Hallo dames hoe gaat die.... Hoe is het met de beebies.. met lina gaat het goed.. ze drinkt goed. Ik geef nu ook bijvoeding.
Hey meisjes! Mooie banner heb ik he! Heeft m'n zussie voor me gemaakt! Zo zo, Ruben alweer 7,5 kilo! Mijn Tedje is nu 4700 gram, zit een klein verschilletje tussen Ik heb gister met mezelf afgesproken dat ik 5x kolf op een dag, mocht ik dan niet genoeg hebben vul ik het aan met nutrilon. Het is zo wisselend, de ene dag heb ik met 5x kolven genoeg voor 7 voedingen (hij krijgt er nog 6) Als ik het maar even druk heb, loopt het meteen terug. Zodat ik dan 6/7x keer moet kolven voor een dag. Ik zie dat dan weer niet zo zitten als ik straks moet werken... Heb dan nu ook flesvoeding gevonden waar hij goed op reageert, dus alleen het psychisch scheelt het al. (ik mag nu niet klagen hoor, heb nu in een half uur 240cc gekolfd) Tedje ligt nu even in z'n box te spelen en te kraaien! Hij heeft praatjes voor 10! Gister zijn we met z'n 3-en wezen herdenken in het dorp, en Ted is ook goed stil geweest. Met grote ogen keek hij ons aan. Zijn heel trots op ons mannetje. We gaan vandaag m'n fiets ophalen, joepie! Enne vanmiddag vrijheid vieren in Haarlem! heb er zin in! Hebben jullie nog mooie plannen voor vandaag?
Hier geen boeiende plannen, ja wat kleertjes scoren voor Yasmin denk ik want die heeft zo goed als nix meer en boodschappen doen En dan vant weekend ergens nog stoeptegels leggen.
Een vriendin van mij is bezig met een fotografie-opleiding en heeft onlangs een paar prachtige foto's gemaakt van Daan en mij. Zodra ik ze heb zal ik ze online zetten. Voor moederdag en vaderdag hebben we twee van deze foto's uitgezocht om op een baseball cap (voor de vaders) en een t-shirt (voor de moeders) te laten drukken. @Pendrag: Het is maar goed dat je over het moederdagpresentje van Prenatal begon. Ik heb gelijk mijn e-mail gecontroleerd en vond daarin inderdaad ook een bon. Eens kijken of ze het presentje vanmiddag nog hebben, want ik moet toch nog naar de Prenatal voor de Babydoos en wat andere spulletjes. @Marjanne: Geniet van je laatste verlofdagen en veel succes met je eerste werkdagen! Ik herken het dubbele gevoel, aan de ene kant heb je wel weer zin om te gaan werken maar aan de andere kant wil je ook niets missen van je kindje. Ik heb de eerste twee werkdagen er ondertussen alweer op zitten. Ging best goed, al zeg ik het zelf. @rianne23: Veel plezier met je laatste verlofdagen en veel succes met werken volgende week! @Bab28: Gefeliciteerd met je nieuwe baan en veel succes! Plassen als de luier net af is gebeurt hier ook regelmatig, kennelijk is er niets lekkerder dan plassen in de open lucht. Goed dat Luuk zelf zijn flesje vasthoudt zeg! Als Daan een flesje krijgt houdt hij de hand van degene die het geeft heel stevig vast, en als hij aan de borst ligt frunnikt hij continu aan mijn beha, shirt of nachthemd. Jammer dat je niet meekan de 12e, natuurlijk zullen we foto's maken. @sweetcandie: Long time no see, fijn dat alles goed gaat met Lina! Ga je ook mee lunchen op 12 mei a.s. (zie berichtje Pendrag een paar pagina's terug)? @runner: Mooie foto's van Ruben! En poeh, wat wordt het al een groot kereltje. Groetjes, Wendy
Ben erg benieuwd naar je foto's hoor Wenniepenny. Jannetje, wel snel je fiets komen laten zien. En veel plezier bij BP, allemaal de groetjes doen daar.
oh ja, even over de 12e. ik kan denk ik niet, mijn vriend heeft waarschijnlijk de auto nodig want die heeft een vrijgezellenfeest. zal ff kijken of ik hem over kan halen of dat er iemand anders kan rijden. ik laat het nog wel ff weten.
