Ik ben vanmorgen weer door de vk gestript en ze heeft flink gewoeld zei ze. Ik voel het nu ook wel au au... Als ik donderdag nog niet bevallen ben mag ik weer terug komen en dan stript ze me weer. Verder was alles goed.
Hopelijk helpt het strippen, Selmama! Hier alles nog rustig, al ben ik de laatste dagen wel erg moe omdat ik niet echt lekker meer slaap. Groetjes, Wendy
Spannend Selmama! Beterschap met de uikgriep Daphne Hier ook 2 zieke boys, vorige week hadden ze griep En afgelopen maandag zijn ze allebei geholpen door de kno Justin het hele pakket, keel neus en oortjes Mitchel had oren al 2x gehad en nu alleen keel en neus Dus 2 heeeel zielige mannetjes hier
Ik ben afgelopen nacht om 01:20 uur bevallen van ons derde kindje, een meisje! Ze heet Iris en ze woog 3640 gram en is 49 cm lang. Ze doet het hartstikke goed, maar ze is wel misselijk van de snelle bevalling die maar 2 uur en 20 minuten heeft geduurd. Haar 2 grote broers zijn supertrots op haar en papa en mama natuurlijk ook!
Selmama gefeliciteerd! Hier hebben we gisteren de 20 weken echo gehad, alles is goed! En we weten nu ook wie het is! Zo leuk! @ Andi, ik had met Ted een bescheiden buikje en nu weer. Kon tot 2 weken geleden nog mijn spijkerbroek aan. Nu zie je het alleen als je het weet. Dus wie weet, jij ook ?
Hallo Dames, Ik kom ook maar even kijken.. Ongelooflijk dat de oude leden nog hier zijn... Ik weet niet of jullie mij nog kennen.
Sweetcandie, niet alle oude leden schrijven nog zo vaak mee. Het is hier ook nog steeds erg rustig. En het leeft momenteel denk ik iets meer omdat de kindjes allemaal 2 jaar worden/net zijn geworden.
Ja, Ik kwam ook hier ook kijken.. Zie dat al sommige zwanger zijn geworden voor hun 2e of 3e kindje.. Hoe is het met jou Daphne en de kleine.
@Selmama: Hier nogmaals gefeliciteerd met jullie mooie meisje, en met de verjaardag van Cas! @sweetcandie: He mijn sms-maatje van twee jaar geleden, leuk dat je weer even hier komt kijken! Alles goed? Hier wordt het ook spannend, wat komt eerder: onze tweede kleine of de 2e verjaardag van Daan? Of allebei tegelijk? Vandaag om de 15-20 minuten krampen en harde buiken, en mijn rug doet ook een beetje mee. Af en toe trekt het van de zijkanten naar mijn stuitje. Het betere voorwerk, en hopelijk duurt het niet al te lang meer voordat het echt werk begint. Groetjes, Wendy
@ Wenniepenny, het wordt zo wel een beetje spannend Hier is de kleine jongen weer ziek, net weer gespuugd. Hoop maar dat het niet dezelfde richting opgaat als 3 wk geleden
He meid, Heb het wel gemist hier.. Ja ik weet nog goed hoe wij waren aan het smsen met elkaar.. Wat goed dat je meteen aan een tweede bent begonnen. Ik zal je wat vertellen, ik ben nu ook met de pil gestopt. Wil ook zwanger worden.
Daan, Ted en Marije gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag.. Vandaag weer bij het consultatiebureau geweest met de meiden, ze groeien goed, zitten allebei net onder het gemiddelde en zij iets langer dan ze zwaar zijn. Moet wel op gaan letten met het tandenpoetsen van sam, dat gaat niet zoals ik wil. En ook het gillen dat moet ophouden (Fay doet dat) Qua ontwikkeling gaat Sam heel erg netjes mee met de andere tweejarige, dus gaat echt goed! Volgende week moet ze voor een follow up naar het radboud, daar houden ze de ontwikkeling van haar ook goed bij. Sam is nu 89cm en 12250 gr ..
@sweetcandie: Spannend, hopelijk lukt het snel om zwanger te worden! @daphne78: Bedankt voor de felicitatie! Mooie 'scores' voor Sam bij het cb. Groetjes, Wendy
Hoi Wendy, Ik ben gestopt met de pil in een midden van de strip ik had nog 7 dagn te gaan. Maar moet je dan evengoed ongesteld worden. Ik ben namelijk nog steeds niet ongesteld. Ik ben vrijdag gestopt, dus vrijdag was de laatste dag. Nu had ik vandaag echt heel erg buikpijn onder in mijn buik. Zo,n zeurige pijn maar dan echt hevig.. Wat denk jij hiervan.