Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Judith: hij is ubercute!

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
  3. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Leuk die banners met die foto's!
    Dat willen wij ook wel! ;)
    Hoe doen jullie dat?

Wij hebben weer nieuwe foto's geplaatst!

@asjuh, tja tradities en gewoonten hier he.. wat doe je eraan :) ;)

4. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Zo ff op iedereen reageren... het is een hele lijst geworden.

@ Runner: Zo dat noem ik nog is korting! Succes morgen bij de huisarts.

@ Morgaine: Als ik Madelief om 20:30 op bed doe en haar niet wakker maak voor een voeding slaapt ze meestal tot 4:00, laatste tijd maak ik haar wel wakker rond 23:00 voor de bv want dan slaapt ze tot 6:30 en dan komt mijn schema beter uit ivm de 3 dagen kinderdagverblijf waar ze van 8:00 tot 16:00 is.
    Zo ziet mijn schema er dan ongeveer uit.
    +/-6:30 bv
    +/-9:30 kv
    +/-13:00 kv
    +/-16:30 kv
    +/-19:30 bv
    +/-23:00 bv
    Maar zo te lezen slaapt jouw ventje al lekker door, dus dan kom je idd op 5 voedingen en zolang hij goed groeit en niet huilerig is van de honger lijkt me dat geen probleem toch.

@ Pendrag: Heey das handig dat met die schriftjes hopelijk werken ze er hier ook mee.
    Ik neem aan dat je dat schriftje mee naar huis krijgt en dat ze daar een verslag van de dag in schrijven en je zelf ook op en aanmerkingen erin kwijt kan? Wat lief om zo’n klein moedertje
    te horen via de babyfoon.

@ Bab: Gelukkig werken de medicijnen, kun je lekker genieten van een vrolijke beeb!
    Ik heb hier ook al een tv verslaafde......

@ Judith: En ben je nog vliegtuigjes wezen kijken ? Zo je haartjes zijn nu dus weer lekker geknipt. Ik zoek ook zo’n kennis ben geloof ik al meer dan een jaar niet bij de kapper geweest. Het is nu echt veel te lang (tot aan mijn kont) dus er kan een behoorlijk stuk af.
    Wil het nu iets over mijn schouders hebben, maar ff een leuk modelletje uitzoeken vind ik zoooo lastig. Sorry ik kijk geen “Dancing with the Stars...”
    Hij is inderdaad erg leuk je nieuwe banner!

@ Daphne: Hele mooie banner, heb je echt gaaf gedaan!

@ Wenniepenny: En is je kleine mannetje alweer helemaal opgeknapt?

@ Lisette: Succes met de verhuizing!

@ Inge: Hé wat vervelend dat Nils waarschijnlijk het rotavirus heeft opgelopen bij het kdv.
    Beterschap, hopelijk is tie gauw weer beter.

@ Jodi:Hoop dat het weer wat beter met je gaat! En Marije is echt flink gegroeit zag ik op de foto’s heerlijk toch.

@ DagDag: Heey meid ik heb je wel gemist hoor...
    Begrijpelijk hoor dat je er nu ff wat minder vaak bent, nog ff lekker genieten van Dain
    voor je weer aan het werk moet ! Succes met het wennen, ik moet overmorgen voor kennismakingsgesprek/intake en dan afspraak maken voor het wennen..
    Moet 7 mei weer werken, heb er zin in maar zie er toch behoorlijk tegenop om der weg te brengen ... Geniet maar lekker van het mooie weer en van je mannetje!
    Groetjes

@ Achiaatje: Heey jou heb ik ook al lang niet meer gesproken,
    maar heb jouw net als DagDag toch wel gemist hier hoor!
    Ik zit nog te twijfelen om het mirena spiraaltje te nemen of nog een maand of 2 te klooien met condooms aangezien ik nog zeker 2 maanden bv wil blijven geven en dus niet aan mijn oude pil kan (mercilon) . Vervelend zeg dat je meisje zo’n last heeft van krampjes hopelijk helpen de druppeltjes. Veel plezier met je familie en daarna lekker ff met zijn 3tjes gaan genieten hoor ! Ik zag op de foto dat je meisje al oorbelletjes heeft ,ziet er erg lief uit.
    Mooie foto’s en leuk zeg dat groen gestreepte pakje! (ideaal die sluiting)

@ Asjuh: Hoop dat het met jou ook snel weer beter gaat !

