Welkom Carool! Tijd gaat inderdaad hard he? Zo ben je net bevallen van je zoontje en zo is hij alweer 2 jaar! Haha, Runner, vind het nog steeds wel gek, hoor Maar het begint langzaam wel tot me door te dringen. Heb nu ook een broek aan die ik eigenlijk niet meer pas, maar met een soort elastiek de knoop toch dichtgemaakt heb, ruim shirt eroverheen en je ziet er niks meer van Tja, m'n bril is nu wel gemaakt, althans, het pootje is vastgelijmd en de Pearle gaat kijken of ze het pootje na kunnen bestellen. Fijn daar gaat weer 25 euro voor zo'n dom pootje.. :-k
Haha heb ik dus ook met Gabriël.. Kwam laatst babyfoto's van hem tegen.. Zo raar dat dat zo snel gegaan is! En dank je! Haha, Gabriël is helemaal trots.. Hij kan mama's oorbellen bij mama indoen!
Hoi meiden! Het is alweer lang geleden dat ik me hier heb laten zien. Ik ben 7 februari 2007 mama geworden van onze tweede zoon Cas, ik was eigenlijk 26 januari uitgerekend, maar Cas wilde graag een februari kindje worden. Ik ben nu 40 weken en 1 dag zwanger van ons derde kindje, dus het kan elk moment gebeuren! Ik was 30 januari uitgerekend, maar ook dit kindje wil graag een februari kindje worden. Ik hoop dat ik nog wel voor 7 februari beval (of erna), want ieder kindje verdient zijn eigen verjaardag. Wendy, voor jou is het ook spannend! Ik hoop ook voor jou dat de kleine zijn eigen verjaardag krijgt!
Ik zal het zsm laten weten! Ik heb sinds gisteren al weeen gehad en afgelopen nacht ook, maar ze zakten telkens weg na een tijd. Het zal hopelijk niet heel lang meer duren, bij Cas beviel ik 12 dagen te laat maar dat zie ik nu niet gebeuren (hoop ik)...
En bij Rens? Hoop voor je dat het snel doorzet en je van je 3 kleintjes en je kraamtijd kan gaan genieten!
bij Rens beviel ik met 36 weken en 2 dagen, dus dat was totaal anders. Ik ben blij dat ik het nu weer zo lang heb volgehouden, maar nu is het tijd om geboren te worden ! Ik kijk ook erg uit naar de kraamtijd en naar hoe ons derde wondertje er uit zal zien!
Wel van plan om thuis te bevallen? Ik hoop dat je vanavond verschrikkelijk veel pijn gaat krijgen! Whahahaha!
Ja de planning is om weer thuis te bevallen. Enne, ik hoop ook dat de bevalling morgen gaat beginnen! Ik ga nu al mijn bedje opzoeken, ben er klaar mee vandaag. Welterusten!
@Andi: Ik paste met deze zwangerschap al vóór de 12 weken om waren niet meer in mijn eigen broeken. Dus wees niet verbaasd als je buik veel sneller groeit. Wat overigens niet persé betekent dat hij ook groter wordt dan bij je eerste zwangerschap. @Marjanne: Fijn dat je internet het weer doet. @Carola: Beter laat dan nooit, welkom bij de februari 2007 mama's! Grappig, de zoons van mijn beste vriendin heten ook Mitchell en Justin. Zijn alleen iets ouder dan die van jou. Onze zoon Daan wordt op 12 februari a.s. 2 jaar. En rond 16 februari ben ik uitgerekend van ons tweede kindje. Dus februari wordt een spannende en drukke maand voor ons. @Selmama: He nog een oude bekende, wat leuk om weer eens wat van je te horen! Spannende tijden joh, sterkte met de laatste loodjes! Trek je het nog een beetje? Hoe gaat het vandaag, hopelijk zet het door en mag je je derde kindje vandaag of morgen verwelkomen! Wij hebben afgelopen woensdag heel goed nieuws gehad: er zou een draaipoging worden gedaan omdat ons tweede kindje (ook) in stuit lag, maar dat was niet meer nodig omdat het guppie toch nog uit zichzelf gedraaid was. Dus nu mag ik hopelijk een natuurlijke bevalling meemaken. Hier ook al voorweeën, dus ik heb sterk het gevoel vóór de uitgerekende datum te gaan bevallen. Groetjes, Wendy
Hallo Selmama! Spanned joh! Hoop voor je dat het snel gaat beginnen! Gaat met jou ook hard he, Wennie? Haha, nou, als je al wilt zien hoe m'n buik er nu uitziet, zie m'n album Maar ik had met Gabriël aan het eind wel een aardig bescheiden buik, dus stiekem hoop ik dat het dit keer wel wat meer buik zal zijn. Mensen zagen zelfs als ik m'n jas aan had met 39 weken niet dat ik zwanger was.. :-s Dus zou wel fijn zijn als het dit keer wat zichtbaarder werd. Maar we zullen het wel zien Ben gisteren en vandaag beetje wezen neuzen op MP voor wiegjes.. *zwijmel* té lief! Liefst zou ik er nu al eentje in huis willen hebben. Haha.
