Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Het gaat hier veel beter met Harco, geeft al veel minder eten terug en zijn diarree is voorbij, het is terug een heel content kindje nu en veel rustiger nu hij minder last heeft, als het zo verder blijft gaan zal hij zeker tegen het einde van de week terug bij ons thuis zijn. Hij komt ook terug bij in gewicht.

Met mij gaat het ook beter en ik ben ondertussen al terug bij mijn zoontje op bezoek kunnen gaan.

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Gelukkig dat het beter gaan met Harco en met jou liefje!

Hij smaakte prima volgens mn pa's visite die marmercake fredje ;)

Leuk hè Daphne shoppen voor de kleine :D

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Klinkt heerlijk dat badderen Daphne. Wij hebben helaas alleen een douche. Maar ook dat vindt Jarissa een groot plezier.

@Liefje: wat een goed nieuws!

@Judith: jammer dat we via dit forum alles kunnen delen behalve jouw kookkunsten! Zou het wel leuk vinden om digitaal een lekker stukje cake te kunnen proeven.
    Hoe is het met maisy en haar kids? Wil je haar de groeten doen?

Met Jarissa gaat het steeds beter nu ze alleen nog maar Friso Comfort krijgt. Gisteravond dreigde ze weer wat jengelig te gaan worden. We zijn toen, met de honden, in de auto gestapt en hebben in de buurt een heerlijk eind gelopen. Honden blij, wij blij en Jarissa blij. Ze lag heerlijk in de draagdoek te schommelen en is een paar keer lekker in slaap gevallen. Toen we thuiskwamen was het nog lang geen tijd voor de fles maar ze heeft nog heerlijk in de box gespeeld. Ze wil 's avonds nog steeds vaker drinken dan overdag maar er zit nu zo'n 3 uur tussen de voedingen 's avonds. Dat is prima.

4. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Goedenmorgen
    Nou, gisteren Rik om negen uur te bed gelegd en hij werd vanmorgen om kwart over zes wakker. Echt heerlijk, alleen mijn borsten stonden op klappen, ik denk dat ik sávonds voor het naar bed gaantoch nog ff moet kolven. Net Rik weer in bed gelegd, het is een grappig manneke als je hem naar boven draagt dan weet hij al wat er gaat komen, hij moet naar bed dan heeft hij zo'n zijn lipje naar beneden (preullipje weet niet hoe je het schrijft hihihi) :cry: slaapzak aan en naar bed dan wordt hij ff jengelig en als ik beneden ben slaapt meneer al. Vind het altijd grappig om te zien, zo van vind je me niet zielig dat ik naar bed moet, nee Rik lekker slapen, want je hebt het nodig.

@Liefje fijn dat je alweer bij je zoon mag en dat het beter met hem gaat, hopelijk komt hij snel naar huis toe.

@judith ik kan me voorstelle ndat hij smaakte de marmercake, hij zag er ook heerlijk uit mmmm.... =P~

@pendrag Rik heeft sávonds ook meer honger, daarom geef ik hem de fles voortaan om 4 a 5 uur, ipv borstvoeding, hij kan er dan echt veel langer tegenaan. Anders kwam hij al om de 2 1/2 uur en nu soms 3 uur soms 4 uur.

@daphne78 Wij hebben het geprobeert het door laten slapen niet meer wakker maken voor de laatste voeding en het is nu al twee nachten goed gegaan. Gisteren lag hij om 21 uur te bed en vanmorgen om 6.15 werd hij wakker.
    Fijn he shoppen, wij gaan donderdag naar de prenatal.

liefs fredje

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    liefje, fijn dat het met jullie weer wat beter gaat, hopelijk komt Harco nu snel weer naar huis en blijft ie daar voortaan! :)

mirella, ruben heeft ook rode vlekjes in zijn nekje en dat komt ws idd van de warmte zoals meerdere babies hier.

wenniepenny, ik vries bv ook in in flesjes of gewoon in een ijsblokjesbakje.

hoe vaak kolven jullie?
    als ik 's ochtends mijn borsten leeg maak heb ik de rest van de dag een hongerige beebie, die er weinig meer uit kan halen.
    ik kolf dus niet zo veel zoals ik zou willen...

zondag met mijn schoonouders uit eten geweest en ruben achtergelaten bij mijn ouders.
    heeft de hele tijd liggen huilen en viel pas om 21.15 in slaap.
    mijn broer bleef eten bij mijn ouders en is van ellende al vóór het toetje naar huis gegaan :oops: hahahaha.
    gister heeft ie ook veel liggen huilen en weinig geslapen.
    zit 1 voordeel aan vast, ik heb vanmorgen weer uitgebreid kunnen badderen want meneer ligt nu weer vanaf 10.30 helemaal knock out!
    af en toe wil ik teveel maar ruben slaapt toch het beste in zijn eigen bedeje.

6. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo meiden!

@liefje: fijn dat het weer wat beter gaat
    @fredje: leuk zo'n pruillipje ;)
    @Pendrg: wat fijn dat het zo goed gaat met jarissa
    @Daphne: ik houd me heel erg in qua shoppen maar het is zo leuk!
    @Runner: hoe meer je kolft hoe meer melk je uiteindelijk zult hebben maar dan moet je eerst door wat lastigere dagen heen.

Sofie slaapt nu al een week door (23:00 uur tot ongeveer 7:00 uur, echt heel erg fijn) En voor die 23:00 fles maken we haar wakker, maar die houden we er nog even in.
    Sofie ligt nu heel erg veel wakker in haar eigen bedje (dit weet ik nu pas omdat ik nu een stoel voor haar deur heb gezet en nu door het raampje kan gluren) Ze is dan gewoon stil. Als ik haar echter in de box leg gaat ze huilen, misschien te druk? ik laat haar dus zichzelf maar in haar eigen bedje vermaken, houd ze uren vol. Ze is nu steeds geobsedeerd naar haar eigen handjes aan het staren, hihihi

groetjes Lisette
    p.s. nieuwe foto's van mijn schoonheid op mijn website.

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Lisette: leuke foto's van Sofie. Mooi met van die wakkere pretoogjes onder de douche.

Gisteravond zijn wij hier wat onverstandig geweest. Of zoals Maxima zou zeggen: een beetje dom. We waren lekker aan het klussen en zijn helemaal vergeten een condoom te gebruiken. :oops: Niet zo heel erg slim dus. Het zal je toch gebeuren, dan ga ik bevallen voor Jarissa haar eerste verjaardag viert. Hmmm, dat zit niet helemaal in de planning.

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    mooi meid, die sofie van jullie.
    geniet ook zichtbaar van dat douchen samen!

hhmmm, ik heb dus weer van een vriendin gehoord dat kolven de productie dus niet op gang brengt, alleen het drinken uit de borst zelf..... vond het ook al raar maar ja als kersverse moeder geloof je alles nog, hahahaha.

pendrag das idd een beetje dom, hihi.
    bij ons is het er ook weer eens van gekomen, was minder pijnlijk dan ik had verwacht :oops: maar de dag erna wel weer drukkend gevoel op de in/uit gang, haha.

9. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Iedereen fijne paasdagen gehad? Beetje genoten van het mooie weer?

Daan heeft de laatste dagen echt een stralend humeur, zoveel heeft hij nog nooit gelachen. Iedereen wordt begroet met een brede lach: papa, mama, opa's, oma's, ooms en noem maar op. De voorzorgsmaatregelen tegen het spugen lijken te werken, hij spuugt een stuk minder en heeft er geen last meer van. Als hij moet spugen moppert hij heel even, maar nadat hij het kwijt is is hij onmiddellijk weer vrolijk. :D

Vanmorgen voor het eerst naar babymassage geweest, nou Daan vond het heerlijk! Samen met een ander kindje heeft hij als enige niet gehuild, kennelijk is hij al aardig gewend aan 'gepruts' aan zijn lijfje. Hij krijgt van de babymassage wel enorme honger, dus ik moest hem een uur eerder voeden dan anders. Maar nu slaapt hij heel ontspannen.
    Straks kennismakingsgesprek op het kinderdagverblijf.

@liefje: Fijn dat het met Harco en met jou alweer iets beter gaat! Beterschap voor jullie allebei, en hopelijk mag Harco weer snel naar huis!

@asjuh: Ik kreeg van mijn schoonmoeder ijsklontjes-zakjes, eens kijken of ik daarmee de bv ook goed kan invriezen. Ijsblokjesbakjes lijkt me niet zo hygiënisch, want die zijn open (althans die van ons wel).

