@ Bab: Ik dacht dat Gabriël laat was! Nouja, 3 passen, de rest zal snel volgen! @ Wendy: Dank je! Ja, inderdaad ook voor een tweede! @ Runner: Afijn, jij zeker blauwe benen? Gabriël zijn we hier nu trouwens aan het leren als hij iets wil hebben of iets gedaan wil krijgen dat is het altijd 'eh' op een zeurtoontje, terwijl meneer best woordjes kan zeggen. Dus nu luisteren we niet naar 'eh' maar wel naar 'die', 'klaar' of 'mama'. En het begint al aardig te lukken. Malle boef
Andi, benen zijn iet blauw hoor. Hooguit een beetje paars. Nee hoor, tot nu toe is het hem nog niet gelukt. Jullie ook zo'n heerlijk zeur mannetje. Was zeker wel even wennen dat jullie niet meer reageerden? Ruben zegt juist altijd: "mama mama mama mama mama" als ie iets wilt hebben. Jammer genoeg maakt hem dat dus ook niet tegen wie hij dat zegt... Kan net zo goed de buurman zijn..
Hahaha, inderdaad! Nouja, Gabriël begint nu gelukkig door te hebben wie papa en wie mama is. Dus dat scheelt wel weer... Sinds gisteren negeren we hem als hij gaat zitten 'eh'-en. Dat vond hij maar raar, want normaal gesproken reageren we dan altijd. Maar hij begint het langzaamaan wel door te krijgen, dus dat scheelt weer..
Hey meisjes! Hier weer even een teken van leven van een zieke mama... Lekker een buikgriepje en begin er nu ook nog bij te snotteren Ben erg misselijk, dus mijn dagen bestaan alleen uit hangen. Maar het is wel goed voor de lijn, maar of ik daar nu blij mee moet zijn @ Pendrag, tjee wat een schok! Hopelijk gaat het snel beter met jullie. Enne heeft Jarissa ook een buikgriepje? het heerst wel, (tenminste bij ons) @ Bab, vervelend misselijk zijn, weet er alles van. Spannend 12 november! Enne fantastisch 3 stappen los! Zo is Tedje ook begonnen en als je hem nu ziet lopen... dek je maar voordat je het weet waggel je hem over al achterna. Voordeel is wel dat ze nu beter luisteren dan dat Ted los ging lopen dus corrigeren is iets makkelijker. @ Fredje, tjee alweer 39 weken! Doe je best! @ Daphne, dat is ook niet charmant van dat bedrijf! en idd Fay alweer 6 mnd! grote meid. @ Runner, hier ook te maken met een haperend toetsenbord, alleen is het hier de spatiebalk... kost veel tijd. Hoe gaat het bij jullie met een tweede? @ Wenniepenny, spannend een 20 weken echo, wist je bij Daan ook al dat hij een jongen was dat je zwanger was? @ zussie, dikke knuf! @Lisette, Lekker dat Sophie haar ritme alweer terug heeft! @ Andi, welkom hier, zie dat je de slag goed te pakken hebt. Ik heb een zoon,Ted, die geboren is op 12 februari, en ben tevens ook trotse tante van Marije dochter van Jodi. (ook geboren op 12 februari) Tedje is een heerlijk ondernemend boefje die nu ook lekker aan het boeven is. Maar hij kan ook de lekkerste kusjes geven en heerlijk knuffelen. Zo meisjes dat was het weer voor even, maar niet zonder een kleine update van mijn verbouwing, want ik weet dat jullie daar allemaal met smart op zitten te wachten! Of niet dan? hihihi De slaapkamer zijn bijna klaar, alleen nog de plinten. De zolderkamer is helemaal klaar incl. plinten. De overloop op zolder is zeil gelegd, alleen nog niet geplakt want er moet nog iets met de cv gebeuren. De badkamer is helemaal af, en supermooi! De keuken zit er grotedeels in, de loodgieter moet nog een keer komen en dan kunnen de vaatwasser en over er ook in! Het toilet is klaar, alleen moet de deur nog worden geschilderd. Wat moet er dus nog worden gedaan; plinten op de 1e verdieping aflakken beneden (alles) behangen benedenen sauzen. Witten en de vloer en de keuken en de verwarming weer ophangen en aanzetten Jullie lezen het, het lijkt alsof het einde in zicht komt! niet te hard juichen.... (jeeeeh)
@ Marjanne, ja, ik heb inderdaad al aardig de slag te pakken! Guts, ik kijk net naar jouw onderschrift. Ik geloof dat mijn boef toch een flinke beer is als ik kijk naar de jouwe. Gabriël weegt namelijk 12,6 kg en is 88 cm lang! En hij is ook erg goed in kusjes geven, hoor.. Heerlijk! Lekker aan het klussen! Wat een flinke klus zeg! Als het resultaat er maar mag wezen! Jaaa, hier ook een zieke, hoor! Werd vanmorgen kotsmisselijk wakker en heb met moeite 1 boterham naar binnen gewerkt... Wûk! Gabriël is vandaag ook echt oervervelend en da's pas waardeloos als je ziek bent..