Hier weinig nieuws, vandaag met de 2de flesvoeding begonnen en ook dat gaat goed.
    Ik ga niet mee met de lunch, is niet echt mijn ding ... sorry

5. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Weltrusten! :)

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Missymona: Jammer dat je niet hier woont, anders had ik je mijn vriendin/kapster kunnen aanbevelen ;) Bij mij was het ook al veel te lang niet geknipt. Ben het aant laten groeien, maar nu zit er weer wat model in hè ;) Vliegtuigjes kijken ging niet meer door. Was ik eindelijk klaar in huis, moest Kian weer eten enz enz..

@DAGDAG: Leuk weer wat van je te lezen en ben blij dat het zo goed gaat!

@Aichaatje: Leuke foto-update joh! Wat druk daar bij jou ;)

@asjuh: Hoe gaat het met jouzelf nu?

Met Kian alles prima hier :) Met mij iets minder..heb net huisarts gebeld en diegaat me gterugbellen, dus weet later meer over hoe of wat in mankeer..klinkt wel vaag zo trouwens :(

7. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meisjes! :D

Leuk lunchen! daar hebben we ook wel zin in!

Wat een mooie banners! Wil ik ook wel, maar Daphne ik kan begrijpen als je daar niet zo'n zin hebt. Je kan bijna een banner bedrijfje beginnen ;)

Tjee het rotavirus... dat is denk ik wel flink schrikken! Je wilt toch niet dat er wat met je kleintje is. Veel sterkte ermee

Hey zussie leuk dat weer even meekletst en wat een mooi meisje is Marije toch! (trotse tante hihi)

Hier gaat alles goed! moet 8 mei weer beginnen met werken. Zal idd wel ff wennen zijn.
    Met mijn Tedje gaat het goed! hij vermaakt zich ookal steeds meer in de box! leuk hoor!
    Hij meld zich nu alleen voor een schone broek!
    Ga hem ff verschonen!
    tot later :D

8. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Goeiemorgen
    Hier gaat alles lekker zijn gangetje, ben er alleen over na aan het denken om te stoppen met borstvoeding. Ik wil flesvoeding in combinatie gaan doen met borstvoeding, morgen ff naar het inloop spreekuur van het cb hoe ik het beste kan doen.
    Mijn voeding is aan het terug lopen, ik moet meer kolven en ik krijg minder produktie, als Rik live drinkt moet ik hem er na een uur en een kwartier van af halen en dan is het huilen met tuiten, hij heeft dan nog honger. Als ik de fles geef niet (gevuld met borstvoeding) ik weet het dus allemaal nog niet, maar ik hou jullie op de hoogte.

Een lunch op zaterdag is oke, alleen ik werk onregelmatig, maar ik kan altijd mijn dienst nog ruilen.

Fijne zonnige, warme dag!
    liefs fredje

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    hehe, ruben heeft eindelijk een zalfje gekregen voor zijn oogjes.
    ha vond eigenlijk dat ik eerst babyshampoo moest gebruiken om het schoon te maken omdat de ontsteking met gebruik van de zalf ws terug zal komen.
    nou ja, ga het toch maar proberen.

ik kan meestal wel op zaterdag dus wat mij betreft prik maar een datum.

mooie foto's weer van mooie kindjes :)

10. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ja, dat heb ik ook al geprobeerd, werd wel minder maar vooral s'ochtends krijgt hij z'n oogjes niet open. in het begin met uitgekookt water schoongemaakt en dan 1 druppel borstvoeding in nu doe ik het gewoon met warm water én de zalf,hihi. hoop dat het nu snel klaar is. hij gaat ook steeds harder krijsen als je al in de buurt van z'n oogjes komt...

