Jodie, knuffel voor jullie! Bab, een ballenbak is altijd even wennen. Sam had toen we op vakantie waren pas de smaak te pakken (oke, mama zat ook in de ballenbak ) Runner, het is vaaaaag! Ik heb een mailtje teruggestuurd en heb een reactie gehad, ik wordt in ieder geval deze week gebeld voor een afspraak voor volgende week met externe partij. En dan is het afwachten.
Jeetje wat een rotnieuws Jodi! Gelukkig heeft je lichaam het zelf opgelost! Ik heb het zelf ook meegemaakt, helaas kwam ik er achter op de ehbo, met flinke buikpijn (ik dacht zelf aan een 'gewone' miskraam). Helaas was het foute boel en dezelfde middag lag ik op de OK. Mijn eileider was gespaard tijdens de operatie, jammergenoeg is er toch een restje achtergebleven waardoor de buikpijn aanhield en ik 2 weken later weer op de OK lag en toen is de eileider geheel verwijderd Ondanks dat heb ik daarna nog 2 kindertjes gekregen, met die ene eileider die ik nu nog heb
Hallo, daar ben ik weer even! Op dit moment gaat het wel redelijk met de klachten. Ben inmiddels weer begonnen met zwangerschapsyoga, en dat helpt goed om beter 'uit mijn hoofd' en 'in mijn lichaam' te komen. Want de klachten lijken vooral stress- en vermoeidheidsgerelateerd. Net teruggekomen van een weekendje weg met mijn ouders. Hoewel het heel gezellig en ontspannen was, was ik doodop toen we thuiskwamen. Mijn ouders hadden namelijk een huisje met 3 slaapkamers: één voor mijn ouders, één voor mijn broer en zijn vriendin en één voor ons drieën. En als ik iets niet gewend ben, is het om bij Daan op de kamer te slapen. Ik ben me dan voortdurend bewust van elk zuchtje en kreuntje. Bovendien snurkt mijn man behoorlijk als hij wat gedronken heeft. Dus het lukte maar niet om in slaap te vallen. Frustrerend hoor, als de nachten zolang duren. Gelukkig heb ik gistermiddag en vannacht in mijn eigen bedje heel lekker geslapen, dus vandaag gaat het alweer een stuk beter. Over de meeting: 9 november kan ik niet, en 30 november doe ik maar niet want dan hebben we al een heel druk weekend. Niettemin veel plezier voor de dames die wel gaan, en geniet van Cellie's taart! @Jodi: Wat een naar bericht, maar idd geluk bij een ongeluk dat je nu aan die bbz niet geopereerd hoeft te worden. Sterkte in ieder geval! @Cellie: Mooie taarten heb je gemaakt! @Bab28: Hoe gaat het nu met jullie? En heb je al een test gedaan? Hier nog een mannetje dat alle namen van het kdv kent. En dat nog steeds niet los wil lopen of staan. Ballenbak eng? Als je Daan daarin loslaat, wil hij er nooit meer uit. Maar gooit hij wel alle ballen naar buiten. @Lisette28: Mooie foto's op jullie site! Hoe gaat het nu met het uitgebreide gezinnetje? Fijn dat het kolven nu ook weer vlot verloopt @runner: Balen van de auto zeg. Ruben alweer opgeknapt? @daphne78: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Fijn dat het toch eindelijk gelukt is! @Pendrag: Oei, heeft Jarissa zich niet bezeerd aan de ruit? Groetjes, Wendy
@Wenniepenny: vroeg me vannacht net af hoe het met je ging. En met Daans peuterpuberteit. @Runner: hoe is het met de auto? @fredje: al een tijd niets gehoord, hoe gaat het met jullie? @Bab: nee, geen speciaal veulen gezien, let er niet zo op maar het aanbod is groot. Hoe is het met de oortjes van Luuk? @Jodi: gemengde gevoelens of niet? Je lijf komt zelf op gang en ruimt het zelf op maar ook verdriet dat het is misgegaan. @Marjanne: hoe is het met jullie? @Cellie: nog lekkere taarten gemaakt? Hoe gaat het samen op één kamer slapen van jouw jongens? Yinthe slaapt nu nog bij ons, is lekker praktisch. Wil haar bij Jarissa op de kamer doen zodra de laatste fles eraf is. @Daphne: reactie gehad op je mail? En al wat meer bekend van de andere 2 sollicitaties? Zijn er nog meiden die naar een meeting willen komen? Het is akelig stil .....
