Verder hier alles ok! Ted groeit goed. Hij is erachter gekomen dat hij handjes heeft! Hij stopt alles in zijn mond, dat is wel een beetje grappig! Deze week een lekker makkelijk weekje, do + vr lekker vrij nu maar hopen op mooi weer. Tja en lijnen... dat moet hier ook echt gebeuren Er moet 10 kilo af! tja misschien moet ik eerst maar eens beginnen met stoppen met snoepen Als ik gestopt ben met kolven start ik echt! maar ja wanneer stop ik met kolven...
Heerlijk al die dieetplannen hier! Heel herkenbaar. Ik ben gisteravond een ander paard wezen kijken. Voor mij erg klein paardje maar verder lijkt ze er helemaal op. En dat terwijl ik geen merrie wil ..... Kom ik met een kleine merrie thuis straks. Maar goed, het is wel een dier met veel kwaliteit, een heel mooi papier en ze fokt ook erg leuk. Dus ik heb gisteravond toch maar geld geboden. Ben benieuwd wat ik daar voor reactie op krijg. Het kan nog wel een heel duur paard worden. Toen we daar weg zouden rijden, zag Ron dat ik een enorme deuk in mn auto heb. Er was nog andere visite (Duitsers waar Ron nog een rotgeintje over maakte, had hij niet moeten doen) en die hebben mijn auto vol geraakt. En vervolgens gewoon weg gereden! Gelukkig heb ik hun gegevens en hebben we elkaar vanochtend al aan de telefoon gehad. Het lijkt er toch op dat het netjes opgelost gaat worden. Ik ben benieuwd. En voor mij heel goed lunchnieuws: ik ga mee! YES. Mn vader snapte gelukkig heel goed dat ik de lunch niet wilde missen en ook liever niets combineer omdat dat voor Jarissa nogal veel is. En Jarissa maakt toch nog niets mee van de Jarissa-dag. Jippie. Vandaag laatste les babymassage gehad. Jarissa vond het weer heerlijk. De massagejuf heeft haar gemasseerd. Had ik haar gevraagd. Zij vond het heel leuk om te mogen doen en ik kon zo mooi zien of zij nog dingetjes anders deed dan ik.
@liefje: Hoera, weer een mijlpaal voor Harco! Fijn dat hij zo goed groeit! Ik schat dat Daan volgende week op zo'n 6,5 kilo zal zitten, dan mogen we weer naar het consultatiebureau. Krijgt hij ook weer prikjes... @runner: Het pannenkoekenhuis is heel gemakkelijk te vinden. Bij Bunnik van de A12 af en dan richting Utrecht aanhouden. Net voorbij Bunnik staat Rhijnauwen aangegeven. Of de andere kant op, op de ring Utrecht afslag Stadion Galgenwaard pakken en dan richting Bunnik aanhouden. Parkeerruimte is er genoeg. @Marjanne: Ik heb de handkolf van Avent. Kreeg trouwens vandaag van Avent - als antwoord op mijn klachtenmailtje - een nieuw ventieltje toegestuurd, alleen past dat absoluut niet op mijn kolf. Wel aardig van ze, maar het helpt helaas niet . @Pendrag: Balen van die deuk in je auto! En leuk dat je mee gaat lunchen! Succes voor alle meiden die proberen af te vallen! Ik heb gisteren thuis meegedaan met het programma 'Nederland in beweging' - wat een ontzettend suf programma - en daarna buikspieren en bekkenbodemspieren getraind. En nu heb ik spierpijn , maar ik ben wel trots op mezelf dat ik toch wat heb gedaan. Waarschijnlijk spreek ik jullie maandag pas weer, want we gaan het Hemelvaartsweekend doorbrengen in een vakantiepark. Even lekker eruit met zijn drietjes, eens kijken hoe het gaat. Prettig weekend dames! Groetjes, Wendy
@Wendy, veel plezier! En ik heb ook weleens mee gedaan met Nederland in beweging. Maar ik vind het wel een heel suf programma. Het is lichtelijk lachverwekkend en als je het te vaak ziet.... nee is niet aan te raden hahahhaha (maar het is wel goed als je meedoet hoor!) @Pendrag, ben blij dat je mee gaat lunchen! Over het lijnen, dag 3 is bijna voorbij en het gaat lekker! Denk dat Sonja wel bij me past hhahhahaa. Zit nu aan een zakje snack a jacks als tussendoortje. Ik heb dat even gewisseld met een ander tussendoortje had gewoon zin in iets hartigs! Morgen is Mark de hele dag thuis, ik hoop dat we niet al te veel gaan doen hihihihi, ben niet zo in een drukke/ondernemende stemming momenteel. Nou tot morgen maar weer denk ik zo
das lekker pendrag ik hoop wel dat dit verder nog netjes afgehandeld gaat worden. wij zijn echt lui vandaag! ruben kwam vanmorgen ook pas om 10 uur! gister had ik 'm ook al om 9.15 wakker gemaakt. gister wel naar een verjaardag geweest dus lagen we er ook niet op tijd in maar dat hebben we vamorgen dubbel en dwars in kunnen halen. volgende week is mijn vriend jarig. ga een jaarabonement voor de avifauna halen. krijg je meteen vrijkaarten voor beeksebergen, apenheul en dolfinarium, wij gaan ons niet vervelen van de zomer nou ik ga me weer verder vervelen...
