Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Daphne: Succes vrijdag! We gaan heel hard duimen dat je deze baan krijgt! Elst is een leuk dorp en goed te bereiken...
    We gaan in november met vrienden een weekendje weg! Zijn helaas even te druk met ons nieuwe huis en de verbouwplannen om er uit te gaan! Gisteravond wel weer goed gesprek gehad en alvast wat tekeningen gemaakt voor ons nieuwe huis. Misschien kunnen we in het app van onze zwager gaan wonen. Is nieuw gebouwd en net opgeleverd en hij wil er nog niet wonen....Duimen dat het lukt!

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Bab: hier wordt voor je meegeduimd. Ik moet er niet aan denken om zolang bij mn schoonouders in te wonen. En vriendlief ook niet om bij zijn schoonouders in te wonen.

@Rianne: sorry dat ik nog niet gereageerd had op je pb. Zou je nl. net antwoorden toen ik een telefoontje kreeg dat de 14-jarige dochter van een oud collega is verongelukt. Zo triest. Wilde even afwachten wanneer condoleren is maar dat is vanmiddag. Morgen heb ik geen plannen dus dan ben je van harte welkom. 's Ochtends is Jarissa er ook, 's middags is ze op het KDV.

Vandaag wil Yinthe niet drinken. Ze heeft nu sinds middernacht 100 ml op. Maar meer wil er niet in. Gelukkig geen koorts, wel plasluiers en ze is alert. Maar ze moet minstens een halve liter binnen krijgen per etmaal. Ben bang dat ze dat vandaag niet gaat halen.

3. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Pendrag: dank je wel voor het kaartje! Mooie kleur ook! Vervelend nieuws zeg! pfff, zou me niet kunnen indenken hoe jij je dan als ouder voelt. Verschrikkelijk! En wat balen dat Yinthe niet wil drinken! Kan ze evt spruw hebben van de borstvoeding die je eerst gaf?

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Spruw heb ik ook al aan gedacht. Maar ze oogt ook echt niet hongerig. Kon het net niet zien omdat ze nog wat melk in haar mond had waardoor er natuurlijk van allerlei wits te zien was.
    Bizar hoor, zo'n overlijdensbericht. Zit er in de post tussen alle felicitatiekaartjes ineens een rouwkaart.

5. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Dat kan ik me voorstellen. En als je dan zo`n kaart opent verwacht je ook niet meteen dat het zo`n jong meisje betreft!
    Misschien even kijken als ze zo weer wakker wordt. Dan kun je het evt wat beter zien Ik zou anders niet te lang afwachten als ze nog niet wil gaan drinken...ze was toch ook al veel afgevallen van de bv?

Hier net een heftige sessie fysio achter de rug! Luuk ging ineens onverklaarbaar huilen en werd superboos. Met gebalde vuistjes kneep hij de tranen uit zijn ogen en werd echt hysterisch. Toen ze weg was wilde hij ook geen fruit en heb hem in bed gelegd. Viel meteen in slaap en slaapt alweer ruim 2 uur. Zo ken ik hem niet! Volgens fysio peuterpuberteit maar ik heb daar mijn twijfels over hoor..

6. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    he lieve meisjes,
    hier weer even een teken van leven van mij.....
    ben de laatste tijd niet echt in de stemming.
    Veel veranderingen, en veel moeit eom daar weer aan te wennen.
    Ben nog steeds druk aan het ontpillen, maar het komt maar niet op gang, zit ondertussen op dag 48.
    Geeft ook nodige frustraties.

@ Pendrag, nog gefeliciteerd met Yinte, wat een schatje, zie ik goed dat ze op Jarissa lijkt....
    En gecondoleert, nog veels te jong......

@ Bab, bij je schoonouders in, iiiechhh, Marjanne zit nu ook tijdelijk bij schoonpapa, gaat ook niet geheel vlekkeloos.

@ Daphne, gecondoleerd, wat vreselijk dat ze nog en kleine meid achter laat.

Hier soms ook driftnuitjes, krijgt ze niet wat ze wilt of wilt ze iets wat ze nog niet kan...

7. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    @ pendrag sorry moet helaas morgen over laten gaan de portomonee laat het ff niet toe om wat leuks voor je kleine te kopen en met lege handen kom ik niet. andere keer ok?

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Zo ben ik ook weer even. ;)

Comp laat nog even op zich wachten...
    Schoonloeder heeft geen zin om zich te haasten. ;)
    Zit nu eventjes bij mijn eigen ouders.

Lisette, laten we dan maar hopen dat het bij 1 streepje blijft. :x

Daph, mooie foto's van je meiden!
    Succes met je collicitatie, hoe ver is Elst bij jullie vandaan?