@Cellie: Klokkie-rond, dat is lang zeg :confused: ! Lijkt me niet echt goed voor zo'n kleintje. Ik heb me laten vertellen dat er maximaal 6, 7 of hooguit 8 uur tussen de late avondvoeding en vroege ochtendvoeding mag zitten omdat anders het bloedsuikergehalte van je kleintje teveel daalt. En dat je kleintje dan te zwak is om te kunnen huilen als het honger heeft, met een hogere kans op wiegendood tot gevolg :( .

@Bab28: Beterschap!
    Misschien kun je Luuk helpen bij het afvoeren van zijn ontlasting door zijn buikje te masseren: met de hele hand met de klok mee langzaam rondjes maken om zijn navel heen, dan stimuleer je de darmpjes.

@fredje8: De ene borst aan je kindje geven en de andere tegelijkertijd kolven, dat lukt me niet hoor. Ik heb geen hand vrij als ik Daan aan de borst heb. Hoe doe jij dat :(:

@Pendrag: Niet zo handig he, condoom vergeten! Zou je gek staan te kijken als je direct weer zwanger zou zijn. Wij moeten daar ook goed bij nadenken, want ik MAG niet eens zwanger worden het eerste jaar, vanwege de keizersnede :eek: .

@runner: Kolven brengt de productie van moedermelk wel degelijk op gang, want ik moest in het ziekenhuis extra kolven omdat mijn borstvoeding in eerste instantie niet goed startte. Nou dat heb ik geweten, ik had echt mega-stuwing de dag na het kolven :confused: .

Groetjes, Wendy

10. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Hallo allemaal,

Jullie zullen wel denken: 'stelt ze zich voor en dan zegt ze niks meer'. :(

Ik probeer alees bij te houden, maar het gaat zo snel hier :confused:

Ik zal proberen om alles te lezen en om af en toe ook een reactie te plaatsen (als ik het kan bijhouden).

O ja, volgende week moet ik weer beginnen met werken. Poeh poeh komt wel erg dichtbij nu. Maarja, zal toch moeten.
    Nils is afgelopen week al een paar keer op het kdv geweest en dat ging gelukkig heel goed!

Ik lees trouwens dat er een paar babietjes 's nachts nog een voeding krijgen. Wij hebben wat dat betreft gelukgehad dat Nils met 3 weken doorsliep. Hij kreeg toen 's nachts rond 3 uur (dan meldde hij zich zelf) nog een volle fles. Na 2 weken dachten we: Áls we 's nachts nou es steeds minder geven, misschien heeft hij het dan door. En na twee nachten werd het 4:30, de volgende nacht 5:00 en toen in één keer 6:30. En daar zit hij nu nog steeds op. 's Avonds krijgt hij rond 21:30 de laatste fles.
    Nils zit nu wel al op 165 + 3 nutrilon + 2,5 nutrilon forte = 180 cc.
    Ik had op het cb gevraagd of het kwaad kan dat we met halve schepjes werken. Daar zeiden ze dat ze het niet mochten aanraden, maar als Nils er geen last van had, dat we het zelf moesten weten. Ze bedoelde dan of hij misschien dikker of dunner was gaan poepen.

@Daphne78: Mooie Prenatal in Den Bosch hè? Heb ook al een aantal keer een kapitaal achtergelaten ;)

@liefje: Gelukkig gaat het weer wat beter met Harco, wat een vechtertje zeg! Fijn dat je weer bij hem op bezoek mocht, hopelijk mag hij dan idd weer naar huis.

Nou, ik ga snel mijn manneke de fles geven.

Groetjes Inge

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Pendrag, wij hebben wel een normaal bad, maar wij badderen Sam in een babybadje. Het is bij ons niet echt heel praktisch gemaakt, ziet er mooi uit, maar met een baby stap je niet even in en uit ons grote bad. (komt door een muurtje).
    En idd dom dom dom :D

@Runner, ik kolf 5 a 6x op een dag en daar redt ik het net niet mee om Sam volledig te voeden. Gelukkig heb ik nog wel iets in de vriezer, dus we kunnen nog aanvullen.