LUNCHNIEUWS: Er zijn steeds meer dames die bij nader inzien toch de 12e niet kunnen. Ook heb ik van veel dames nog geen reactie gekregen of ze de 12e wel of niet meegaan. Is het een idee om de lunch te plannen op 2 juni ipv 12 mei (de 19e kunnen een aantal dames niet en het weekend daarop is pinksteren)? Dan heeft iedereen genoeg tijd om wat te regelen als dat nodig is (werk/vervoer). Ik wacht jullie reacties af!
@Pendrag: Goed idee! Zal eens kijken of we dan wat in de agenda hebben staan. Blijft de locatie hetzelfde? @Judith: ik heb een vraagje namens mijn mama. Zij is een van de grootste geboortekaartjesverzamelaarsters van Nederland en zou het erg leuk vinden om het kaartje van Kian aan haar verzameling te kunnen toevoegen. Ze spaart nu nl ook de naam Luuk en zijn geboortedatum.. Mochten er hier nog meer zijn die hun kaartje graag aan haar zouden geven dan zou ze dat helemaal geweldig vinden. Ze heeft echt een prachtige verzameling van zo`n 80.000 kaartjes! Groetjes, Bab
hoi hoi, Zo ben weer aan het werk, dus ben ff niet geweest hier en wat schept mijn verbazing, 10 pagina's verder. Jeetje wat kletsen jullie wat af, gezellig he! Ik heb geen tijd gehad om bij te lezen, maar volgens mij zal het wel met iedereen goed gaan. Hier gaat het goed. Rik heeft het prima gedaan toen ik werken was, toch een fijn gevoel. Ik vond het ook echt fijn om weer aan het werk te kunnen, heb er van genoten maar was o zo blij toen ik weer thuis was en mijn menneke zag, hihihi.... Van de week weer gaan babyzwemmen en wat vind hij dat toch fijn zeg. Hij geniet er echt met volle teugen van. De eerste keer vond hij het maar lalala en nu van de week een stralende lach. Het onderwater gaan is nog niet zijn favoriete bezigheid maar daar moet hij ook maar aan wennen. Ik heb heel wat foto's op de site van mijn album staan, maarik weet niet hoe ik het hier op krijg, moet ik nog uitzoeken, dan kunnen jullie hem namelijk beter zien. Morgen hebben we weer een kraamborrel, leuk hoor. Gezellig zien we iedereen weer. Dat is wel ff wennen dat je je vriendinnen wat minder ziet. We zijn namelijk met zijn drieen in 4 weken tijd bevallen. En de anderen hebben allemaal al kleine kindjes en we werken op verschillende dagen, daarom heb ik ook zo'n zin in morgen lekker bijkletsen. Fijn weekend iedereen en ik zal proberen het bij te houden! het lezen want ik vind het jammer om wat te missen (hoezo nieuwsgierig) liefs fredje
2 juni komt voor mij beter uit idd. mag ik m'n vriendje dan ook meenemen? hij wilt nou ook eens weten met wie ik allemaal zit te kletsen rijnsburgseboys zijn vandaag kampioen geworden! over een uurtje naar het stadshuis voor de huldeging, jippie!
Hallo dames, gezellig hier. Als het lunchen de 2e wordt ga ik graag mee! Ik ben aangenomen voor een nieuwe baan/opleiding. ik zou 1 september beginnen, wordt ik gister gebeld dat ik per direct kan beginnen (er is iemand uit de huidige groep "ontslagen"). Nu moet ik opeens als een gek oppas gaan regelen enzo, stresssss, maar wel heel erg leuk en spannend allemaal. Hoop dat het lukt. Met Sofie is alles prima, en mijn vriend is op zolder zijn computer weer aan het opbouwen dus binnenkort nieuwe foto's van Soofje op de wesite en filmpjes! Groetjes Lisette
Hoi Bab, Wij hadden Kian z'n kaartjes zelf gemaakt en Sebas dacht wel dat we er nog 1 over hadden. Zo niet dan maakt ie er 1 bij maar dan kan het even duren..goed?
