Wendy: gefeliciteerd, helemaal goed! Pendrag: die Yinthe toch, maar schema lijkt me wel prettig voor iedereen. En dat poetsen komt me bekend voor, dat deed ik al kleine meid zelf ook zo graag. meehelpen strijken, was opvouwen, poetsen, zuigen. Het staat zelfs nog in mijn rapport van de kleuterschool, dat ik erg graag aan het schoonmaken ben. Daar is alleen NIETS meer van over gebleven helaas, echt je zou het hier een huishouden van jan steen kunnen noemen. Niet dat het vies is, maar we doen het liefst zo min mogelijk. Nesteldrang heb ik eigenlijk ook niet gekend. hahaha En mijn duimen draaien nu voor Ron! Bab: beterschap *hug* bedankt voor alle duimen, ze hebben goed geholpen . Ze belde gistermiddag al dat ik voor een 2de gesprek kon komen en of dat dan vandaag al kon. Dus vanmiddag ben ik er weer geweest, nu gepraat me degene met wie ik daar dan het meest zal gaan werken en dat klikte heel goed. Heb er een goed gevoel over. Gesprek bij huidige baas ging ook super, naar tevredenheid kunnen aflsluiten. Kortom, alles weer op orde. HOERA!
@Lente: fijn dat het één goed is afgerond en het ander een goed begin lijkt. Je duimen is tot nu toe niet voor niets geweest. Ron heeft een erg goed gesprek gehad. Hij hoort morgenmiddag om 4 uur meer. Onze nieuwe schuur wordt mooi! Ben er helemaal blij mee. De monteur die erbij was, zat wel 2 keer vast met zn bus en aanhanger. Gelukkig een buurman met trekker dus was zo weer opgelost. En buurman vond het helemaal niet erg. Kon ie mooi even kijken wat wij gaan bouwen, haha. Is echt een superbuur hoor. Als onze straatstenen (maar liefst 30.000, en dat is netjes opgestapeld ook heel veel) staan bij hem in het land. De vrachtwagens konden niet bij ons op het erf komen. Nu nog regelen dat de stenen hier komen. Wel jammer want dat zijn weer extra kosten en het budget is zo goed als op.
@Lente: Wat een positief nieuws! Dat moet een fijn gevoel voor je zijn....eindelijk weer een lichtpunt. Mijn duimendraaien heeft goed zijn werk gedaan! Luukje is weer fit hoor, muv snottebellen! @Pendrag: Fijn dat alles een beetje op begint te schieten. Leuke vooruitzichten en spannend voor Ron. Hier een rustig dagje...Luuk was een beetje jammerig. Meneer wilde perse naar buiten. Helaas regende het pijpenstelen de hele dag dus dat ging niet. Hij riep constant AUTO-BIJ wat dus betekent: Ik wil mijn jas aan en naar buiten! Haha, klein boefje! Fysio was erg tevreden over zijn vooruitgang de afgelopen 2 weken! Jippie, eindelijk weer eens positieve berichten over zijn beentjes. Aanstaande donderdag het EMG...heb nu al pijn in mijn buik! Maar ja, hier moeten we even doorheen. Denk dat ik net zo hard zal huilen als hij. Volgens de fysio is het een zeer pijnlijk onderzoek! Morgen feest op het kdv. 1 Van de leidsters is 5 jaar in dienst en ze vieren feest. Heb een tshirt beschilderd met 3d verf en zal Luuk morgen beetje schminken. Ben benieuwd wat hij er van vindt! Slaap lekker allemaal!