@Wendy, ik mag een half jaar niet zwanger raken. Best apart dat hier andere maatstaven voor worden gebruikt na een ks.

12. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @ Pendrag; ach wat is dom....in the heat of the moment....zou mij (ons!) ook kunnen gebeuren.....ik vind die rubberlucht van die condooms echt smerig! 8)

@ Wenniepenny; ik ben van mening dat dat geld voor hele kleintjes, maar het hele kleine is er echt al vanaf en ik denk dat hij zelf een ritme en/of patroon aanmeet en als hij honger heeft komt hij vanzelf wel hoor!
    Nou was dit wel een extreem lange nacht voor hem (maar ook heerlijk voor ons! haha), ik ben vóór ze late fles in slaap gevallen......misschien hadden we het allemaal nodig!

Vandaag bij het consultatieburo geweest en de 1e prikjes zitten erin,
    wel heeeel zielig hoor.
    Ze liepen een uur uit, echt heel irritant, ik heb gelijk besloten alleen nog maar langs te gaan voor de prikjes, stelletje mutsen daar! :evil:

13. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @Jalea
    Charlie slaapt ook nog niet door. Overdag geef ik haar om de 3 uur 90ml, soms 120 ml.
    's avonds om 23 uur de laatste fles en dan komt ze om de 3 / 4 uur weer vragen. CB zei tegen mij dat het wel 3 maanden kan duren voor ze doorslaapt...

@ Wennie & Judith
    CB denkt ook dat het warmte-vlekken zijn. We kijken het een weekje aan. Ze zijn al minder geworden namelijk. Denk dat ik voorlopig maar gewoon katoen bij haar aantrek als je gaat slapen ipv die velours pakjes.

14. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Hoi allemaal!

@Wenniepenny: bedankt voor je tip, ga het eens proberen! Misschien helpt het. Hij heeft nu alweer 2 dagen een goede poepbroek gehad maar het is wel erg dik voor zo`n klein babietje..

Hier gaat het wel weer iets beter. Gisteravond was ik echt doodziek...rilde van de kou, hoge koorts en toen ik warme douche nam kon ik net op tijd de tummytubemmer te pakken krijgen;) Bah zeg, je kunt nog beter een k.snee hebben in mijn ogen dan die nare griep. Mijn vriend heeft de dokter gebeld want maakte zich erge zorgen, nu blijkt dat heel veel mensen deze variant hebben en het enige medicijn is uitzieken...Net maar meteen ons bed verschoont want deze was helemaal nat van mijn zweet...bah!
    Hopelijk krijgt Luuk het niet, hoorde dat kleintjes tm 3 maanden niet gevoelig zijn voor virale infecties. Iemand daar al wat over gehoord?

@ Pendrag: hahah zou mij ook kunnen overkomen maar ik slik nu al weer tijdje de pil...heb ik dat probleem niet. Wel is ie nu niet meer veilig de komende 2 weken na mijn actie van gisteravond. En aangezien wij ook het eerste halfjaar niet zwanger mogen worden moeten we even voorzichtig zijn (ook omdat ik supervruchtbaar ben..) Na 12 jaar volledig pilgebruik was ik meteen zwanger nadat ik gestopt ben...De vk had dus niet eens een cyclus waarvan ze kon gaan uitrekenen wat de uitgerekende datum zou zijn..

Groetjes,Bab

15. viefje

viefje Actief lid

10 okt 2006
    119
    0
    0
    Noord-Limburg
    hallo..

nou net een heeel verhaal getypt en ineens verspringt de pagina en alles weg :evil: :evil:

Had op jullie allemaal gereageerd maarja... Weet het nu niet meer allemaal... :oops: Sorry als ik nu iemand vergeet!

In iedergeval @liefje heel fijn dat Harco weer wat lijkt op te knappen! Duim heel hard voor jullie dat hij snel naar huis mag!

@Pendrag fijn dat de andere voeding helpt voor Jarissa! En oeioei wel oppassen he ;)

@inge: Welkom!

@Bab28: Beterschap!

@wenniepenny en fredje: leuk te lezen dat jullie mannetjes zo vrolijk zijn! Geniet er maar van!