@Pendrag, volgens mij kan ik ook de 2e wel hoor. Denk dat het wel leuk is als we met zoveel mogelijk dames (en kids) zijn Het Prenatalpresentje.. nou dit sloeg echt alles whahahahhaha, helemaal naar Den Bosch gereden. Voor maar 80 euro ingeslagen (en maar 24 euro hoeven te betalen met dank aan cadeaubonnen van mezelf en mijn moeder) en ik kreeg een shopper... en een zakje met... (o ja alles wel dubbel in het zakje) reclame! En dan dove iets... Nou joepie. Dus dames als je er speciaal voor naar de Prenatal moet, het is de moeite echt niet waard! Wat hebben we gekocht: 2 jurkjes, 2 rompertjes met spagettibandjes, een oranje shirtje, een opbergzak voor speelgoed voor aan de box, een speelboog voor op de kinderwagen (en die is meteen vreselijk goedgekeurd hihihihi) We zijn eigenlijk de hele dag op sjouw geweest en Sam was net behoorlijk onrustig, ben benieuwd hoe het gaat vanacht want we hebben voor haar eigenlijk iets te veel gedaan. (Maar ik heb wel een hele fijne/leuke dag gehad!) @Lisette, gefeliciteerd met je plaats! @Bab, zal ff voor je kijken @Marjanne, zo deed ik het ook. Ik kolfde maar 5x per dag. Nu kolf ik nog maar 3x op een dag en als ik te kort kom of we zijn op visite dan krijgt Sam gewoon Friso Preventief Hypoallergeen (voor de combi met borstvoeding). Ik heb voor mezelf afgesproken tot een half jaar door te gaan en dat komt hier nu in zicht. Op 3 juli heb ik een afspraak voor de lichamelijke testen en daarna mag ik geen borstvoeding meer geven in verband met een injectie met rare spulletjes. Ik heb trouwens vandaag ook weer mijn blonde haren eer aan gedaan (tja.. heb donker blond haar maar blijft hier wel blond). Gisteren was ik behoorlijk bij, ik heb gebeld naar restaurant waar we wilden gaan eten omdat ik twijfelde aan de opening ivm dodenherdenking. Vanochted rijden we Den Bosch in.. overal vlaggen. Echt heel raar (vond ik), maar ja.. afgelopen week was de koningin in Den Bosch dus het zal wel.. dus ik op een gegeven moment tegen Mark, waarom hangen al die vlaggen toch uit? Mark: Misschien ivm bevrijdingsdag? Ik kon ff echt wel janken! Maar wat was dit dom zeg!
Even een korte reactie maar dat van die vlaggen ging hier precies zo Daphne! Was van plan mn fotoalbummetjes af te maken voor moederdag. Ligt de site eruit. Ik baal. Ga nu nog ff surfen en dan lekker slapen.
