@liefje: fijn dat de slaaptest goed was! Het mag jullie ook wel eens mee zitten. @Marjanne: van harte welkom om te komen eten. Ik heb mn pizza net op! Zou volgens mij best gezellig zijn, eens met de februarimama's lunchen. Elkaars baby's in het echt bewonderen!
hahaah zo zien jullie onze zoon eindelijk! Foto's in de album lukt me niet, maar deze is wel gelukt gelukkig @daphne de doos van prenatal vond ik eerlijk gezegd ook tegenvallen @pendrag gelukkig denken er meer over om lekker weer te werken, een vriendin van mij ziet er zo tegenop dat ik begon te twijfelen, van is het zo slecht dan om zin in werk te hebben? Gelukkig wel! En inderdaad leuk idee om samen te lunchen en elkaars baby te bewonderen! @runner bij ons vanaf de eerste prik mag je babyzwemmen maar de badmeester zei dat de meeste rond de 12de of 13de week komen en rik is dan bijna 13 weken. Hij krijgt een snoopy zwembroekie aan met een zwemluier. Heb het broekje pas gepast zo schattig @wenniepennie ja heb ook zin in werken toch spannend ivm kolven. Wat helpt is de beentjes van je beeb omhoog tegen je buik te leggen met masseren en je knieen evt omhoog, aldus onze lerares en het gaat goed. @lisette Succes met het vinden van een baan! Hier alles lekker zijn gangetje, ben vandaag flink aan het shoppen geweest voor Rik en zijn pa, voor mezelf eigenlijk niets gekocht, zou het dan toch waar zijn wat gezegd wordt dat je meer voor je kind nu gaat kopen. fijne avond liefs fredje
Meiden, Jarissa slaapt! Na haar vierde fles van vandaag (keurig schema dus) is ze in de wandelwagen zelf in slaap gevallen. Ik ben zo blij. Zoals ik al eerder schreef vandaag: mijn buien komen en gaan, ben nog niet helemaal ontzwangerd. Ik zit nu heerlijk te genieten van een slapende dochter, laptoppie erbij en de reeen zo ongeveer in mn achtertuin. Wat kan het leven toch goed zijn.
Wat heerlijk voor je zeg, heb je echt verdient hoor. goed dat je bent blijven doorzoeken naar waar het "probleem met het huilen van je dochter" vandaan kwam hoor. Nieuwe foto's op m'n site, hier alvast een voorproefje (test test) Lunchen lijkt me trouwens erg gezellig!
@ wennypennie nou het kon beter. ben erg moe en heb nog steed niet echt het ritme kunnen vinden met maureen. ze is s'avond veel wakker . kan niet echt zeggen dat ik echt echt van het moeder zijn geniet.ik geniet er wel van maar optimaal?een fase misschien! of maak ik me te veel zorgen wat niet nodig is. of ik zit in een fase dat het ff wat minder gaat. komt vanzelf wel goed.maar met maureen gaat het prima! liefs rianne
@Pendrag, foto heb ik genomen (bril is beetje groot hihihi) maar ik krijg hem niet op mijn laptop (vista wil niet zo) Sam ligt nu in haar box te flirten met Pooh, Ior, Knorretje en Teigetje En heeele verhalen verteld ze er tegen. Nog eventjes en dan gaat ze weer badderen.
He Rianne, heb je ook een foto van Maureen? ze is bijna even oud als mijn dochter, ben benieuwd hoe groot en zwaar ze is enzo! Ik vond moeder zijn de eerste paar weken stom, nu vind ik het heeeeeel erg leuk! Maar ik wil straks wel weer lekker aan de slag, spreek ik weer wat meer "grote mensen taal"
Rianne, ik denk dat meer moeders het hier een beetje hebben. Wij zijn allemaal nog aan het ontzwangeren en hebben nog steeds last van onze hormonen. Ik heb nu sinds een week een avond ritme. Dat is wel heel prettig! Daarvoor was het meer aanmodderen. En ja ik ben helemaal verliefd op Sam, maar ook ik heb best moeite met genieten hoor.
