Vandaag weer naar huis gegaan van mijn werk, maar deze keer omdat ik me zo beroerd voelde. Ik had heel veel buikpijn, steken, misselijk, warm/koud en vooral erg moe. Net of ik iets verkeerds had gegeten. Mijn man schrok zich een hoedje toen ik huilend binnenkwam, maar gelukkig kon ik hem geruststellen dat met ons kindje voor zover ik kan voelen niets aan de hand is. Dus in bed gekropen en geslapen, geslapen en nog meer geslapen... wat kan een mens moe zijn zeg. Gelukkig voel ik me nu weer wat beter. @Bab28: Fijn dat het toch de goede kant op lijkt te gaan v.w.b. jouw zwangerschap. Over een weekje weten jullie het zeker, sterkte met wachten! @daphne78: Leuk, ben erg benieuwd naar het filmpje van 'Sam de vliegenmepper'. @Lente: Met Daan gaat het prima, de koorts is weer gezakt en hij is de laatste dagen de hele tuin aan het verkennen. Vooral randjes, balken en drempels waar je overheen kunt kruipen vindt hij mateloos interessant. En blaadjes ('aai...'). Fijn dat Sprookjeswonderland zo leuk was! Groetjes, Wendy
een paar filmpjes van vooral Sam.. http://nl.youtube.com/watch?v=oHWR-yR4twU (Fay in schommel, en een in het wild rondlopende Sam) http://nl.youtube.com/watch?v=GFt5z9CnO6Y (Sam die katten lokt deel 1) http://nl.youtube.com/watch?v=1OnUNaKPaFY (Sam die katten lokt deel 2) http://nl.youtube.com/watch?v=Mf0w9VG5Hos (Sam de vliegenmepper) http://nl.youtube.com/watch?v=vR1HLscdh4o ( Sam en haar poppenwagen) grr ben al mijn contactpersonen in mijn telefoon kwijt dankzij een update in de nokia winkel die zij wel nuttig vonden. En ze kregen mijn back up niet meer terug.
Leuke filmpjes Daphne! Wat wordt ze alweer groot! Echt een meisje! Grappig om te zien hoe die kleintjes toch soortgelijke dingen doen! @Wendy: Beterschap meid! Hopelijk voel jij je snel beter! Vwb mijn zwangerschap, die is nog aanwezig denk ik...Verlies alleen af en toe een stolsel of wat bruin (oud) bloed (sorry voor de details.) Weet ook niet wat ik er van moet denken. Wel heb ik savonds echt een zwangere buik! Pfff, lijk wel 4 maanden dan! Nog 5 dagen....spannende tijd! Ga er maar heen met de gedachte dat het fout is, dan valt alles mee toch? We hebben vandaag lekker in de tuin gezeten! Luuk had wel last van de warmte. Heeft 5 uur geslapen en lag om 18.30 uur alweer in bed. Heeft een uur in zijn zwembadje gespeeld. Hij is zo blij dan....echt schattig om te zien! Verder is het echt genieten. Hij is zo lief en enthousiast aan het kletsen. Kleine wijsneus!
hej meisjes, weer een nieuwtje....... Eentje die jullie niet zal verbazen........ Marjanne en ik zijn weer tegelijk gestopt met de pil. Ik al iets eerder, maar wou het nog heel even stil houden. (af en toe erg leuk zo'n klein geheimpje met je man samen) En mijn zusje gister, ha ha. Toen we der achter kwamen hebben we wee n kwartier in een deuk gelegen. Weer niet gepland en toch weer samen. We zullen wel zien met onze zwangerschappen...... die lopen geheid ook flink tegelijk. Snel meer tijd hoor, reageer ik weer op jullie berichtjes @ Pendrag, hoe gaat ie met de beeb, al bevallen? @ Bab, we duimen voor je hoor
Tosca, Zijn jullie misschien een tweeling die toevallig pas een paar jaar na elkaar geboren is? Bab, ik heb wel een klein vermoeden hoe het kan zitten (ja.. het is een van de 3 opties hihihi). Niet om je hoop te geven natuurlijk, maar ik denk dat een van de twee "verdwenen" is. Ik kan me goed voorstellen dat je met de instelling daar naar toe gaat van "het is mis" dan is de klap misschien ietsie pietsie minder pijnlijk. Runner, lekker hoor, zo dicht bij het strand wonen..