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Jodi: wat grappig dat Marije zo goed groeit op 6 x 135 terwijl Jarissa ook zo'n 5 kilo is en aan 5 x 200 nauwelijks genoeg heeft.

@Aichaatje: leuke foto's. En wat een drukte zeg met al die familie. Een heel verschil met hier. Mijn ouders komen heel vaak, mn schoonouders af en toe en verder zie ik de familie nauwelijks.

@Asjuh: fijn dat het goed gaat met Fleur. Dikke knuffel voor jou. Heb je al een betere peut?

@Daphne: zal snel 2 foto's jouw kant op sturen! Leuk hoor.

@Missymona: dat is precies de bedoeling van de schriftjes. Ze zijn bij de intake vergeten er 1 mee te geven maar de bedoeling is al dat ik heb opgeschreven hoe het met haar voedingen e.d. zit voor ze komt wennen.
    Enne, jammer dat je niet mee gaat lunchen maar iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil.

@Judith: hoe is het nu met jou? Ook voor jou een dikke knuffel.

@Marjanne: leuk he, als ze zo in de box liggen te genieten?

@fredje: ben je er al uit met je bv? Vijf kwartier voeden en dan nog een hongerige baby lijkt me inderdaad geen pretje.

@runner: rare redenatie hoor van die zalf, fijn dat je nu gewoon kunt gaan smeren.

Gisteravond gelijk met Ron op bed gegaan. Voor mijn doen dus heel erg vroeg. Was wel lekker hoor. Werd om 9 uur wakker (wel al rond 6 uur een voeding gegeven maar Jarissa sliep gisteravond al rond 9 uur dus dat was weer erg netjes) en was gewoon uitgerust.
    Helaas heeft Jarissa vandaag nogal een raar schema. Na de voeding belde een goede vriendin op. Jarissa is toen op schoot in slaap gevallen. Maar ja, na het bellen moest ik natuurlijk nog wel verschonen. Daarna was ze echt even in de war. Ze heeft even lekker op schoot gelegen maar werd steeds onrustiger. Nu ligt ze, 2 uur na haar voeding, heerlijk in de box te slapen. Ik hoop maar dat ze na de volgende fles lekker lang gaat slapen want ik heb nogal een achterstand in het huishouden. En morgen krijg ik zo'n 10 collega's te eten dus dan wil ik wel dat het netjes is! Zelfs onze slaapkamer moet toonbaar zijn want je moet bij ons door de slaapkamer om de babykamer te kunnen zien. Het bed moet trouwens toch verschoont. Na de vroege voeding van vanochtend heeft Jarissa's luier giga doorgelekt. Een natte plek in het laken dus.

Ik ga nog even lekker een bakkie thee leuten en dan me op het huis storten.

13. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Heb je diezelfde als ik noemde toevallig runner? Hoop dat het zo over is joh!

Nieuwsflits hier, maar niet over Kian maar over Yasmin. Ze plast spontaan al een hele ochtend op het potje! :D Ben zo trots op haar joh! En zij op zichzelf zo loopt ze te stralen! Zo, wilde het even delen hoor! ;)

Ow over dat lunchen, ik kan in principe iedere zaterdag. Heb alleen zelf geen vervoer :( En omdat ik nogal een beetje erg in de knoop zit steeds kan ik niet echt van te voren plannen of ik ergens zin in heb enzo..dus das wel lastig dan hè :(
    Anders gezegd, aan mij heb je niet zoveel.. :(
    En wat vinden jullie..moet Maisy ook gevraagd worden, of niet? Anders kan ik het haar wel vragen/laten weten. Dat hoor ik nog wel dan wat jullie vinden ;)

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Geweldig Judith, heerlijk als je kind zo loopt te stralen van trots. En voor jou ook een stap in de richting van minder verschonen!

Enne wat lunchen betreft, je kan toch gewoon aangeven wanneer je wel/niet kunt. Dan kijk ik of er iemand is waar je mee mee kunt rijden. En als je dan een rotdag hebt, bel je gewoon af. Geen probleem toch? Zo is het leven met baby's toch ook? Je maakt plannen en het loopt anders. Doe gewoon waar jij jezelf het lekkerst bij voelt hoor.

