Sam zegt ook nog niet zo veel hoor. En mama helpen... nee dat heeft ze nog noooit gevraagd haha. Wel mama wil jij de televisie aanzetten... Oke klinkt meer als "blabla bi bla visie aan ble be"
Mijn mannetje is ook niet echt van de twee woorden. Hij laat het meestal weten wanneer hij het met je eens is, of als hij iets heel graag wilt. (Hij kijkt je stralend aan en zegt ja ja ja ja ja) Als wij zeggen, zeg eens kaas, zegt hij ja. Gelijk heeft ie
Hier is opruimen echt een obsessie hoor, Vuiltje op de vloer, dat gaat ze in de bak gooien (bak, bak openmaken roept ze dan). Lege bekers op de tafel, die brengt ze naar de keuken. De speen MOET in Nina's mond en ook mijn zoogcompressen moeten meteen opgeruimd worden (en vanmorgen stopte het schatje ze zelf onder haar trui hihi) Als ze morst met eten (wat ze altijd zelf moet doen natuurlijk) moet ze meteen met een doelke de druppels opvegen anders eet ze echt niet verder en als het bord leeg is moet die dus meteen op het aanrecht. Dit heeft ze dus echt niet van mij...
Even snel een berichtje.... Ik ben een aantal weken niet actiief online....We zijn verhuisd en hebben nog geen internetverbinding. Baal als een stekker...hopelijk ben ik er snel weer!
Tot snel Babs, alhoewel... ben zelf ook niet zo vaak online... Mijn oeps was voor een fout geplaatst berichtje, bij deze
Alles goed hier? Ben maar weinig op het forum de laatste tijd, er is altijd wel wat. Dan is Daan weer ziek, dan ben ik zelf weer te moe. Maar alles gaat prima hier, ik groei goed. Men begint alweer aan me te vragen of ik bijna moet bevallen. Ga weg, ik 'moet' nog 14 weken. @Babette: Tot snel! Groetjes, Wendy
Daan is in de groei, denk ik. Hij is heel snel moe en slaapt ook heel veel. Met de zwangerschap gaat alles prima, aanstaande donderdag pretecho. Ben benieuwd of we nu wel kunnen zien wat het is. @Andi: Ja, in hun ijver om mee te helpen met opruimen gooien ze soms ook andere dingen weg. Ik vond van de week mijn horloge in de prullenbak en een puzzel bij het oud papier. Is je man weer opgeknapt? @Lisette28: Aaah wat schattig, dat Sofie zelf jouw zoogcompressen onder haar trui steekt en de speen in Nina's mond. Klein moedertje. Is ze een beetje lief voor haar zusje? Daan heeft sinds kort de tic dat als hij 'bah' aan zijn handen heeft, in welke vorm dan ook, dat ogenblikkelijk schoongemaakt moet worden. Wat hij ook aan het doen is. @Bab28: Ben je inmiddels alweer online? Alles gelukt met de verhuizing? En alles goed met jullie? @Marjanne: He wat lees ik nu? Gefeliciteerd met je zwangerschap meid! @Fredje8: Hoera, een dochter! Van harte gefeliciteerd! Zijn de eerste dagen een beetje goed verlopen? Groetjes, Wendy
hoi was ik ook weer. een tijdje geleden voor mij maar had het veelste druk. en zo te zien heeft niemand mij gemist. @ andi hoi welkom hier! ik heb een dochter genaamd maureen en ze is geboren om 25 februari 2007. het is een dame die ook een peuterpuber is! het bloed onder de nagels vandaan halen is herkenbaar en heb ik soms ook wel.heb al een rol behang klaar liggen @ marjanne gefeliciteerd ! @ bab goed zeg 3 passen! voor je het weet ren je achter hem aan @ pendrag heb je een pb gestuurd @ wenniepennie hoe gaat het met brusje in je buik? @ fredje gefeliciteerd met de geboorte van je dochter alles goed gegaan? ik zal wel iemand vergeten zijn sorry daarvoor! hier gaat alles goed. maureen is een dikke ondeugd en probeert van alles uit. ook helpt ze met vegen,stofzuigen,was vouwen e.d. het eten gaat momenteel niet zo super van maureen in de avond. een paar happen en dan hoeft ze niet meer. nog meer mensen die dit herkennen? wil graag dat ze goed eet maar maak er geen probleem van. zou het een fase zijn? liefs