@ Lisette: gniffel gniffel het zijn wegwerp luiers hoor die hoef je niet te wassen.... @ Fredje: super dat het nu lukt om bv en fv te combineren en ik vind ook dat je echt wel trots mag zijn! Ik ben ook best trots op mezelf, ik ben zelf (vind ik)niet echt het type om bv te geven maar ik had zoiets van laat ik het maar proberen mocht het niet lukken kan ik altijd nog over op fv en het ging supergoed en ik geniet er enorm van als ik mijn meisje tevreden aan de borst zie. Vind het dus best jammer dat ik nu gedeeltelijk op fv over moet. (want kolven dat is ECHT niets voor mij) Ben echt wel trots dat ik 2,5 maand volledige bv heb gegeven en hoop nu nog 2 maanden door te gaan met de combinatie van bv en fles. (3x bv en 3x fv) @ Wenniepenny: Tja het is moeilijk te zeggen waarom het kdv zo tegen valt, het waren een hoop kleine dingetjes en we hadden na afloop er allebei geen goed gevoel meer bij. Zijn nu op zoek naar een ander kdv. Morgen de wendag en ga dan weer is ff goed praten met de leidinggevende hopelijk kan zei me gerust stellen. En hoe is het om weer aan het werk te zijn? Vermoeiend zeker ? @ Judith: Nou jij kan ook heel trost op je mannetje zijn, groeit perfect hoor! @ Pendrag: Zo zo dat is een duur speeltje voor de hond..gek beestje Ook de andere beebjes hier zijn weer mooi gegroeit! Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd! Hier gaat alles prima. Vandaag lekker wezen shoppen voor Madelief. Difrax speen,Aventfles voor het kdv, Difrax fopspeenkoortje,slabbetjes,3 t-shirts en 2 broekjes,rompertjes,zomerhoedje,bandana,schoentjes en een tutteldoekje (ga ik een paar dagen mee slapen en knuffelen zodat het mijn geurtje heeft en dan geef ik dat aan Madelief mee naar het kdv) Ook de babydoos opgehaald bij Prenatal. Voor mezelf was ik ook genoodzaakt om een nieuwe broek te kopen, pas echt bijna niets uit mijn kast.Alles is te kort of te klein... (lijnen kan ook nog niet met de bv) En heb ook nog een mooie nieuwe telefoon gekocht (nokia 7390 pink) Morgenochtend moet Madelief dus 3uur naar het kdv, brrrr heb het er best moeilijk mee... Verder hebben we het best goed getroffen met het weer in ons zwangerschapsverlof. Vanaf a.s maandag weer werken maar heb op dinsdag ouderschapsverlof en woensdag vrij genomen ivm inentingen op het cb dus is maar een kort weekje. Binnenkort mijn eerste moederdag hihi, verbaas me nog steeds dat ik nu mama ben. Ook als ik nu naar Madelief kijk vind ik het een gek idee dat ze in mijn buik van een zaadje naar zoiets moois gegroeit is... wat is het toch een wonder! Weltrusten allemaal, dikke knuffel! (enne please duim voor me dat het wennen op het kdv goed gaat hé)
en missymona, hoe is het gegaan? Ik heb zelf nog eventjes, te vroeg bevallen en daaraan nog 4.5 week vakantie geplakt. hoef pas 2 juli weer te beginnen. Maar zie er ook tegen op hoor. Kinderdag verblijf zitten super vol, dus proberen we eerst een gastouder. Hebben jullie daar ervarinmg mee?
daphne,judith en pendrag dank jullie wel. even over de lunch ik weet niet of ik 12 mei kan moet namelijk 8 mei weer beginnen met werken en weet mijn rooster nog niet. als ik wel kan kunnen wij pendrag wel samen rijden ja.ik laat het je zo snel mogelijk weten liefs rianne
Thanks lieve meiden voor het duimen volgens mij heeft het geholpen. Mama moest natuurlijk wel een paar traantjes weg pinken, maar Madelief heeft alleen gehuild toen ze honger had en toen ze op bed werdt gelegd logisch want thuis is overdag slapen in bed ook een drama tenzij ze in slaap valt in de box,wandelwagen of draagzak. Voor de rest heeft ze alleen maar gelachen en gebabbeld (oh en ah en grrrrrrrru zegt ze dan) ook vond ze alle nieuwe gezichten erg interesant. zal straks nog wat meer vertellen, nu wil ze de fles.
Hier is de kogel door de kerk ...ik ga BV afbouwen ..vind het erg moeilijk maar ik moet echt voor mezelf gaan kiezen ..op zich ben ik best trots op mezelf ..volledige BV geven in een gezin van 4 , en dan 3 mnd volhouden is niet verkeerd ..en met de fles zal ze ook echt wel groot worden .. Fleur heeft gisteren haar 2e prikken gehad ...zielig ..maja wat moet dat moet ze was maar 300 gr. aangekomen en 2 cm gegroeid dus over 2 weken weer even wegen, verder was ze erg sterk en allert en vooral vrolijk .. meiden suc6 met het afscheid nemen op kdv ..lijkt me erg moeilijk
@asjuh: Wat een schattige foto van Fleur met haarband! @missymona: Fijn dat het goed gegaan is! Onze oudste zat ook op het KDV en wilde thuis ook nooit slapen overdag op bed. Nou toen ze een week daarheen ging deed ze niet anders meer hoor! Mss bij Madelief ook wel zo zo wie weet
@missymona: fijn dat het goed is gegaan! Een hele geruststelling @asjuh: je hebt alle reden trots op jezelf te zijn meid. Precies wat je schrijft, je doet het al een tijd en dat met andere kinderen die ook hun aandacht en zorg nodig hebben. Hopelijk krijg je nu meer energie, verdwijnen de hormonen wat sneller en knap je lekker op. Ik gun het je echt. En wat een superschattige foto zeg. Dat staat echt leuk! Hier een rustig dagje. Jarissa begon vanochtend al om 6 uur, ze heeft tot 7 uur liggen pruttelen en toen haar fles gekregen. Daarna heeft ze weer redelijk geslapen. Vanmiddag wil het wat minder. Ze ligt nu in de box. Dat leek even goed te gaan maar ze begint alweer wat te huilen. Nog even aanzien en anders gaat ze lekker op bed. Kan ik eindelijk douchen! Heb me toch een partij vet haar, bah.
@asjuh.. SMELT! Ik vind het trouwens dapper dat je er voor kiest om de bv af te bouwen. Ik weet hoe moeilijk deze beslissing is. Ik denk niet dat ik het volgehouden had als ik al een ander kindje had rondlopen hoor... @missymona, wat fijn dat het goed is gegaan! Zal best wel geruststelling zijn. Wij moeten de afspraak voor het wennen opnieuw plannen. Maar ja.. ik weet niet wanneer ik weer ga werken.
Hier 2 linkjes van filmpjes van Kian: http://www.youtube.com/watch?v=OVDg4HE1L4Y http://www.youtube.com/watch?v=FUhF13SxGmo En 2 nieuwe fotootjes in m'n album
De foto's zijn erg schattig Judith. Helaas krijg ik bij het aanklikken van de link te zien dat het 'private video's' zijn.