Hihi, de inhoud is een stuk kleiner dan de doos hoor! Succes met laten plaatsen. Ga je daarvoor na de gyn? Dit is zeker beter weer om te gaan bevallen. Persen zie ik niet zo tegenop, duurde bij Jarissa amper een half uur dus zal nu minstens zo snel gaan ga ik vanuit.
Het persen van Fay duurde ook maar 13minuten. En ik had dus echt dat oergevoel, dat heel mijn lichaam Fay eruit wilde persen (Lees dat eerlijk gezegd helemaal niet zo vaak hier, het persen deed ook helemaal geen pijn) Ik weet wel dat de inhoud kleiner is, maar had niet verwacht dat die doos zooo groot zou zijn whaha.
@Bab28: Hoe is het nou met je, kom je weer een beetje tot rust na alle spanningen? @Pendrag: Spannende tijden voor jullie, doet ie het of doet ie het niet Tja, en dat sexy setje moet nog maar eventjes in de kast blijven liggen. First things first... Beetje te drukke dag gehad gisteren. Mijn man was jarig, dus we hadden de hele middag en avond visite. Vooraf nog even door het huis gesjeesd om het een beetje op te ruimen, tijdens de visite veel lopen, drankjes inscheppen, hapjes op tafel zetten. En 's avonds ook nog een keer Chinees eten halen, want er bleef een heel stel eten, tafel dekken, Daan in de gaten houden en zelf proberen te eten. Het was een hele gezellig dag, maar veel te druk voor mij. Ik was kapot gisteravond. En vandaag heb ik de hele dag spierpijn in mijn buik (begin van bandenpijn denk ik) en ben ik weer enorm moe en misselijk. Zal ook wel met de drukte te maken hebben. Dus het gaat vanavond niet laat worden, denk ik. Groetjes, Wendy
@Daphne; ik heb persen ook nooit als pijnlijk ervaren. Trouwens, ik ken die doos van de mirena, na mijn 3e (hij was al 4 toen) een poging gewaagd (huisarts)! Maar hij pastte er niet door...mijn baarmoedermond was te smal, en ik was al te lang geleden bevallen, alles was weer 'gewoon' strak. Ze verwees me door naar de Gyn voor het plaatsen, want als ik dan een bloeding zou krijgen was ik op de juiste plaats....nou ik hoefde niet langer na te denken, ik heb de Mirena zo de vuilnis in gelazerd, daar begin ik nooit meer aan dus! Dus ik zou maar gelijk naar de Gyn gaan is mijn advies! Wij zijn maar aan de rubbertjes, de pil wil ik ook niet meer, wij gaan maar voor een defintieve oplossing Succes Pendrag, ik hoop wel deze week, anders ben ik op vakantie, maar dan verwacht ik wel een sms uiteraard! Of ik neem een laptop mee en hoop maar dat ik ergens online kan
@Daphne: bij Jarissa heb ik een uur lang persweeën weggepuft. Maar opeens moest en zou ze er uit. Inderdaad, oerdrang! En een verademing na het wegpuffen. @Wenniepenny: slaap lekker straks. Kan me voorstellen dat je er lekker vroeg opgaat na zo'n dag. @Cellie: zal zo kijken of ik je nr wel heb. Waar gaat jullie vakantie naar toe? Plaatsten spiraaltje heb ik 2 keer bij HA laten doen, doe ik NOOIT meer. Gyn. had in 1 keer goed. Beviel mij verder prima. Hier komt er ook geen pil meer in. Rubbers hooguit voor tijdelijk, kan me voorstellen dat jullie voor definitieve oplossing gaan. Hoe is het nu met je beide mannetjes? En de rest van de kids? Waar ik bij Jarissa geen spoortje van nesteldrang heb ontdekt, loopt het nu de spuigaten uit. Het is gewoon genant! Als ik een sopje heb gemaakt om het aanrecht schoon te maken en ik ben klaar, vind ik het sopje zo lekker ruiken dat ik ga zoeken naar nog iets dat ik schoon kan maken. Pfff, hoezo overdreven? Maar goed, toch wel fijn een schoon en opgeruimt huis. Vanochtend stond de gordijnenmeneer een half uur te vroeg op de stoep, half 9 dus. Ik was net klaar met douchen maar had geen kleren bij me. Heel snel in mn blootje naar de slaapkamer en daar afgedroogd/aangekleed. Ging net goed. Hij heeft voor de zekerheid ook de slaapkamer opgemeten. Mochten we toch budget hebben om daar ook nieuwe gordijnen te kopen dan hoeft ie niet nog eens langs te komen. Ben wel benieuwd want het is niet de allergoedkoopste zaak.....
