Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Joepie! onze 1e moederdag! :D
    en zijn jullie een beetje verwend?
    Ik heb een ontbijtje op bed gehad, lekkere dropjes,
    een mooie slab met de tekst; mama mijn engel :D
    en zonneschermpjes voor in de auto van Cars.
    "ja dat heeft Ted zelf uitgekozen" ;)

Ik ben dus niets tekort gekomen! en jullie?

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Haha, hier een hele andere moederdag. Heb van mn moeder eergisteren speelgoed, pyjamaatje en een leuk shirtje voor Jarissa gekregen. En vandaag een sms-je van een goede vriendin. Ron heeft er nog niets aan gedaan. Gaat ook niet gebeuren. Die is niet van het romantische met dit soort dingen. Hij heeft het al moeilijk genoeg met mn verjaardag. Vandaag was ik zelfs een groot deel van de dag alleen met de kids want Ron heeft de elfmerentocht gefietst. 150 km op zn mountainbike. Hij heeft het net niet gehaald, heeft 135 km gefietst. Indrukwekkend vind ik!

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik wil 1x een gekocht cadeautje (dit jaar dus hihihi) ook omdat ik geen verjaardagscadeautje wist. Maar ik heb van mijn ouders een Pandora armbandje gekregen en nu wil ik dus 3 boads hebben (S, A en M). Alleen die originele van Pandora kosten maar 38euro per stuk (eingelijk zelfs 60, zit goud in verwerkt) maar van andere merken hebben ze ook alleen zilveren en die vind ik ook leuk. Maar ze waren op... dus ik krijg het as woensdag pas.
    Verder zijn we naar mijn moeder geweest, dus ook even naar mijn oma die ernaast woont. En dalijk gaan we gewoon ergens op visite.
    Morgen ga ik naar de bedrijfsarts (gezellig hahahaha).

Zo Sam is weer wakker en we gaan we weer van tussen

Groetjes Daphne

4. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Weekendje weg was heerlijk. Heb van Arnaut een hangertje en ketting gehad met foto's van Sofie erin, echt schattig!
    Sofie is echt superverkouden geworden, echt zielig, ach ze lacht gewoon door!

Jullie ook nog een fijn staartje MOEDERDAG

Knuffel van Lisette

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    zo hier ben ik weer even.
    mijn ouders zijn nu nog voor 2,5 weken op vakantie dus heb ik hun laptop en auto even ontvoerd! :)
    moet straks werken dus lees ik vanmiddag ff alles bij.

voor moederdag ben ik ook helemaal verwend.
    van mijn vriend parfum gekregen (cacharel)
    van mijn zusje douchegel en badschuim van rituals.
    en van mijn zwager en schoonzusje tijdschriften.
    ik dacht dat het de bedoeling was dat ik wat van ruben zou krijgen :)

met de kleine gaat alles goed.
    ik was van de week naar de musical 'doe maar' dus m'n vriend zou de fles geven, werd ik 3x opgebeld dat het 'm niet lukte en ruben niet wou drinken....
    moet dan toch maar vaker gaan kolven :oops:

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier ben ik ook even..

Ik heb gisteren voor moederdag een gedichtje gekregen, een geverfde bloempot met zelfgemaakte bloemen erin van Shirin, een leesboek (Close-up van Esther Verhoef) van Yasmin en Kian. Van mijn moeder kreeg ik een zelfgeplukt en gedroogd klavertje 4 in een lijstje. Voor veel beterschap en geluk. Lief hè..
    Ik had mijn moeder een zelfgemaakte, ingelijste foto gegeven van de 3 kids, deze:

7. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    mooie foto van de kids!
    kian is idd van hetzelfde formaat als ruben :)
    hoop dat het met jou snel weer de goede kant op gaat...
    dikke knuf vanaf deze kant.

ben nu alweer terug.
    hoef pas 4 juni te beginnen.
    leuk gezinnetje, 2 kids.
    meisje dat al naar school gaat en een jongetje van 2,5.
    was meteen al helemaal weg van ruben (maar ja, wie niet :) )
    voor 3 halve dagen dus das makkelijk te doen én ruben mag mee!

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Daphne: hoe is het gegaan bij de bedrijfsarts? En hoe gaat het met jou?

@Lisette: fijn joh, dat je zo van het weekend hebt genoten. En arme Sofie, zo verkouden.

@Runner: lekker dat je weer een pc hebt. Je werk klinkt super zeg!

@Judith: hele mooie foto. Wat een kanjer is Kian zeg. Hij is anderhalve maat groter dan Jarissa, haha. Logisch ook natuurlijk, Kian als jongen en ook ouder dan Jarissa. Dikke knuffel voor jou.

Ik heb vanochtend na de eerste voeding nog even kunnen uitslapen en net alleen boodschappen gedaan. Lekker hoor, gewoon even snel, snel door de winkel. Ron is nu naar z'n werk, Jarissa ligt erg tevreden te slapen, heerlijk!

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hoe gaat het met mij?
    Ik ben zo vreselijk moe en dit wordt ook gewoon niet minder. Therapie kost ook wel veel energie stiekem hoor.
    En ik ben vandaag begonnen met Sonja Bakker. De eerste week daar lust ik alles wat ik moet eten (is bijzonder want de meeste dieten daar lust ik de helft niet van).
    Ik ben het kolven echt aan het afbouwen. Ik ben gestopt met de medicijnen en daar zie ik heeeeel goed van wat ze deden want ik heb nu niet zo veel meer om te kolven. Denk dat ik aan het einde van deze week gestopt ben. Ik krijg Sam toch nooit meer aan de borst, die hoop heb ik niet meer. En van de week moest ik een flesje moedermelk weggooien en het deed me geen pijn, dat was voor mij datgene wat ik nodig had om deze beslissing te nemen.

