Sweetcandie, je bent vrijdag gestopt dus vanaf die dag was het (on)veilig, en waarschijnlijk heb je je eisprong al gehad (omdat je nog een week moest met de pil), dus ik zou er toch wel vanuit gaan dat je gewoon ongesteld gaat worden deze week. Hopelijk is je cyclus wel weer snel "normaal".
Ja, eigenlijk wel. Ik weet niet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad.. Ja dan moet ik of vrijdag of zaterdag ongesteld worden. Maar ik heb ook niet zo snel aan zwanger worden gedacht.. Alleen om dat ik zo,n hevige buikpijn had in mijn onderbuik was ik aan het twijfelen.
Bedankt voor de felicitatie voor mijn kleine mannetje! We hebben het "klein" gevierd, maar hij is groots verwend! Alleen is hij sinds maandag ziek, en moest hij gisteren ook weer 4 keer spugen Hopelijk knapt hij snel op. @ Sweetcandie, begrijpelijk dat het wel een beetje spannend blijft.
@sweetcandie: Jammer van de negatieve test, veel succes in de volgende ronde! Voor morgen alvast gefeliciteerd met Lina's verjaardag! @marjanne: Beterschap voor Ted! Groetjes, Wendy
Gefeliciteerd Sweetcandle! Wenniepenny, hoe gaat het met jou? Is het nog een beetje vol te houden? Marjanne, hoe gaat het nu met Ted?
Jij ook bedankt Andi.. He ik zie in je fotoalbum dat ik ook zo,n test heb gedaan.. zo een met plus en min teken.. Nu is er gewoon vage plus tekentje te zien. Ik plaats vanavond een foto bij eerste symptonen.
Sweetcandie, is dat die test die je na een hele tijd hebt afgelezen? Deze testen hebben wel vaker zo'n lijntje namelijk na het indrogen(heb ik zelf ook eens gehad), het kan heel best dat je toch zwanger bent (hoop het natuurlijk voor je) maar ik zou voor de zekerheid nog een testje doen morgenochtend
ja echt.. ik dacht dat je dat alleen hebt als je HCG in je bloed hebt.. dan zijn ze onbetrouwbaar.. ik weet het niet hoor..
Ja...onbetrouwbaar, nee niet echt, als je je aan de gebruiksaanwijzing houdt zijn ze gewoon betrouwbaar. Joh, als je echt zwanger bent, heb je morgenochtend ook een positieve test en dan eentje die je niet meer doet twijfelen, toch?! Ik duim voor je
Welnee joh, hoezo belachelijk? Zwanger willen worden is gewoon eenmaal superspannend! Ben benieuwd naar je testje morgen
ja ik ook.. haha waar zijn de februari mama,s Ik ben benieuws over wenniepennie.. of ze al bevallen is.