@Marjanne: Wat fijn om te lezen dat er vooruitgang in de verbouwing zit! Balen dat je de griep te pakken hebt! @Andi: Dan is jouw kleine man idd een reusje haha! Luuk weegt 11,8 kg en is 84,5 cm lang. Hij is vandaag 21 maanden geworden! Luuk ligt al 3.5 uur te slapen. Vanmorgen zijn er nieuwe buisjes in zijn oren geplaatst! Arme kleine man! Ik heb het ook even helemaal gehad vandaag! Gelukkig geen last van misselijkheid oid....alleen dat mijn broek wat strak zit en pijn doet haha!
@ Bab: Zo, inderdaad... Maar Gabriël zit dan ook op het lijntje boven het gemiddelde nu met de curve.. Hij was in de afgelopen 5 maanden 7 cm gegroeid! Wat een verschil zeg! Zo, lekker dat je niet misselijk bent!
Heb alles bijgelezen maar geef puf meer om te reageren, sorry meiden. Zit eindelijk maar moet nog opruimen en een was wegvouwen. Komend weekend zal ik niet reageren verwacht ik. Morgenmiddag ga ik heerlijk met mn paard aan het werk en buitenom nog lekker wat prutsen. En dan aan het einde van de middag rij ik naar Vledder. Ga allemaal lekkere dingetjes halen en een fles goede drank. En dan is de avond en nacht voor mij! Heerlijk, heb er enorm veel zin in. Ik heb daar wel internet maar denk niet dat ik achter de pc te vinden ben. Lekker bankhangen met een goed boek!
Hi dames, Hier vandaag een vermoeiende dag, we hebben een beetje te veel gedaan en vooral Nina was daarna heel huilerig, ze ligt net weer op bed, hoop dat ze (en dus wij) een beetje kunnen slapen. Ze heeft erg veel moeite met poepen en hier ook veel pijn van, zo zielig en je doet er zo weinig aan Ik ben woensdagavond naar de film geweest, Brideflight heel mooi mede door de extra hormoontjes. Heb vanavond gedart en de tegenstander met 3-0 afgemaakt! Toen Sofie net was geboren duurde het weken langer voordat ik weer iets alleen ondernam, dit voelt toch beter. Zo nu ga ik snel naar bed, Nina lijkt nu toch echt te zijn gaan slapen. Groetjes Lisette
Lisette: je zou kindocil (zoiets van VSM in elk geval) kunnen proberen, dat maakt de ontlasting wat dunner, hopelijk kan Nina daar beter van poepen. Helpt goed vind ik. Pendrag: sterkte en geniet van je weekend! Andi: wat een reus! Laatste meting en wegen (met 19 maanden) was 79,5 cm en 9340 gram. Maar 't is ook een klein poppetje haha
Ik ben er weer! De hut in Vledder was niets, ben gisteravond weer naar huis gekomen. Vandaag tot half 2 op bed gelegen, heerlijk bijgetankt. Vanmiddag ledikant voor Yinthe gehaald en met mn paarden aan het werk geweest. Ga zo Yinthe op bed leggen en nog ff bankhangen.
Het is hier maar stil dames! Mijn leven voltrekt zich in een behoorlijk huishoudelijke sleur. Ik ben al niet zo'n schoonmaaktype maar nu moet ik echt de boel bijhouden anders kan ik de schade niet meer inhalen. Pffff, wat een saaie dagen! Over een uur krijgt Yinthe een fles en dan ga ik de dames inpakken. Nieuwe schoenen kopen voor Jarissa en dan gaat Jarissa naar het KDV. Eens kijken waar ik vanmiddag tijd voor heb. En zin natuurlijk!