Eventjes snel nu. Zit weer bij mijn ouders thuis. (In ruil voor de auto moest ik wel de kat eten geven en naar buiten gooien. ) Onze comp. doet het weer raar. Om 11.00 komt er iemand naar kijken dus zal daarna hopelijk wat uitgebreider reageren. Wendy, gefeliciteerd met jullie mooie echo! Heb jij al buikfoto's die je met ons wilt delen? Jammer dat er nog niet te zien was of het een zoon of dochter is. Maar als je het weet vertel je het ons ook he?! HIhihihi. Pendrag, zwaar vermoeind die nachten zeg! En spannend voor Ronny hoor, mijn duimen draaien! Voor hoeveek uur is die baan? Kan Jarissa binnenkort bij ons komen logeren? Badkamer moet hoognodig gsopt worden. Bab, Ruben vind het ook schitterend om buiten te lopen in de regen en net als vandaag met de wind om z'n oren ligt ie helemaal dubbel van het lachen. Raar ventje. Succes donderdag, hopelijk valt het allemaal wel mee. Lente, spannend hoor! Wanneer hoor je meer? Jodi, wel beter hoor dat je uit jezelf een eisprong hebt gehad. Hopelijk komt er nu echt weer wat regelmaat in. Ruben weer een keer bij zijn vader gelaten voor een dag. Resultaat: 1 heel dik en blauw oog, dat arme mannetje ziet er niet uit! En het viel allemaal wel mee zegt meneer dan.... Tot vanmiddag! (hopelijk)
@Runner, arm mannetje (ruben dan). Hoe gaat het met de compu? @Pendrag, lastig he slecht slapen, ik kan er nu weer over meepraten, en straks ook nog een tijd natuurlijk. Al wat meer zekerheid over je werk? Stond vandaag een heel stuk over in de NRC-Next. @Jodi, wat fijn dat je lijf het lekker zelf oplost! @wendy, lekker he een goede 20 weken echo. @Bab, voel je je al weer wat beter? @Daphne, hoe gaat het met jouw banenjacht en de meiden? Groetjes Lisette P.s. Hier alles prima, beeb is wel een beetje gezakt (wachel, wachel ). Nette bloeddruk (105/72, weer). Sofie praat steeds beter, meer 3-lettergreep woorden zoals boterham, oppakken, gevallen, meenemen, een superbijdehandje wordt ze, hihihi.
@Lisette: wel wat meer duidelijkheid maar nog niet zo heel veel. De voorgenomen verkoop van een deel van ABN AMRO (waaronder mijn kantoor) aan de Deutsche Bank is uitgesteld. Op kantoor zijn ze erg teleurgesteld, leven en werken er al maanden naar toe. Voor mij persoonlijk erg gunstig. Ik heb stille hoop dat de Deutsche Bank heel ABN AMRO gaat kopen. Dan zijn er voor mij veel leuke functies beschikbaar. Die Sofie zeg. Wat kan ze al goed praten. Ik roep steeds dat Jarissa nog maar 3 woordjes kan maar het blijken er 4 te zijn! Ze zegt al wekenlang iiiiiieeeeeeeeezzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaa. Ik had werkelijk geen idee wat ze daarmee bedoelde. Maar sinds eergisteren herhaalt ze op haar manier soms wat ik zeg. En toen ik Jarissa zei, zei zij iiissssaaaa. Ze kan haar naam dus ook al heel lang zeggen! Alleen papa en mama zijn zo dom om dat niet te herkennen. @runner: wat heeft Roon nu weer uitgehaald dan? Die arme Ruben is ook bij niemand veilig! Ik geloof dat ik Jarissa maar niet uitleen als je het niet erg vindt, haha. We komen wel een keertje met zn viertjes ok? Liefst als het mooi strandweer is. Jarissa geniet ook van de harde wind en de regen maakt haar weinig uit. Was vanmiddag bij mn ouders en toen ze daar de hoek om liep, kwam ze opeens pal in de wind. Ze werd gewoon een pasje naar achteren geblazen. Ze stond helemaal verbaasd te kijken! En YES, YES, YES, Ron heeft de baan! 18 uur/week als assistent woonbegeleider. Hij is zo blij! In februari start hij met de opleiding (stond al gepland) en nu heeft hij ook het werk dat daar bij hoort. En ook nog op 5 km afstand. Dat is wat anders dan 80 km zoals voorheen! Volgende week woensdag heeft hij gesprek over dagen en verdeling van de uren. Dan wordt het nog even spannend of we opvang kunnen krijgen op die tijden.
Lisette: wat knap dat Sofie al 3 lettergreep woorden kent! Hier nog meeste 1 lettergreep (of ze maakt van de woorden 1 lettergreep) en een paar 2 lettergrepen die dan beetje hetzelfde zijn als de eerste. Zoals Mie-Mien wat Mega Mindy betekent, piepieng dat is pinguin en natuurlijk papa en mama. Pendrag: haha, zo kwam ik er ook vorige week achter dat ze haar eigen naam kon zeggen, hier klinkt het meer als Je-Je. En dan wijst ze ook op zichzelf, dus dan heb je het iets sneller door, haha. En natuurlijk gefeliciteerd met de nieuwe baan van Ron! En, ik heb ook de baan aangeboden gekregen HOERA. Salarieel ben ik nog niet helemaal tevreden met het bod, maar daar valt wellicht nog over te onderhandelen. Maar het aanbod is er! En volgende week heb ik nog een gesprek bij een ander heel leuk bureau, dus even kijken wat daar uit komt. Wie weet kan ik straks nog kiezen? Daphne: hoe gaat ie eigenlijk met jou, je bent zo stil. Of was je nu weg? Hoop dat het allemaal goed gaat! Bab: hoe was het feest? Runner: weer online? En wat een pech dat Ruben uitgerekend die dag een blauw oog oploopt.