@runner: Klinkt als een leuk cadeau zo'n jaarabbo! @Daphne: Bevalt wel dus dat Sonja Ik ben ook aant afvallen, maar tot nu toch nog steeds zonder dieet oid. Denk als ik 'stil' val dat ik ook Sonja ga doen @Wendy: Ja, ken ik dat Nederland in beweging! Yasmin vindt het altijd lachen ik vind het een beetje soft Maar goed beter iets doen dan niet nog altijd hè! @Pendrag: Heb je al reactie gekregen op je bod op het paard? Spannend! @Marjanne: Ook Kian stopt alles in zn mondje! Spuugdoekjes, knuffels, rammelaar, speendoekjes, kortom alles binnen z'n bereik Leuk hè die nieuwe ontwikkeling Hier niet zo heel veel nieuws. Ben gisteren na veel wikken en wegen omdat ik eigenlijk niet in superbeste stemming was toch maar gaan aquajoggen. Ik had Shirin meegenomen en zonder dat zij het wist d'r zwempak. Ze wilde zo graag een keer kijken, nou ze mocht lekker meedoen hoor! Ze kreeg steeds complimentjes van alle vrouwen haha! En maar trots vertellen dat ze bijna d'r A-diploma heeft Vandaag een lekker rustige dag..nix moet, dus heeeeeeeeeerlijk. Gisteren heeft Sebas een gesprek gehad met de arbodienst over het zorgverlof dat ie nu heeft. Het was allemaal geen probleem gelukkig. Papieren ingevuld en klaar was het weer. Ja even een persoonlijk gesprek over het hoe wat en warom natuurlijk ook. Ben blij dat dat op zijn werk goed geregeld is. Zondag is het hier rommelmarkt in de straat. Ik zou gaan staan en als het lukt nog steeds, maar mn ma komt me helpen. Ben benieuwd of het wat opbrengt Heb me voorgenomen dat de opbrengst gaat naar kleding voor de kids.
wat is het rustig vandaag! ik ben vanmorgen voor de 3e keer op gesprek geweest bij het nieuwe gezinnetje waar ik straks ga werken. die vader wou me ook een keer zien en ja hoor ik ben opnieuw 'goedgekeurd' hahaha. ga wat meer verdienen dan ik had gedacht, mooi meevallertje en waarschijnlijk gaan de dagen iets langer worden dan dat we eerst hadden afgesproken 1x 4,5 uur en 2x 6 uurtjes. is nog te doen. net weer de kat van mijn ouders vertroeteld en de planeten water gegeven, eigenlijk ook een hele dag taak, blijf vaak lang hangen. vooral als de buren ook in de tuin zitten wc is ook weer gemaakt! jippie! de kosten vielen ook mee 20,- voor een half uur werk en nieuwe onderdelen is niet veel. vanavond alleen naar een verjaardag, vriend is een beetje ziekies vandaag. fijn weekend allemaal.