He Wennie das grappig! Het zijn natuurlijk vrij veel voorkomende namen, maar dan ook nog de zelfde combi is wel erg leuk! Voor jou ook de laatste loodjes dus. Was je bij Daan over tijd? Selmama dat word dan idd toch weer een februari kindje haha Na 2 boys misschien een meisje? We zullen het zien... Hier kriebelt het ook weer aardig voor een baby hihi Maar ben nu pas 7 maanden met mijn vriend (ben in okt 2007 weggegaan bij de vader van mijn boys) Maar mijn vriend wil ook nog een kindje erbij, hoewel hij mijn boys ook echt als van zichzelf ziet (en verzorgt!) We zullen zien wat de tijd brengt, eerst dan ook maar eens gaan samenwonen Maar hoe dan ook, een 3e komt er vast wel
O Selmama, wordt wel spannend nu he... En gewoon twee eigenwijze kindjes die gewoon februari leuker vinden als Januari (ze houden gewoon van Carnaval !) Hier is Sam nog steeds niet zichzelf, jammert erg veel. Ik ga morgen maar afspraak maken bij huisarts. Had namelijk een oorontsteking en ik vermoed dat die nog niet over is... En Fay heeft buikgriep Met dank aan het kinderdagverblijf, daar had een ander kindje ook buikgriep vorige week, en ze is dus aangestoken. Heel naar.
O ja, voor de "nieuwe" feb07 mama's Ik was op 25-02-07 uitgerekend van Sam maar ik beviel al op 18-12-06 dmv spoedkeizersnede ivm Pre-eclampsie/HELLP
Goh Daphne, dat is heftig geweest voor jullie! Wat zielig he als je kindjes ziek zijn, ik kan daar heel slecht tegen. Cas had vorige week ook oorontsteking en nu gaat het weer goed. Hij moet nog 2 dagen zijn kuur afmaken en ik denk dat ik dan bij de ha nog een keer langs ga om te controleren of het echt over is. Buikgriep is ook zo naar, gelukkig hebben wij dat overgeslagen. Carool, ik hoop het snel te kunnen vertellen of het een meisje of een jongen is! Leuk dat jullie ook nog ooit voor een 3e kindje gaan! Wendy, wat fijn dat de beeb toch nog uit zichzelf gedraaid is! Ik hoop voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten op de kleine! Ik ben het nu wel beu, ik ben echt aan bevallen toe. Het is de derde en er lopen er al 2 rond, dus het is zwaar vermoeiend. Ook mijn lichaam wil niet meer zo goed mee, gelukkig krijg ik veel hulp van mijn moeder en schoonmoeder. Ik ga voor morgen 02-02-2009!
@Carool: Bij Daan was het een geplande keizersnede, die worden altijd vóór de uitgerekende datum uitgevoerd omdat anders het risico te groot is dat je toch spontaan bevalt. Maar ik denk dat ik anders met Daan wel iets voorbij de uitgerekende datum was gegaan. Doe maar rustig aan voor je aan een derde kindje begint, komt tijd komt raad. En je bent nog jong zat. @Selmama: Ik herken het zat zijn volledig, ik vind het al vermoeiend met één kleine jongen die de hele dag om je heen hobbelt. Laat staan met twee kindjes. Je sjouwt toch vaker met ze dan verantwoord is. Hopelijk mag je je derde uk heel snel verwelkomen! Groetjes, Wendy