VAnavond word er weer een poging gedaan met de pc. Voorlopig doet ie het weer voor even... Pendrag, dan zal ik proberen om voor of iig in de zomer te bevallen. Gefeliciteerd met Ron z'n nieuwe baantje! Lisette, Sofie is echt al ver met kletsen! Ruben heeft ook weer 2 nieuwe woordjes: Klok en wolk. Maar bij het woord wolk hoort alleen het plaatje uit z'n bumba boek. Niet de wolk in de lucht, die gekke moeder van 'm ook! Die begrijpt nog niet dat dat een hele andere vorm heeft... Lente, jij ook gefeliciteerd met je nieuwe baan! Vanaf wanneer zou dat dan zijn? Welk van de 2 baantjes lijkt jou het leukst?
Zo, we zijn eindelijk weer terug! Wat een dag zeg! Luuk kreeg slaapmiddel via een slangetje in zijn billen maar door het grote verdriet lukte het niet om te slapen. Uiteindelijk nog een dosis erbij gehad en toen viel hij in slaap. Het onderzoek is maar voor een klein gedeelte gelukt, Luuk werd wakker van de stroomstootjes. Ze hebben nog 1 naald in zijn spieren geprikt en zijn toen gestopt. Wat had ons mannetje een verdriet. Tot overmaat van ramp bleek vorige week niet al het bloed goed te controleren dus moest er opnieuw geprikt worden...De zaalarts keek hem ook nog even na en kwam tot de ontdekking dat Luuk erg warm aanvoelde, temp 39 C! Waarschijnlijk opnieuw ene virus in combi met een oorontsteking, ditmaal rechts! Ongelofelijk wat een pech....Hij ligt nu even in zijn bedje bij te komen. Heb zelf een enorme hoofdpijn en voel me leeg en moe! @Lente: Feli meid! Goed gedaan hoor! Hopen dat je eruit komt vwb salariering! En anders succes met de 2e sollicitatie! @Runner: Hoe is het nu met Ruben`s blauwe oog? Arm mannetje! @Lisette: Succes met de laatste loodjes. Lijkt me idd geen pretje om een hoofdje tussen je benen te voelen. Hopelijk wordt hij/zij snel geboren. Hier groeit de woordenschat met de dag! Luuk weet oortjes, oogjes, neus, mond en buikje te benoemen. Ook zegt hij Heeeeeeeetitopter...oftwel helicopter. Roept nu ook steeds Mama-bij/auto-bij wat betekent dat hij naar buiten wil. En als we een kiwi eten, wil hij het stickertje van de kiwi hebben en zegt dan: oppakken, oftewel Opplakken...Schattig! Hij weet zich verbaal echt al heel goed uit te drukken. "Zingt" ook al mee met in de Manenschijn.... en beweegt met zijn armpjes en roept een, tee...(een, twee)... Nou ga maar eens even bijkomen van deze hectische dag!
Bab: arme Luuk. Hopelijk is het allemaal voor niets geweest. Kan me voorstellen dat je helemaal leeg bent, wat een uitputtingsslag zo je kind te zien. bah! Maar wat een kletskous. Ze weet wel waar alles zit (qua lichaamsdelen), maar verder als hoo, mon, been, teen en oo komt ze niet. Maar dat komt vanzelf wel. Liedje maneschijn vind ze ook (bij vlagen) erg leuk om mee te doen. Of 'met de vingers/plattehandjes/vuistjes/ellebogen'.