Hier gaat het niet echt lekker, Lisa huilt en huilt en huilt en huilt... wijkvp net weer hier gehad want andere voeding helpt nauwelijks.. maar zij weet het ook niet, iets lichamelijks kan het bijna niet zijn want snachts gaat het wel redelijk goed.. GELUKKIG! en ons ritme en regelmaat was ook niets op aan te merken.. Gaan nu het bed anders opmaken zodat ze bovenin ligt en daardoor meer geborgen is.. Matrozenbedje noemde ze het..?
    Ben wel heeeel erg blij van ong. 23.00 savonds tot 5.30 smorgens is ze rustig en slaapt ze sinds 2 dagen door (eerst deed ze dit van 21.00- 3.30) Waardoor we nog wel aan onze slaap komen maar dan is het de hele dag Huilen!
    Ben blij als het 18.00 uur is en mijn lieve vriendje me even kan aflossen...
    Dit weekend wel gemerkt dat we op dit moment ons even echt heel strak aan het ritme moeten houden.. Ze is al erg onrustig maar gisteren bij schoonouders geweest, die wilden perse dat we kwamen ondanks dat ik liever niet ging ivm gedrag Lisa op dit moment.. Maarja me toch om laten praten wilde ook geen "aansteller" zijn... :oops: Aangezien zij een ledikantje en alles klaar hebben staan en Lisa daar dus goed in zou kunnen slapen...
    Dat hebben we geweten... ipv huilen alleen gegild zelfs op de arm terwijl ze thuis dan redelijk rustig is en de fles weigeren wat ze nog nooit heeft gedaan om vervolgens honger te hebben en te smakken etc. Mooiste was nog dat oma haar perse de hele tijd vast wilde houden omdat in het bedje een ramp was.. en we wel drie keer moesten vragen haar aub aan mij te geven omdat het kind paars aanliep van het schreeuwen... ze trok haar gewoon uit mijn vried zn arm waardoor haar hoofdje achterover viel.. :evil:
    Boos worden kan ik niet want ze bedoeld het wel goed en wilde alleen helpen maar toch.. had even zoiets van IK ben de mama en IK wil haar nu gewoon bij me en liefst naar huis.. Dus na een heel 'gezellige" maaltijd met concert van lisa op de achtergrond gauw weer naar huis.. Het beetje ritme in de voedingen dat ze had is dus nu helemaal weg... Ben zoo boos op mezelf dat ik niet gewoon op mn strepen heb gestaan en gegaan ben tegen mn gevoel in.. ](*,) Nu is ze nog meer van slag als eerst.. Snap niet waarom ze dan niet hier konden komen voor een keertje en dan ook nog perse eten, net een toch al moeilijke tijd... :cry:
    Voordeel aan het hele verhaal is dat mijn vriend nu ook snapt wat ik bedoelde waarom dit geen goed idee is op het moment en nu dus wel helemaal achter me staat...
    Maarja ik weet dat het allemaal wel goed komt en ben heeeeeeel blij met dit forum, kan ik tenminste ergens spuien... :oops: 8)

Leuke dingen zijn hier namelijk ook te melden hoor! Ze lacht op de momenten dat het goed gaat ook heel veel naar ons en begint een beetje te brabbelen... \:D/
    Verder heeft ze van het weekend weer lekker met me gedouched en was daarna zo ontspannen dat ze 10 min. ontspannen in haar wipstoeltje heeft gelegen op zichzelf..! Voor Lisa een hele prestatie! :whistle:
    En ze houdt al heel goed haar hoofd omhoog als ze op haar buik ligt en als je haar laat boeren ook!

Wens jullie een fijne avond, tot weer eens!

16. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Net kennismakingsgesprek gehad op het kinderdagverblijf, het komt op mij allemaal wel betrouwbaar over. Daan gaat woensdag 18 april en woensdag 25 april een paar uurtjes wennen, het zal wel meer wennen worden voor mama vrees ik :rolleyes:

@daphne78: Minimaal een half jaar niet zwanger worden maar liever nog een jaar wachten, was het advies dat ik kreeg na mij ks.

@Cellie: Ik zet nog steeds heel trouw mijn wekkertje voor de nachtvoeding want ik ben veel te bang dat ik Daan niet hoor als ik heel vast slaap. Toch hoor ik hem altijd wel, want meestal meldt hij zich voordat mijn wekker gaat.
    Sterkte met de eventuele nawerkingen van de prikjes!

