Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Als je op 26 september onveilige sex hebt gehad, op 5 oktober 2 daagjes minimaal bruin bloedverlies hebt, wanneer zou je dan moeten gaan testen?
    Oftewel: ik krijg het opeens op mn heupen. Ben nl. maar zo kort ongesteld geweest en helemaal geen (helder)rood gezien dat ik ineens bedenk dat het wel eens een innestelingsbloeding zou kunnen zijn geweest. Hihi, ik durf hier in de buurt ook geen test te kopen. Ik wacht geloof ik nog maar even 'rustig' af.

Edit: dit zegt de calculator:
    14 September 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie
    25 September 2008 Een beetje vruchtbaar
    26 September 2008 Vruchtbaar
    27 September 2008 Erg vruchtbaar
    28 September 2008 Eisprong
    3 Oktober 2008 Innesteldag
    12 Oktober 2008 Vanaf hier kun je testen
    21 Juni 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum

Hmmm, dat klopt wel akelig goed! Ik zit Ron wel eens te pesten met zn superzaad maar om nou zelf ongepland zwanger te raken van voorvocht dat gelooft toch ook niemand?

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Lisette: fijn dat Sofie weer opknapt. En zo lang op stap, kan me voorstellen dat dat nu echt zwaar wordt.
    Speciale reden waarom je niet gestript wilt worden?

3. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ben de vorige keer twee keer zonder resultaat gestript (had toch al wel 2 cm ontsluiting) en dat voelde alleen maar vervelend.

Ik moet toch naar het ziekenhuis, kan ik net zo goed ingeleid worden :)

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Dan zou ik idd ook mooi overslaan. Vroeg het me af omdat ik van het strippen niets gevoeld heb, vandaar.
    Bijzondere dagen zo voor jullie. Voor het laatst met zn drietjes.

5. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Volgens mij zijn mijn vliezen om 3:30 gebroken (vocht langs been, in bed en er komt meer als ik op mijn hand blaas).

Heb wel weeen geloof ik maar nog niet echt pijnlijk, wel al snel achter elkaar (soms maar 3 minuten ertussen).

Arnaut wil al gaan bellen maar ik twijfel, misschien eerst tot een "normale" tijd wachten?

Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Lisette

6. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Willen de mensen die een kaartje leuk vinden hun adres PB-en?

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Heel veel succes meid! Spannend!

8. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Spannend Lisette! Veel succes vandaag! :D

9. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Lisette: spannend, succes.

10. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Spannend!

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lisette, heel spannend hoor!

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ben net terug van Jarissa ophalen van KDV, meteen even kijken naar nieuws van Lisette! Je houdt ons in spanning meid!

Vandaag nieuwe omheining gezet voor de paarden. Had de palen woensdag al gedaan. Vandaag draden getrokken en laatste dingen afgemaakt. Pony loopt er inmiddels. Het wordt mooi! Als alles af is, zal ik wat foto's in mn album zetten. Morgenochtend nog even vlas in de stallen doen en dan kunnen de paardjes erin! Vandaag ook weer voer gekocht voor ze.

Vanavond tassen pakken. Zal wel een hele volksverhuizing worden, met zn viertjes naar Limburg. Zit nu opeens toch wat te twijfelen of we wel mee moeten gaan. Het is natuurlijk een pokkeeind rijden en waar moet ik zondag Yinthe voeden en Jarissa laten slapen? We gaan 's ochtends al uit onze hotelkamer nl. Nog maar even over nadenken.

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Lisette, meis zet 'm op!
    Je hebt PB. :)
    TOch geen bruiloft vanavond ,hihihi

Pendrag, heel veel plezier van 't weekend!
    Zouden de paarden er ook al zin in hebben? ;)
    Ennuh, spannend hoor. Zou het dan toch? Whahahaha!
    Ronald zegt net: 'ik ga niet binnenkort weer naar friesland rijden hoor' Hahahahaaha.

Bab, hoe is het met Luuk zijn oortjes?

Wendy, doe maar rustig aan hoor! Je hebt anders alleen jezelf er maar mee...

Net het een en ander bij kleertjes.com besteld. :)
    Gister al leuke wantjes en een sjaaltje gekocht voor Ruben.
    Is hij weer bijna helemaal winterproof. ;)

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @runner: hoe het ook is, wij komen eerst een keer jullie kant op hoor!
    Leuk he, kleertjes.com. Heb deze week nog leuke kleertjes voor Yinthe binnengekregen. Ook al heb ik nog heel veel van Jarissa, kwam in maat 62 toch wat warmere kleding tekort.
    Paardjes zullen er geen zin in hebben. Van heerlijk in een grote groep in het gras naar met zn drietjes op een stukkie zand .....

