Lisette, Arnaut en Sofie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Erg mooie naam! Geniet van je kraamtijd en van elkaar. Nina heeft wel een behoorlijk gewicht aan haar kontje hangen zeg, hihihi.
Gefeliciteerd Lisette! Leuk, 2 meisjes (of niet Daphne?)! En idd hele leuke naam! We zijn erg benieuwd naar een foto van haar!
Van harte gefeliciteerd Lisette! Hier doen we alles écht samen met de kindertjes, soms ik alles alleen, soms hij alles alleen, dus volledig gelijkwaardig. Ik ben dus heel erg tevreden eigenlijk Wij hebben wel een inwonende oppas dus kunnen ook heel makkelijk is echt saampjes de deur uit Vorige week zelfs voor het eerst s'avonds! Mijn nieuwe hobbie (jajaja) heeft vanavond mijn allereerste taart opgeleverd....best netjes al zeg ik het zelf, voor een eerste! (Nu te donker om een goeie foto te maken, doe ik morgen!)
@Cellie: inwonende oppas als in au pair of als in mn oudste is oud genoeg om op te passen? Ben benieuwd naar je taart! Is ie lekker? @Daphne: ik blijf het heerlijk vinden, 2 meiden. Maar ja, 2 jongens had ik ws net zo heerlijk gevonden en een koningskoppel ook, haha.
Paardjes zijn inmiddels weer thuis! Heerlijk zeg. Ik geniet er echt van. Heb ze thuis laten brengen maar dat doe ik dus NOOIT meer. Merrietje kwam helemaal nat van het zweet en met 3 beschadigde (!) benen van de veewagen af. Arme beestje stond stijf van de stress. Rij ze in het vervolg gewoon weer zelf! En volgens mij zijn ze vrijdag al in de vangkooi gegaan ipv zaterdagochtend. Ik heb in ieder geval 2 paarden met afgevreten staarten. Vooral de staart van mn ruin is helemaal opgekauwd. Ziet er niet uit. Ergste is dat het wel 2 jaar duurt voor die staart weer echt mooi is! Over de taakverdeling: ik doe zeker meer met de meiden en heel duidelijk veel meer in het huishouden. Maar goed, ik zit ook thuis en Ron werkt. Ron doet meer buiten dan ik. We hebben nu wel afgesproken dat de woensdagen voor hem zijn. Vanaf de 1e t/m de laatste fles is hij aan de beurt. En alles er tussenin. Kan ik die dag heerlijk mn eigen gang gaan. Buiten aan het werk, met de paardjes enzo. Lekker hoor! Zodra ik weer werk, doet Ron automatisch meer in huis en met de kids.
Hoi dames, ik ben de laatste week bijna niet op het forum geweest. Want na mijn 'verplichte' rustdag thuis afgelopen maandag blijf ik maar kwakkelen met rug- en bekkenpijn. Op sommige dagen gaat het echt niet lekker en schuifel ik als een oud wijf door het huis. Ik probeer mezelf al zoveel mogelijk te ontlasten en ga even liggen wanneer ik kan. Niet gemakkelijk met een kleine maar zware jongen van alweer 20 maanden. Maar gelukkig probeert mijn man zoveel mogelijk de zware dingen van mij over te nemen en kan ik als het echt te erg wordt ook een beroep doen op ouders en schoonouders. Ik probeer gewoon naar mijn werk te gaan, want het is daar nu zo druk dat mijn werkgeefster me echt niet kan missen momenteel. Verder zou een oude collega ons weer komen versterken, maar zij heeft op het laatste moment afgezegd. Dus we zitten nu te springen om iemand erbij, mede met het oog op mijn verlof over een paar maanden. Jullie weten nu in ieder geval wat er aan de hand is en waarom ik er momenteel niet zoveel ben. Voor de rest gaat het prima met de zwangerschap, ons kleintje is lekker beweeglijk dus daarover hoef ik me in ieder geval geen zorgen te maken. Alleen jammer dat mijn stomme lijf me zo in de steek laat tijdens deze zwangerschap. @Lisette, Arnaut en Sofie: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Nina! Voor de rest iedereen die sterkte of succes nodig heeft: heel veel sterkte en succes! Als ik de fut weer heb om thuis weer wat langer achter mijn laptop te zitten, zal ik alle verhalen weer bijlezen. Groetjes, Wendy
Jammer dat je deze zwangerschap meer last hebt Wenniepenny. Sterkte met je lijf. En lekker genieten van je grote knul en brusje!