@runner: genoten op het strand gisteren of ben je er vandaag alweer? Lijkt me heerlijk met dit weer! Voor ons te ver rijden. Ga nu echt niet voor mn lol anderhalf uur in de auto zitten. Gesprek gisteren ging goed. Ik werk nu officieel voor de Deutsche Bank. Daar binnenkort een gesprek over evt. functies volgend jaar. Maar ook of ik met behoud van mn contract over kan stappen naar ABN AMRO. Daar had ik gisteren dus gesprek. Die willen mij graag terug. Altijd fijn om te horen toch? @Bab: spannende tijden voor jou. Hoe gaat het nu? @Lente: zou zeker een leuke datum zijn. Hier nog geen kapper nodig. Knap dat je het zelf doet. @Wenniepenny: jammer dat je soms zo'n last hebt van deze zwangerschap. Lekker bijslapen kan inderdaad soms wonderen doen. @Daphne: lekkere actie zeg, met je telefoon. Das balen! @Jodi: het kon ook niet missen. Heb het er vorige week nog thuis over gehad. Hier nog geen tekenen van bevalling. Mag van mij ook nog wel even duren. Heb nog paar klussen die ik graag vooraf af wil hebben. En met dit weer doe ik helemaal niets! Ron is nu druk buiten aan het werk. Arme jongen, het zweet gutst echt van hem af.
Wat leuk, weer 2 zusjes samen zwanger straks! Zal wel heel bijzonder zijn als jullie weer op dezelfde dag bevallen! Vanmorgen om 6.15 uur werd ik wakker met enorme buikpijn. Had echt het gevoel alsof mijn schaambot in 2-en zou barsten. Op het toilet verloor ik al wat grote bloedstolsels en met 2 paracetamol ben ik weer naar bed gegaan. Had geen rust en ben om 7 uur gaan douchen. Toen verloor ik een hele grote bloedstolsel (mandarijn). Deze heb ik opgevangen en bij het stolsel zat 1 klein vruchtje...vandaar de pijn! Het klinkt raar maar voelde toch wel als opluchting. Heb om 13 uur een zwtest gedaan en de streep was er wederom eerder dan de controlestreep. Tja, of er zit nog HCG in mijn lijf (wat kan bij een miskraam) of kindje nr 2 is nog steeds aanwezig. Het blijft spannend! Sorry voor mijn ego berichtje!
ooo Bab... Ik heb er weinig woorden voor... maar ik blijf nog een paar dagen voor je duimen! En boeie... van het ego berichtje!
Goedemorgen! Ik ben geen maart-mama meer Heb gisteravond nog een echo gehad in het zh! Kreeg weer meer buikpijn en bloedverlies en de gyn vond het beter om meteen te kijken. Baarmoeder is helemaal leeg. Heb alleen erg veel bloed buiten mijn baarmoeder zag ze op de echo. Heeft meteen overleg gehad met de leidinggevende gyn en het vermoeden bestaat dat ik naast de tweeling ook nog een 3e vruchtje heb in eileider of buiten baarmoeder. Pffff....een drieling dus! Ze hebben HCG geprikt en donderdag moet ik terug om te kijken of het bloed minder is en of de HCG gedaald is. Indien dat niet zo is krijg ik meteen een kijkoperatie. Wat een gedoe he? Twijfel echt of we nog wel een 2e kindje willen.... Liefs, Bab
Wat een gedoe Bab. Sterkte. Hier een rotnacht achter de rug. Jarissa was ziek. Ze heeft 3 keer overgegeven, alles er natuurlijk onder. Gelukkig maar 1 keer met haar hoeven douchen. Van 12 tot 3 met haar bezig geweest. En natuurlijk was ze om 8 uur weer vrolijk wakker! Nou ja, ik heb de kans maar gepakt en de keuken eens grondig schoongemaakt. Heerlijk. Straks nog even woonkamer opruimen en dan overal zuigen. Kan Ron mooi wc en badkamer doen en dan zijn we weer bij! Heb alleen nogal wat was liggen. Tja, na zo'n nacht gaat het ook hard natuurlijk. Zweten jullie ook zo enorm? Ik ben overal nat, voel het gewoon in straaltjes lopen. Toch is het wat minder benauwd dan gisteren. Toen had ik er echt veel last van. Was aan het einde van de dag ook niet meer aanspreekbaar. Hihi, arme Ron!