@Pendrag; de kleine ligt nog lekker bij ons hoor Dat hou ik ook nog even zo, omdat ik het zelf zo prettig vind Meetingplannen hoor ik wel? Ik kan (en wil!) nog steeds hoor.
Eerst even een ego-berichtje.....Zie mijn banner! Spannend he? Vind het nog erg eng maar kon toch de verleiding niet weerstaan en heb vanmiddag een digitale test gedaan. Als alles goed gaat deze keer, zal rond 29 juni 2009 Luuk`s broertje of zusje geboren worden. Voel me deze keer wel meer zwanger dan in juli hoor. Heb pijnlijke borsten, ben doodmoe en heb branderige pijn in mijn buik. Vorige keer was dat bandenpijn. Desondanks durf ik nog niet te genieten. Te bang dat het ons weer wordt afgenomen. Ga donderdag even langs huisarts om verwijzing naar Gyn te vragen. Voel me wel een beetje schuldig, heb gisteren nog gerookte zalm, wijn en filet americain op! @Pendrag: Luuk zijn oortjes gaan op en af! De ene dag is hij erg verdrietig en koortsig en de andere dag is hij topfit! Donderdag moeten we naar de KNO arts, als hij oorontsteking heeft krijgt hij ab-kuur tot aan 31e! Hoe is het met jouw meisjes? @Wendy: Wel bijzonder...Luuk en Daan zijn op dezelfde manier geboren en doen veel dingen ook gelijk. Grappig hoor! @Daphne: Weet je al meer? Spannende tijden, meid!
Vandaag een gesprek gehad over de ing functie, ze gaan me voorstellen Bab, ik heb de dag van de test voor Fay nog boodje filet op onder het mom "wat niet weet wat niet deert"terwijl ik het eigenlijk al wist. En een toch wel gefeliciteerd!
Zo dames, hier maar weer eens een berichtje van mij. @Bab, spannend! alvast gefeliciteerd @Pendrag, slaap je dan wel lekker met de kleine op je kamer, ik word daar zo onrustig van. Wat doe jij trouwens mat Jarissa als je aan het voeden bent, tips graag! @Cellie: Wat ziet die taart er lekker uit! Meeting bij jou thuis goed plan (lekker dicht bij voor mij geloof ik). @Wenniepenny: Fij dat je wat rust vind bij Yoga, hoop dat je andere klachten houdbaar blijven. @Jodi: wat naar een bbz, gelukkig had je lijf het zelf door en is er geen schade. Succes met de verwerking ervan. @Runner: Is Ruben al weer een beetje opgeknapt? @Daphne: is er al wat meer duidelijkheid omtrend de baan? Alles gaat met Nina goed, ze heeft vannacht voor het eerst 6 uur achter elkaar geslapen, lekker hoor. Ze is superalert (kan al vanaf dag 1 haar hoofd optillen) maar is wel geduldig. Sofie is wel helemaal van slag, ze is dan ook ziekjes erbij, en de snotwatervallen blijven maar lopen, gossie. Kolven gaat super, ik geef nu ook af en toe de borst tussendoor bijvoorbeeld 's nachts en als ik toch net onder de douche vandaan kom, fijne combinatie. Ze drinkt om de 3 uur overdag 90 cc ongeveer en dan om 23:00 de laatste, dan ongeveer om 4:00 de nachtvoeding en dan 8:00 weer. Met mij alles top, geen klachten, ik val lekker af maar niet te snel en kan alweer een oude broek bijna aan (knoopje niet). Ook doe ik weer het volledige huishouden. Arnaut is wel nog 3 dagen per week vrij als Sofie er ook is, hij speelt dan meer met haar. Groetjes Lisette
@Daphne: Die gedachtengang heb ik ook wel! Wel balen, heb in nov werkbezoek staan. Had met collega afgesproken om rose-avond te gaan hebben....helaas geen alcohol meer voor mij/ons. Ook staat er een wintersportuitje gepland in januari (ik ben organisator) met mijn collega`s maar als alles goed gaat ben ik dan 15 wkn....skieen moet dan nog wel lukken denk ik! @Lisette: Fijn om te lezen dat Nina het zo goed doet!
