Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Daphne: Kom op meid! Voor jou gaat vast snel het zonnetje weer schijnen. Kan me voorstellen dat je in een dipje zit en alles somber inziet maar het komt goed. Geniet van jullie 2 prachtige meiden en durf de toekomst positief in te zien!

@Runner (via Pendrag): Wat een heerlijke kanjer zeg!

Nou hier een dagje Burgers Zoo achter de rug! Samen met een vriendin en haar zoontje, 19,5 maand op pad geweest. De jongens vonden het geweldig! Luuk heeft nog even in de wagen geslapen maar zijn vriendje was klaarwakker, tot we in de auto zaten. Vanavond maar weer lekker vroeg naar bed.

2. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    @ runner met maureen haar tanden gaat het goed we zijn nu voor zover eerst nu klaar. nog 4 kiezen en ze heeft ze allemaal

@ lisette nog bedankt voor je felicitatie

@ pendrag sorry dat ik nog niet weer terug gereageerd heb maar heb het druk gehad. ergens volgende week wou ik graag ff langskomen als het goed is?

sorry verder geen reacties zit momenteel heel erg omhoog met de oppas voor een aantal dagen en ik zou niet weten hoe we het op moeten lossen kunnen geen 1 van beide vrij krijgen sjonge daar kan ik niet over bah! ik zit er ook erg over in dus de volgende keer weer reacties ok?

liefs rianne

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Rianne: geen probleem hoor. Laat maar weten wanneer het je past. Enne, Maureen mag best een dagje hier zijn hoor als je ons als oppas vertrouwt.

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Rianne,
    dat is zo'n lekkere situatie als je geen oppas kunt krijgen maar ook geen vrij kunt krijgen. Hoop dat het toch gaat lukken!

5. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    @ pendrag dat is lief van je en ja ik vertrouw je wel als oppas hoor maar ik denk dat je je handen momenteel al vol hebt aan je dochters en dat je lekker moet gaan genieten van ze en niet dat je maureen er bij hebt.

@ daphne ja dat hoop ik ook

liefs rianne

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Rianne: genieten doen we zeker! En Ron is ook thuis dus met de drukte valt het mee.

7. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    VK update
    bloeddruk 114/64
    hoofdje ligt omlaag!, joepie
    Hartje prima
    Volgende keer (over 2 weken) gaan we het over de bevalling praten (zag toevallig vandaag dat er groot BEVALT SNEL op mijn kaart staat, hihi)

Groetjes Lisette

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Mooie updat Lisette. Gaat voor jou ook al weer snel richting bevalling.

9. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Dat klinkt goed Lisette! Spannend, nog een paar weekjes en dan komt jullie 2e wondertje!

10. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Voor vanavond alleen dit berichtje, want ik werd vanmiddag uit het niets ineens weer hardstikke misselijk, trillerig, warm en ik heb helaas weer boven de pot moeten hangen. Ik voel me nu nog steeds niet toppie, dus ik doe het vanavond rustig aan. Hopelijk voel ik me morgen dan weer goed en kan ik gaan genieten van ons weekendje weg.

Ik spreek jullie hopelijk maandag weer. Fijn weekend!

Groetjes, Wendy

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Jij ook een heel fijn weekend!

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    fijn weekeinde Wendy,
    en Lisette, mooie update!

13. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Fijn weekend Wendy! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt!

Nou vanmiddag eindelijk geslaagd voor een winterjas. Een hele leuke zwarte wollen van Name-it gevonden met sjaal en muts! Ben helemaal gelukkig! Ook heb ik eindelijk de schoentjes gevonden die ik graag wilde hebben. Waren nu 50% afgeprijsd en heb ze op de groei gekocht, maatje groter dan hij nu heeft! Ben ook nog op zoek naar schoentjes voor nu maar dat is een moeilijke zoektocht. Aangezien hij niet loopt en moeite heeft met beentjes vooruit te krijgen moet hij zachte schoentjes aan. Zijn enkeltjes vragen om een stevige schoen..Tja, dat is geloof ik een zoektocht zonder einde...Of ze zijn te groot, te stug, te stijf, te breed (luuk heeft smalle kleine voetjes) etc etc. Word er moedeloos van! En toen ik gisteren naar de neuroloog belde bleek het traject revalidatiearts niet in gang gezet pffff!

14. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    oeps klikte te snel op verzenden! Heb maandag een belafspraak met neuroloog en ga even kijken hoe ik Luuk zsm bij de rev.arts krijg om naar zijn voetjes te laten kijken. Dan weet ik tenminste welke schoentjes goed voor hem zijn!

15. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo dames,

Hier zit mijn eerste verlofweekje er bijna op, ben wel best moe hoor, en alles wordt toch wat zwaarde maar nog goed te doen hoor :)

CB update
    Sofie weegt 10.80
    Sofies is 56 cm lang
    keurig!

Schoentjes kopen gaan we snel doen, ze loopt nu nog op mijn oude schoentjes. Ze heeft kleine platvoetjes dus ik ben benieuwd! Wil nog wel een tijdje zachte zooltjes iig.

Groetjes Lisette

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Lisette: haha, ik mag hopen dat Sofie toch wat langer is dan 56 cm!
    Hier ook kleine platvoetjes. Jarissa heeft schoenen met soepele zolen, niet echt zacht zoals in slofjes. Ze loopt er prima op maar ze heeft ze alleen aan als we naar buiten gaan. Binnen nog altijd op blote voeten. En als het weer het toelaat, op het terras ook.

@Bab: jammer dat er nu vertraging is.

Ron heeft Jarissa net opgehaald bij het KDV. Ze heeft koorts. Ze is best een beetje zielig. Ligt nu op de bank te slapen. Yinthe doet het prima. Krampjes zijn zo goed als over. Ze heeft soms moeite om zelf in slaap te komen. En ze drinkt nog erg onregelmatig. Soms om de 2 uur, soms meer dan 5 uur. Maar ja, ze is ook nog maar 2 weken jong.

17. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Pendrag: Balen dat ze koorts heeft! Enig idee wat Jarissa heeft? Fijn dat Yinthe geen buikpijn meer heeft. Nu duimen dat ze snel een ritme gaat krijgen!

@Lisette: 56 cm lijkt me idd erg klein;)

Wij hebben ook nog zachte zooltjes hoor. Luuk kan ook nog niet lopen natuurlijk. Luuk heeft maat 21 maar hele smalle voetjes. Alleen shoesme is geschikt momenteel. Gisteren al schoentjes voor 50% gevonden van de Walkproof serie. Is alleen maat 22 dus moeten we nog even mee wachten. Vandaag schoentjes uit nieuwe collectie Walkproof gekocht in maat 21, zijn nog beetje ruim. Hij heeft te slappe enkeltjes voor de babyproof schoentjes helaas...heb die ook nog in maat 21 staan. Meneer zit dus goed in de schoentjes! vind het wel een moeilijke keuze elke keer hoor!

18. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    woeps, hihi 86 cm natuurlijk :)

19. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ons mannetje loopt op Dolcis schoentjes of Crocs :)

Gewoon normale schoenen dus, net als de rest van de kids.

Hij loopt ook al een tijdje hoor, misschien maakt dat wat uit?

Kaplaarsjes vind ik ook zoooo leuk :)

Maar thuis nooit schoentjes aan hoor, sokken doe ik hem soms wel is aan, maar die zijn binnen no time uit!

Trouwens is er iemand hier die de box nog gebruikt?
    Niet te geloven maar hij kan nog steeds een uurtje ofzo zich vermaken in de box....nog nooit meegemaakt met 18 maanden nog....

Terwijl ik de box eigenlijk voor allerjongste wil gaan gebruiken, maarja, ik laat het maar even zo.

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Cellie, wij hebben een campingbedje als box voor Sam ingericht. En ze zit er bijna elke dag nog in. Sowieso als ik Fay ga ophalen, maar ook als ze baldadig is, en dan gaat ze na een paar minuten al spelen voor een behoorlijke tijd.

En het schijnt te zijn dat als een kindje al langer loopt dat hij/zij gewone schoenen aan kan, de eerste tijd liever schoentjes met flexibele zooltjes. (tenminste, die is mij wijsgemaakt whahaha)

Hier gezeik met kdv... belden me gisteren op, ik raak waarschijnlijk mijn plekjes kwijt :( Dus heb ik een groooot probleem want ik moet per direct beschikbaar zijn, maar dat kan dan dus niet meer. En dit komt op zo'n lekker moment he.. BAH!

Deel Deze Pagina