Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Geweldige taart Cellie! Had het al op Hyves gezien! Heb je nog naar de taartenlink van mijn zus gekeken?

@Lisette: balen dat ze nu al last van krampjes heeft! Hopelijk is ze er snel van verlost! En Sofie die zal idd moeten wennen aan een nieuw zusje....gaat ze straks vast erg leuk vinden. Kijk maar naar de kleine meisjes van Pendrag en Daphne!

Hier weer een frustratie-ochtend in het zh achter de rug. Verschrikkelijk zeg! Als je niet op let dan doen die assistenten maar wat. Snap nu hoe er medische missers gemaakt kunnen worden. Ongelofelijk hoe moeilijk LEZEN voor sommige mensen is. Sorry voor mijn frustraties! Ben het echt een beetje beu! Luuk is inmiddels voor de 4e keer in 3 weken ziek. Niets nieuws maar krijg er wel een beetje flink genoeg van! Arme man kan zich zo ook niet goed ontwikkelen! Nou ja, eerst maar nieuwe buisjes plaatsen en dan hopen dat het beter gaat! Hij blijkt inmiddels een ernstige chronische oorontsteking te hebben!

Straks lekker met een collega en vriendin uiteten! Even niet denken aan zijn ziek-zijn!

Oh ja, hij herkent trouwens de auto van overbuurman! Heel bijzonder, man rijdt in een Suzuki Wagon. Waren vandaag op PP van het zh en hij zag een soortgelijke auto, zegt hij ineens: AUTO DO...oftewel AUTO NOL! Kletsen gaat ook supersnel nu! Hij weet alles duidelijk te maken en praat soms al met 3 woorden, lach me rot!

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Bab: arme Luuk. Het zit hem echt niet mee. Maar qua taalontwikkeling loopt ie meters voor op Jarissa hoor!

Jarissa heeft inmiddels ook ontdekt dat boekjes lezen leuk is. Gelukkig want mama houdt ook veel van lezen en heeft een kleine boekenkast vol. Nu lezen we samen aan het einde van de middag. Als ik dan vraag of we een boekje zullen lezen, rent ze zelf al naar de kast. Boekje "waar is Muis" is favoriet!

3. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Dank jullie wel!

Wanneer en waar is die meeting dan, ik maak een taart :)

@Babette; nee nog niet aan toegekomen, het is me eigenlijk ook wel gelukt in me uppie ;)
    Binnekort ook een workshop, leuk!

Beterschap met Luuk!

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ja dames..
    We hebben nu even ruimte toch?
    Wendy mag nog paar maanden voor ze moet bevallen, Lente ook nog wel, en ook Tosca mag nog ff :D
    Cellie, Pendrag, Lisette, wij zijn allemaal al bevallen.

Runner, Babette en Marjanne, misschien is het wel besmettelijk :D (indien gewenst natuurlijk)

5. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ja ik heb het al eerder gezegd, maar iedereen is welkom bij mij thuis :)

Maar iets centraals afspreken is ook prima, alleen voor buitenactiviteiten is het al gauw te koud :(

Ik wil nu ECHT wel is van de partij zijn.

6. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo meiden,

De website is online!
    www.rotzorg.org/arnaut/nina

Alles gaat al een stuk beter, poepen gaat goed dus krampjes zijn een stuk minder. Sofie roept de hele tijd nina en baby echt cute. het lijkt al een stuk beter te gaan dus. Wel is de stuwing nu aangekomen, auauau.

Ik wilde gaan kolven en en dan in een flesje gaan geven maar kolven gaat nog niet zo snel als bij Sofie (ok ik heb het pas 1 keer gedaan, hihi). We zien wel. ik vind flesjes geven veel relaxter dan een beeb aan de borst.

Meeting leuk, nog heel even wachten voor mij maar dan ben ik weer paraat!

Groetjes Lisette

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Leuk weer een meeting! Dit keer een echte he dames? Vorige keer met runner was beregezellig maar opkomst mag nu wel wat hoger. Ik ben voor een meeting dit jaar!

@Cellie: waar ongeveer woon jij ook al weer? Zuid Holland toch?

8. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ja klopt Pendrag, voor jou wel ver denk ik, maar wees WELKOM!

9. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Dit jaar schrijf je, dan moeten we echt een datum prikken in november denk ik, in december is altijd al 'zoveel' ;)

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wat mij betreft is november prima.

@Lisette: wil jij ook mee en heb je al een idee wanneer jij zover bent? Hihi, nog in je kraamweek en nu willen we al dat je de hort op gaat!

