Gefeliciteerd met je baan Daphne! Je geduld is dan eindelijk beloond! Lente is niet zwanger of ik heb ook niet opgelet hoor.... Linnie? Who's that? De 2 nieuwste taartjes staan op Hyves (Deze zijn met fondant...lastig!) En slaan doen ze niet hier, wel irritant lijkt me Daphne, succes ermee!
Linnie = fredje en die is idd goed zwanger. Ruben slaat de laatste tijd ook regelmatig. Maar das niet om het slaan maar om AUW te horen. Hij timmert zichzelf ook regelmatig op zijn hoofd en dan hoor je AUW! Ook maar even snel gaan afkappen. Ik ga even je taart checken Cellie.
Cellie, je taarten zien er heerlijk uit! Moet je ze nu ook alle 3 zelf op gaan eten? Ben ik vandaag de auto van mijn ouders kwijt omdat Roon die mee heeft naar zijn werk. Is die ei uit allebei de auto's vergeten een kinderwagen eruit te gooien. In onze eigen auto liggen er 3 en de reserve van mijn ouders had ik ook al achter in hun auto gegooit.... Niet zo heel erg slim natuurlijk.
@Runner: Ohoh...kinderwagenloos. Weet niet hoe het weer bij jullie maar hier is het dramatisch...Voor ons geen buitenwandeling vandaag! @Daphne: Gefeliciteerd! Wat goed van je! Ben wel benieuwd waar je gaat werken, ken wel eea in Andelst. Mijn zus woont dorpje ten zuiden van Andelst, mijn moeder dorpje ten noorden van Andelst. Grappig! Heb je het KDV nog kunnen regelen? Vanmiddag met Luuk even naar de kapper. Die haren van hem groeien zo explosief!
Foto van zijn kapsel! Weer of geen weer ik MOET naar buiten. Sowieso even boodschappen halen. Daphne, nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe baantje!
Oh Daphne SUPERGEFELICITEERD! Ik heb best veel aan je gedacht de laatste tijd, ik heb natuurlijk vorig jaar dit soort stress gehad (wel een kortere periode), niet fijn! Ik kan de 9e en de 30e, ik reserveer ze in de agenda Ik was gister ook kinderwagenloos. Ik ging Sofie ophalen op het KDV, kom ik daar aan ben ik de kar vergeten, Arnaut had haar lopend gebracht. Normaal wil ze wel naar huis lopen maar nu huilen, huilen. Dus ik haar maar naar huis gedragen (10 minuutjes, pfffff wat zwaar nu). Kom ik thuis, ik haar schoentjes uitdoen zit er gewoon een teen bijna dubbel in haar schoen, zooooo zielig, dan zou ik ook niet gaan lopen. Ik dacht dat ze gewoon van slag was door Nina Ik kolf nu af en geef het in een flesje, vind ik veel fijner, en dan kan ik gewoon zitten zoals ik wil als ik Nina te eten geef. Kolven gaat nu weer net zo vlot als de vorige keer Groetjes Lisette
@Lisette: klinkt allemaal goed. Op de teen van Sofie na natuurlijk. Arme meid. Ben jij blij dat je haar gedragen hebt! Zullen we de 9e meeten? Wie gaan er mee? Cellie Runner Daphne Lisette Pendrag ? ? En waar? Bij Cellie thuis? Iets centraler? Hier een klein vandaaltje in huis. Jarissa heeft vanochtend een ruitje uit de deur geslagen. Haha, papa zei gisteren nog dat ie een hamertje tik voor haar wilde kopen voor Sinterklaas. Denk dat ie daar nu nog eens flink over na wil denken.
Gefeliciteerd Lisette! Hier alles nog steeds druk druk druk! (begrijpelijk denk ik ) Moet er weer snel vandoor, ben aan het werk.
o ja, naast het slaan wat Sam doet kan ze ook wel heel vertederend zijn.... Vanochtend zat ik de muscical Pinokkio te kijken met haar en bij sommige liedjes ging ze dansen. Handjes in de lucht en rondjes draaien, net als een balerina... kreeg tranen in mijn ogen, zag er zo lief uit wat ze deed
@Daphne: Oh wat vertederend. Kan me voorstellen dat je dan tranen in je ogen krijgt...Hier soms ook emo-momenten hoor! Luuk zei vandaag op een kinderverjaardag DOEIDOEI en gaf een handkus! Schattig! Helemaal uit zichzelf! @Pendrag: Hoe is het eigenlijk met je, je stelde laatst de vraag mbt mogelijk zwanger zijn.... Hier ook spannend moment! Dinsdag is mijn NOD maar ik heb enorme pijn in mijn borsten (heb ik nooit, ook niet toen ik zwanger was en miskraam kreeg) en ben uit het niets doodmoe. Had gezegd dat ik de eerste 3 weken overtijd niet wilde testen omdat ik dan verder zou zijn dan toen ik de mk kreeg. Weet niet of ik het durf! Heb vandaag samen met mijn zus de kleertjes maat 50/56 van ons beiden uitgezocht. Oh wat is dat toch weer klein. Vooral het maatje 44 wat mijn neefje aan heeft gehad! Echt schattig! Gaat overigens prima met haar zwschap, nu alweer 23 weken. @Jodi: hoe is het met jou? En met jullie nieuwe wonder?