Het praten hier is niet zo heel erg duidelijk vind ik. Sinds deze week zegt ze steeds vaker nee! (hmm over twee maandjes wordt ze dus twee dat zal wat worden hihihihi). Nou gaat het met fay beter, maar nu is Sam ziek, en Mark begint ook ziek te worden. En ik kan en mag dus niet ziek worden Sam drinkt ook heel slecht op dit moment, denk dat ze keelpijn heeft. En verder dus nog geen sollicitatiesucces, en voel me steeds slechter daardoor. Dit is niet goed voor mijn zelfvertrouwen. Onder niveau solliciteren doe ik ook al, maar dan wordt ik dus ook afgewezen. Voel me langzaam een beetje een lampieeeeep. Iemand die volgens anderen niets kan. Terwijl ik gelukkig nog wel weet wat ik allemaal kan. Nee heb echt steeds meer de balen. Afgelopen week dus paar dagen naar Bruinisse geweest. Was wel lekker, we zijn wel iets eerder naar huis gegaan ivm het voetbal. En dat was dus wel leuk, want NEC gaat door naar de groepsfase van de UEFAcup Nou ik ga nog maar eens naar Sam toe denk ik. (alhoewel ze lijkt even stil)
Daan is momenteel echt een 'Drama Queen'. Hij krijgt waarschijnlijk één of meerdere hoektandjes, is ontzettend verkouden en - denken we - ook flink in de groei. Shirts maat 80 maken langzaamaan plaats voor maat 86. Hij slaapt de laatste dagen veel maar heel onrustig en heeft de ene na de andere vieze, volle luier. Daardoor is hij ook heel snel uit zijn humeur. Hopelijk gaat het snel weer over. Leuk dat de meeste kindjes al zo lekker kletsen. Ik rol af en toe echt van mijn stoel van verbazing over wat Daan allemaal al zegt. Hij maakt soms hele zinnetjes ('Daan niet meer eten', 'Pooh ook naar bed'). Nou nog zelf gaan lopen, dat zou pas echt fijn zijn. Volgens mij kan hij wel, maar is het meer een kwestie van zelfvertrouwen krijgen. Of pure gemakzucht. @Lente: Fijn dat je gesprekken zo goed gingen en gefeliciteerd met het aanbod! Heb je al besloten of je het gaat doen? @runner: Nee, nog geen buikfoto's gemaakt. Klinkt heel stom, maar ik vergeet het telkens. Hoe is het met Ruben's blauwe oog? @Lisette28: Het wordt nu wel ééécht heel spannend voor jou zeg! Ik duim me suf dat je kindje snel komt. Leuk he, zo'n kleine babbelkous? @Pendrag: Leuk dat Jarissa haar eigen naam zegt! Daan doet dat sinds kort ook, maar die heeft natuurlijk wel een hele makkelijke naam. Hij zegt ook de namen van wat kindjes die bij hem op het kdv zitten. Gefeliciteerd met Ron's nieuwe baan! Fijn dat hij zo dichtbij gaat werken. @Bab28: Wat een ellendige middag voor Luuk en voor jou, kan me voorstellen dat de pijp nu behoorlijk leeg is. Hopelijk kunnen jullie nu even bijkomen. Daan zingt op zijn manier ook mee met liedjes door af en toe woordjes aan te vullen en mee te doen met de bewegingen. Schattig hoor! Zijn favoriete woordjes: 'bamine' (wasmachine),'bachwagen' (vrachtwagen) en 'wegwooien' (weggooien). @daphne78: Ach lieverd, niet aan jezelf gaan twijfelen. Je hebt zoveel kwaliteiten, er is vast ergens een geschikte baan voor je. Het is alleen een erg moeilijke arbeidsmarkt op het moment. Sterkte met de ziekenboeg, hopelijk steken ze jou niet aan! Groetjes, Wendy
weer even een snel berichtje van mij, deze keer met verrassing..... wat ik dacht dat ongie was ik zware innestelbloeding geweest.... ik ben ZWANGER....... 24 sept test negatief 25 sept bloeding 26 sept bloeding 27 sept spotting 02 okt positieve test maar had maandag avond al echte zwangerschapskwaaltjes, snapte er niks van. donderdag toch nog maar n keer zwangerschapstest gedaan, dipstick, licht streepje snappt eer nog steeds niets van, ha ook nog test van Kruidvat liggen. Echt een mega streep... Vandaag weer dipstick gedaan, echt super donker.... Ik verlies wel elke dag sinds donderdag 2/3 druppeltjes oudbloed..... verder gaat het goed. VK gebeld, krijg nu 27 okt, termijn echo. Nu hopen dat het goed gaat. Heb gehoord dat wel meer vrouwen bloeden tijdens eerste paar mnd van zw..... dus blijf moed houden. Misslijkheid is gisteren begonnen, en zo erg dat ik er vanacht niet van kon slapen. Liefs een verrasste Jodi
Gefeliciteerd Jodi! Geweldig voor je! Je lijf heeft het dus toch zelf gedaan! Fijn voor jullie! We zullen duimen dat het allemaal goed mag gaan! @Wendy: Arme Daan! Kan idd van zijn tandjes komen! Gaat hij nu pas naar 86 met shirts? Luuk zit er al een tijdje in maar lijkt even stil te staan qua groei. Geloof ook dat hij afgevallen is want in juli woog hij 11,3 kg en vanmorgen woog hij met kleren, schoenen etc 11,5 kg. Dat ziek-zijn is niet echt bevordelijk voor zijn groei. Geweldig dat Daan zijn naam al kan zeggen! Luuk noemde zich vorige week nog Tuta, nu is het Luutje geworden! @Daphne: Niet gaan twijfelen hoor! Je hebt echt genoeg kwaliteiten. Ik denk altijd maar: Als ze me niet willen hebben, zijn ze me ook niet waard! Jouw baan komt vast snel op je pad. Al eens geinformeerd bij Randstad N`megen, in centrum? Hebben vaak leuke banen beschikbaar! Hier weer een koortsvrij moment! Gelukkig, vraag is alleen voor hoe lang? Op advies van omgeving geef ik Luuk Floradix Kindervital, althans probeer te geven! Meneer vindt het niets en nee is nee....Tja daar sta je dan met je bekertje siroop. heb het al door de appelsap gedaan maar dan weigert hij echt iets te drinken. Zo klein, en dan al zo eigenwijs! Volgende week wederom zh-week: dinsdag KA en donderdag neuroloog. Zal blij zijn als de maand oktober voorbij is! Tja, dan is het november en gaan we verhuizen! Drukke tijden dus!
