Omdat mijn man inmiddels ook werken is doet hij ook minder met Sam dan ik. Maar als hij thuis is verschoont hij gewoon de luiers, hij geeft haar de medicijnen, het flesje. Hij kleedt haar aan/uit. Met de prikjes/ bloedprikken dan houdt hij haar vast. En dat hij liever heeft dat ik die poepluiers verschoon... kan ik me voorstellen, ik heb ook liever dat HIJ die verschoont hihihi. Sam heeft inmiddels de tweede inentingen gehad en natuurlijk was het weer brullen (wat zielig!) en nu ligt ze gewoon lekker in de box. Heeft nu nergens last van. (Hoop dat dat zo blijft!) Ze is ook echt gegroeid 4 weken geleden 2960 en nu 3830, 51cm en nu 53,5 cm Nu wordt ze dalijk nog een keer gewogen en gemeten in het ziekenhuis ben benieuwd wat dat opleverdt hihihih (vorige keer scheelde dat wel vooral in het gewicht) @Pendrag, ik heb ze tijdens het gesprek gevraagd waar ze naar zochten. Heel verhaal als antwoord gehad. Ook nog zelf aangegeven (dom dom dom, maar wel eerlijk!) dat ik niet zo heel veel ervaring op marketing gebied heb, maar daar spraken ze niet meer over tijdens het antwoord op mijn vraag. En vervolgens wijzen ze me daar op af... Ben in mijn hoofd weer druk met de andere ideetjes, dus de baby party oa. En weer een nieuw idee, ik heb ooit voor de suikerkattenlijst (forum voor bezitters van een kat met suikerziekte) een kalender gemaakt waarvan de extra opbrengst ging naar een opvanghuis voor hopeloze katten (maar wel lieve katten, ik ben er ook geweest om het geld te overhandigen met een groepje). Nu kan dat hier ook heel goed volgens mij. Met als goede doelen het RonaldMcDonald huis en Cliniclowns. En als modellen de kids hier. En dan bijvoorbeeld in groepen van de maanden waar de moeders meeschrijven. Dus wij een eigen kalender met onze kindjes, en dan de januari mama's met hun kindjes. En de basis is wel hetzelfde...
Hallo dames, Het gaat weer een heel stuk beter met Nils! Hij heeft weer het normale aantal luiers op een dag, alleen zitten de poepluiers wel echt heel vol. Hij heeft nog een beetje diarree maar al veel minder dan vorige week. Vandaag hebben we zijn voeding weer een beetje omhoog gezet, hij kwam al weer een paar dagen erg snel voor de volgende fles en 's morgens is hij ook een half uur eerder wakker (Nils heeft wat dat betreft echt een ingebouwde flesklok ). Hij krijgt nu 180 + 4 nutrilon + 2 forte. Hij begint nu ook meer bewust te schateren, geweldig die geluidjes die ze maken. Met onze relatie is eigenlijk weinig veranderd. Henrij doet heel veel met Nils als hij 's avonds thuiskomt. Hij zal en moet dan de twee flessen geven die Nils dan nog krijgt Afgelopen zaterdag moest ik werken en dat was de eerste keer dat Henrij een hele dag alleen was met Nils. 's Avonds zei hij dat het toch wel veel is als je ook nog ff dit moet en ff dat, dus hij zou doordeweek geen 'commentaar' meer geven \/ (deed hij toch al niet zo veel). Ook met de seks hebben we geen klachten, we zijn al weer flink aan het oefenen (we wachten wel nog een paar jaartjes met een tweede). Afgelopen dinsdag zijn we begonnen met afvallen met behulp van het boek van Sonja Bakker. Het viel dinsdag wel ff tegen, maar nu gaat het eigenlijk wel goed. Dinsdag hadden we allebei echt honger en vandaag zaten we met de lunch echt vol (henrij belde vanuit het werk of ik ook vol zat tussendemiddag). Ik ben al een kilo kwijt, dus dat gaat wel snel. Nu volhouden, want er mogen wel minimaal 15 kilo af. Ik ben 1.55 lang (of klein :-k ) en dinsdag was ik 78,3 en vandaag 77,1 kilo. Dit zijn trouwens geen zwangerschapskilo's , maar samenwoonkilo's van 5 jaar geleden. Toen we gingen samenwonen had ik maatje 34! en nu 42/44 ](*,) . Dus werk aan de winkel! Nog een vraagje voor de mensen met airco in de auto: zetten jullie deze aan met de kleine erbij, of niet? Zo dat was weer mijn verhaaltje, Groetjes
O ja , Ik wil jullie nog allemaal even bedanken voor jullie belangstelling naar Nils. Dat was wel fijn om te lezen dat er ook naar gevraagd wordt. @Viefje: Ik laat Nils meestal in de wipper liggen tot dat hij zelf aangeeft dat hij het niet meer leuk vind. De ene keer is dit naar 10 minuten en de andere keer na een uur of zo. Hij vind het ook helemaal geweldig om dan onder de babygym te zitten/liggen of gewoon om zich heen te kijken en ook om naar de tv te kijken. @daphne78: Sam is inderdaad flink gegroeid! Bijna een kilo, kei goed! (op z'n brabants gezegd). Doei doei.
