Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Sterkte Babet!

En Pendrag, kwam even kijken of er al nieuws was, maar jij houdt het nog goed vol zo te lezen.

Hoe beviel het werken Runner?

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hmm het werk zelf gaat wel.
    Nu nog even de collega's leren kennen.
    op het 1e oog was het nl best een suf zooitje...

3. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik heb je foto's bekeken Pendrag, drukke slaapkamer met 2 kleintjes straks ;)

Bij ons ligt de kleinste ook bij ons en ik denk dat we dat verlopig zo houden ook, een na jongste is s'nachts met vlagen actief en op deze manier heeft de kleine geen last van hem ;)

Grappig de kleine dingetjes die me opvallen op die foto's, een elastiekje om de deuropening, hadden we hier eerst ook LOL
    Een hele mooie linnenkast zo op de foto te zien trouwens!

Wat eng leek was de tv boven de commode..... :confused:

Nou succes met jou laatste loodjes, spannend hoor!

PS: hier de 2 broertjes vanaf januari beide voor het eerst naar het KDV, tenminste dat is de planning ;)

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Update VK (invalster trouwens): nog steeds geen indaling. Bloeddruk was beetje omhoog. Nog net goed genoeg om geen actie te ondernemen. Verder gaat het erg goed. Volgens mij ga in nu nog 3 weken zwanger zijn.

Het is wel heerlijk ongestoord laptoppen zo nu Jarissa haar eigen laptoppie heeft. Wat een lol voor weinig geld.

@runner: denk niet dat je moeder snel nog een keer gaat knippen, das dan weer lekker. Hoop dat je gezellige collega's hebt!

@Cellie: Jarissa is gelukkig klaar met het 's nachts wakker zijn dus ik heb goede hoop dat het allemaal lukt zo. De linnenkast hebben mn ouders bij hun trouwen gekregen van een tante. Mooi he? Die tv is wel een punt. Nog maar even kijken hoe we dat anders kunnen oplossen. Hij moet daar inderdaad voorlopig maar even weg.

5. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    O en wat me ook nog opviel, het ledikantje staat in de middelste stand, dat kan hier echt niet, dan is 'ie er zo uit ;)

Hier 4 hoektanden die tegelijk doorkomen, geloof dat dan het gebitje even compleet is. '

Jammer dat het een beetje een suf zooitje leek Runner, ik geloof dat ik je wel snap ;)

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Cellie: tv is verplaats, boven commode is het nu leeg. Voelt idd een stuk veiliger zo. Ledikant gaat morgen naar beneden. Heb het er gisteren net met Ron over gehad. Gaat nu nog steeds goed maar beter voorkomen dan genezen natuurlijk!

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Pendrag, wij hebben toch ook het ledikant al een behoorlijke tijd geleden naar beneden gezet. Geloof toen mevrouw zelf kon zitten.

Ik heb vorige week ook de pony van Sam een beetje bijgewerkt, en niet slecht hahaha. Ik heb gewoon heel erg goed bij de kapper afgekeken, dat vind ik leuk als ze mij knippen whahahaha.

8. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Vandaag werd ik op mijn werk geconfronteerd met mijn ontboezeming hier op het forum dat ik woensdag thuis niet veel aan mijn werk had gedaan. Nu weet ik wel dat dit een openbaar forum is en dat iedereen in principe kan meelezen, maar ik heb niets te verbergen. Er stond toch niet dat ik helemaal niets had gedaan, of dat ik lekker naar het strand was gegaan?
    Mijn bericht was 'toevallig' (te toevallig :rolleyes: ) bij iemand naar boven gekomen bij het zoeken naar informatie op internet. En die persoon had het doorgespeeld aan mijn werkgeefster.

Ik zeg altijd maar, er zijn twee categorieën mensen: mensen die zo verknipt en ontspoord zijn dat ze overal mee wegkomen, en normale, betrouwbare en hardwerkende mensen die af en toe wel eens domme dingen doen en daar dan heel hard mee om de oren worden geslagen. En helaas behoor ik tot die laatste categorie. Ik ben ook zo iemand die een boete krijgt als ik wel 3 kilometer te hard heb gereden, of die door de belastingdienst wordt nagetrokken als ik 10 euro te weinig invul op mijn aangifte. :(

Maar niettemin pijnlijk... :oops: temeer omdat ik zelf werkzaam ben in de online marketing en toch zou moeten weten hoe internet kan werken. En tegenover mijn werkgeefster, die hoopt dat ze mij nog steeds kan vertrouwen. En dat hoop ik ook.

Groetjes, Wendy * gaat zich in een hoekje diep zitten schamen :oops: :oops:

9. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    @Bab28: Hmmm lekker, Asti en witbier! Geniet ervan! Zucht... ikke nu even niet.
    Leuk hoor, een bubbelbad!

@rianne23: Hier nog een klauteraar, jammer dat hij daardoor ook vaak valt. Ondanks alle pogingen om hem op te vangen.