@Judith: dank je wel! Je zal haar er echt gelukkig mee maken (en Kian zijn kaartje is vereeuwigd in haar verzamling!). Indien je er een hebt dan hoor ik dat graag...Zal ik het adres even pb-en? Wil je ook wel postzegel toesturen hoor! Groetjes, Bab
@Judith: is het gelukt met de stoeptegels leggen? @Wenniepenny: ben erg benieuwd naar je professionele foto's. Wij gaan binnenkort gebruik maken van de bon uit de Prenatal doos om portretfoto's te laten maken. Lijkt me toch erg leuk. @fredje: mooi dat je werk weer bevallen is. En dat Rik zo van het babyzwemmen geniet. @runner: van mij wel hoor. Ik denk wel dat er verder erg weinig vaders meegaan. @Lisette: fijn dat je nu vast kunt beginnen. Wat voor baan/opleiding is het (als je dat hier kwijt wilt hoor)? En lukt het met het regelen van de opvang? @Daphne: jeetje, wat een aanfluiting dat presentje zeg. Ik zou er morgen speciaal voor naar Groningen. Ga ik dus mooi niet doen. Ron rijdt uit zijn werk in Zwolle wel even langs de Prenatal daar. Dat zit naast zijn werk. Heeft Sam nog wel lekker geslapen afgelopen nacht na alle drukte? Jarissa is gisteren ook veel mee geweest. 's Ochtends mee naar de manege, 's middags stallen kijken (willen op termijn een nieuwe schuur gaan bouwen) en boodschappen doen. Gisteravond was ze dus wat jengelig. Ik dacht er goed aan te doen haar lekker bij mij op schoot te nemen. Nee hoor, ze bleef jengelig. Madam lag zich te vervelen! Ze heeft toen nog een uur heerlijk in de box gespeeld voor ze na haar laatste fles voorbeeldig ging slapen. Vanmiddag zijn we naar de heks van Appelscha geweest. Was erg leuk. We hebben zelfs een spoedcursus wichelroede lopen gekregen. Grappig hoor. Vanochtend ben ik de hele morgen bezig geweest met mn fotoalbumpjes. Maar ze zijn klaar! En volgens mij worden ze erg leuk. Ik ben heel benieuwd.
UPDATE LUNCH Nieuwe lunchdatum is 2 juni! Locatie blijft gelijk. Wil iedereen die de 2e mee wil mij dat per PB laten weten? Van runner, Lisette en Daphne weet ik het nu. Andere dames graag een berichtje. Via pb is voor mij veel handiger anders moet ik steeds door al onze gesprekjes heen bladeren. Als je vervoer nodig hebt of juist iemand mee kan nemen, laat dat ook even weten.
ff een korte update.... Morgen werken en ik ben geloof ik de enige hier die er geen zin in heeft maar dat komt misschien nog wel. In de pauze ga ik gauw ff naar Madelief toe. Met Madelief gaat het prima, begint nu echt te graaien naar speeltjes om het dan vervolgens in der mond te stoppen en ze vind het leuk om met haar handjes je gezicht af te tasten. Ook kan ze de fles al vast houden,ik zal er zo een foto van plaatsen. Nu ze 2 soorten voeding krijgt (nutrilon en borstvoeding) zie je dat ook terug in de ontlasting, wel grappig 2 kleuren poep. Ze begon met 150-5 flesvoeding maar de afgelopen 2 dagen begint ze te jammeren als de fles op is dus volgens mij kan ik nu over op 180-6. Ze slaapt de laatste dagen ook nog langer door (gisteren van 22:30 tot 9:00 uur. ) In mijn album ook weer een paar nieuwe foto's Woensdag naar het cb voor de 2de prikjes Ben benieuwd hoeveel ze in 1 maand is aangekomen. Groetjes p.s Madelief had op 30april ook het oranje shirtje met hollandse nieuwe aan.
Goeiemorgen @lisette28 Gefeliciteerd met je baan/opleiding en wat tof dat je al mag beginnen, hopelijk lukt het met de oppas @pendrag voor 2 juni is bij mij nog niet zeker, maar ik laat weten als ik kan, maar we hebben een feestje en ik moet werken, dus kan kijken wat ik kan doen @missymona suc6 met werken, wij hebben hier ook de gekleurde poep, vreemd he. En al zelf de fles vasthouden knap hoor, Rik pakt hem ook wal vast, maar is meer er tegen aan, als ik de fles los laat dan valt hij zo op zijn buik Hier alles okido, gisteren een kraamfeest gehad, was gezellig om iedereen weer eens ff te zien en bij te klessebesse. Rik deed het ook goed. Vanmiddag weer werken, heb er zin in alleen hoop ik dat het tegen half 4 minder regent, anders wordt ik nat van het fietsen (watje he) liefs fredje