hahaha pendrag, ron heeft wel gelijk hoor 6 broden zijn mooier dan 4! bij mijn vriend is er zelfs na lang turen geen ene brood te vinden, laat staan een kruimel, hahaha! asjuh, leuke foto van fleur. ben je lang wezen zwemmen? ruben had het helemaal naar z'n zin maar na 20 min. had ie het toch behoorlijk koud. en oh zo schattig met een zwembroekje aan ben ik trouwens nog de enige die nog volledige BV geef?
@runner: Leuke banner joh! Ja je figuur veranderd he ookal ben je weer op je oude gewicht. Baal baal baal.. @asjuh: leuke foto van Fleur in Nijntje zwemband! Vond ze het niet koud? @Pendrag: hier nog 6 zwskilo's en 2 1/2 stoppen met rokenkilo's Iedereen elkaar al gevonden op Hyves?
Gisteren verwend met moederdag: ik kreeg van Daan een heel lief voetafdrukje dat ze op het kdv hebben gemaakt, op een kaart met een leuk gedichtje. En van mijn man kreeg ik twee boeken van Karin Slaughter (thrillers). Vanmorgen is mijn man met Daan naar het ziekenhuis geweest voor een echo van zijn heupjes, vanwege zijn stuitligging. Zoals we wel verwacht hadden, is alles prima in orde. Daarna zijn ze koffie wezen drinken bij mijn moeder. Die was helemaal in haar sas omdat ze Daan mocht voeden, verschonen en in bed leggen (ze hebben mijn oude ledikantje weer tevoorschijn gehaald). @Lisette28: Het ventieltje van mijn kolf is niet kapot, maar door het vele gebruik wordt het kennelijk steeds soepeler waardoor het steeds makkelijker door de opening naar boven wordt gezogen. @missymona: De hele middag gelachen na de prikjes? Gekk meid! Ze groeit lekker zie ik, fijn! @Pendrag: Heb jij niets te zeggen over wanneer het "Jarissa-dag" is? 21 februari is toch al Jarissa-dag ? Het zou erg jammer zijn als je niet mee kunt, temeer omdat je juist bezig bent het organiseren. En wat een ellende voor jullie buren zeg, vreselijk! @Mirella28 en Pendrag: Veel succes met de therapie voor jullie kindjes vanwege hun voorkeurshouding, hopelijk helpt het en hoeven ze geen helmpjes op! Mirella, je foto's verkleinen kan nu ook via dit forum. In het menu aan de linkerkant vind je nu een optie 'Foto's verkleinen'. @runner: Ik geef ook nog volledige borstvoeding, ik wil proberen het een half jaar vol te houden. Balen dat ruben de fles met afgekolfde moedermelk niet accepteerde, denk je eens lekker een avondje uit te kunnen... Daan vindt de borst ook fijner dan moedermelk uit een flesje, maar we zijn er nu achter dat hij - als we hem op een rustige plek voeden - het flesje wel redelijk leegdrinkt. Hij drinkt uit de fles altijd wel een stuk minder dan uit de borst. Leuk dat je een geschikt gezinnetje hebt gevonden! @Judith75: Wat een prachtige foto van de kids, daar is je moeder vast blij mee! Leuke kadootjes heb je zelf ook gehad! Wat een heerlijke bolle wordt Kian, met van die lekkere hamsterwangetjes @daphne78: Sterkte met de moeheid, hopelijk krijg je snel weer meer energie! Is het wel slim om met een dieet te beginnen als je zo moe bent? Succes met afbouwen van het kolven, hopelijk krijg je daardoor ook weer een beetje energie terug. Dat probleem van wel een marketingopleiding maar geen relevante werkervaring, waardoor