Net dus bij bedrijfsarts geweest en ik hoef voorlopig niet te werken. Ik moet wel door TUNIX worden gemeld als ziek uit dienst zodat de UWV weet wat ze moeten doen. (Ik moet namelijk wel begeleid worden). Wie weet (even stukje hoop/dromen) moeten ze wel dalijk beginnen aan een reïntegratietraject waarbij ik een opleiding kan krijgen :D Hihihihihi. (Misschien weet ik dan ook echt wat ik wil gaan doen, ik vind Marketing super leuk, maar ik kan er geen werk in vinden, want de NIMA B stelt zonder concrete ervaring dus geen bal voor, terwijl het een super papiertje zou moeten zijn)

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik hoop dat je van het stoppen met BV weer meer energie gaat krijgen. Dat hoor je gelukkig wel vaak dus wie weet geldt dat voor jou ook. Therapie is vast reuze vermoeiend. Alles wat je weggestopt hebt omdat al je energie naar Sam ging, komt nu naar voren. Omdat Sam het zo super fantastisch doet, vergeet je misschien sneller wat voor enorm heftige en zware tijd je achter de rug hebt. Al die hormonen in je lijf, iedere vrouw heeft in die periode behoefte aan rust. En meestal ook de mogelijkheid. Je hebt niet voor niets verlof. En jouw verlof was alles behalve rustig. Een en al hectiek. Ik hoop dat je dit voorjaar/deze zomer kans krijgt iets van je verlof in te halen. Dat je even niets hoeft behalve genieten van je gezinnetje. Ik gun het jullie echt!

De pech bij onze buren houdt maar niet op. Eerst al 2 keer botte pech met hun paarden. Nu ligt de buurvrouw in het ziekenhuis met ernstige hartklachten. Bah. Ze is pas 50 en mag niet eens meer uit bed om te douchen! Hopelijk is het goed te behandelen.

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    daphne, hoop dat het stoppen met kolven ook een beetje rust brengt voor jou.
    en ook wel lekker natuurlijk dat je voorlopig nog niet hoeft te gaan werken.
    sonja bakker is echt erg in trek tegenwoordig!
    moeten er veel kilo's af?
    ik weeg nog zo'n 10 kilo teveel :oops:
    ohja, heb je een uitnodiging gestuurd bij hyves :)

pendrag, jou buren hebben het geluk niet aan hun zijde zeg!
    wat een ellende allemaal!
    wat was jou hyves ook alweer?
    al wat over jou paard gehoord?

zit er een vloek op ons huis?
    nu is de wc weer naar de mallemoeren!
    moet een heel nieuw binnen werk in dus dat betekend dat ik voorlopig niet meer door kan trekken.
    we zijn nu met emmers water in de weer, haha.

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Jakkie runner, waardeloos als je toilet iets mankeert. Dan merk je pas hoe vaak je doortrekt!
    Je kunt mij volgens mij bij Hyves vinden onder Missyfryslan.

Ik heb nu nog 1 zwangerschapskilo! YES. En nog 11 gewone, pfff. Maar het afvallen begint weer wat te lopen dus ik heb goede hoop! Jij ook succes runner.

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    haha, moet ff lachen hoor nog 1 gewone....
    pas jij al je broeken van voor je zwangerschap?
    ik ben nl ook bijna al mijn zw kilo's kwijt (nog 3 te gaan) maar pas echt mijn kleren nog niet...
    en ben die zw kleren zooooo zat!

ga je ff opzoeken hoor :)

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik pas mn kleren echt nog lang niet! Heb van die enorme tentspijkerbroeken gekocht en die beginnen nu gelukkig te slobberen. Maar ben bang dat ik als ik straks weer ga werken toch wat nieuwe werkkleding moet gaan kopen!

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    das nou zo stom dat je wel op hetzelfde gewicht zit maar een totaal ander figuur hebt....
    'zucht'
    zou het ooit nog goed komen?

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wauw, wat een mooie banner runner!

Nee, dat komt nooit meer goed! Haha, maakt niets uit toch? Gewoon even naar je baby kijken en dan zijn die enorme heupen helemaal niet meer zo belangrijk!

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    hahaha, das waar,
    en wat dacht je van die slappe hang buik....
    ben 1 keer wezen beebie zwemmen, maar voelde me niet erg prettig in m'n bikini. hihi.

grappig he die banner :)
    was nog niet helemaal zoals ik wil hebben maar ben niet erg handig, hahaha.

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Je ziet mij voorlopig ook niet in bikini! Het blubbert alle kanten op. En dan zit Ron te zeuren over z'n vetrandje. Jaja, maar liefst 5 gram vet of zo, meer heeft ie niet! Klagen dat er maar 4 bobbels van z'n wasbord te zien zijn ipv 6. Dan zou je hem toch?

19. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ook wij zijn gisteren voor het eerst gaan zwemmen ...( heb mezelf in bikini maar ff weggegumt :D )..Fleur vond het helemaal te gek ..
    de BV is helemaal afgebouwt en het lijkt daarmee met mij ook wat beter te gaan nu ..
    Fleur slaapt al 2 dagen vanaf 19 uur door tot de volgende ochtend 7 uur was wel raar in het begin dat we haar niet haalde ... :(

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @asjuh: leuk joh, dat zwemmen. Mooi dat het wat beter met je gaat. Ga je de 2e ook met ons mee lunchen?

En andere dames die nog niet gereageerd hebben: wie gaat er nog meer mee?

Deel Deze Pagina