@Pendrag: Hihi...die man zal wel gedacht hebben! Goed dat je net op tijd de slaapkamer wist te bereiken. Heel verstandig dat je even hebt gewacht met bevallen. Temp is nu een stuk beter te doen. Gelukkig kan ik niet mee praten over (pers)weeen maar wens jullie wel heel veel succes! Oh ja, ben op zoek naar een leuke 3jarige...dressuur gefokt, min. 1.65m. Mocht je wat weten...Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan. Mis het enorm en heb vriendlief verteld dat het goed voor de buikspieren is @Daphne: Arme jij! Veel succes met de Mirena. Brrr, heb medelijden met je! Moet er even niet aan denken al dat gefrutsel daar beneden! Ik heb tot nu toe de pil geslikt en er nooit hinder van ondervonden. Toch moet ik eerlijk zeggen nu ik niets meer slik dat het ook wel lekker is! Nog even de tijd om na te denken over een volgende ac haha! Oh ja, ben gisteren trouwens naar Arnhem geweest! @Wendy: Het gaat goed met me, lief dat je het vraagt! Voel me weer lekker en ben ontzwangerd. Nu maar hopen dat ik snel weer zwangerschapskwaaltjes mag hebben! Doe je wel rustig aan? Klinkt alsof je iets teveel hooi op je vork hebt genomen....foei! @Mamadeluxe: hoe is het nu met je? Vandaag weer voor het eerst aan het werk gegaan. Ze wisten waarom ik 3 weken thuis heb gezeten dus er was gelukkig alle begrip! Wel fijne gedachte, vind ook niet dat het een geheim is! Morgen weer een dagje vrij. Ga met mijn zus mee voor de nekplooimeting, spannend! Ze is nu ruim 12 weken zwanger! Vriendlief heeft net onze auto verkocht. Deze had wat onderhoud nodig en ik wil graag een auto die weer een trailer kan trekken. Snel op zoek naar een andere!
heey het was erg gezellig thee leuten bij pendrag, de kamer is mooi geworden! ik heb ook een mirena spiraal, heb hem door de gyn laten zetten en heb niks gevoeld! ging echt goed. een vriendin van mij had het door de ha laten doen maar die prikte door de baarmoedermond heen dus mijn advies laat het door de gyn doen! ik heb 2 en een half uur geperst en het viel me reuze mee alleen kon ik de persweeen niet tegenhouden terwijl ik nog niet mocht persen @ pendrag alles weer rustig? we gaan voor de 41 weken toch? zoals je dat zelf denkt. succes als het 1 deze dagen gebeurt.leuk he nesteldrang :smile: @ wenniepenny nog gefeliciteerd met je man, druk he zo'n dag nu maar lekker bijkomen. nou dames ik ga weer film kijken liefs rianne
@Bab: ik ben zelf helemaal weg van bloed van Van Norel (heb niet voor niets een Cabochon x Apollonius en een Erik x Apollonius staan). Hij heeft regelmatig leuke paarden uit eigen opfok of van klanten. www.pretendenthoeve.com Mocht je contact opnemen, doe dan vooral de groeten! Kwalitatief zijn het in ieder geval paarden die bij je passen. Hij fokt voor internationaal niveau. Mocht ik verder wat tegenkomen, dan hoor je zeker! @Rianne: ja, we gaan voor de 20ste heb ik gisteren afgesproken. Das 8 dagen overtijd, is netjes toch? En ook een leuke datum: 20-08-2008. Jarissa slaapt! Das natuurlijk niet zo bijzonder maar vandaag wel. Ze heeft nu al 2 middagen wat koorts en heeft vanmiddag dan ook wat laat toch nog een lange dut gedaan. Niet handig want vanavond wilde ze dus perse niet slapen! Van half 9 tot half 11 gehuild. Ze slaapt nu maar zelfs in haar slaap is ze aan het nasnikken. Zielig hoor.
@Pendrag: Dank je wel voor de tip! Heb gisteren ook al een mooie Holsteinerruin zien staan...alleen prijskaartje vond ik iets te..Vind dat je voor een 3 jarige nog niet zoveel moet betalen. Laat die zich eerst maar eens bewijzen. Neem Sunnygirl, Ned.kampioen merriekeuring! Fantastisch paard maar niet zadelmak te krijgen! Tja als je dan veel geld hebt uitgegeven is dat een mooie domper. Hopelijk vind ik snel een paard wat me aanstaat! Heb behoefte aan iets voor mezelf. Mijn leven draait volledig om Luuk en werk....