Zo was ik ook weer. Was even druk met van alles en niets. Bab: gefeliciteerd! Spannend weer hoor, maar als ik het zo bij je lees voelt het goed, dus even die eerste spannende weken weer door! Genoeg afleiding volgens mij met de komende verhuizing en verbouwing. Is het dan al klaar als broertje/zusje komt? Ballenbak ik hier een groot succes hoor, ik had afgelopen winter al een opblaasbadje met van die ballen hier thuis staan, dat vond ze al erg leuk. En ben nu ook 2x naar een binnenspeeltuin geweest en het is huilen als we weer weggaan. Maar ja, ze gaat dan ook alle kanten op, moet echt blijven opletten anders ben ik haar dus kwijt. Vooral glijbanen vind ze helemaal geweldig. En ze doet gezellig met Luuk mee, want ze heeft ook een oorontsteking. Niet leuk. Daphne: dacht dat je al zou beginnen per 1 nov? Gaat het toch niet door? Snap het even niet meer. Enne, nee hoor ben niet zwanger, staat nog ff on hold Cellie: je bent lekker bezig met je taarten, zijn echt prachtig, natuurtalent! Pendrag: bij jullie schiet het lekker op rondom. Nu van binnen weer verder met de kleine slopert Lisette: wauw gaat echt lekker bij jou zo! Genieten als ik het zo lees. Wendy: ik hoor ook alles als ze bij ons op de kamer slaapt en tegen snurken kan ik al helemaal niet! Heb ook oordopjes voor het geval dat... Rustig aan meid, denk aan jezelf en de kleine (wanneer is de pretecho? dan gingen jullie toch nog een poging wagen om tussen de beentjes te kijken?) Runner: Ruben alweer opgeknapt? Jodi: wat zonde, maar vind dat je het goed oppakt! Sterkte en hopelijk snel weer raak! En dan verder nog even wat goede berichten: heb het eindelijk op een akkoord kunnen gooien met huidige werkgever (afkoopregeling kunnen treffen) en per 1 nov. begin ik bij m'n nieuwe werkgever, leuke baan als Project Manager voor 28 uur. Kleine meid gaat ook per 1 nov. 2 dgn in de week naar het KDV, is vorige week wezen wennen en die wilde niet meer mee naar huis. Ze vond het er veelste leuk. Dus dat komt wel goed. Denk dat het voor mij het meeste wennen zal zijn. Scheelt dat ze het zo enorm naar d'r zin had, dat geeft een goed gevoel. Anders zou ik me nog bedenken.
Lente, leuk een nieuwe baan! Al 1 zorg minder dat je kleine het zo naar haar zin had op kdv. Bab, gefeliciteerd! Lisette, fijn dat het met Nina zo lekker gaat. Handig he zo s'nachts bv geven, geen gedoe met flesjes. Succes met Sofie, hopelijk gaat het snel weer beter met haar. Daphne, blijft spannend met die baan van je... Wendy, lekker dat het weer een beetje beter met jou gaat. Wel een leuk weekend gehad? Bijtanken is na zo'n eekend ook heel belangrijk. Je komt vaak vermoeider thuis dan dat je wegging... Met Ruben gaat het weer wat beter. Zondag avond hadd ie 39,3 en is met een zetpil naar bed gegaan. Hele nacht liggen spoken. Gister werd ie weer vrolijken kletsend wakker. Nog wel een dagje rustig aan gedaan, maar was weer lekker aan het spelen. Morgen maar weer de deur uit voor een frisse neus. (heeft vandaag alleen wat boodschappen gehaald met zijn vader) Auto is weer een ander verhaal. Rekening was om precies te zijn 1269,- Nieuwe bedienigspaneel en gashuis erin... Meteen daar gekeken of er wat anders leuks stond en gevraagd wat we voor deze terug zouden krijgen. Kerel daar een rondje mee gereden en om de auto heen gelopen. Komt ie terug en zegt dat ie er niet meer dan 3000,- voor terug kan geven. Hebben de auto nog maar 9 maanden en in die tijd is er al voor bijna 3000,- aan verspijkerd! (nieuwe remschijven en nieuwe banden er onder gezet vlak voor onze vakantie) En das nog niet eens de helft voor waar wij hem voor gekocht hebben! Nu maar gewoon hopen dat ie voorlopig blijft rijden en geen gekke dingen meer vertoont...