@Inge, als Bosschenaar verstond ik dat wel En ja wij zetten de airco wel aan, het is anders zooo warm in de auto. Sam is nu weer slaperig. Net in het ziekenhuis was ze zo zielig. Hebben helaas maar weinig bekende verpleegsters gezien, Sam's vaste personeel was er niet.
Het is ook vervelend die prikjes met dit weer! Wij gebruiken de airco ook in de auto, maar van de andere kant ben ik bang dat hij dan zo'n klap krijgt als we uit de auto komen. Wij vinden het ook niet prettig, die warmte dan ineens.
Wij hebben geen airco En keigoed versta ik hier ook wel als medebrabantse Wat een heerlijk weer he dames! Yasmin is al een hele tijd in de achtertuin op de trampoline aant springen en af en toe vliegt ze naar dr potje om te plassen, haha Shirin begint alweer veeeeeeeeel te bruin te worden van het zonnetje Kian heeft gelukkig geen last van het warme weer. Binnen is het goed te doen! De poezen zijn op vliegenjacht Wat zitten er veelzeg! Zou dat door het droge weer komen al die insecten enzo? Ik wacht op regendagen want dan ga ik het gras eindelijk eens bijzaaien!
Inge, 2 weken geleden zijn we naar Den Bosch gegaan (toen het ook zo warm was) en de airco in de auto van mijn man is kapot (kwamen we toen achter) en het was zooo zielig. Wij kunnen nog een raampje openzetten, maar ja.. oppassen met toch. En Sam zat echt met een knalrood hoofdje achterin. Die had het echt te warm. En je kan de airco ook iets minder warm zetten en eerder uitzetten (wordt toch al zo geadviseerd)
@Daphne leuk idee zo'n kalender! Fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat! En wat een lekker weer he! Genieten jullie er ook zo van? Omdat we in een flat wonen zijn we bijna de hele dag uit huis. Lekker bij m'n ouders of schoonouders in de tuin. En natuurlijk veel wandelen
Het is hier maar stil vandaag. Iedereen lekker buiten van het weer aan het genieten? Gisteravond hebben we bij mn ouders gegeten. Jarissa heeft daar van mn moeder de fles gekregen. Om 7 uur zaten we weer in de auto op weg naar huis. Jarissa sliep al snel in de auto en heeft maar liefst doorgeslapen tot kwart over 6 vanochtend! Ik werd toen zelf wakker en ben snel gaan kijken bij haar. Lag ze wakker op haar knuistjes te knabbelen. Gekke meid. Al bijna 12 uur geen fles gehad en rustig wakker liggen. Verder heb ik nog niet echt van het weer kunnen genieten vandaag. Jarissa is wat jengelig van de warmte en ik heb een hele bult was weggevouwen. Ik ga nu een heerlijke pot thee zetten en eens kijken hoe het op het terras is!
Wat zijn jullie allemaal rustig... denk massaal aan het genieten van het mooie weer. Ik blijf met dit weer toch veel binnen, aangezien ik vaak last krijg van allergie in de lentezon. Dalijk ga ik lekker een heerlijk maaltijdje inslaan bij de appie. Ik ga er iets feestelijks van maken hihihi (of te wel duur), ze hebben hier een grill afdeling en daar mag je proeven, en is altijd zo vreselijk lekker dat ik dit ook wil. Ik ga een gemarineerd (te duur) stukje vlees kopen (denk entrecote) en dan ga ik iets met aardappeltjes uit de oven doen, en haricotvers met katenspekje erom heen. Zoiets denk ik. Vandaag is hier verder een rustige dag, ik ga niet veel doen, heb er geen zin in.
He meiden, was ik net van plan wat meer te schrijven, was de computer stuk, grrrrr Marije heeft deze week al 4 keer doorgeslapen van 23.00 tot 07.00 goed he, ben zo trots. He Daphne, dat klinkt wel errug lekker, mmmmmmm Wij eten vandaag bij mijn schoonvader, ook lekker makkelijk, hij maakt meestal een recept van de C1000 (ps lijt me leuk zo'n kalender) We hadden via marktplaats een wip/tril stoeltje gekocht. Thuis Marije in gezet ze vond het super. lekker lopen brabbelen en proberen te lachen. Maar wat schiet de tijd toch snel voorbij. Is hier nu wel rustig op de site. Ik heb niet zo'n leuke buuren en n beetje lentezonneallergie (net als een andere dame hier) dus zit niet buiten. Misschien van het weekend maar bij mijn ouders in de tuin zitten.
Hey ladies, Rustig hier.. bij jullie ook zo lekker weer? Hier is het stik heet, heb het hele huis op de kop! Morgen komen 8 familie leden Met Yara gaat het weer wat beter, de nieuwe druppeltjes helpen gelukkig een beetje! Zelf baal ik wel.. dacht dat het bloeden over was.. niet dus Ik dacht dus dat wij (hubby en ik) een cultuursverschil hadden maar zo te lezen is het bij jullie mannen ongeveer net zo! Voor iedereen een {{{{huggg}}}} ik ga snel weer verder!
Sterkte Aichaatje met die familiedrukte! Maar bovenal heel veel plezier met z'n allen. Wel sjips van dat bloeden, bah. Ik ga zo paardjes voeren en op bed. Wat een dag. Jarissa heeft vannacht fantastisch geslapen maar is de hele dag wat jengelig. Ik denk dat ze echt last heeft van de warmte. Heb haar net lekker gemasseerd. Ligt ze heerlijk te genieten tot ze het opeens op een brullen zet. Rare meid. Ze ligt nu lekker met haar papa op bed. Ik ga er lekker achteraan.
Kian had vandaag hetzelfde als Jarissa Pendrag, dus het zal best wel van de warmte zijn! Hij ligt nu lekker op bed. Heb toen de zon weg was de ramen open gezet boven dus het zal hem nu wel beter bevallen qua temperatuur denk ik Ik zal m zo eens gaan vergezellen boven, want ook z'n voedingsschema is door de war, dus hij zal waarschijnlijk vannacht wel weer een keertje wakker worden met honger...denk ik..Maar wie weet, misschien ook niet
Ik hoop dat je net zo'n nacht als ik achter de rug hebt Judith. Jarissa heeft rond 8 uur gisteravond haar laatste voeding gehad. En vanochtend was het kwart over 8! Jippie, wat een meid. Ze ligt nu lekker in de box te spelen. Maar even kijken hoe warm het is, ik heb donderdagavond een allerschattigst jurkje voor haar gekocht. Haar eerste! Hoop dat ze dat vandaag aankan.
Een hele doorbraak hier onze Harco heeft van 21u tot 6u vanmorgen geslapen, en daarna terug in zijn bedje en geslapen tot 10u een zaligheid gewoon. Hij krijgt nu ook meer voeding, 150 met 5 schepjes en meestal drinkt hij zijn papje volledig leeg, maar hij heeft geen vaste uren in de dag, we moeten van de dokter hem op vraag geven, maar wel zien dat er natuurlijk voldoende uren tussen zitten. Moet wel zeggen het heeft ons echt deugt gedaan om zolang te kunnen slapen
Nou Pendrag, Kian werd om half 2 vannacht wakker voor wat eten hoor! En daarna om half 8. Maar hij heeft niet meer gejengeld en is steeds weer lekker verder gaan slapen
@Liefje, wat lekker joh dat Harco heeft doorgeslapen. Hopelijk snapt ie het nu ook echt En wat wij hier nu meemaken.. ik ben helemaal perplex... Ik was vanmiddag Sam haar onderkaakje aan het bekijken tijdens een mega lach.. en wat denken jullie (ik geloof het ook nog niet).. een wit puntje! Ik voelen, ja ik voel ook echt het puntje. Vriendin laten kijken, die vermoedt hetzelfde... TANDJE Nr. 1! Ik probeer er een foto van te maken, want ik geloof het nog niet... maar het lijkt er wel heel erg veel op. Ik leer Sam trouwens nu al om haar tong uit te steken, en leuk dat ze het vindt hihihihi. Ze doet me echt na en lachen en weer die tong. Echt heel bewust. Ze doet het ook naar anderen maar die snappen niet dat ze dat terug moeten doen, want dat wilt ze.
Haha, die Sam. Leuk hoor. Dat zal er straks grappig uitzien: zo'n klein wurm dat haar tong naar Jan en alleman uitsteekt en dan ook nog een tand erbij laat zien. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Foto van Jarissa in haar jurkje komt zeker. Ze heeft het vandaag toch niet aangehad. Vanochtend was het te koud en toen ik het vanmiddag aan wilde doen, bleek ik het wel uitgewassen te hebben maar was het nog niet droog. Binnenkort dus de foto! @liefje: Wat heerlijk dat Harco zo geslapen heeft! Dat is echt genieten. Kun je er zelf ook weer goed tegenaan. @Judith: toch keurig van Kian? Klinkt ook niet verkeerd. Jarissa heeft nu al 2 nachten achter elkaar zo'n 12 uur geslapen. Ben erg benieuwd of ze er een derde nacht achteraan plakt. Zou mij wel passen want zoals je kunt zien, is het nogal laat. Had vanavond een bruiloftsfeest van een oom en tante, waren 25 jaar getrouwd. Wel even gezellig met wat neven en nichten bijgepraat. Ik heb geen idee hoe laat Jarissa haar laatste voeding heeft gekregen. Ben wel vergeten af te spreken dat Ron morgenochtend de eerste voeding doet. Maar ik denk dat ik hem er wel voor z'n bed uit stuur. Kan ik nog even heerlijk blijven liggen.