Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    @daphne78: Ik heb wel een vermoeden wie het is geweest. Grappig dat jullie allemaal denken dat het om een vrouw gaat.

@Bab28: Wat een schrik dat Luuk van de trap viel. Gelukkig is hij er redelijk goed vanaf gekomen. Maar je voelt je dan toch heel lullig.
    Ik zag ergens anders op het forum dat je HCG genoeg was gezakt en dat een kijkoperatie gelukkig niet nodig was, sterker nog: dat er alweer wat nieuwe eitjes zichtbaar waren. Dat is gelukkig goed nieuws na al het slechte nieuws, opgelucht?

@Marjanne: Mijn werkgeefster wist al dat ik zwanger was, daar ging het ook niet om bij dit incident. Meer om het feit dat ik stout was geweest.
    Wat naar van jullie poes, sterkte!

@Pendrag: Mijn werkgeefster heeft geen sancties genomen (al heb ik nu waarschijnlijk wel een kruisje achter mijn naam ;) ), hopelijk komt dat omdat ze me onderhand wel kent en weet dat ik hard werk en normaalgesproken niet de kantjes ervanaf loop. Maar ik kan me goed voorstellen dat ze toch teleurgesteld was om dat te lezen, aangezien ik met haar de afspraak heb dat ik - als er eens wat met Daan is - geen vrije dag hoef op te nemen. Een regeling puur op basis van vertrouwen, en een regeling waar ik erg blij mee ben.

Verder geen berichten, behalve dat het erop lijkt dat ik toch wat regelmatiger de wc-pot moet omhelzen. Vanmiddag op mijn werk vanuit het niets ineens zo misselijk dat ik gelijk zoiets had van: oh oh, snel naar de wc. Was ik net op tijd... En ik riep de afgelopen dagen nog wel zo dapper dat het beter ging met de misselijkheid. Ben wel blij dat het nu een paar graadjes koeler is, dat scheelt met name 's avonds heel erg.

Groetjes, Wendy

2. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    @ pendrag marita heeft mijn bevalling gedaan en het is een lieve meid. zij is de enige vaste vervangster geloof ik bij annelies en petra

liefs rianne

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Rianne: zij heeft bij Jarissa de eerste nacontrole gedaan. Prima meid alhoewel ik Petra en Annelies net even wat vriendelijker vind.

@Wenniepenny: volgende keer thuis juist wat extra's doen en het is weer in evenwicht toch? Naar je leidinggevende toe hoeft het ook niet groter dan het is. Met je collega zou ik persoonlijk meer moeite hebben .....

Jeetje wat heb ik vandaag een zere buik zeg. Echt balen. Vooral zo na het eten. Heb dan nog best wel wat trek maar er past gewoon niets meer in!

Vanmiddag hele mooie (en natuurlijk net even te dure) gordijnen/in betweens/rolgordijnen gekocht voor de woonkamer en de keuken. Maandagochtend komen ze opmeten. Wordt wel heel erg mooi! Volgende week is hier de bouwvak al weer voorbij. Komt goed uit, kan ik verder met het bestraten buitenom. Op naar het volgende project!

4. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Dat komt ook wel voor, dat ik op de dagen dat ik thuis ben of 's avonds wat extra werk. Plannetje opstellen, aantekeningen uitwerken. Dus wat dat betreft zou ik me niet schuldig hoeven voelen, zij het niet dat dat nu net niet opvalt.
    Misschien moet ik dat ook gewoon opschrijven, zo van: "Pfff, de hele avond druk geweest met dat ene project" :)

Sterkte met de vervelende buik, hopelijk betekent dat dat het nu niet al te lang meer duurt voordat jullie kunnen kennismaken met brusje!

Groetjes, Wendy

5. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    @ pendrag manlief vond marita ook niks hoor in het begin. toen ze de eerste keer bij ons thuis was liep ze manlief straal voorbij. maar tijdens de bevalling was ze super!

het is kort dag weet ik maar zal ik morgen ff thee bij je komen drinken? ik hoor het wel en anders van de week .

liefs rianne

ps: volgende keer reageer ik weer op jullie dames

6. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Wendy: Sorry! Ben idd de uitslag van gisteren vergeten te posten hier...en dat terwijl ik hier al zo lang meeklets! Nogmaals sorry!
    Het HCG is idd gedaald van 1330 naar 136! De echo was mooi, wel nog vrij bloed in mijn buik maar al wat minder dan zaterdag. Bmoeder is ook weer terug naar normaal formaat en bmoederslijmvlies is gedaald van 1,1 cm naar 0,2 cm. Al met al goede berichten gelukkig! Alleen heb ik een superblauwe arm van het prikken! Kans is wel aanwezig dat er een eitje buiten de bmoeder is geweest maar mijn lijf heeft dat geabsorbeerd op een of andere manier. Anders is vrij bloed niet te verklaren volgens de gyn! Nou ja, ben gelukkig weer hersteld, geen bloedingen oid meer. Op naar het kluswerk;)

@Pendrag: Oeps, klinkt alsof het idd niet zo lang meer duurt voor brusje er is (is trouwens Zusje toch ipv brusje?)! Ben benieuwd naar jullie gordijnen. Zal fijn zijn voor je als alles af is!