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ooo lisette, hoe is het met je ?

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Heb net besloten dat ik niet met de meiden met Ron meega dit weekend. Is reuze gezellig maar betekent dat ik vanavond druk zou moeten zijn met pakken. En ik ben echt kapot na al het werk aan de stallen en omheining. Dan morgen ruim 3 uur in de auto, verder wel een gezellig dagje denk ik. Maar zondag is wel een probleem. We moeten al vroeg het hotel uit omdat Ron vroeg gaat starten en ik hem naar de start moet brengen. Anders heb ik geen auto. En wat ga ik dan de hele dag doen? Moet ik plek zoeken om mn fles te verwarmen, Jarissa kan nergens een dutje doen. Bovendien past de fiets niet in de auto dus wij blijven lekker thuis! Ga lekker met de meiden lopen dit weekend en van het mooie weer genieten. En natuurlijk volop van mn paardjes!

17. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Lisette: jee wat spannend! Hoe is het nu met je? Hopelijk komt de kleine snel!

@Pendrag: Jammer dat je niet mee bent gegaan maar ik snap je wel heel goed. Zou dat ook niet echt zien zitten en of je die kleintjes er dan een plezier mee doet? Die zijn vaak beter af in hun vertrouwde omgeving. Nu kun je wel genieten van de paarden bij huis!

Alsof het allemaal nog niet genoeg is geweest kregen we gisteren niet echt heel leuk nieuws van de KNO-arts. Luuk zijn oortjes zien er slecht uit van binnen, buisjes doen hun werk dus niet (meer). Binnen nu en 2 weken zullen de oude eruit gehaald worden en krijgt hij nieuwe. Balen! Mijn tax was helemaal bereikt toen bleek dat ik niet meteen door kon naar anesthesie want die hadden de balie al gesloten om 16.15 uur! Grrrr, kan dinsdag nog een keer terug! Baal van alles, Luuk heeft wel pech hoor. En dan ook nog vriendlief die lekker zijn eigen ding doet en weinig medeleven toont. Hij laat mij elke keer alleen naar het zh gaan en heeft geen last van het verdriet van zijn zoon. Kan daar zo boos om worden! Is toch niet meer dan normaal dat je zoiets samen doet? Nou ja, heb hem geloof duidelijk verteld hoe ik erover denk!

Gisteravond lekker met een vriendin naar Sanadome geweest! Heerlijk, lekker kletsen en even niets aan je hoofd!

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Pendrag, misschien inderdaad de slimste keus, om niet te gaan. Wel jammer.

Bab, pff wat lastig hoor met je vriend. Ik doe over het algemeen ook meer met Sam en Fay dan Mark doet. En als het niet nodig is dan gaat hij ook niet mee naar het ziekenhuis. Maar de "belangrijkere" dingen dan probeert hij in ieder geval wel erbij te zijn. Helaas lukt het niet altijd, maar hij probeert het wel.
    Misschien moet jij maar eens zonder hem een paar dagen weggaan (oke, dat is wel erg moeilijk, ik weet het) dan kan hij ervaren hoe het is. Ik denk dat als jullie nu beiden thuis zijn dat jij toch alles doet (gebeurd hier namelijk ook). Mark geeft nu ook eerlijk toe dat hij het niet ziet zitten om alleen voor de meiden te moeten zorgen. Hij wordt dan gefrustreerd weet niet meer wat ie moet doen en wordt sjagrijnig. En ik heb iets meer geduld.

Ooo, Sam is trouwens weer regelmatig aan het slaan. Heel vervelend, gewoon zo met de vlakke hand in het gezicht. En als we beneden zijn is het makkelijk dan gaat ze op het "strafkussen", maar boven... dat is lastiger. Daar hebben we geen strafplekje.

19. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo dames,

Ik ben weer thuis.
    We hebben een prachtige meid gekregen en ze heet Nina! Ze weegt 4230!

Bevalling was pittig, vertel later meer.

Ga nu weer naar mijn kraambezoek.
    Groetjes Lisette

20. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Gefeliciteerd Lisette! :D Genietze!

Deel Deze Pagina