Veel plezier vanavond runner! Judith, ik hoop voor je kinderen dat je veel verkoopt! Wij hebben een lekker rustig weekend, ik moet wel even flink aan de was gaan. Loop een beetje achter En misschien even lekker ergens gaan lunchen. We hebben bonnen gehad voor ons trouwen, maar die zijn bijna verlopen. Het is de 26e alweer een jaar geleden! Tjee wat gaat de tijd snel en wat is er onwijs veel veranderd! Zijn jullie ook nog steeds alles kwijt? Ik blijf maar zoeken naar alles! Ik word er helemaal moe van! (volgens mij had ik dat vorig jaar niet... )
@Wenniepenny: hoop dat je een leuk weekend hebt. @Daphne: hoe is het met het Sonja Bakkeren? Nog vol te houden? @runner: klinkt als een erg leuk cadeautje! Mooi dat het werk goed lijkt. En wat valt de wc mee zeg. Das niet veel geld. @Marjanne: ik heb net een topic geopend 'zwangerschapsdementie: wanneer gaat het over'. Hier ook steeds alles kwijt en vergeten. Gaat snel he, met de was achter lopen? Ik ben o zo blij met mn droger. De electriciteitsrekening zal wel even omhoog gaan maar nu ben ik tenminsten in anderhalve dag weer bij als ik de was even heb laten liggen. Vandaag boodschappen gedaan voor mn verjaardag. En nog wat andere dingetjes. Pfff, meer dan de halve middag weggeweest. Niks aan. Ben wel mooi onder het maaien van de tuin uit gekomen. Heb mn paarden er vandaag in gedaan. Is nu bijna kaalgegeten. Morgen nog even en dat deel van de tuin ligt er weer netjes bij. Verder weinig te merken hier. Niet zo gezellig momenteel. We zijn beiden snel aangebrand merk ik. Geen leuke combinatie. Hoop dat dat snel weer over is. Kan er altijd slecht tegen. @Judith: fijn dat het zorgverlof goed geregeld is. En heel veel succes zondag met de verkoop.
Jij bent over 40 minuten jarig he.... Het Bakkeren gaat goed, is echt heel goed vol te houden vind ik. Ben ook wel lekker gemotiveerd momenteel, dat helpt wel mee. Weet je waar ik nu weer over aan het denken ben? Om naar de PABO te gaan om me te laten omscholen... pff ik weet echt niet wat ik wil he hihihihii En ik wil misschien het openingsnummer gaan zingen op de bruiloft van een neef van Mark. Maar vind het al eng om te vragen, terwijl ik het echt wel kan! (Zij hebben een dj op de bruiloft en dan is de openingsdans live toch wel mooi, ik denk dan aan You've got a friend, ben op zoek naar de versie zonder zang) Nou ik ga verder met dagdromen Doeiii Daphne
ik ben echt dom geweest! kom er gister op die verjaardag dus achter dat ik over 2 weken een vrijgezellenfeest heb... net in mijn mailbox gekeken en daar staat dus echt in dat dat dus 2 juni is. echt balen maar ja ik kan DAT dus echt niet afzeggen.
Pendrag gefeliciteerd met je verjaardag! Grappig, mijn vriend viert vanavond zijn verjaardag (was 27 feb jarig hoor) Sofie is opeens veel meer wakker, wel wennen want ze kan zichzelf minder goed vermaken in bed nu en wil er dus duidelijk uit! In de box vind ze het gelukkig wel onwijs leuk, maar ze wordt er erg druk van dus ik wil haar daar niet al te lang inleggen, We moeten echt op zoek naar een nieuw ritme. Ze had net voor het eerst niet genoeg aan 150cc en we hebben er dus 30 bijgemaakt, nou die gingen er vlot in! Eerste werkweek was vermoeiend maar ging wel goed, wel wennen, opeens Sofie zo veel minder zien.. Went vast wel... iedereen een heerlijk weekend toegewenst. groetjes Lisette p.s. Sofie krijgt dinsdag haar 2e set prikken op het CB
@Lisette, ik wilde wat schrijven maar weet niet meer wat hahahhaha.. O ja... ik was 24 februari jarig, maar ben het al weer vergeten. Hoe komt het dat hij het nu pas viert? Sam krijgt donderdag haar derde set prikjes en dan heeft ze eventjes rust (wanneer krijgt ze de volgende?) Hier is het rustig, ik doe niet zo heel erg veel eigenlijk hahaha. Behalve denken wat ik nou wil doen. Laterrrrrr