Bab, ik zou het niet kunnen om drie! weken te wachten. Ik duim in ieder geval voor je! En had het begrepen inderdaad dat het goed met je zus gaat. Ze zit nu in de "enge"weken toch?
@Bab: wel een test gedaan, die was negatief. Maar kan evt. nog zijn dat ik te vroeg heb getest. Dus blijft nog een beetje spannend. Denk het niet hoor maar goed, er is een ieniemini kansje. @Daphne: hoe is het nu met je baan? Al een mail terug gestuurd? Vandaag een deel van de schuur in de olie gezet. Het wordt mooi! Heerlijk hoor, lekker buiten aan het werk. Ben nu helemaal rozig.
@ Bab, heeft helelaas niet zo mogen zijn. Heb vorige weekend een mk van een bbz gehad. mk is niet leuk, maar van een bbz minder erg want hierdoor heeft mijn lichaam het zelf opgeruimd en hoefde ik geen operatie. Dus ben aan n kant wel trots op mijn eigen lichaam. Zelf opgang gekomen zonder medicijnen en omdat eitje op verkeerde plaats innestelde dat ook zelf geregeld. Ondanks verdriet van mk erg blij dat lichaam weer doet wat ie hoort te doen. Wel spannend he zo voor NOD, wel vage (zw) kwaaltjes ik duim voor je Leuk kleertje uitzoeken, denk dat ik dat pas doe als ik weer zw ben en dan de 13 wk voorbij. @ Daphne, gefeliciteerd met je baan. Wat fijn dat dat is gelukt, wanneer begin je? @ Lisette, gefeliciteerd met Nina, wat en leuke naam alles goed met kleine meid. Sofie trots? @ Pendrag, al voor nr 3 aan de slag? Ik kan niet mee hoor, is komende maanden even te druk voor me. Ook gaan we op vakantie in November
@Jodi: Schrikken meid! Pfff dat zal een nare tijd zijn voor jullie! Ik herken wel veel in jouw verhaal. Bij mij zat er 1 buiten baarmoeder en 2 erin. Die ene is gelukkig ook zelf opgenomen door mijn lichaam dus geen curretatie en/of operatie. Het gaf mij wel kracht dat mijn lichaam hetzelf opgelost heeft. Maar leuk is het nooit! Sterkte voor jullie de komende tijd! Zodadelijk een kinderfeestje van zoontje van vriendin! Ben benieuwd, hij wordt 2 en wij zijn uitgenodigd in een binnenspeeltuin.
Bab, veel plezier vandaag. En succes met wachten om te testen. Jodi, wat k*lte zeg! wel fijn id dat je lichaam het zelf heeft gedaan maar toch... succes met opnieuw zwanger worden! Pendrag, blijft spannend dan voor je! Daph, hoe is het nu met je baan? Ruben is ziek. Was de hele week al wat hangerig en meer aan het zeuren. Gister avond wakker geworden met goede verhogig, maar een zetpil gegeven voor onze nachtrust. Vanmorgen wakker geworden met 38,7, maar weer een zetpil gegeven. Is nu weer een beetje aan het spelen maar zal op tijd wel weer instorten. Wod niet naar een verjaardag gaan vanmiddag.
Ben weer terug, feestje overleefd Luuk snapte er nog weinig van en vond de ballenbak erg eng! Mama mocht niet uit zijn buurt gaan! Binnenkort maar even terug naar zijn vriendje om nogmaals de verjaardag met zijn 2tjes te vieren. @Runner: Wat een pech voor Ruben. Hopelijk knapt hij snel weer op. Haha, weet ook niet of het gaat lukken om niet te testen maar moet eerst dinsdag maar eens afwachten want dan is het mijn NOD uitgaande van 29 dagen (vorige cyclus). Ben wel benieuwd....
@ Bab, jammer dat het voor Luuk niet zo goed uitpakte. idd een goed idee om het saampjes over te doen. @ Pendrag, je hebt er ook mooi weer voor uitgekozen @ Daphne, ik heb ook zo'n ballerijn in huis @ zussie, knuf! @ Runner, hopelijk is je mannetje snel beter!