henrij staat me nu echt aan te kijken van 'het zal wel'. Het is trouwens wel een aanrader, het boek. Je kunt er ook dingetjes in opschrijven, zoals wat je merkt aan je kindje tijdens en na zijn sprongetje, echt heel leuk. Je kunt er ook foto's in plakken.
Heb me net ingeschreven voor de Sprongenwekker. Ben benieuwd! Ron heeft trouwens vandaag de aanfluiting bij de Prenatal opgehaald. Ik had hem niet verteld dat het vies tegen viel. Was allang blij dat hij een keer naar de Prenatal wilde. Hij heeft een hele leuke automobile gekocht. Deze heeft ander geluid dan die boven de box, thank God! En twee allerschattigste rompertjes met spaggetibandjes. Ook een stoer pakje: een rompertje met lange witte mouwen en een grijs lijfje met een wit broekje. Het was er ook in het zwart! Nogmaals thank God. Dit staat nog leuk maar een babymeisje in het zwart? Er zaten ook sokjes en een mutsje bij. Tekst: I am small but smart. Leuk hoor, Jarissa in een pakje dat papa heeft uitgezocht. Dat op het kaartje aan het broekje heel groot BOYS stond geschreven mag de pret niet drukken!
Ik heb het boek al 3 keer in mn handen gehad en nog nooit gekocht. Raar he? Ik ben een echte boekenfreak maar om 1 of andere reden heb ik niets met dit boek. Ik ben over 2 weken jarig, misschien dat ik het voor mn verjaardag vraag.
Dank jullie wel voor het warme welkom! Nou mn 1e werkdag was dus dinsdag en ik moet zeggen het is me 100% mee gevallen! Ik vond het eigenlijk wel leuk,en idd dan ben je gewoon Monique ipv mama!Lekker onder de mensen en kletsen mn collega's! En Jim heeft t ook heel goed gedaan op het KDV hij had al een knutselwerkje gemaakt zn voetafdruk in van verf!En ik heb eeb moederdagkadootje gehad,weet nog niet wat er in zit wan tik mag t natuurlijk pas zondag open maken! Zo leuk!Nee,echt het bevalt me prima zo! Ben nu dus officieel werkende moeder 8) @Pendrag,volgens mij waren wij op dezelfde dag uitgerekend?! 23 feb. klopt dat?Anders was t iemand anders!
Klopt helemaal Moontje! Is Jim op de uitgerekende dag bevallen? Jarissa de 21ste zoals je in mn prachbanner kunt zien. Haha, ben er apetrots op terwijl Daphne hem heeft gemaakt voor mij.
Zeg Pendrag, wat verwacht jij van Jim? Net geboren en dan al weer bevallen en dat ook nog eens voor een jongetje? Het zal de eerste zijn, haha
@ Pendrag: hoe was het met die mensen voor jouw paard? Wordt het wat? En wanneer ben jij jarig? Ik ben nl ook over 2 weken jarig..Ben benieuwd of Jeroen wat koopt namens Luuk voor zijn mama...Laten we het over moederdag nog maar niet hebben hahahah!
Hahaha dan heb ik t goed onthouden! Jim is op de 17e geboren! Ja een super mooie banner met een super mooie meid!
Haha, geweldig! Tja, baby's kunnen steeds meer toch? Pfff, wat een vertyping zeg. Snel opnieuw: Is Jim op de uitgerekende datum geboren? Haha.
Nou genoeg gelachen voor vandaag, was wel ff leuk pendrag! Ik ga nu lekker naar mijn bedje toe. Daaaaaaaaaaag slaap lekker allemaal.