Beterschap voor Jarissa! Arme meid! Kan me voorstellen dat het je veel energie kost! Spannende tijd voor jullie...kleintje kan elk moment komen!
Jarissa is nu een beetje jengelig maar oogt verder wel weer gezond. Heb zelf het idee dat het nog best even duurt voor brusje komt. Je weet natuurlijk nooit maar voor mn gevoel ga ik over tijd lopen.
Bab: bah wat naar. Sterkte meid, het is toch een groot verlies. Pendrag: zo jij hebt je uitgesloofd en dat met het warme weer én een dikke buik. Beterschap voor Jarissa, hopelijk neem jij het niet weer over. Zusjes: veel plezier Daphne: legendarische filmpjes! Hier verder alles rustig. Bewust, want het was een drukke week, beetje te druk voor haar met bezoeken, Sproonkjeswonderland en vrijdag nog een kinderpartijtje. Hopelijk vanmiddag nog dit lekkere weer, dan gaan we in het badje poedelen of misschien nog een stukje fietsen.
babette, gatsie meid! Maar een drieling En laat het gewoon even bezinken, geef het een plek en kijk dan pas verder
Jeetje Bab, das toch even schrikken. En net als Daphne zegt, je kan het och even laten rusten, een plekje geven en dan nog steeds beslissen. Is toch heel wat allemaal bij elkaar. @ Pendrag, hopelijk gaat het snel beter met Jarissa, nog geen weeen?..... @ Daphne, hoe gaat het met de meiden? Hier alles goed hoor, ben al fink aan het ontpillen, was vergeten hoe stom en vreselijk dat was. yak Vanochtend met Marjanne en Tedje hier lekker in de tuin gezeten. kindjes lekker in hun nakie in het zwembadje Zo leuk ze samen te zien spelen. En water doet het natuurlijk altijd goed. vandaag laatste daggeholpen bij Marjanne in de snackbar, was wel weer even leuk. Straks lekker vakantie boeken. Met zijn 8en naar Sint Maarten Liefs
Sint Maarten? Doe maar luxe En het gaat op zich wel goed met de meiden, alleen heeft Fay wel erg veel last van de warmte. en ik ga maar weer eens een flesje geven hihihi
He Bab wast naar. Hopelijk voel je je straks lichamelijk iig een stuk beter. laat alles even rustig bezinken. Wij hebben vandaag mijn en Arnauts verhaardag geviert, was erg gezellig. ook Sofie vond het heerlijk, heeft wel 3 uur in de zandbak gespeelt geloof ik, en maar lachen naar iedereen, hihi. Ik heb eigenlijk helemaal geen last van de warmte, ik lijk er zelfs iets meer energie van te krijgen, heb zelfs zowaar de wc schoongemaakt, dat doe ik normaal nooit Nu nog twee weekjes werken, dan weekje in een stacaravan in ´s Gravezande, dan nog een weekje mijn vervangster inwerken en dan VERLOF! (heb er alleen niet zo´n zin in, ik verveel me al als ik er aan denk, maar misschien wordt het wel mooi weer ofzo) Groetjes Lisette
Jarissa is weer redelijk beter. Nog wel wat jengelig maar is goed te doen. Het zwembadje op het terras is hier niet zo'n succes. Jarissa vindt het ongeveer 2 minuutjes leuk. Denk dat de zandbak die we nog willen gaan kopen een groter succes wordt. En morgen haalt Ron een tweedehands klimtorentje op. Dat vindt ze helemaal geweldig! Wat weeën betreft is het hier nog helemaal stil. Heb het idee dat er op korte termijn ook niets gaat gebeuren. Ach, het komt vanzelf!