Bab, ik wou dat ik je kon helpen met het zoeken naar een paard, ik zal een nichtje en haar vriend eens inlichten. (tja.. kan ik je heeeeeeeeel misschien toch helpen hihihi, en dat zonder enig verstand van paarden ) Ik heb dankzij jullie toch maar een afspraak bij een gyn gemaakt. Kan morgenochtend om 9 uur al terecht. Wil niet nog een maand (of 5 of 6 weken) wachten en met een onregelmatige cyclus is het plannen toch al een ramp. En die stomme rubbers, bah! O ja, vandaag weer foto's opgehaald die gemaakt zijn bij de Appie, de meeste zijn erg mooi. Ga eens kijken of ik ze op een of andere manier online kan krijgen hihihi. Cellie, ik zal dalijk even mijn resultaat van de bank foto sessie van de meiden online plaatsen hahaha (Sam wilde nog geen 1 minuut blijven zitten met haar zusje)
Lief dat je mee wilt helpen Daphne! En wat een superfoto`s, echt schattig! Sam straalt wel een heerlijke ondeugendheid uit! Geweldig! Fay kijkt ook al erg wijs de wereld rond, wat wordt ze alweer groot! Donderdag mogen we weer naar de KA. Ben benieuwd hoe het is...Zal wel weer een bloedpriksessie worden en wss verwijzing naar orthopeet. Nu onze kleine man aan de hand en bank kan stappen blijkt dat zijn linkervoet helemaal naar buiten wijst en hij naar binnen weg zakt. Zelfs de babyproof schoentjes van Shoesme bieden niet genoeg ondersteuning. Volgens de fysio misschien toch een standafwijking van de linkerheup! Pfff, als dat zo is spat ik echt uit elkaar van woede. Heb nl al heel lang gevraagd of ze ajb nog een keer naar zijn heupen wilde kijken aangezien hij zo lenig is en de beentjes zo wijd uit elkaar kan leggen. Maar goed, duimen dat het niets ernstigs is! Vandaag ook met mijn zus mee geweest voor echo (nekplooimeting). Wat schattig om te zien! Echt alweer een heel mensje, 5,5 cm lang! Zelfs de vingertjes waren al zichtbaar! Donderdag krijgt ze de uitslag al! Spannend! Dan de cerclage en daarna de vruchtwaterpunctie! Spannende tijd dus nog even! @Pendrag: Hoe is het nu met Jarissa?
Bab, leuk dat je met je zus bent meegeweest. En Sam staat ook met haar voetje naar binnen, heb dat aangegeven toen ze bij de fysio was ter keuring in februari en daar zeiden ze dat het normaal zou zijn. Ik weet natuurlijk niet hoe erg zijn voetje naar binnen staat. En tja.. Fay alweer 3 maanden oud, de tijd vliegt echt voorbij!
@Daphne: Nee, hij staat juist erg naar buiten en zakt naar binnen weg. Hierdoor krijgt hij geen goede balans en kan geen evenwicht houden. Best heel zielig want hij wil zo graag alleen staan! Zijn rechtervoetje staat wel normaal! Krijgt Sam ook nog fysio? Radboud heeft trouwens een mooie poli gekregen zeg! Misschien dat ik wel overstap van CWZ naar Radboud mocht ik nog een keer zwanger raken! Luuk is niet naar het kdv vandaag! Zijn papa is thuis en meneer had toch weer flinke verhoging! Wel zielig! Hoop niet dat er weer koorts aan gaat komen...na al dat ziek-zijn krijg je daar toch een beetje angst voor!
Even heel snel: Jarissa's rechtervoetje zakte ook enorm door naar binnen. Gewoon lekker veel op blote voeten en het is nu al enorm verbeterd.
op de mailinglijst van het voc staan ook een paar ervarinsverhalen toevallig. Bij de een is het spontaan overgegaan toen de kleine is gaan lopen, en bij de ander was er fysio voor nodig. (was ook een mama die dat nu bij haar dochtertje zag, die nog niet zelfstandig loopt).
Dank je wel voor jullie meedenken! We hoopten eigenlijk ook dat het beter zou worden als hij meer zou lopen....helaas verandert er weinig en dat baart de fysio een beetje zorgen. Ook omdat hij zijn evenwicht moeilijk kan bewaren en veel op de kracht van zijn armen doet! Nou ja, morgen weten we wel iets meer... Staat nu heel wijs Teletubbies te kijken! En het wordt net een kleine papegaai! Praat echt alles na.....we lachen ons rot! De hond heet Mexx en ineens hoorden we hem voor het raam staan en MESSJE roepen! Zo schattig!