Pendrag, heb je die mensen erop aangesproken over de benen van je paarden? Das toch niet normaal! Daphne, Ruben is de laatste tijd van het bijten! Dan pak ik hem even stevig beet zodat ie toch wel schrikt daarvan. En hij werpt zichzelf op de grond als ie niet verder wit lopen of juist de andere kant op wilt. Kan dan alleen maar lachen. Bab, Ronald zou ook niet overal vrij voor nemen, denk dat zijn baas het er ook niet mee eens zou zijn. Maar bij de belangrijkste dingen is ie wel bij. Zo heeft hij nu ook bijna elke week een papa dag. Maar klopt wel dat sinds hij die heeft wat beter beseft dat ik niet altijd aan het huishouden enzo toekom en hij wat meer dingen over neemt. Wendy, had je bij Daan helemaal nergens last van? Jammer dat het nu in extreme vormen komt. Fijn dat (schooon)ouders helpen waar het kan. Mijn cyclus word ook weer steeds langer, word er helemaal gek van! (zo, dat wou ik even kwijt )
Runner, het leek inderdaad juist er netjes uit te zien (was me namelijk beetje opgevallen hihihihi). Ik hoop echt dat het snel weer de goede kant op gaat of gewoon helemaal wegblijft Sam is trouwens zaterdag voor het eest naar de kapper geweest, het kon echt niet meer hihihihi. Verder vandaag sollicitatie gehad en ging goed! Krijg deze week nog een voorstel. Is voor 3 dagen.
@Daphne: dat klinkt goed meid. Vertel meer! @runner: toen ik de benen van mn merrie zag floepte er spontaan nogal wat vloeken uit mn mond. Heb dus korting gekregen op het vervoer. Maar daarmee is mn paardje niet minder gestresst. Met een beetje pech krijg ik haar straks niet meer zo gemakkelijk de trailer in. Balen van je cyclus zeg! Kan je niet eerder naar de gyn dan? Yinthe is vanochtend weer bij de osteopaat geweest. Dit keer was ze bij het eerste gedeelte echt boos! Nu slaapt ze al meer dan 4 uur. Ze is vast indrukken aan het verwerken. Mn auto staat bij de garage. Mankeert wat aan de remmen. Pfff, zit ik op te wachten. Morgen is hij klaar, ben benieuwd wat de schade is.
Mijn bevallingsverhaal: http://www.zwangerschapspagina.nlviewto ... 49#3437349 (in het topic de bevalling). Alles gaat hier zijn gangetje, Sofie leek alles leuk te vinden maar is nu toch een beetje van slag. Nina drinkt goed maar poepen gaat nog niet goed dus veel krampjes. Aha, ik ga voeden, hihi Tot later! Lisette
Jammer dat het poepen nog niet wil. Zo klein en dan al krampjes is niet fijn. Hopelijk komt het snel op gang! En Sofie maakt ook wat mee natuurlijk. Die moet vast en zeker even wennen. Klinkt heel herkenbaar!
Wauw! Dat ziet er fantastisch uit. Hoe smaakte de taart? Hoog tijd voor een meeting waar jij ook naartoe komt Cellie. En dan natuurlijk met minimaal 1 zo'n lekkere taart! Afgelopen nacht weer een echt lekkere nacht gehad. Was ik ook wel aan toe. Jarissa heeft helemaal doorgeslapen en ook Yinthe deed goed haar best. Jarissa is nu naar het KDV, Yinthe slaapt. Ik neem nog lekker een bakkie thee en dan mn stallen uitmesten. Paardjes maken het goed. Wat een heerlijk gezicht, zo uit het raam je paarden weer zien lopen. @Bab: veel veulens te koop op het moment! Ben je nog op zoek?