Wennen ging goed maandag op de creche, ze huilde wel toen ik weg ging en ze sliep toen ik terug kwam. maar de rest van de dag was ze gewoon blij en lief. Ben vandaag op gesprek geweest bij nieuwe werkgever. ik ga 1260 bruto voor 24 uur verdienen, ik begin maandag maar ga de komende 3 dagen al wat dingen inlopen. Moet alleen een copie van mij paspoort inleveren maar kan mijn pp nergens vinden na de verhuizing. Groetjes Lisette Oh ja, als lunchen op 2 juni zonder partner is zou ik graag met iemand willen meerijden als dat kan
Heel veel sterkte Judith, wel heel goed dat je hulp hebt gezocht en niet blijft doormodderen. Dikke knuffel Lisette
@asjuh: hoe is het met jou dan meid? @Lisette: wennen klinkt goed. En heel veel plezier met je nieuwe baan! @rianne: lekker gegeten? Mooi joh, dat het werken goed is bevallen. @fredje: doffe ellende dat natregenen. Had het er gisteren nog met mn vriend over. Die is fervent mountainbiker maar dan wel met mooi weer! Ik bedoel, in Nederland wonen, fietsen is je grootste passie, je doet dat nu 2 jaar en bent zegge en schrijve 1 keer natgeregend! Heb hem wel even uitgelachen. En dan wel zelf de auto pakken natuurlijk, haha. Heb vandaag 2 serieuze reacties op mijn paard gehad. En van alle advertenties die ik heb gekeken voor een ander paard, springt er 1 advertentie uit. Maar dat paard was nogal boven mijn budget. Nu heeft de merrie (das wel weer een nadeel) inmiddels een merrieveulen gehad en is nu zonder veulen te koop. En nu valt ze binnen mijn budget! Jippie, ik ben zo blij! Heb het paard nog nooit gezien, alleen op een slechte foto. Maar ze spreekt me enorm aan. Hoop echt dat ik mn huidige paard snel kwijt ben aan een goed adres en dat deze merrie is wat ik er van verwacht.
@Judith, ik hoop echt dat de medicijnen aanslaan en dat je je dus wat lekkerder gaat voelen. Wel fijn dat je hulp krijgt. Ik ben blij dat ik geen medicijnen nodig heb. Maar ik vind mijn therapie nu ook al erg intensief, kost me veel energie. @Pendrag, hoop dat je snel je paard kwijt bent zodat je voor je nieuwe merry kunt gaan! Vanavond hebben wij iemand over de vloer gehad die eventueel de tuin gaat doen. Maar is best wel hoop geld. 2265 euro voor Bestraten tuin, alles moet door het huis (hebben geen achterom helaas), maar ook afvoer stenen inclusief. Echt gewoon alles. Weet alleen niet of dit nu echt heel duur is, het is een hoop geld dat wel. (Gaat van de belasting teruggave). Heeft hier iemand een idee hierover?
Ik heb twee jaar terug hier een stuk laten bestraten, moet even denken hoeveel m2. Denk zo'n 70. Kostte incl. stenen, randen, leggen enzo iets van EUR 1.200,00. Was zware kwaliteit steen maar wel gebruikt.
Ik ben net bij het cb geweest. Nils weegt nu 6440 gram en is 61 cm lang. Met het gewicht zat hij net boven het gemiddelde en met de lengte net eronder. Hij heeft ook zijn tweede prikjes gehad. Hij heeft daar wel even gehuild, maar voor de rest niet. Net als vorige keer. Ik heb hem net de fles gegeven en nu ligt hij weer lekker te slapen. Groetjes inge
http://www.youtube.com/watch?v=wcewrGGY_4M http://www.youtube.com/watch?v=lShav95TlNU Weer twee nieuwe filmpjes van Sam
@Inge: wat een kanjer die Nils. Groot al hoor en zo weinig last van z'n prikken, fijn. @Daphne: haha, nog zo'n kanjer. Wat ziet Sam er goed uit zeg. Haar hoofdje is echt veel breder geworden. Mooi om te zien hoe ze ligt te spelen.
