Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    veel sterkte mvjanelle ..

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Maisy, is dat nou het toeschietreflex? Dan weet ik dat ook weer hihihi

@Aicha, jaja ik geef soms live borstvoeding! (Maakt het kolven een stuk aangenamer ik weet dat het een keer stopt)

3. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    :cry:

Heel veel sterkte en kracht gewenst mvjanelle...

[-o<

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @daphne: Wat lief zeg de foto's van Sam met kleertjes aan :D

5. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hallo allemaal,

Ik had er nog helemaal niet aan gedacht dat er ook een topic is voor de kersverse mama's. Ik ben natuurlijk geen februari mama, maar januari, maar ja heb altijd meegepost bij de februari-mama's in spe! Ik kom dus gezellig ook hier meekletsen over voedingen en poepluiers!

Ik hoop in ieder geval dat het met Benthe heel snel beter gaat, wat een vervelende berichten!

Liefs,

DAGDAG :)

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja hier hetzelfde hoor DAGDAG, wij horen hier ook he! ;)

7. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Inderdaad Judith! Hoe gaat het met de kleine Kian? Ben jij ook al weer een beetje opgeknapt?

Liefs,

8. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Met Kian gaat het prima! Hij eet en slaapt en dat is het wel zo'n beetje :) 1x per dag heeft ie een ' sim' uurtje. Dan is nix goed en wil ie alleen kroelen, maar verder issie erg tevreden! Nou en van mij maggie komen kroelen hoor! Voor je het weet issie groot en wil ie niet meer met mama kroelen toch ;) :p

Met mij gaat het redelijk. Nog veel last van de BI, maar kan ook niet ineens over zijn he..helaas.. Binnenkort fysio starten en dan zien we weer wel.

Alles okeej ook met jouzelf?

9. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Zo meiden,

Ik kom ook maar vast hier kijken, hoop toch wel dat ik nog tot de "echte" februari mama's ga behoren, anders moet ik nog wel heel lang wachten.....

Tot snel hier,
    groetjes Lisette

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Dat heeft Isaiah ook Judith , tussen 7 en 8 is hij klaarwakker en wil hij alleen maar bij me :D verder houdt hij zich keurig aan zijn voedtijden, echt een superbaby :D

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wat zijn het toch een voorbeeldige knullen he ;)

12. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Wat lekker hè, van die tevreden kereltjes! Ik merk ook dat Dain steeds meer tevreden is. Ik kan hem nu heel goed wegleggen in zijn bedje en dan gaat hij lekker slapen. Eerst wilde ik hem bij mij in laten slapen, maar doe dit nu bewust niet meer. Het is zo'n lekker ventje! Ik kan niet wachten tot hij meer op ons gaat reageren: goed kijken, lachen etc.

Met mij gaat het supergoed (heb ik toevallig ook net in het andere forum geschreven). Eigenlijk geen lichamelijke klachten meer en ik voel me ook steeds zekerder. De eerste dag zonder kraamzorg en mijn man vond ik echt geen succes, maar nu merk ik dat het een wereld van verschil is. Het scheelt ook dat ik lekker met Dain kan gaan wandelen, want ik kom heel graag buiten.

Judith: ik hoop dat je BI snel over is, want dat beperkt je nog behoorlijk denk ik!

Maisy: hoe gaat het verder met jou? Ben je al weer een beetje op de been?

Liefs,

13. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Heerlijk lijkt me dat zon kroel uurtje!

Nieuwschierig hier.. ;) zijn er al weer mensen begonnen met roken?
    En laten jullie mensen in de buurt van de beep roken?

14. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik ben nog steeds gestop Aichaatje! Sta er zelf van te kijken eigenlijk wel ;)
    Hier binnen in huis wordt niet gerookt door niemand. Als iemand wil roken dan doet ie dat buiten. Heb ik bij de meiden ook zo gedaan..

15. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    In het andere topic staat ie ook, maar hier ook even een foto-uppie:

En meer foto's in mn album!

16. Niet meer actief

he dames.

hier nog een feb mamma. ik zou eigelijk bij de jan mamma´s behoren kwas 21 jan uitgerekend maar dat is toch nog 3 feb geworden.. ik heb al een beetje op andere forum met jullie mee gekletst en wou het hier ook doen. ik kan vernemen dat ze bij de jan mamma´s verder zijn dan ik ben. dus hoop ik met jullie een beetje mee te ketsen. al zal ik het el druk krijgen met twee mamma pagina´s haha ;)
    al het van jullie mag natuurlijk? ;)

wij hebben een zoon gekregen tieshan. foto staat in album.. het is een geweldig mooi en lief kereltje. ben helemaal verliefd. :baby:

17. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja natuurlijk mag dat mrklb1! Leuke foto! :)

18. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @judith, knap hoor! En wat een lekker ventje heb je toch!

@mrklb, tieshan is ook een schatje zeg!

19. Niet meer actief

gan de voedingen goed iedereen.. tiehan komt heel afwisselend om de 3 of 4 uur. zit nog weinig regelmaat in. (ik wil veel te snel)
    af en toe heeft ie zijn flesje gehad en word hij een uur later weer wakker.. hij heeft een hoog zuig behoefte. dus als ik hem niet stil krijg met zijn speentje dan krijgt hij gewoon nog een beetje voeding.. herkennen jullie dit?

hoe gaat het snachts bij jullie, gaat man lief er mee uit of doet hij ook voedingen..

ik doe snachts de voedingen maar vaders gaat er nu nog wel mee uit . hij geeft tieshan een schone kont en kruipt dan heerlijk weer op bed. onder tussen ben ik met de fles bezig.

20. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier gaat Sebas s nachts uit bed voor de voeding en ik doe het de rest van de dag. Hij had dit zelf al gezegd tijdens de zwangerschap: De gebroken nachten na de bevalling zijn voor mij! Jij hebt ze al maandenlang gehad.. Zo lief! :D

Kian heeft ook veel honger. Hij zit al aan de 110cc per keer. Als deze op is gaan we (half) over op voeding voor hongerige baby's.

Deel Deze Pagina