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Rianne: morgen is prima. Hoe laat wil je komen?

@Bab: klopt, hier is brusje zusje. Ben alleen zo gewend om het over brusje te hebben, gaat automatisch.

Heb enorm veel zin in de gordijnen, jeetje wat een muts ben ik aan het worden zeg! We hebben vanmiddag ook nog andere gordijnen gezien die we prachtig vonden maar beiden hadden we iets van: slaapkamergordijnen. Nu wil ik dus op onze slaapkamer deze nieuwe gordijnen en andere vloerbedekking. Erg he? Weer een wens buiten het oorspronkelijke plan. Zo komen we natuurlijk nooit uit met ons budget!

8. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    @ pendrag tegen een uur of half 3 3 uur?

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Rianne: prima, tot dan!

10. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Wenniepenny, als je werkgeefster maar weet dat je ook niet op een uurtje extra kijkt, dan hoef je je idd ook niet "schuldig" te voelen. En verder niet meer stout zijn ;) anders ook maar een stout-plek bedenken, onderste tree van de trap misschien... :)

@ Pendrag, het houdt bij jullie ook niet op! Maar als het dan eenmaal af is, is het vast prachtig!

We hebben vandaag de poes begraven in onze nieuwe tuin. Had een mooie doos gehaald en ze heeft een mooi plekkie.
    Wel raar dat ze dus niet mee verhuist naar ons nieuwe huisje, of dat ze er juist als eerste is :(
    Sowieso een beetje raar want de andere poes is nog bij mijn schoonzus. Ik denk dat we haar nog meer missen als we nog in de flat waren.

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Marjanne: dat is inderdaad raar, een nieuw huis waar jullie nog niet eens wonen en poes is er al.

Hier is het gerommel nu echt begonnen. Met Jarissa helemaal niet gehad dus wel even wennen. Vanochtend om half 6 barstte het los, ik dacht eerst even het echte werk. Maar als snel kreeg ik het gevoel dat het niet door zou zetten. En dat bleek ook. Nog wel steeds veel krampen en steken maar nog geen echte weeën. Ben nieuwsgierig en krijg ook steeds meer zin om te bevallen. Ben klaar voor de volgende fase! Heerlijk kennismaken met onze dochter.

Hihi, Ron is gisteren naar een festival geweest. Heeft ie met schieten een sexy setje voor mij gewonnen. Staat wel heel bijzonder als je zwanger bent moet ik zeggen. Laat het nog wel even in de kast liggen (trouwens, zo'n string pas ik de eerste maanden echt nog niet!).

Gistermiddag gezellig met Rianne thee geleut. Leuk om te zien hoe verschillend onze meiden zich ontwikkelen maar ook wat ze gemeenschappelijk hebben.

Poeh, ik ga weer plat meiden. Jullie horen het zodra brusje er is!

12. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Pendrag: succes ermee. Ben benieuwd!
    X

13. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Pendrag: Heel veel succes de komende uren/dagen! We zijn ontzettend benieuwd naar jullie nieuwe kleine meisje. Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent!

Vanmiddag even lekker de stad in geweest en veel geld uitgegeven...heb nagenoeg een nieuwe wintercollectie en wat kleding voor de nazomer. Ben er erg blij mee! Zodadelijk naar de Mac om mijn laatste vrije dag te "vieren". Luuk heeft een grote sprong gemaakt in zijn ontwikkeling! Pfff, meneer weet prima wat hij wel en niet wil!

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    was de stad vandaag dan toch wel open? Ik dacht dat het dit keer oversloeg ivm 4daagsekoopzondag...

15. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Pendrag, spannend hoor! Hou ons maar op de hoogte!
    Enne succes natuurlijk! Heb je de camera bij de hand?
    ( die kon mijn mannetje niet vinden op moment supreme :()

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Het is nu weer rustig meiden. Geen idee wanneer de echte actie losbarst.

@Marjanne: heb de camera bij de hand liggen maar of ie het doet? Gelukkig wel 2 telefoons opgeladen en wel die hele mooie foto's maken.

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Pendrag, mijn telefoon gaat nu dus met me mee naar boven he... :D

18. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    wat spannend zeg :)
    Zal even vaker hier checken.
    Kom snel weer meekletsen hier hoor.

Hier alles goed, ontpillen is niet leuk, vool me soms echt yak.
    Huisje gaat goed, Mijn man heeft de voordeur een mooi nieuw kleurtje gegeven en is druk bezig met de andere kozijnen.

Met Marije ook alles goed, flink wennen na de verhuizing, maar dat gaat nu wel goed. Ze heeft steeds meer woordjes, zo lief:
    Kikkerrrhhh :)

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Telefoon mag weer beneden blijven Daphne. Het is weer helemaal rustig. Ik hou het op de 20ste!

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb vandaag de mirena bij de apotheek opgehaald, zooo dat is een doos. Als de inhoud net zo groot is komt het door mijn mond er weer uit :D

Pendrag, Jammer hoor nu is het weer wat beter uit te houden. Denk dat persen met deze temp beter is dan de hitte van vorige week

Deel Deze Pagina