@Cellie: hier bevalt het ook nog prima dus voorlopig liggen we nog met zn drietjes op onze slaapkamer. Wil je de meeting nog bij je thuis of liever op neutraal terrein? @Bab: van harte meid! Heel spannend, hoop echt voor jullie dat het goed is en blijft. Enne, van dat eten en drinken: prima timing toch? Nog even lekker genoten en kan nu nog geen kwaad. Met de meisjes hier goed. Jarissa is een paar daagjes ziek geweest (en 1 nacht, pffff 3 keer overgegeven, was compleet door mn beddengoed heen). Nadeel is dat ze de eerste nacht dat ze weer 'beter' is niet in haar eigen bed wil slapen. En ik wil dat wel dus het was afgelopen nacht weer bal. Maar goed, mevrouw is uiteindelijk lekker in haar eigen bedje gaan slapen. Ze was wel moe want om 11 uur vanochtend liet ze haar laatste woordje horen: slaap! Klinkt als ssssslllllllaaaaaaaaa. En toen heeft ze dus lekker een tukkie gedaan. @Daphne: leuk dat je bij ING op gesprek kunt! @Lisette: klinkt goed bij jou, heerlijk! Herken dat wel van hier. Moet zeggen dat ik na een paar weken toch een energiedip kreeg, begint nu weer wat op te bouwen. Ik heb met Jarissa altijd al spelletjes op afstand gedaan. Zo begint ze zelf kiekeboe te spelen b.v. Of ze wijst lichaamsdelen aan die ik dan moet benoemen. We lezen tegenwoordig ook samen boekjes. Zij houdt ze vast terwijl ze lekker naast ons zit. Daarnaast speelt ze graag alleen, ook als ik aan het voeden ben. Maar het gaat niet altijd goed hoor. Ze weet drommels goed dat ik niet zo alert ben tijdens het voeden dus rustig tv kijken is er dan niet bij, Jarissa zet hem vakkundig harder, op een andere zender of uit. Ook klimt ze op de salontafel en zit daar dan heel triomfantelijk. Ik negeer dat compleet en het wordt al een heel stuk minder. Jammer dat Sofie zo van slag is, des te fijner dat Arnaut dan thuis is. @Lente: hier is de binnenspeeltuin na even wennen ook een succes. Ik zelf vind het drie keer niets maar op deze leeftijd is het voor de dreumessen echt een feest! Fijn zeg dat je er met je werk uit bent. Hele opluchting. Wat voor soort projecten ga je managen? @runner: wat een drama zeg, die auto van jullie. Die mag nu wel heel goed zn best gaan doen en jaren lang zonder groot onderhoud voor jullie van a naar b rijden! Fijn dat Ruben zich weer beter voelt. Morgen komt mn moeder weer een dag op de kids passen. En kunnen wij samen buiten aan het werk. Schiet al mooi op. Morgen gaan we omheining voor de honden maken, afval in de trailer gooien en naar de vuilstort brengen en de 2e helft van de opslagruimte straatklaar maken.
@Lente: Gefeliciteerd met jouw nieuwe baan! Wat een opluchting moet dat zijn zeg! Fijn dat jouw huidige werkgever een beetje meewerkt. En de kleintjes vinden het kdv erg leuk. Alhoewel Luuk vanmorgen toch echt even een traantje moest laten toen ik weg ging. Krentenbol bood wel troost geloof ik... Arme Jente, heeft ze erg veel last van haar oortje? Beterschap voor haar! @Runner: Fijn dat Ruben weer opgeknapt is! Sneu als de kleintjes ziek zijn he? @Daphne: Ik heb denk ik ook iets gemist...je zou toch in Andelst gaan beginnen of gaat dat toch niet door? @Pendrag: Arme jij....balen dat ze zo ziek is geweest. Dan gaat het inderdaad hard met het beddengoed. Wel grappig om te lezen hoe inventief Jarissa is als jij met haar zusje bezig bent. Wanneer moet jij weer gaan werken? Blijf je bij dezelfde werkgever? Je had toch ook vacature voor directie KDV gezien? Nou ga maar weer eens aan het werk.....Drukke dag vandaag! En de kwaaltjes zijn begonnen...Ruik sterk, voel me opgelaten en ben een beetje misselijjk. Ach alles voor een goed doel toch?