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik kan dan alleen zondag de 9e of de 30ste mits ik een auto kan lenen. ;)

Onze auto staat nu bij de garage.
    Ze schatten een rekening rond de €1350,- :confused:
    De bedieningspaneel is helemaal kaduuk.
    Branden helemaal geen lampjes meer en kilometerteller en alles blijft op 0 staan...
    Zwaar klote!
    Zitten er over na te denken om 'm meteen weer door te verkopen.
    Hebben 'm net aan een half jaar :cry:

Daphne, kom maar op met dat virus dan.
    :)

12. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    9 en 30 november kan ik ook :)

Klote van de auto Runner!

Heb je tegen die tijd de auto (of een andere) niet terug dan?

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    30 kan ik niet, dan ga ik met mijn mama naar een rommelmarkt.
    Maar de 9e kan ik wel!

En Runner, ik zal mijn best doen!

14. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Dat is 3 voor 9 november :)

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ohw, ik dacht dat ik al gereageerd had.
    Word ik dan toch dement? ;)

Auto is dan al wel terug maar Roon moet werken dus heeft hij de auto mee.
    Vandaar.
    Krijg nu al trek in die taart van je Cellie. :)

16. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik ben nu met 2 taartjes bezig :)

Goed oefenen ;)

17. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Hoi,

Leuk om weer een meeting te hebben....Ik kan alleen de 9e niet:(. We gaan de 15e overhuizen en zijn dat weekend druk met alles in te pakken en al spullen weg te brengen! Jammer, werd wel eens tijd voor Luuk en mij om er bij aanwezig te zijn;)

@Pendrag: Zoek nog wel maar het staat op een wat lager pitje. Heb je hele leuke gezien? Zo ja, wat voor afstamming etc?

@Lente: Heb ik wat gemist? Je staat als zwanger aangegeven bij Daphne;)

@Daphne: Hoe is het met Sam? Is ze al wat beheerster vwb slaan? Moeilijk hoor, kan me voorstellen dat het frustrerend is! Het enige wat helpt is denk ik consequent blijven. Heb er weinig ervaring mee dus kan je ook geen goede tips geven.

@Cellie: Knap gedaan hoor....kleur je de marsepein zelf?

@Lisette: Mooie site! Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat!

@Pendrag: Zal vast en zeker genieten zijn nu jouw paarden weer thuis zijn. Al weer plannen om er op te gaan zitten? Luuk is idd wijs met woorden, zijn benen vinden het niet nodig om op te schieten geloof ik;). Vandaag noemde hij met avondeten alle kindjes van het kdv op die hij onthouden had. Wel grappig!

Koorts is gelukkig weer weg alleen is Luuk doodmoe. Op het kdv kwam hij amper vooruit en wilde alleen maar zitten. Hopen dat hij snel weer wat meer energie heeft. Datum voor buisjes plaatsen is bekend: 31 oktober. Precies de dag dat ons bedrijf gaat verhuizen. Maar ja, andere optie was 28 november....dat vond ik veel te ver weg! Luuk moet wel naar de grote OK dus wordt weer op kinderafd. opgenomen. Ben benieuwd hoe hij gaat reageren!

18. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Lisette; ik heb de foto's bekeken op jullie site, ik word er helemaal emotioneel van....wat gaat de tijd toch vreselijk hard, zo mooi een netgeboren baby en het geluk wat papa en mama (en zus!) uitstralen!

Ik ben duidelijk nog niet ontzwangerd hoor dames, en 2 kort op elkaar hakt er emotioneel gezien aardig in, ben ik de enige die daar last van heeft?
    Bij de grotere kids kan ik me niet herinneren zo'n jankerd te zijn.........pffff

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Cellie, ik heb er ook last van!

En babs, nu begin ik te twijfelen....
    Was het nu Lente, en we hebben Linnie nog hahaha (die is wel zwanger toch?)
    Nou ik raak de kluts kwijt :(

En sommigen weten het al, maar ik heb een baan!
    Per 3 november ga ik aan de slag als Marketing Coördinator of er moet nog iets tussenkomen. In eerste instantie is het voor 24 uur en als het echt te veel werk blijkt dan eventueel voor 32 uur. Is niet al te ver weg, in Andelst (bij Babs om de hoek :D)

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    o ja het slaan...
    nou ik probeer het woord slaan te vermijden, het lijkt erop dat als ze dat woord hoort dat ze dan spontaan begint...
    En als ze mij wilt slaan dan hou ik haar van me weg en doe net of ik het niet door heb, en als ze zichzelf slaat dan doe ik ook net of ik het niet zie. Maar het is lastig hoor! We hebben nu stickers gehaald om haar te belonen. Nu moet ze daar de bedoeling nog van doorkrijgen, lastig! Maar de peuterpuberteit is hier een feit!

Deel Deze Pagina