Het ontzwangeren neemt hier bizarre vormen aan. Na een korte maar heftige inzinking gisteravond heb ik vanavond besloten echt te genieten van het feit dat alles weer lekker loopt. Jarissa slaapt heerlijk en ik .... Ik ben de keuken aan het leegruimen. Tja, een mens moet wat. Ik heb de nesteldrang zwaar moeten onderdrukken, het komt er nu uit. Ik heb alle kastjes bijna leeg. Twee grote vuilniszakken in de container, de rest op de eettafel. Morgenochtend komt onze hulp. Die mag zich uitgebreid met sop uitleven in de keuken. De kamer had ik pas zelf al gedaan. Jeetje, nog even en ik heb echt een schoon huis. Dat zal ook voor het eerst zijn sinds ik op mezelf woon. Ik ga nu nog even heerlijk Silent Witness kijken. Straks nog 1 voeding en lekker knuffelen met mn kerel. Ik snap nu trouwens ook waarom hij al 5 kinderen heeft. Wat kan die kerel schelden op condooms zeg. Heel grappig maar romantische sex zit er dan even niet in. Ach, we genieten evengoed.
@ Asjuh: Volgens het cb kon ik Madelief gewoon laten slapen en hoefde ik haar niet wakker te maken voor de late voeding, vroeg hoe dat zat met die bloedsuiker spiegel maar ze vertelde dat je daar alleen rekening mee moeten houden in de eerste weken als ze nog heel klein zijn. Dus ik denk als je meisje goed groeit je haar echt niet wakker hoeft te maken. @ Pendrag:Fijn dat het nu weer wat beter gaat en idd probeer lekker te genieten van je vent en je kleine meissie. @ Rianne: Hier ook niet echt een strak schema/ritme maar we nemen de dag gewoon zoals het gaat...tot nu toe werkt dat voor ons het fijnst. @ Lisette: Heerlijke poepluier..........leuke foto's ook @ Liefje: Gelukkig is de slaaptest goed gegaan. @ Runner: Hier zei de kraamverzorgster dat ik met 2 maanden na der eerste inentingen kon gaan babyzwemmen. Heb vandaag ff gekeken wanneer ze babyzwemmen geven en ik heb echt mazzel ze doen het ma,di,do en vrijdagochtend en je hoeft je er niet voor op te geven.Dus zo kan ik op mijn vrije dag of/en mijn hubbie op zijn vrije dag gaan zwemmen. Nu het probleem nog dat ik me niet in een badpak durf te vertonen (een bikini al helemaal niet) @ Wennypennie: phoe heavy hé je kleintje achterlaten op het kdv ik zal er volgende week ook aan moeten geloven. Gelukkig is het kdv vlak bij mijn werk kan ik in mijn pauze mooi ff lang wippen. @ Marjanne: Sterkte met je tepelkloof! Vraagje is de doos van felicitas de moeite waard heb niet zo'n zin in die verkoop praatjes zodat ze je weer van alles aansmeren...
Ik heb wel Hyves maar geen idee hoe het werkt. Jij misschien? Ik heb je wel gevonden! Als je nu een uitnodiging krijgt van iemand die je niet kent, ben ik dat .
dank je wel .. zal dat eens gaan proberen ..hoewel ik het ook wl lekker vind om haar ff te knuffen voordat we gaan slapen
Ja, ik wel. Ben er wel regelmatig op te vinden Als je iets wilt weten..just ask @asjuh: Lieve foto in je album!
he lisette ja ik heb wel een foto van haar. ik zet hem wel in mijn album maar ik zou hem ook wel hierop willen zetten maar ik weet niet hoe. liefs rianne
Hallo dames, Ik heb net even de huisarts gebeld want volgens mij is Nils niet helemaal lekker. Hij heeft sinds gisteren hele korrelige ontlasting met slijmdraadjes erin. Als hij wakker is is hij best mopperig. Normaal drinkt hij zonder moeite zijn flesjes van 180cc op en nu laat hij zo'n 10 tot 20cc staan (heeft 2 flessen gehad vanmorgen). Ook heeft hij normaal 2 poepluiers op een dag, nu heeft hij al zijn vierde of vijfde luier aan! Ik heb net zijn temp gemeten was 38.4 dus meteen maar ff de huisarts gebeld en die belt zo terug. Nou ik ben deze week begonnen met werken en ik had er ook echt zin in. Het viel ook helemaal niet tegen, je zit er zo weer in eigenlijk. Maar het scheelt denk ik wel dat Nils al 2 weken naar het kdv gaat. Jullie hebben trouwens goed jullie best gedaan hier! De laatste keer dat hier was waren er 57 pag. (dinsdag denk ik) en nu alweer 62 of zoiets. Zo kan ik het natuurlijk niet bijhouden hè?! Ik ga naar Nils, die wordt een beetje hysterisch wakker. Doei
Arme Nils. Hopelijk knapt hij snel weer op. Jarissa wordt ook net wakker. Tijd voor haar fles. Daarna maar even boodschappen doen. Heb werkelijk niets meer te eten of drinken in huis. En het is hier 1 grote chaos. Maar wel een schone keuken!