Het verhaal van het werk in Andelst... Ik kreeg eerst een telefoontje op de avond en een dag erna kreeg ik een mailtje dat hij twijfelde en eerst nog een gesprek bij een derde partij wilt hebben. En dat zal ergens volgende week zijn.. dus nog geen baan. Maar ondertussen ook al een gesprek gehad voor een baan bij de ING, ook erg leuk. Dus we wachten maar weer af nu Lente, gefeliciteerd
@Pendrag; ik sta overal open voor eigenlijk. Hier of centraal allemaal prima, behalve jou en Lisette heb ik niemand erop zien reageren, of ben ik abuis?
@Cellie: runner is ook enthousiast! Dus we zijn met zn vieren tot nu toe. @Bab: ik begin waarschijnlijk 2 januari weer. Zoals het nu lijkt bij mn huidige werkgever (wie dat dan ook is, haha). Had idd vacature gezien maar was voor 24 uur, kom dan met salaris echt niet uit. Was al wat minder en dan ook nog 8 uur minder dat kan bles niet trekken.
Cellie: ohja de meeting. Lijkt me fantastisch om die taart te proeven, heb al een afspraak staan maar de ervaring leert dat die op het laatste moment toch nog verzet wordt, dus onder voorbehoud komen wij ook graag langs. Bab: jekkie toch altijd iets minder leuk die opkomende kwaaltjes, maar je weet wat je er voor terug krijgt! Ze is 2 daagjes koortsig, hangerig en huilerig geweest, maar verder merk je eigenlijk niets aan d'r. Runner: wat een geld zeg. Hopelijk blijft ie voorlopig nog even rijden. Pendrag: ik ga marketing projecten 'managen' voor een aantal goede doelen (bijv. ledenwervingscampagnes). En grappig dat ze precies weet wanneer ze kan gaan donderstenen. Hier hetzelfde, dan is het verdacht stil of ik hoor ineens neeeheeee (even laten weten dat ze iets aan het doen is dat niet mag). Boekjes lezen vinden wij ook erg gezellig, ene boekje na het andere wordt uit de kast gehaald. En wat ze heeeeel leuk vind om door te bladeren zijn de speelgoedfolders die je nu steeds krijgt. De dikke van Intertoys is al helemaal stuk gelezen. Dan wijst ze van alles aan en moet ik zeggen wat het is, of ze roept zelf als ze iets herkent. Maar voornamelijk is het die, dieeeee, mama dieee. Ohja en de fotoboeken van haarzelf of de vakanties vind ze ook erg leuk om door te kijken. Tentje spelen (met een tafelkleed over de stoelen) vind ze ook erg leuk. Dan moet ik er ook in komen zitten. Of vingerverven vind ze ook heel leuk. En natuurlijk buiten spelen in de speeltuin. Binnenspeeltuin vind ik zelf ook wel grappig, ben dan net een kind, ook lekker in de ballenbak, van de glijbaan en overal op klimmen Daphne: veel succes, duim voor je dat het bij de ING wat wordt!
@ Bab, gefeliciteerd. hier een stukje over skien tijdens zw: Of je mag skiën tijdens je zwangerschap hangt af van verschillende factoren. Overleg allereerst met je verloskundige, gynaecoloog en/of huisarts of het verantwoord is om te gaan skiën tijdens je zwangerschap. Tijdens het skiën kun je hard vallen. Zelfs de meest ervaren skiërs raken betrokken bij ongevallen die anderen veroorzaken. De redenen om niet te skiën tijdens je zwangerschap staan hieronder op een rij. Onder het rijtje staat de uitleg waarom je beter niet kunt gaan skiën. Ga niet skiën als: je verloskundige, gynaecoloog en/of huisarts het je afraadt je langer dan 12 weken in verwachting bent je een onervaren skiër bent je door een veranderend lichaam instabiel op je skis staat je daarvoor naar een gebied hoger gelegen dan 2150 meter gaat (tijdelijk naar een gebied van 3000 meter is niet schadelijk, maar maak er geen gewoonte van) je je onzeker voelt op de piste Met mij gaat het alweer stuk beter, al weer wat verwerkt en druk opzoek naar ei