@Pendrag: Daan wordt ook steeds ongecoördineerder naarmate hij moe is. Stoot zijn hoofd aan de tafelrand terwijl hij er gewoon omheen kruipt, tuimelt telkens om.
    Mooi dat alles weer in orde was bij de vk, rustig aan de laatste weekjes!

@runner: Arme Ruben, wat een pechvogel! Teen en knie bezeerd, en oma die zijn haren scheef knipt. Hoe kom je daar nou weer overheen?

@Cellie: Hoe gaat het nou bij jou?
    Sterkte met de doorkomende tandjes!

Groetjes, Wendy

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wendy, en wanneer is die persoon gaan neuzen dan? En weet je ook wie het is?

Ik heb zoiets van als het 1keertje voorkomt. Waarschijnlijk doe jij ook wel eens wat in je vrije tijd, of werk je pauzes door (daar heb ik dus een handje van)

11. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Jee Wendy, wat een oneerlijk persoon zeg! Heb zelf ook ooit een collega (leidinggevende) gehad die even mijn mail ging doorspitten omdat ze het gevoel had dat ik bij een relatie gesolliciteerd had (had ze overigens wel gelijk in haha!)
    Hopelijk kun je haar een keer terug "pakken". Wat een flauw gedrag!

Ohja, Luuk is zaterdag van de trap gevallen. Door al het gedoe rondom de mk was ik vergeten de deur dicht te doen. Toen ik hem kwijt was zat ie al halverwege onze hoge trap. Hij schrok van mijn geluid want weet dat het niet mag en toen....kon hem wel opvangen maar niet voorkomen dat hij een grote schaafwond op zijn neus heeft. Wat voelde ik me schuldig zeg!

12. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey Wendy, zal ze dit berichtje ook doorspelen? ;)
    En wat zei je leidinggevende ervan dat je zwanger bent? of wist ze dat al?

Pfoe van je collega's moet je het hebben :(

13. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Daphne: ledikant stond hier in de tussenstand. Dus niet meer hoog maar ook nog niet op zn laagst. Inmiddels dus wel.

@Wenniepenny: wat een achterbaks gedoe zeg, zo'n collega. Dat is lekker voor de sfeer. Je leidinggevende kent je toch wel beter dan dit ene incident?

Even klagen meiden, ik heb vandaag zo'n last van de warmte! Kon er tot vandaag goed tegen maar het zweet druipt me nu echt letterlijk de hele dag al in straaltjes van mn lijf. Zit met smart op morgen te wachten, heerlijk koeler weer! Heb ook al de hele dag harde buiken. Ben gewoon eventjes een beetje zielig!

14. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    warm hè? sjemig. heb vandaag de hele dag met maureen in het zwembad gelegen heerlijk! morgen word het weer wat beter kwa warmte,

@ runner nee wij gaan niet weg, ja dagjes zijn een dagje dierentuin emmen geweest en een dagje diergaarde blijdorp en scheveningen.volgende week gaan manlief en ik nog met zijn 2 tjes een dagje amsterdam doen heerlijk.

@ pendrag als ik volgende week nog een gaatje vind zal ik dan een bakje thee bij je komen halen?

@ wenniepenny laag hoor van zo'n collega!sjonge kan je tegenwoordig niks meer doen?

nou ik ga weer op de bank hangen, heb het nog warm!

sorry voor de gene die ik vergeet!

liefs rianne

15. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    @ pendrag welke vlk had je ? marita?

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @rianne: als jij laat weten wanneer, heb ik de thee voor je klaar.
    Yep, had Marita. Is dat 1 van de dames uit 'jouw' praktijk?

17. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Nou het was me het dagje wel...
    Vanochtend hebben we de poes moeten laten inslapen...
    Ze knapte niet meer op, en woog nog maar 1,5 kilo.
    Verbetering zat er niet meer in, dus was het het beste voor de poes als ze een spuitje kreeg.
    Mannetje was vanochtend met de poes naar de dierenarts terwijl ik aan het werk was.
    Ben maar eerder naar huis gegaan en heb de andere poes (zusjes) afscheid laten nemen.
    Morgen krijgt ze een rustig plekje in onze nieuwe tuin.
    Vind het best een beetje verdrietig en ik zat er al een beetje doorheen... Jullie snappen wel dat dit niet een goede Marjanne-dag was ;)

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Marjanne, pff zijn altijd hele moeilijke beslissingen. Ik heb nog een poes van 16 of 17 jaar en zij is ook heel erg mager. Ik hoop stiekem dat ze een keer een hartaanval krijgt, zodat ik niet die beslissing voor haar hoef te maken...
    Heel veel sterkte in ieder geval.

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Marjanne: dat is zeker geen fijn dagje. Blijft toch altijd verdrietig, afscheid nemen van een huisdier.

20. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Marjanne: Sterkte meid! Kan me voorstellen dat het niet jouw dag was. Balen dat je op deze manier afscheid moet nemen van een huisdier!

Deel Deze Pagina