ik geen baan in de marketing kon vinden had ik ook. En dan merk je toch dat veel werkgevers je al te oud vinden. En rolde ik via mijn vorige werkgever - vanuit een IT-functie - ineens de marketingkant op. En nu houd ik me bezig met online marketing, toch nog gelukt dus om een leuke marketingbaan te vinden! Dus zeg nooit nooit... Hier nog 7 à 8 kilo's te gaan voordat ik weer op mijn oude gewicht zit, maar omdat ik bv geef is het niet verstandig om echt te gaan lijnen. Maar met gewoon niet zoveel snoepen kom ik ook al een heel eind hopelijk, zeker nu ik weer aan het werk ben. Ik houd alleen nog altijd vocht vast, heb 's morgens nog steeds zere en stijve vingers als ik wakker word. Heel vervelend, kan mijn trouwring ook nog steeds niet om . En mijn buikspieren zijn veranderd in pudding. Ze waren altijd oersterk en ik had een hele platte buik. Nu heb ik een 'lachende' buik vanwege het litteken van de keizersnede, en betrap ik mezelf regelmatig op ineengezakt zitten. Ik moet ze echt weer gaan trainen, maar dan wel samen met mijn bekkenbodemspieren. Heb me laten vertellen dat er, als je alleen je buikspieren traint, meer druk komt te staan op je bekkenbodem waardoor je incontinent kunt worden of blijven . @asjuh: Leuke foto van Fleur in haar zwemband! Fijn dat het met jou weer wat beter gaat, en dat Fleur nu lekker begint door te slapen. Ik heb nog niet iedereen gevonden op Hyves. Ikzelf ben te vinden onder wenniepenny.hyves.nl. Groetjes, Wendy
judith, ik heb idd wat meiden gevonden op hyves, hihi. heb jij nog contact met maisy? hoest met haar? heeft ze geen zin meer om hier te komen of is er wat anders aan de hand? (of heb ik iets gemist?) hoelang ben jij nu gestopt met roken? ik afgelopen 1 mei 1 jaar alweer, zouden daar die extra kilo's ook vandaan kunnen komen? wat een vragen he weer van mij BTW, ik heb weer een paar foto's van ruben in mijn album geplaatst. neem gerust maar een kijkje. hahaha
Je had mij ook gevonden zag ik Ja, ik heb contact met Maisy op msn. Geen idee hoe dat allemaal zit hoor met haar en dit forum.. Ik ben 1 juni een jaar gestopt, haha! Ik heb daar zeker weten extra kilo's van, want nam in het begin ipv een sigaret een lollie Mis jij het nog wel eens? Of is het voor jou alsof je nooit gerookt hebt? Hele leuke foto's van Ruben Had ze net bekeken
haha, wat grappig. je moest eens weten hoeven zakken lolly's en pakken met kauwgom er hier doorheen zijn gegaan! het roken zelf mis ik eigenlijk niet eens. heb wel stiekem een keer een hijsje genomen van mijn vriend z'n sigaret, maar die vond ik echt niet lekker weet zeker dat ik er nu helemaal klaar mee ben. en jij? mis jij het wel? wendy, ik heb jou nu ook gevonden hoor ga jij met een maand of 4 de fruithapjes dan al introduceren? heb zelf nog geen idee hoe lang ik het vol ga houden. maar tot nu toe bevalt het BV geven me prima. ik heb ook precies dezelfde kolf, inclusief een extra ventieltje, jij niet dan? ga zo de comp uitgooien, bende hele dag al ongezellig bezig. maar ja wat wil je als je 63 mailtjes moet beantwoorden, haha. welterusten en tot morgen weer oh wat ben ik blij dat ik weer posten kan!