Daan is sinds afgelopen zaterdag ziek. Zaterdagmiddag kreeg hij ineens hoge koorts en eten en drinken wilde hij helemaal niet. Hij wilde alleen maar lusteloos bij ons op schoot zitten en geknuffeld worden. Zondag en maandag hetzelfde beeld, dus hij kon gisteren niet naar het kdv. Mijn schoonouders waren gelukkig zo behulpzaam om op te passen. Vandaag knapt hij langzaamaan weer op. De koorts is gezakt, hij eet en drinkt weer beter en hij krijgt weer wat branie. Toch even naar de huisarts geweest, en die constateerde de zesde ziekte. Wel vervelend, maar gelukkig niet ernstig. Maar wat voel je je machteloos en verdrietig als je kind zo ziek is, kan me nu een beetje voorstellen wat Bab28 doormaakt als Luuk telkens zo ziek is. En dat de pijp dan op een gegeven moment echt leeg is. @Bab28: Hoe gaat het nu met Luukje, na de plaatsing van zijn nieuwe buisjes? Helpt het een beetje? @Pendrag: Een hele dikke knuf van mij. @Andi: Wij proberen Daan ook af te leren om te zeuren. Als we hem moeten helpen, reageren we alleen als hij het vriendelijk vraagt. Niet als hij "Helpen!" door de kamer brult als een kleine dictator. En nu vraagt hij meestal met zijn liefste stemmetje "Mama helpen?" Kijk, dat klinkt al heel anders. @Marjanne: Ook weer opgeknapt hopelijk? Bij Daan wisten we idd vanaf de 20-weken echo dat het een jongen was. Bij deze spruit is het vooralsnog een verrassing. 20 november weer een nieuwe poging bij de pretecho. Succes met de voortgang van de verbouwing, zo te horen moet er idd nog een hoop gebeuren maar hebben jullie toch ook al heel veel gedaan. Groetjes, Wendy
Wendy, beterschap met jullie kleine mannetje! Hoe is het met jou zwangerschap? Sinds hoeveel weken voel jij de kleine?
Hier de eerste dag "alleen" met de 2 meiden, was eigenlijk erg leuk, eerst CB toen winkelen, bezoek, lunch etc. badjes huishouden en nu moe hihihi Sofie zeurt alweer een stuk minder, wel blijft ze af en toe erg in haar bui hangen, zou communiceert dan echt niet meer... Ik nereeg het zoveel mogelijk en probeer haar af te leiden soms, dit lijkt te werken. Sofie wil me nu sowieso overel mee "helpen" dingen in de vuilnisbak gooien is favoriet maar kijken bij koken en afwassen is ook erg leuk geloof ik. Groetjes Lisette
@Lisette: ik hoop voor jou dat Sofie beter helpt dan Jarissa. Die helpt me iedere ochtend met het uitruimen van de vaatwasser. Dan trekt ze o.a. de bestekla open. Die lag dus gisteren in 2 delen op de keukenvloer. Tja, ze lijkt de elegantie van mij te hebben geërfd. @Wenniepenny: arme Daan, zo ziek. Wel fijn dat hij al zo goed kan praten dat hij netjes kan vragen. Hier gaat de communicatie nog vooral via oerkreten. Alhoewel Jarissa echt heel erg lief Nee zeggen kan.
Zo, ben hier 2 dagen niet geweest.. en er is echt niet veel bijgeschreven! Da's wel duidelijk dat het topic niet zó hard loopt. Hihi! @ Wenniepenny: Zo, mama helpen zelfs! Gabriël hier 'mama', het woord 'helpen' kent hij niet.. Beterschap met je kleine vent! @ Lisette: Gabriël helpt hier ook héél erg graag... Ik was gisteren mijn enkele padhouder van de Senseo kwijt, speelgoed overhoop getrokken, niet gevonden.. Uiteindelijk nagedacht.. Waar ruim je 'rommel' op? Juist, in de prullenbak! Heerlijk, kon ik tussen de sperziebonen en ouwe koffiepads gaan lopen graaien.. Hier zit ik sinds maandag al met een zieke hubbie, daar heb ik dus ook helemaal niks aan.. Die hangt de hele dag op de bank voor de tv en regelmatig valt hij nog even in slaap.. Pffff... Wel van de week nog gelachen. Normaal als Gabriël iets echt niet mag doen dan zetten wij hem in de hoek. Nu sprak Michael hem van het weekend aan omdat Gabriël iets deed wat niet mocht. Een paar tellen later ging Gabriël zelf in de hoek zitten en kwam er pas uit toen wij hem eruit haalden! :-o