Het is hier de laatste tijd wat stil, de groep is door "omstandigheden" wat uiteen gevallen Ik ben ook benieuwd naar Wennie
Lief dat er naar Tedje gevraagd wordt Het spugen is sinds zijn verjaardag gelukkig over, maar vanochtend een flinke diaree luier, nouja luier Het zat echt van zijn nek tot enkels, dus terwijl ik op het punt stond om naar mijn werk te gaan toch maar even de kleine man onder de douche gezet. Ik ben volgens papa nou eenmaal beter met "vieze" karweitjes dan hij. Hij is altijd net even iets pakken. Ach hij is ook weer heel goed in daarna lekker tutten, en dat is ook heel belangrijk. Alleen net toen ik Ted op bed legde, dacht hij er toch echt anders over... Hij is uit bed geklommen! duurde weer even voordat hij naar bed is gegaan. Ben er toch zelf ook weer een beetje van geschrokken. Hij is 1 keer eerder uit bed geklommen een aantal maanden geleden, dus het was alweer iets weggezakt. Ben ook benieuwd hoe het met Wenniepenny is! Enne sweetcandie, weet je al meer?
Is ze weer. Alles weer rustig hier. Zelfs geen voorweeën meer. De kleine maakt het wel spannend. Groetjes, Wendy
Het valt mij juist op dat er de laatste weken weer vaker wordt gekletst dan de maanden daarvoor. Zeker omdat er nu weer een paar van ons zwanger zijn of willen worden. Hoe gaat het nu met jou, MamaDeLuxe? Groetjes, Wendy
Hoi Wenniepenny, wat spannend. Stuur je mij weer een sms als je bevallen bent.. net als 2 jaar geleden. Mijn telefoonnummer is niet veranderd.
Ik heb al afgesproken dat ik Babette en Pendrag zal sms'en, en zij zullen het goede nieuws hier en bij de februari 2009 mama's melden. Dus hoe dan ook, jullie horen het snel. De voorweeën zijn overigens weer terug sinds het begin van de avond. En er zitten deze keer best heftige krampen tussen, van sommige word ik zelfs een beetje misselijk. Ze komen nu om de 10 minuten. Maar eens even kijken of het dan nu 'voor het echie' wordt. Groetjes, Wendy
Ah ok Pendrag heb ik ook allang niet meer gesproken. Maar is goed meid. Ik hoop dat het bijna zover is.. dat je kunt genieten van je kleine. Weet je wat het wordt of is het een verrassing.
Sweetcandie! Hoe is het meid? Heb je al een nieuwe test gedaan? Nog gefeliciteerd met Lina haar 2e verjaardag. Wendy, en? Hahahaha! Hopelijk heb je je kleine spruit snel op e buik. Mamadeluxe, omstandigheden? Marjanne, slaapt Ted nog steeds in een ledikant? Knap hoor dat ie daar al zelf uit kan komen. Beterschap met je kleine man. Andi, hoe is het met jou? Lekker aan het genieten? Ik dacht dat je wel op mijn zou wachten met zwanger worden. Maar jij gaat zo hard. Hihihi.
Hoi Runner, Lang niet meer gesproken. Ik heb een nieuwe test gedaan en die was negatief dus nu even afwachten of ik niet te vroeg was of dat ik gewoon ongesteld word. Danj wel.. Lina groeit hard. Het gaat snel met de februari mama,s zo zie je maar weer Wenniepennie gaat al bijna bevallen. Ik wou ook veel eerder zwanger worden maar werkte full time en ging moeilijk. Maar nu wil ik er wel voor gaan.
Nee, nee schat, was negatief bedoel ik... haha wil snel zwanger worden he... ben maar 1 week gestopt met de pil gek dat ik ben.
Ja die is zo geworden na het opdrogen is toch raar. Ben ook terug gegaan naar kruidvat en zeiden dat dit eigenlijk niet kan.. Maar heb een andere test gedaan niet met plus teken maar zag niets. Dus het is nog te vroeg voor mij denk ik.. maar heb nu buikpijn zo een gevoel dat ik ongesteld word.
@ Runner, yep Ted slaapt nog steeds in zijn ledikant. Hij is veels veel gehecht aan zijn bedje. Denk ook niet dat hij blijft liggen in een ander bed. Waar slaapt Ruben in?
Ruben slaapt ook nog steeds in zijn ledikantje. Maar heeft og nooit de behoefte gehad om een poging tot ontsnappen te doen. Vandaar dat ik dat wilde weten...