Bab, oei, zou ik ook never nooit doen bij mijn schoonouders inrekken.
    Scheeld wel een hoop geld...
    Succes met de strubbelingen thuis.

Lente, ik moest even lachen om jou.
    Ruben heeft net nieuwe schoenen maat 24.
    En jij vond 21 al groot, hihi. :)

Wendy, dat gaat idd niet lang meer duren voordat Daan zijn 1 stappen los gaat zetten. :)
    En nog gefeliciteerd met jullie mooie echo!

Cellie, jullie alweer bijna terug van vakantie?

Rianne, hoe is het met Maureen haar tandjes?

Jodi, das balen zeg dat je cyclus nog niet op gang gekomen is.
    Wad dat de vorig keer toen je zwanger wilde worden ook zo?

Pendrag, Yinthe lijkt idd erg veel op Jarissa zeg. :)
    Hoe is het met Ron?
    Druk aan het werken thuis? ;)
    Is hij de 9e er ook?
    Wat een k*t nieuws zeg...

Vanmorgen bij de tandarts geweest.
    2 gaatjes.... :(
    Bij Ruben wilde hij niet in z'n mondje kijken, nou, dan niet.

9. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    De laatste dagen zegt iedereen dat ik er zo stralen uitzie. Dat klopt denk ik wel, de misselijkheid is zo goed als weg, ik heb weer meer energie en inmiddels durf ik er steeds meer op te vertrouwen dat onze tweede uk er gaat komen in februari. Al zijn sommigen wel heel origineel in hun 'complimenten': een collega vond dat ik eruit zag als een 'bosbes' (vanwege bol en in een paars shirt). Ik zat er 's middags nog om te lachen achter mijn bureau :) :) .

Daan heeft vandaag een echte zeur- en huildag, ik weet absoluut niet wat ik aan hem heb vandaag. Hij is ook erg moe, was vanmorgen om 7.00 uur wakker en van 08.00 tot 11.00 uur lag hij weer in bed. Nu weer naar bed vanaf 15.30 uur. Groeispurt? Nog meer kiezen? Sprongetje? Ik weet het even niet :( .

@Lisette28: Getver een striae, kan me voorstellen dat je daar niet echt blij mee bent. Ik ben ook weer heel ijverig aan het smeren, hopelijk helpt dat om de boel soepel te houden.
    Heb je je liggingsecho al gehad? En hoe ligt jullie beebje?

@Bab28: Wat betekent dat, als een paard 'chipjes heeft aan zijn benen'?
    Fijn dat je zus zich beter voelt na het aanbrengen van de cerclage. Hopelijk werkt het.
    Zielig hoor, dat Luuk nu weer zoveel onderzoeken moet ondergaan. Hopelijk kunnen jullie wat met de resultaten en schiet Luuk er dus wat mee op.
    Luuk's gedrag bij de fysio is heel herkenbaar hoor, Daan hoeft niet naar de fysio maar gedraagt zich tegenwoordig ook wel eens zo. Vooral met verschonen of naar bed gaan. En hij slaat ons soms uit pure frustratie. Dat proberen we er zo snel mogelijk uit te krijgen door duidelijk laten merken dat we dat niet tolereren. Dus Luuk kan inderdaad al aan het peuteren zijn :( .

Fijn dat jullie huis is verkocht, wel egoïstisch van je vriend dat hij zelf dan maar besluit dat jullie tijdelijk bij zijn ouders gaan wonen.

@daphne78: Tja, een zwangerschap is toch een behoorlijke aanslag op je lijf. Laat staan meerdere zwangerschappen... Nu kunnen we definitief niet meer mee met de jonge meiden die nog zo mooi strak in hun velletje zitten :eek: . Maar gelukkig hebben we er wel iets heel moois voor terug.
    Veel succes met je sollicitatiegesprek morgen!

Wat een naar verhaal van die zus van jullie buurman, zeker als je weet wat er allemaal aan voorafgegaan is. Is het nog gelukt om oppas te vinden en naar de crematie te gaan?

@Pendrag: Fijn dat er langzaamaan een nieuw ritme begint te ontstaan bij jullie. Dan heb je ook niet meer zo het gevoel dat je alleen maar geleefd wordt. Dappere beslissing om te stoppen met de bv, het moet natuurlijk geen frustratie worden. Wel vervelend dat Yinthe vandaag zo slecht drinkt.

Leuk geboortekaartje (kreeg het net in de brievenbus). Alleen de zin boven de naam van Yinthe moet je even vertallen, daar kom ik niet helemaal uit. En van wie zijn de namen onder Jarissa, van de paarden?
    Wat een prachtige foto's van jullie nieuwste gezinslid!