Bab, ga jij nog naar de kermis deze week? En volgens Randstad heeft het geen zin om zomaar langs te komen... ik zou dan op een concrete vacature moeten komen. Heb er wel op een aantal gereageerd, maar niets meer gehoord. En Jodi, wat een ontzettend leuk nieuws!
@Daphne: We gaan morgen wss met vrienden even naar koopzondag (en dus naar kermis, lichtjes en muziek kijken met Luuk. Wist eigenlijk niet dat er kermis was (nu je het zegt wel, 1e week oktober...even vergeten!). Ben vanmorgen in Arnhem geweest, wat een gekkenhuis bij de 3 dwaze dagen! Wat stom van Randstad! Ik ben via hen ook bij mijn huidige werkgever gekomen! Echt superbaan. Zij hebben mij meteen "afbetaald" en vast contract gegeven. Ik stond toen ook algemeen ingeschreven bij Rstad!
@Jodi: van harte meid. Heerlijk voor jullie. Hier is het (gelukkig) niet raak. Ben vandaag ongesteld geworden. Toch fijn. Volgend jaar aan de gang voor nr. 3 is vroeg genoeg. Verder even een egobericht. Heb niet zo'n leuke avond gehad. Kwam thuis van boodschappen doen met Jarissa. We waren net de auto uit toen ik een hoop herrie hoorde achter me. Bleek dat het jonge paard van de buurman (hun derde, de eerste 2 zijn verongelukt) met zn achterbeen in het draad zat. En dat is echt gevaarlijk. Zo ook dit keer. Ik heb snel Jarissa naar binnen gebracht en ben meteen terug gerend naar het paard. Gelukkig was het buurmeisje er ook al met haar vriend. Paard bleek een enorme lap vel te missen aan de voorkant van z'n hak (das halverwege het achterbeen). Echt een stuk van 10 x 10 cm. En het bloedde ook flink. Paard kon niet meer lopen. Uiteindelijk een trailer het land in gereden en met heel veel pijn en moeite het paard op de trailer gekregen. Buurman is er als een speer mee naar de kliniek gereden. Hoop zo dat het alleen een vleeswond is!
@Pendrag: Geeft niet hoor dat je een ego-bericht schrijft! Wat erg! Balen voor die buurman! Weet je al hoe het ermee is? Hoop ook dat het alleen een vleeswond is want als de hak en/of pezen beschadigd zijn dan kan het wel eens het einde van een sportcarriere betekenen!Arm dier, en dat op dierendag! Hoe heeft hij eigenlijk in de draad kunnen komen? Neem aan dat de buurman geen prikkeldraad heeft staan? We hebben het ook eens meegemaakt. Waren met groep van onze vereniging een weekendje weg naar Eersel. Leuke ruiterpaden daar...helaas hebben veel koeienboeren hun land afgezet met prikkeldraad. Paard van mijn zus schrok van groep crossbrommers die expres nog een stoot gas gaven toen ze langs reden. Paard ging in de achteruit en liep zo het prikkeldraad in. Had wel bandages om en dat was haar geluk, alleen de huid was ernstig beschadigd! Pfff, zoiets wil je niet nog een keer meemaken! Sterkte voor jou en je buurman! Enne fijn dat je toch weer ongi geworden bent!