Trusten Inge en Moontje. @Bab: ik heb een afspraak met iemand die a.s. vrijdagmiddag komt kijken en er komt waarschijnlijk (je weet het maar nooit met die afspraken via mail) zaterdagmiddag ook iemand kijken. Ik hoop enorm dat het doorgaat want ik word zelf steeds enthousiaster over de merrie die ik op het oog heb. Ik en een merrie, haha. Heb vanochtend de hengstenhouder gebeld waar ik zelf altijd met mn merrie naar toe ging en waar mn andere paard vandaan komt. Kreeg 1 van z'n zonen aan de telefoon. Die herkende mij meteen zodra ik mn naam noemde! Heb hem 10 jaar geleden voor het laatst gesproken. Er zijn nu eenmaal klanten die veel indruk maken zij hij. Haha. In ieder geval heeft hij me meer over de merrie kunnen vertellen. Blijkt van zijn neef te zijn. Klinkt allemaal goed. Hij werd even stil toen ik zei dat ik de merrie incl. veulen te duur vond. Toen noemde hij de prijzen die zij voor 2 veulens betaald hebben dit jaar. Nog meer dan z'n neef voor merrie + veulen vraagt. De prijs die de merrie alleen moet gaan opbrengen (hebben we het nog niet precies over gehad) is meer dan redelijk voor de kwaliteit die je dan hebt. Hij heeft ze zelf niet lopen voor dat geld. Allemaal erg spannend dus. Kan niet wachten om te gaan kijken. Is nu voor het eerst dat ik echt geconfronteerd word met het moeder zijn qua gaan en staan. Voorheen reed ik rustig heel Nederland af om paarden te gaan kijken. Nu moet ik dat goed plannen en wil ik vooraf zeker weten dat het de moeite waard is. Anders blijf ik liever bij Jarissa! Ik ben 19 mei jarig, jij? Ron koopt wel wat voor mn verjaardag maar vast en zeker niets uit Jarissa's naam. Moederdag kan ik wel vergeten. Ik zei vanmiddag al dat het zakje van de Prenatal wel alles zou zijn wat ik ging krijgen. Hij keek me echt helemaal verbaasd aan. Het was echt nog niet in hem opgekomen om wat voor mij te kopen. Ach, hij is op andere manieren lief. Ik heb hem trouwens niet het ondergoed laten zien dat ik vandaag voor mezelf heb gekocht! De vorige keer zei hij: pas jij daar wel in? Haha, heel complimenteus.
@Pendrag, je maakt me aan het blozen en ook erg aan het lachen vanavond! Ik heb het boek Oei, ik groei! wel gekocht, en ik kruis zo af en toe aan wat Sam al kan/doet. Is wel leuk. Ik had dit een paar weken geleden voor het laatst gedaan en er is heel wat bijgekomen zag ik net. Leuk he die filmpjes, ik film hier met de fotocamera. Vind het ook leuk om terug te horen. Vooral dat niesje van Sam... met zo'n zuchtje erachter aan hihihihi. Sam was ook al niet in haar hum vanavond, weer ontroostbaar. En ze wilde het flesje met mijn melk niet. Ik heb maar snel een flesje kv gemaakt dat heeft ze wel op. Maakt me wel aan het denken hoor. Hoelang ga ik nog door? (of te wel, stop ik al eerder dan ik gepland had?) Nou ik ga weer een keertje kolven en dan slapen. Welterusten!
harco heeft vandaag zijn eerste prikjes gekregen, huilde eerst wat maar eens in papa zijn armen en het was gauw vergeten. Thuis had hij wel wat koorts, hebben dan een perdolan gegeven en dat was dan weer opgelost en heeft hij nog lekker van kunnen slapen. zijn gegevens nu: gewicht: 3910gram lengte: 54,5cm schedel: 37 cm Hij doet het heel goed volgens de kinderarts en kan mee met de babytjes van zijn leeftijd, in sommige dingen zit hij zelfs al voorop, de dokter verschoot en zei dat doet normaal een babytje van 4 maand maar, apetrots dat we natuurlijk waren. voor de moment blijft hij op 5 x 150 (5schepjes) staan aangevuld met johannesbroodpitmeel omdat hij altijd zo vlug terug honger had en volgende week gaan we kijken of hij eventueel naar 5 x 165ml mag.