Hoe is het nu met Ron's enkel?

@runner en Jodi: Fijn om weer wat van jullie te horen!

Groetjes, Wendy

10. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Zo dames,

Vandaag was mijn laatste werkdag, er was bijna niemand en er was ook niets voor me gedaan, achteraf trek ik me dat toch wel een betje aan (normaal ben ik best stoer maar dit is wel een beetje jammer, een kaartje ofzo was leuk geweest).
    Tja je doet er ook niets aan...
    maandag heb ik de liggingsecho maar ik gok dat het inmiddels goed zit.
    Ik smeer niets tegen de strepen, daar geloof ik niet echt in, mijn lijf moet dat zelf maar oplossen :)

@pendrag, mooi kaartje, van mij mag je ook de zin wel even vertalen, ik gokte dat de 4 namen de kinderen van je man zijn maar mijn vriend zei meteen de paarden hihi, ben benieuwd.
    @Bosbes, fijn dat je zo straalt, 14 weken alweer gaat allemaal zo snel.
    @Bab, zou niet graag bij mijn schoonvader intrekken maar als dit me 2 maanden hypotheek zou schelen zou ik het wel overwegen, hij heeft dan ook een drukke baan en zou ons goed met rust laten (+ een groot huis).
    @Runner, bah gaatjes, ben als de dood voor de tandarts, volgende keer gaat Sofie mee, dat vind ik dan wel weer grappig.
    @Jodi, een keer heeft ontpillen me 10 weken geduurt (10 weken niet ongesteld dus), houd moed!
    @rianne, morgen is Maureens 1,5e verjaardag, gefeliciteerd!

Groetjes Lisette

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Runner: Ron is er de 9e in ieder geval tot een uur of 2. Kun je eindelijk eens zien wie het zo goed met mij uithoudt!
    Condoleren vanmiddag was erg heftig. Wat moet je zeggen op zo'n moment? Moeilijk hoor.

@Rianne: je bent evengoed van harte welkom maar een andere keer is ook goed hoor. Laat maar weten wanneer je wilt komen.

@Wenniepenny en Lisette: vertaald staat er O zo blij/trots zijn wij met de geboorte van ons meisje Yinthe.
    De 4 namen zijn idd van de kids van Ron. Hihi, ik zet echt de namen van mn paarden niet op een geboortekaartje.

Het is echt geweldig om te zien hoe lief Jarissa op Yinthe reageert! Vanmiddag nog even wezen wandelen. Op de oprit loopt Jarissa dan zelf. Ik moest 6 keer stoppen omdat Jarissa dan bedenkt dat ze Yinthe een aai wil geven. Zo lief! Ik geniet er maar van want het zal ook nog wel anders worden.
    De fles van 4 uur is redelijk leeg gegaan. Yinthe heeft nu de helft gedronken van wat zou moeten vandaag. Maar goed, morgen weer beter hoop ik.

12. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Wendy: chips zijn losse botfragmenten in/rondom een gewricht....haha weer een beetje paardenlandtaal geleerd! Wij kunnen elkaar de handschudden vandaag....Luuk had ook echt zijn dag niet! Maar meneer doet het vooral als ik in een winkel ben ofzo. Gelukkig slaat hij niet...Wij proberen ook wel eens heel streng te zijn maar het maakt weinig indruk! Hoe doe jij dat? Ik pak meestal zijn arm en wil dat hij me aankijkt..volgens mij niet echt een doortastende methode!

@Daphne: Heb een leuke baan voor je gezien!Bij Bieman de Haas (distributeur van diverse merken paardenartikelen) zoeken ze een medewerker marketing voor website ed. Zit in Boven-Leeuwen!

Nou hier gelukkig weer een iets beter gevoel. Was Luuk aan het uitkleden en werd ineens ziek! Enorme buikpijn en misselijk. Uit het niets. Kon net Luuk op de grond zetten en de wc halen. Lieve mannetje kwam naar me toe en naast me zitten! Zei aai mama en aaide door mijn haren. Zo schattig, kon het alleen slecht hebben. Jee, wat was ik beroerd. Toen ik moest spugen schrok hij zich een hoedje en begon hard te huilen. Gelukkig kwam op dat moment zijn papa naar boven!

13. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Jodi: vervelend dat het wennen moeite kost. Ontpillen is zeker niet lekker. Heb er zelf gelukkig geen last van, hier komt er geen pil meer in!

@Daphne: ben eerder volgens mij helemaal vergeten je veel succes te wensen met je sollicitatie.

@Bab: klinkt niet lekker, ineens ziek. Nu weer opgeknapt? Zijn jullie al uit jullie huisvestingsprobleem?