@Mirella28: Ik laat nu overdag het dekentje weg, want Daan ligt immers al in een slaapzakje en onder een lakentje. Dus dat lijkt me warm genoeg. Sindsdien zijn de vlekken in Daan's nek wat minder vurig van kleur.

@viefje: Sterkte met het vele huilen van Lisa! Wat kun je je machteloos voelen als je kindje zo ontroostbaar is he?
    Wat vervelend dat je schoonmoeder zo 'dominant' was dit weekend, en inderdaad: JIJ bent de mama en JIJ bepaalt wat er gebeurt met Lisa. Dat heeft ze maar te accepteren :x .

Groetjes, Wendy

17. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    De nawerkingen van de prikjes zijn vooralsnog.....slapen...............

en hij sliep al zoveel.......

Toen de prikjes gezet werden heeft hij behoorlijk gehuild, en aangezien hij normaal echt niet huilt vond ik het wel heel erg zielig hoor. :cry:

18. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Goed nieuws, Harco mag waarschijnlijk morgen naar huis.

We zijn nu volop bezig zijn kamertje terug in orde te maken, zodanig dat hij vanaf morgen alleen ligt en niet meer bij ons, hij is dat nu gewoon van in het ziekenhuis en dat gaat heel goed daar.

19. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    HOERA :)

Groetjes, Wendy

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Inge: wat moet je al weer snel aan het werk zeg. Dat zal wennen worden. Ik heb morgenmiddag een afspraak met mn nieuwe baas. Ben heel benieuwd.
    Heerlijk hoor dat jullie al zo snel door konden slapen. Dat is echt genieten.

@Cellie: ja, vieze lucht hoor. En je ruikt het nog zo lang ook vind ik. Daar kijk ik echt niet naar uit. Maar ja, om nu een spiraaltje te laten plaatsen voor een paar maanden dat zie ik ook niet zitten.

@Bab: beterschap meid. Ik hoop dat je snel opknapt. Klinkt als een akelig virus.
    'Gelukkig' ben ik niet zo vruchtbaar als jij. Heb met mn ex al eens 11 maanden geklust met een BBZ als gevolg en nu waren we ook bijna zolang bezig voor Jarissa zich aankondigde. Ik heb dus niet het idee dat ik nu ineens zwanger zal zijn. Maar ja, het kan natuurlijk wel met zo'n actie.

@viefje: wat akelig dat Lisa zo huilt zeg. Ik zit soms al met mn handen in het haar omdat Jarissa 's avonds zo huilt. Maar dat is nog niets met wat jij meemaakt. Veel sterkte ermee. En hou je poot stijf hoor, jij weet wat goed is voor jullie.

@Wenniepenny: ben benieuwd hoe het wennen gaat. Jarissa gaat eind mei 1 middag wennen.

@Cellie: gelukkig niet zo'n heftige nawerking van de prikjes. Jarissa moet a.s. donderdag. Ik zie er erg tegenop.

@liefje: wat geweldig dat Harco weer naar huis komt! Geniet er maar lekker van en hopelijk blijft hij nu gewoon heel lang thuis!

Vandaag een rare dag. Jarissa heeft erg weinig geslapen. Na de vroege voeding (6 uur) heeft ze van 8 tot half 10 geslapen. Om half 11 weer een voeding en niet in slaap te krijgen. Ze was wel moe maar werd steeds weer wakker naar een minuutje of 5 slapen. Uiteindelijk is ze wakker geweest tot haar voeding van 2 uur. Toen pas tegen 5 uur in slaap gevallen. Ze heeft geslapen tot 8 uur. Het hele voedingsschema is dus in de hobbel. Haar fles van 8 uur had ze erg snel leeg. Daarna een poosje stil maar vanaf 9 uur weer keihard huilen! Ze had haar fles weliswaar net op maar leek toch weer honger te hebben. En ze liep achter qua voeding dus toch maar een fles klaargemaakt. Die heeft ze half opgedronken in een uur tijd. En 1 keer gespuugd. Raar hoor, ze is echt alleen maar stil als ze de fles krijgt 's avonds. Nu ligt ze in de wagen en jammert af en toe wat. Donderdag maar eens op het CB overleggen maar ik heb toch het idee dat er meer aan de hand is.

Deel Deze Pagina