan ook al 12 kilo :)
    Gister VK, Hb gehalte goed, bloeddruk 104/65 en hartje klonk prima.

Groetjes Lisette

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Dacht zelf in de nacht van zondag op maandag dat de bevalling was begonnen. Maar ik bleek Jarissa's virusje ook te hebben. Jarissa had die nacht al flink overgegeven en een stuk of 10 megadunne poepluiers (geen schoon rompertje meer in de kast). Wat voelde als weeën waren darmkrampen. Nu nog wel last maar heel veel minder.

13. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Klopt dat we het graag gewild hadden, maar inderdaad geduld. Tot ik weer een vastcontract in handen heb zeg maar, dus wie weet tot wanneer geduld...

Haar eerste stapjes los deed ze net voor haar 1e verjaardag, nu rent ze al net isaiah, erg grappig om te zien. Ohja en dansen, ook in winkels als er muziek op staat, dan kijkt ook iedereen naar haar en ik heb nog niemand er niet om zien lachen *trots* :D!
    Praten begint te komen, maar met de meest gekke woorden. Woordjes zoals op, uit, auto etc kan ze niet, maar wel heel duidelijk bril en beer :S gekke meid.
    En zwaaien en dag zeggen tegen mensen, zo grappig. En kusjes geven aan van alles en nog wat; knuffels, ons, bezoek, beelden, posters, plaatjes, foto's,...

Pendrag: ben je er al uit of je toch thuis wilt gaan bevallen, je mocht toch alsnog kiezen? Of beslis je wanneer ze zich aandient?
    Apenheul is leuk he!

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Lente: wat jammer dat je even pas op de plaats moet maken met jullie plannen.
    Ik heb thuis niet echt een goed bed om op te bevallen (we slapen op een waterbed). In onze slaapkamer is het inmiddels al vol met ons bed, Jarissa's ledikant en brusjes wiegje. En boven staat onze extra slaapkamer vol met spullen die we vanwege de verbouwing kwijt moesten. Zie het sowieso niet zitten om boven te gaan bevallen. En in de woonkamer lijkt me ook niet zo prettig. Een enorme schuifpui en 1 raam, beide zonder gordijnen oid. En thuis geen pijnstilling. Dus volgens mij wordt het het ziekenhuis *grijns*.

15. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Daan loopt nog niet los, maar vindt stappen om de tafel en aan onze handen wel reuze interessant. Dus wij denken dat het niet lang meer zal duren. Babbelen doet hij daarentegen veel, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Hij begint nu ook combinaties van twee woordjes te maken: 'mama mee', 'papa auto', 'drinken bij', 'lekker eten', 'mag niet', 'sok uit'.

Geheel onverwacht een woensdag thuis. Was ik vanmorgen amper een half uur op mijn werk, werd ik gebeld door het kinderdagverblijf of ik Daan wilde komen halen vanwege koorts. Dus heb ik tegen mijn werkgever gezegd dat ik zou proberen thuis verder te werken, maar dat ik niet wist hoeveel tijd ik daarvoor zou hebben. Thuisgekomen bedacht ik me dat mijn schoonmoeder het misschien wel leuk zou vinden om Daan vanmiddag een paar uurtjes te hebben, hij had wel koorts maar gedroeg zich helemaal niet ziek. Had ik zomaar de middag voor mezelf. Echt hard gewerkt heb ik niet, mag ik ook eens... ;) In plaats daarvan allemaal klusjes gedaan waar ik anders niet zo snel aan toekom. Vriezer ontdooid en schoongemaakt, bureau opgeruimd, administratie bijgewerkt, scannerprobleem opgelost en echo's gescand.

Dus belofte maakt schuld: de echo van vorige week staat in mijn album!

Groetjes, Wendy

16. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Mooie echo Wendy!

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Lisette, volgens mij moet je echt goed je best doen om met Arnaut ruzie te krijgen. :)

Wendy, leuk thuiswerken zo. ;)

Pendrag, jij had toch morgen een gesprek ergens?
    Veel succes iig. :)

Lente, je moet toch ergens beginnen met praten.
    Ruben zegt alleen nog maar mama (tegen iedereen), baj (bal) en bom (tegen alles wat ie tegenkomt)

Bab, hoe is het met jou?

Het weer is super vandaag!
    Wij vertrekken zo richting het strand. :)

18. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Runner: Met mij blijft de situatie hetzelfde! Verlies minibeetjes oud bruin maar volgens de gyn is dat een goed teken. Wordt het van binnen netjes schoon gemaakt....verder geen tekenen van een miskraam oid. Spannend, nog een weekje dan weten we meer!
    Veel plezier op het strand! Ben jaloers. Heb lekker de tuin ingericht en zit heerlijk buiten met mijn laptoppie. Luukje slaapt nog...

Grappig dat sommige al heel wat afkletsen en andere heel hard lopen/rennen...elk kind doet het op zijn eigen manier. Luuk begint als hij wakker wordt met kletsen en dat houdt pas weer op als hij naar bed gaat! Kent al zo`n 15 a 20 woorden wat volgens het cb veel is. En hij begint overal langs te stappen! Jippie!

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Sam heeft een nieuwe hobby"vliegenmeppen" loopt ze door het huis met de vliegenmepper te meppen (filmpje volgt)

20. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Runner: inderdaad ze moeten ergens beginnen. En mama is inderdaad nog steeds het meest populaire woordje, zo roept ze ook papa en oma en alle andere waarvan ze aandacht wil.

Wendy: mooie echo en fijn zo'n onverwacht relax werkdagje thuis. Hoe is het nu met Daan?

haha, sam de vliegenmepper, pas maar op!

Pendrag: haha, dan is het ziekehuis inderdaad een stuk fijner. Misschien is 08-08-08 wel jullie dag?

Bab: alles nog rustig?
    Wat knap van Luuk. Goed oefenen en dan gaat ie straks hoor!

Gisteren naar Sprookjeswonderland geweest. Was erg druk en warm, maar we hebben het erg leuk gehad. Vooral de speeltuin was een groot succes, de rest was ze eigenlijk nog te klein voor. Ohja en het draaiorgel vond ze fantastisch, stond er lekker voor te dansen zo grappig.
    Heb van het weekend ook maar zelf weer haar haar geknipt en het zit weer netjes. Niet scheef dit keer gelukkig ;). Ze heeft gelijk een heel ander koppie, erg lief al zeg ik het zelf.
    Nou ik ga weer lekker van het weertje genieten. Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina