Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Heb de definitieve datum om terug te gaan werken, 13 juni dus kan nog wel even genieten van ons zoontje voor ik er terug in kan vliegen, zal een hele aanpassing zijn ben dan bijna 8 maand thuis geweest en er is zoveel verandert op mijn werk.

Desondanks zie ik er naar uit om terug met mijn collega's lekker te roddelen :)

2. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Wendy, bedankt voor de tip!

Ik heb maar meteen heel het album volgezet, dus wel allemaal even kijken naar ons knap ventje hè?

Doei, groetjes inge

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Leuk Inge! :D Heb ze allemaal al bekeken hoor ;)

4. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    wat een mooie baby`s allemaal zeg ...en Judith cool die filmpjes

5. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hardstikke leuk Inge, al die foto's!
    Groetjes, Wendy

6. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Hoi Allemaal!

Nog steeds aan het genieten van het heerlijke weer? Wat een verwennerij he?

Hier gaat het weer...Luuk heeft dinsdag zijn 2e prikjes gehad en heeft wel koorts gehad helaas. Gistermiddag ging het pas weer beter! Heeft 2 x zetpil gehad en nu gaat het wel weer. Slaapt nog wel redelijk veel en kan uit het niets zo verdrietig zijn. Hopelijk is hij snel weer de oude!

@Wendy: wat wordt Daan een schatje! Dat pakje heeft Luuk als pyjama aan...staat leuk he?

@Judith: wat een geweldige filmpjes van Kian!Leuk om te zien dat hij en Luuk even oud zijn...

@Pendrag: heb je al een nieuw paard gevonden? wat zoek je precies?

X Bab

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Inge, wat een super leuke foto van Nils in het badje moest echt heel hard lachen. Mijn man zat me even heel maf aan te staren :D

Het gaat goed met de 4 voedingen, ze zeurt niet om meer....
    Wel gek hoor, van mij hoefde ze eigenlijk niet over naar 4 maar als ze niet wakker wordt voor de eerste.....

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hallo dames, ik heb weer even tijd. Vanmiddag lang weggeweest. Eerst naar Drachten. Naar Etos voor de zwitsaldoekjes. Toen naar Kruidvat voor de babybox en fopspenen (bij de Etos hadden ze niet wat ik zocht). Op de terugweg langs kantoor daar. Daar is mijn 'carriere' begonnen. Even bijgekletst met wat collega's en geregeld dat ik mn werkmail weer kan lezen. Ach, ik was toch onderweg, op naar Groningen. Daar is de Prenatal! Die had een leuke doos voor mij. Helaas hadden ze de moederdagverrassing nog niet. Wel jammer want ik denk dat dat het enige is wat ik ga krijgen. Mn vriend zal er wel niet aan denken. Volgens de verkoopster van de Prenatal is de verrassing wel de moeite waard. Zaterdag dus maar weer! Ben nl. ook vergeten een extra voorraadbusje voor de melkpoeder voor onderweg mee te nemen. Heb er 2 nodig omdat Jarissa Comfort en Normaal krijgt.
    Kon me verder niet beheersen bij de Prenatal. Een paar allerleukste pyjamaatjes gekocht. En wat gewone kleertjes. En hele schattige rompertjes. Wel schreeuwend duur vond ik, 3,50 voor een rompertje. Maar ze zijn zo schattig. Lekker bij warm weer als ze alleen een rompertje aan heeft.

@Daphne: wat gaat dat snel zeg, nu al naar 4 voedingen. Kanjer Sam.

@Judith: dikke knuffel voor jou meid.

@Inge: foto's zijn echt zwijmel, zwijmel.

@liefje: gelukkig duurt het nog even voor je weer moet gaan werken. Hopelijk kun je tot die tijd heerlijk onbezorgd genieten van Harco.

@Bab: hopelijk gaat alles nu weer goed met Daan. Blijft akelig die prikken.
    Ik heb nog geen ander paard. Ik moet me echt beheersen maar ik moet eerst mn huidige paard verkopen. Ik kom anders echt stalruimte en geld tekort. Heb al wel een paar leuke gezien. Weet niet precies wat ik zoek. Een paard met capaciteiten om makkelijk M-niveau te kunnen lopen. Hoeft echt geen grand prix niveau te zijn. Ik hou wel van jonge paarden maar dat is nu minder handig. Ik zoek een paard waar ik makkelijk mee weg kan rijden. Dressuur en buitenritten. Mn huidige paard gaat gewoon teveel werk in zitten. Heb net een mail gekregen van iemand die een hoogdrachtige merrie wil verkopen. Helemaal mijn bloed (Erik x Apollonius), drachtig van Oscar. Mn oude ruin heeft bloed van dezelfde hengstenhouder en mn vorige merrie heb ik daar steeds laten dekken. Maar ja, eerst deze kwijt!
    Hoe is het nu met jouw vorige paard? Al meer duidelijk?

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Pendrag, verassing bij Prenatal?

10. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi meisjes!

Er is weer lekker wat bijgeschreven! :D
    Missymona fijn dat dit kdv beter bevalt.
    Judith, ik hoop dat je je weer wat beter voelt. Migraine is niet zo fijn.
    Daphne, wat goed dat Sam een tandje krijgt!
    Asjuh, zeker goed dat je zo'n tijd bv hebt gegeven. En een knappe beslissing, ik vind het moeilijk om die beslissing te maken.

Hier gaat alles goed! Ik geniet nog volop van mijn laatste vrije dagen.
    Ik moet dinsdag weer aan het werk, maar ik wil liever bij mijn kleine mannetje blijven. ;)
    Mijn mannetje groeit goed, maar heeft nog steeds niet zoveel spek om de billen. Marije heeft hem goed ingehaald. In lengte zit ie goed, maar gewicht zit onderaan de curve. (heb ie van z'n papa)

Zo mijn kolfsessie voor vanochtend zit er weer op, ik ga nog lekker ff naar bed. Nu kan het nog :)

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Daphne: kreeg gisteren een mail met daarin een bon voor een verrassingspakket voor moederdag. Op is op, geldig van 5 mei t/m 13 mei.

@Marjanne: wat vliegt de tijd toch als je bijna weer moet werken. Ik hoop dat het allemaal goed gaat en je weer met plezier gaat werken.

Ik ben gisteravond de hele avond bezig geweest met mn foto-albumpje maken voor mijn moeder. Hij is nog niet helemaal zoals ik wil. Ik kan er meer foto's in kwijt dan ik dacht. Vanavond dus nog maar wat mooie foto's uploaden. En dan die voor mn schoonmoeder nog maken. Had niet verwacht dat het zoveel werk zou zijn.

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Klinkt leuk Pendrag!

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Pendrag, ik denk dat wij die ook allemaal willen hihihihihi.

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hebben jullie geen bon ontvangen dames? Ik kan de bon wel illegaal naar jullie toe mailen. Even pb'tje met je mailadres en klaar. Is geen bon met streepjescode of zo dus geen haan die er naar kraait.

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    zou ik nu eindelijk mijn zwangerschapsdementie kwijt zijn?
    heb van de week het kabeltje voor de comp gevonden (van de camera)
    ben de hele tijd druk bezig geweest om het zwarte kabeltje te zoeken, kon 'm maar nergens vinden, blijkt het dus een witte te zijn de achter de comp lag..... :oops:
    bijna een jaar kwijt geweest dat ding!
    heb meteen maar 2 foto's in m'n album gezet.

zit nu trouwens weer bij mijn thuis. computer is niet te maken,
    als het goed is krijg ik de oude comp van mijn zwager maar dan moet eerst zijn zusje het huis uit zijn en dat kan nog wel een maand of 2 duren :x
    mis het echt hoor hier!

heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen....
    hoop dat het allemaal goed gaat met iedereen hier en dat alle kleintjes ook goed groeien enzo.
    met ons gaat het super, ruben groeit als kool! alweer bijna 7,5 kilo!

nou ik ga weer ff een aantal pagina's teruglezen.
    hopelijk tot snel weer.

groetjes van ons.

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Haha runner, Ruben is van hetzelfde 'formaat' als Kian zie ik ;) (7200 gram en 62,5 cm)

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @pendrag... nou zie ik die bon ook, had die mail nog niet gelezen

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @runner: geweldig, dat kabeltje! Had mij ook kunnen overkomen. Wat een ellende meid dat je geen pc meer hebt. Drama!

@Daphne: dacht al. Alle meiden hier krijgen die mail toch?

19. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    hoi dames

ok bij mij nog 3 dagen en dan moet ik weer aan het werk!IK HEB ER ZIN IN. of klinkt dat raar. ik weet dat maureen goed zit bij de oma's. en heb net een nieuwe baan en is dus een uitdaging voor mij.

voor alle dames die ook weer moeten werken veel succes op je eerste werk dag!

liefs rianne

20. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Pendrag: Uhm...Daan is van Wennypenny;) Mijn knapperd heet Luuk maar maakt niet uit hoor! Vwb mijn paard, het is even stil maar zal vast wel weer reactie komen van de advocaat van die kerel. Bah, baal er toch zo enorm van..arm paard! Heb echt met hem te doen hoor! Hopelijk houdt hij zich goed. Voel me best schuldig, die mensen kwamen zo leuk en enthousiast over en nu is het juist andersom!

Verder vandaag leuk nieuws! Heb ontslag genomen! Heb een nieuwe baan op 4 km van huis gevonden, ipv 100 km bij mijn "oude" werkgever. Begin al 21 mei as...Voor Luuk heb ik een ander kdv gevonden op 2 min van mijn nieuwe werk. Alleen kan hij daar pas per augustus terecht dus tot dan hebben we oppas aan huis van een bekende...Heb er echt zin in en ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb.

Heb het vandaag weer geprobeerd maar krijg Luuk echt niet naar 5 flessen. Hij schreeuwt alles bij elkaar. Krijgt nu 6 x 150 (met 30/40 cc extra water). Als ik er 180 van maak (met extra water) dan komt hij nog steeds om de 3/3,5 uur...Klein boefje is het want hij lacht er gewoon om. En met verschonen hebben we nieuwtje: zodra de luier afgaat begint meneer met keiharde straal te plassen...Alles onder inclusief hemzelf, de kast en zijn mama!

Oh ja, heeft gisteravond zelf zijn fles vastgehouden! Ben echt trots op hem!

Slaap lekker allemaal!

@Pendrag: oh ja bijna vergeten...ik kan helaas de 12e niet mee. Hebben afspraak staan...Heel veel plezier alvast..Enne neem aan dat jullie wel leuke foto`s maken en plaatsen zodat diegene die niet meegaan ook kunnen zien hoe een ieder eruit ziet?

X Bab

Deel Deze Pagina