Nog een vraagje aan de andere dames hier. Ik zou het leuk vinden om Maisy ook uit te nodigen voor onze lunch. Zijn jullie het daarmee eens?

15. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
  16. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    judith, ja, ik heb dezelfde :)
    bij kian is het niet weer terug gekomen?
    hoe oud is yasmin ook al weer?
    heerlijk he dat ze al zo groot worden?!

als maisy er ook zin in heeft, gezellig toch?!

pendrag, heerlijk zo'n bakkie thee, je brengt me weer op goede ideeen.
    uitgezonderd dat huishouden dan he, dat idee is weer wat minder....
    loop hier helemaal achter ga veel liever de hort op dan dat ik hier wat doe :oops:
    jij in ider geval veel plezier ermee :)

17. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Super Judith dat Yasmin zo goed op het potje plast!
    Jij zal ook wel stralen van trots! :D
    Runner dat heb ik nou ook, elke ochtend denk ik dat die dag m'n hele huis ga schoonmaken.
    Maar daar komt dan weer niets van terecht, ga lekker naar buiten met Ted en even overal langs.
    Woon dan ook midden in het centrum, veels te verleidelijk ;)
    Enne leuk als Maisy ook mee zou gaan, gewoon vragen!

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Nou, de thee is op, Jarissa is gevoed en verschoond dus geen enkel excuus meer. Helaas.

@Judith: jouw grafiek ziet er beter uit dan de mijne!
    Wil jij misschien maisy uitnodigen voor onze lunch of haar mijn mailadres geven? Of mij het hare? Haha, kies maar.

19. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @runner: nee bij Kian is het weggebleven hoor! Hij heeft wel af en toe bij dat oogje traantjes maar niet meer zo erg dichtgeplakt en groen/gelig hoor!
    Yasmin is 2. Ze wordt eind juli 3.

Hier ook aan de thee-> groene thee, goed voor het afvallen :p

@Marjanne: Ja ben zeker trots! ;)

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Judith, ik had maisy al gevraagd via de MSN en ze wilt graag mee!
    En deze is voor Yasmin: =D> \:D/ :whistle:

@Marjanne, ze gaan steeds sneller dus ik wil nog wel maken hoor :D

@Pendrag, ik was dus erg snel met Maisy vragen maar vind dat ze er wel bij hoort :oops:

Nou vanmiddag is dus de mevrouw van Felicitas hier geweest en het is me reuze meegevallen. Heb haar al meteen verteld dat ik nog wel eens hoor dat ze opdringerig zijn, daar schrok ze van. Dus ze hield zich lekker rustig en zei al meteen dat ik niets hoefde te kopen. Maar ja.. heb ik wel gedaan hihihihi, heb labels voor in de kleertjes gekocht (voor het kdv) en ik heb boekjes gekocht (kreeg al 2 boekjes en een badcape erbij).
    De doos vond ik ook niet tegenvallen, had me echt op iets waardeloos ingesteld. Wat zat er hier in:
    - Fopspeentje
    - Lepeltje
    - 2 potjes sudocreme (was denk ik foutje hihihi)
    - 2 pampers
    - pakje maandverband (altijd handig)
    - Groentehapje
    - Fruithapje
    - Fruithapje met kwark
    - Fotomapje
    - glorix schoonmaakdoekjes
    hoop oude tijdschriften hahahahaha (maar toch leuk om te lezen)
    Ik vond het dus niet vervelend dat ze er was.

Daarna kreeg ik mensen van de Dela hier, rare lui voor een begrafenis verzekering, maar hij luisterde niet naar mij en deed net alsof ik dom was... moet je niet doen want dan wil ik al niet meer. Don't call me I call you (als ik wil hihihi)

En ik mag morgen met therapie beginnen, dus die wachtlijst was niet zo heel erg lang (een halve week).

En ik heb weer tijdelijk een nieuwe hobby hihihihi, Banners maken voor mijn februari vriendinnetjes :D

Deel Deze Pagina