Hallo allemaal, Sinds een paar weken doe ik bodypumpen. Ik hoefde na mijn zwangerschap geen fysio meer voor mijn bekken, maar moest dan wel na ongeveer 10 weken zelf gaan sporten, om die spieren te trainen. Toen Nils 8 weken was ben ik dus begonnen met bodypumpen. Hier krijgen we precies de oefeningen die ik ook bij de fysio moest doen voor mijn bekken, alleen nu met gewichten. Ik moet zeggen dat me zeer goed bevalt en je merkt snel resultaat. Niet zozeer in kilo's maar wel in omvang. Alleen idd die buikspieren...... Vandaag moesten we meer buikspieroefeningen dan normaal doen. Bijvoorbeeld heel ver omhoog komen met je bovenlichaam. Ik ben na een paar keer proberen maar gestopt, weant ik kreeg het gewoon niet voor elkaar. Dan pas merk je hoeveel je lichaam nog moet herstellen. Het leek wel of er totaal geen spiertje zat wat ik kon aanspannen. Met de gewone buikspieroefeningen waar je eigenlijk alleen je bovenbuik gebruikt zeg maar, heb ik niet zoveel moeite. Maar die onderin mijn buik... Ik heb trouwens ook nog steeds heel weinig gevoel op de plek van het litteken. Hebben meerdere van jullie dit die een keizersnede hebben gehad? @wendy: Wat je zegt over de bekkenbodemspieren en buikspieren klopt idd. Tenminste zo is het mij bij de fysio ook verteld. Met moederdag heb ik van Nils (gemaakt door het kdv) ook een afdruk van zijn voetjes gekregen. Henrij heeft voor de rest niks aan moederdag gedaan Groetjes Inge
@runner: Ik heb je uitnodiging gezien en je toegevoegd aan mijn Hyves-vrienden, gezellig! Leuke foto's van Ruben! Ik weet nog niet of ik met 4 maanden al fruithapjes ga introduceren, ik heb gehoord dat het i.v.m. de kans op allergieën beter is om te wachten tot 6 maanden. En allergieën, die hebben wij al vrij veel in de familie. Ik vind de bv ook erg prettig, en het kolven op zich ook wel. Alleen dat gedoe met dat k****-ventieltje. Er zat bij mij geen reserve-ventieltje bij de kolf. Kijken of ik die ergens kan bestellen/kopen, want zo'n klein dingetje raak je makkelijk kwijt. @inge1983: Hier ook een 'doof gevoel' op en om de plek van het litteken. De gynaecoloog zei dat het wel een jaar kan duren voordat het weggaat, en dat het heel soms helemaal niet weggaat. Het stoort me op zich niet, ik merk het alleen als ik met mijn hand over mijn onderbuik ga. Ik wil ook heel graag weer sporten, maar ik red het gewoon niet om 's avonds naar de sportschool te gaan. Dus ik heb maar een mini-stepapparaat gekocht. Kan ik thuis af en toe nog wat doen. Helaas niet zo motiverend als naar de sportschool gaan en een lesje meedoen. Groetjes, Wendy
was weer eens een vroeg dag vandaag. heb nadat mijn vriend om 05.15 de deur uit ging niet meer geslapen en ruben werd al om 7 uur wakker ipv een uurtje later. gelukkig slaapt ie nu weer. straks naar het huis van mijn ouders voor de plantjes en de kat, neem denk ik ook maar meteen ff een zonnebankie en aangezien we van het weekend 3 verjaardagen hebben moet ik ook nog de stad ff in. en in huis moet er ook nog het een en ander gebeuren :x bah. weer genoeg te doen vandaag, ach ik zal me in ieder geval niet vervelen, haha. inge, waar haal je de energie vandaan? wel lekker hoor je even uitleven in de sportschool.
@runner: Een paar jaar geleden deed ik heel veel stijldansen. Ook wedstrijden op amateurniveau in nederland. Ik was een jaar of 17/18 toen ik ermee stopte. Ik woog toen tussen de 50 en 55 kilo. Ik ben toen wel nog blijven trainen, maar je bent niet meer zo gemotiveerd als wanneer je voor een wedstrijd traint. Toen we zijn gaan samenwonen, stond het dansen helemaal op een laag pitje, want het kost gewoon handen vol met geld. En in 5 jaar tijd ben ik dus ongeveer 20 kilo aangekomen. Aangezien ik niet één van de grootste ben (1.55m) is 75 kilo dus gewoon veel te veel. Ik zal en moet het er in ieder geval af hebben. Als ik bij de 65 kilo ben ben ik al heel tevreden, maar ik hoop dat ik de 60 ook nog haal. Dus ik moet gewoon sporten. Maar ik moet zeggen, vind het ook wel erg lekker om me even een uurtje uit te leven. Groetjes Inge