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Bab, dank je, ga dit weekeinde meteen even goed speuren naar de vacature!

Wendy, je heet dus voortaan Bosbes :D

Lisette, ik ken het gevoel van niet echt welkom worden bedankt voor de moeite! (had dat toen ik ziek werd van Sam, heb nooit een kraamkadeautje of kaartje gehad zelfs en ik was daar nog gewoon in dienst)

Jullie horen/lezen morgen meer!

15. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Hoi,

Even snel een berichtje! Ben aan het werk maar moet echt nog even bijkomen. Gelukkig weer wat opgeknapt maar nog niet fit....Hoop eigenlijk dat het een goed teken is;) maar misschien is het daar nog te vroeg voor...

@Pendrag: Nee, nog niet echt! Volgens hem hebben we geen andere optie. Vind het ook niet echt een idee om een caravan te huren en die er neer te zetten! Lijkt me niets omdat met een kleintje te moeten doen voor zo`n lange periode...tevens gaan we de winter in! Hopen dat we snel een oplossing vinden!

@Daphne: Succes vandaag! Volgens mij stond die vac. in de Waalkanter of Tussen Maas en Waal. Misschien kun je die online vinden of op hun site? Zitten in ieder geval in Boven-Leeuwen aan de Van Heemstraweg (=doorgaande weg van Zaltbommel naar nijmegen)

Nou ga snel maar eens wat doen!

16. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Super-foto-update op Sofie's website (augustus, juli en deel juni!)

Groetjes Lisette

17. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Daphne: Hoe was de soll? Ben ontzettend benieuwd!

@Lisette: Wat een leuke foto`s en wat een mooie ogen heeft Sofie!

18. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Pendrag: wat is Jarissa lief zeg voor haar zusje. Kan me voorstellen dat je bent overgegaan op de fles, drinkt ze weer goed?
    En wat een nare post tussen jouw felicitaties!
    Hartelijk bedankt voor jouw kaartje, erg mooi kaartje.

Bab: weer wat fitter vandaag?
    Wat een narigheid toch weer met Luuk. En dan nog jullie verhuizing. Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om bij je schoonouders in te trekken. Ik zou dat ook echt niet willen hoor. Bij m'n eigen ouders overigens ook niet hoor, echt too much. Hopelijk vinden jullie snel een oplossing. Misschien iets huren tijdelijk? Staan vaak woningen voor bepaalde periodes te huur ivm werk in buitenland oid.

Wendy: super dat je zo straalt! Heerlijk genieten hoor!

Daphne: hoe ging het gesprek?

Runner: haha 24 en ik vind 21 inderdaad al zo groot. En die zijn overigens ook nog eens een tikkie te groot, kun je nagaan. Maar ja, ze is ook maar een klein frummeltje al heeft ze de afgelopen maand echt een groeispurt ondergaan heb ik het idee.

Nou hier klinkt inmiddels de gezelligheid van Mystery Land (wonen op steenworp afstand). Manlief is nu dochterlief naar Opa&Oma brengen en dan gaan wij vanmiddag die kant op. Even lekker samen feesten (en met hoop vrienden). Heb er heel veel zin in, hopelijk blijft het nog droog ook (heeft bijna de hele nacht geregend en vooral geonweerd), dan wordt het super gezellig!
    Dus ik ga me even douchen en optutten ;)
    Fijn weekend allemaal
    X

19. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Veel plezier Lente op Mysteryland! Leuk! Maak er maar een mooi feest van! Ben gelukkig ook weer opgeknapt, voel me fit en houd alles binnen;) Haha, Luuk heeft ook mt 21 van schoen en die zijn ook aan de grote kant. Volgens de schoenenwinkel heeft hij kleine voetjes...Ach worden ooit vast wel maat 43;)

We zijn erg aan het twijfelen. Gisteren gesprek met aannemer gehad en nu kan hij het huis wss 1maart afhebben. Dan zouden we 5 mnd bij schoonouders moeten wonen. Scheelt wel zo`n 5000 euro welke we graag aan de verbouwing zouden willen besteden. Moet er toch nog maar eens even hard over nadenken. Komt wel dichtbij allemaal.

We gaan zo lekker bij mijn moeder eten! Die gaat vast een heerlijk diner voor ons klaar maken. Luukje slaapt nog, hij ziet erg witjes vandaag en is jammerig. Hoop dat hij nog even doorslaapt. Morgenvroeg lekker met vriendin buitenrit maken! Fijne dag allemaal!

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    5maanden, ik zou het niet trekken. Maar het is idd wel veel geld.

het gesprek ging goed, maar ben bang dat het toch weer op de ervaring aan komt, en dat is niet zo veel :( ik hoor maandag al meer

Deel Deze Pagina