Hoi meisjes! Tjee Judith wat vervelend dat je je zo voelt. Ik hoop maar dat de medicijnen snel aanslaan. Daphne, mooi meisje heb je, en wat kan ze lekker spelen! Zo ik heb m'n eerste 2 werkdagen erop zitten. Ik denk dat ik er meer last van heb dan Ted. Hij krijgt z'n eerste voeding van mij, dan knuffelen we wat en hij speelt even in de box en daarna weer naar bed. Om 10 uur wilt hij weer eten, dus daar zorgt papa voor. Daarna even spelen en voetballen en wandelen en dan ben ik alweer thuis! Op zich valt het werken me mee, gelukkig hebben de meeste cliënten me gemist en zijn ze blij dat ik er weer ben. Een cliënt moest huilen omdat ik er weer was! Zie hem morgen pas, heb hem nu alleen telefonisch gesproken. Hij moet alleen rustig aan ivm epilepsie, daar ben ik morgen dan wel een beetje bang voor. Ach ik zie het morgen wel. Ik moet alleen nog even kijken hoe het met kolven op het werk moet. Vandaag stond ik alleen, dan kan ik niet een half uur weg om te kolven
Oja! wat ook niet echt helpt... Ted had gister last van z'n 3e sprongetje Hij huilde echt heel hard en was ontroostbaar, wat helemaal niets voor hem is. Ik hoop maar dat gister het dieptepunt van het sprongetje was en dat het vandaag weer een beetje beter gaat. (dat vindt mama wel fijn )
leuk zeg die filmpjes van Sam. Zijn die vogelgeluiden op de achtergrond echt? wat een mooi geluid iig, dat hoor je hier niet in de stad. Heb zelf ook zo'n leuk speelfilpje op m'n website! (even reclame voor Sofie hoor). Vandaag heb ik gewoon "huiswerk" gemaakt, echt heel raar weer. Groetjes Lisette
Dag dames! Weer een tijdje geleden dat ik heb geschreven he.. Heb t een beetje druk gehad de laatste week van mn verlof en Maandag weer begonnen met werken dus nu loop ik erg achter hier! Verder is hier alles prima, Lisa doet het erg goed! Ze weegt nu 5260 gr, begint 2 kinnetjes te krijgen hihihi.. Echt een bolle toet! Werken beviel trouwens weer heel goed alleen zondagavond had ik t er heel erg moeilijk mee ineens.. Was echt serieus in staat om ontslag te nemen haha die moedergevoelens staken ineens behoorlijk de kop op. Toch maar de raad van mn mannetje opgevolgd het toch eerst maar eens te proberen en ja hoor het was heerlijk! Moet zeggen dat ik wel blij was dat papa ons meisje wegbracht naar het kdv want weet niet of ik haar daar achter had kunnen laten 8) Terwijl ze het prima naar haar zin heeft gehad! Ze was alleen doodmoe toen ik haar om half 4 kwam halen.. Ze slaapt daar ook wel veel minder als thuis maarja.. er zijn daar natuurlijk ook veel meer geluiden etc die ze niet gewend is.. Hoef nu vrijdag pas weer en het weekend maar dan is papa thuis @moontje: Gezellig dat je meeschrijft! Wij zijn trouwens op dezelfde dag bevallen! Lisa is ook de 17e geboren, om 6.25 uur.. @judith: heb je net teruggekrabbeld! Lees nu dat t niet zo goed gaat.. Vanaf hier een dikke knuffel en ik hoop echt dat je je gauw beter voelt! Wat hebben jullie trouwens allemaal een leuke filmpjes! En natuurlijk mooie kindjes op die filmpjes he! @lisette: veel plezier met je nieuwe baan! @pendrag: Hoop dat alles rondom de paardjes snel goed uitpakt en de nieuwe combi dan wel klikt! En fijn dat JArissa zo goed doorslaapt! Lisa heeft een paar keer van 23.15 tot 8.15 geslapen maar nu weer de hele week tot 6.30.. ach is nog steeds beter dan toen ze midden in de nacht kwam he! Ik vergeet nu natuurlijk heel veel mensen.. sorry sorry sorry! Maar moet er weer vandoor.. Nou in ieder geval lieve groetjes aan iedereen en tot snel maar weer! Liefs vief p.s. 2 juni moet ik werken maar ga kijken of ik mn dienst kan ruilen.. Laat het zsm weten en dan stuur ik ook wel een pbtje naar Pendrag.. dat was geloof ik de bedoeling he.. Doei!
hoi hoi ik lees hier vaak over sprongetjes die kinderen maken. wat word er met sprongetjes bedoelt? liefs rianne
@rianne: sprongetjes zijn eigenlijk vorderingen in de ontwikkeling van je baby. Ken je het boek 'oei, ik groei'? Daar wordt ieder sprongetje helemaal in beschreven. Erg leuk en erg herkenbaar als je het leest. Als je baby een zogenaamd sprongetje maakt is hij meestal een dag of 2 (soms een week) een beetje huilerig (de een meer dan de ander), bij Nils is het juist het tegenovergestelde, hij slaapt dan alleen maar bijna heel de dag. Ik geloofde het eerst niet zo van die sprongetjes, maar het klopt wel allemaal wat er staat. Dus als het je leuk lijkt kijk dan eens op www.oeiikgroei.nl Groetjes Inge
Een sprongetje is een sprongetje in de ontwikkeling. Na een sprongetje kan je baby iets wat hij/zij daarvoor nog niet kon. Lachen, iets vastpakken o.i.d. Rond het sprongetje zijn baby's vaak huilerig en willen ze meer aandacht. Baby's die bv krijgen willen vaker aangelegd worden. Ik weet niet precies wanneer de sprongetjes zijn, er zijn hier vast wel mama's die het wel weten. Staat in het boek Oei, ik groei. 1 van de weinige boeken die ik niet heb, hihi.