@inge: Ik heb voor de zwangerschap ook wel eens bodypump gedaan. Ik zou het nu nog niet kunnen hoor! Wel doe ik weer aquajoggen. @runner: Ik heb een trekje genomen van een vriendin, maar vond het niet echt lekker De gewoonte mis ik soms wel, bijvoorbeeld bij een glaasje wijn of port of met een feestje. @wenniepenny: Kan me voorstellen dat de motivatie minder is als je thuis zelf 'moet' sporten.. Ik weet ook nog niet wanneer ik met fruit en groente ga beginnen. Vandaag moest ik naar de dokter voor een allergietest. Nou gezellig, ben overal allergisch voor behalve voor honden. Voor katten zwak. Daarom ben ik dus een heel jaar door verkouden! Heb nu Zyrtec en oogdruppels om te proberen. Kan er ook nog wel bij! Heb haast een apotheek hier! Gebruik ook zo'n medicijndoosje met vakjes weet je wel, want kan het anders niet onthouden allemaal Einde vd week weer naar dokter voor evalueren van antidepressiva en kalmeringstabletten.. Met Kian alles super trouwens niet te vergeten
Kind en gezin is juist geweest, Harco is de kaap van 4kg over yesssssssssssss hij weegt nu 4260gram, hij is aan het inhalen zegt de verpleegster van kind en gezin. Wat zijn eten betreft zullen we hem meer moeten gaan geven want om de 2.5 uur vraagt hij al terug een papje dat komt omdat hij de licht verteerde voeding vanal heeft namelijk Nutramigen, we zullen hem dan maar meer moeten geven en overgaan op 180 + 6schepjes
@Inge en Runner, ook hier nog steeds (na 5 maanden dus alweer) een doof gevoel bij mijn litteken. Ook jeukt die welleens, dat is pas lastig. Jeuk hebben en het niet voelen als je gaat krabben..... @Liefje, gaat lekker he! Eindelijk! @Judith, krijg jij nog iets anders naast de medicijnen? (Therapie oid) Ik ben gisteren begonnen met Sonja Bakker en heb nog niet gesmokkeld! Ook hier moet er zo'n 22 kilo af (slik). Sporten wil ik ook weer, ik wil gaan spinnen. Dat vind ik zo vreselijk lekker. Maar ik weet ook even niet wanneer. Want de sportschool waar ik naar toe wil die doet dit alleen 's avonds. En op dit moment is Mark veel 's avonds werken (hij kwam vanacht om 5 uur in bed pffff). Ik heb ook niet zo heel veel zin om Sam 3x per week naar een oppas te brengen ook al is het maar voor 1,5 uur. Nou tot later Groetjes Daphne
ik denk dat jij wenniepenny bedoeld liefje, dat gaat de goede kant op met harco! ruben zit alweer bijna aan de 8 kilo zal 'm vanavond weer eens wegen. moet nog boodschappen gaan halen maar ik zou echt niet weten wat ik wil eten... hmmm, zo maar even in de lounch tips op doen, hihi. waar zouden we ook al weer gaan lunchen? is het een beetje gemakkelijk te vinden?
ooo was het wendy hihiihihii We gaan in Bunnik eten en is met de auto heel goed te doen. Ik had al op de routeplanner bekeken en ligt aan de A12. Het is theehuis Rhijnauwen.
ook genoeg parkeer ruimte? daar ben ik nl niet zo goed in (parkeren dan he) wat is er met jou banner gebeurd?
@Daphne: Ja ik krijg ook therapie. 1x per week krijg ik huisbezoek van iemand van GGZ. Mijn ervaring is dat alleen medicijnen niet werkt..
@Runner, ik mag hopen dat er genoeg ruimte is, anders krijg ik Sam niet uit de auto... ben niet zo heeel handig hihihi. @Judith, ik dacht al, ik hoor (lees) zoveel over je medicijnen en het is toch wel zonde als ze die alleen zouden geven en je verder aan laten modderen. Maar goed om te horen dat je echt geholpen wordt. Ik mag morgen weer. Moet meteen nieuwe afspraken maken voor het bellen en de bezoekjes. (1x pw belafspraak en 1x pw persoonlijk bezoek)
Welke kolf heb je dan? Ik kolf al 13 weken 5 á 6 x pd, en de mijne doet het nog prima! Ik heb de medela, en gelukkig geen klachten.