Doe je ogen dicht en zie voor je wat ik nu beschrijf (oke beetje lastig om te lezen als je je ogen dicht hebt hihihi) Sam ligt in de box te slapen... Sam wordt wakker en begint de kletsen tegen ? (Beertjes/mobiel weet ik veel) Sam begint te lachen.. Mama hoort rammel rammel rammel Sam begint te lachen... Sam begint te gillen van het lachen Mama hoor rammel rammel rammel Hmm mama denkt "dat kan geen toeval zijn" dus mama kijkt naar de box Mama zie een arm van Sam bewegen en een rammelaar in de lucht.. Yeah denkt mama, Sam kan rammelen Tot ze beter kijkt en Sam heeft van de rammelaar een armband gemaakt hahahahahaha Maarrr tijdens het typen van dit berichtje heeft Sam zich van de rammelaar weten te bevrijden, dus misschien begint ze het echt te snappen.
We hebben sinds vannamiddag een nieuwe aanwinst in huis, namelijk het kleine pupje van mijn nicht die helaas gisteren overleden is door toedoen van haar echtgenoot. Voor de moment gaat alles goed met onze volwassen hond en zijn ze samen aan het slapen op de zetel, hopelijk geeft het vannacht niet al te veel problemen bij het slapen.
Meiden, heel hartelijk dank voor al jullie felicitaties! Ik heb een leuke verjaardag gehad. Geen druktes (heb ik nooit) maar gezellig mijn ouders en schoonouders die mee hebben gegeten. Ontbijt op bed van mijn kanjer (ok, de zelfbakcroissants zijn grandioos mislukt dus is hij naar de bakker gereden en de fles verse jus in de koelkast heeft hij overheen gekeken maar de appelsientje smaakte ook prima). 's Middags kreeg ik een bos prachtige gemengde rozen van hem. En een weegschaal! Haha, hoezo stille hint. Ik baalde altijd zo van onze oude weegschaal. Het scheelt wel 3 kilo, afhankelijk van hoe je erop staat. Das dus niks. Maar die nieuwe ook niet. Had hem zowat het raam uitgegooid. Ben ik op de oude op z'n gunstigst 91 kilo, de nieuwe gaf 101 aan! Oeps! En het meest rare: bij Ron geeft de oude en de nieuwe hetzelfde gewicht aan. En bij mij zit er 10 kilo tussen. Das toch bizar? In ieder geval een grote teleurstelling. Niet het cadeau maar wel het gewicht dat dat kreng aangeeft. Van mn ouders heb ik het geboortekaartje in een hele mooie lijst gekregen. En van mn schoonouders (naast een grote boekenbon) een heel lief zilveren armbandje voor Jarissa. Die wil nu de fles dus dat ga ik eerst doen. Tot straks.
@runner: wat ontzettend jammer zeg. Is het echt niet te combineren? Balen hoor. @Lisette: dat veranderende ritme heeft Jarissa ook. Nu begin ik opeens vreselijk te mutsen: op het KDV hebben ze nooit genoeg tijd om Jarissa lekker te knuffelen. En als ze huilt, wordt ze alleen bij mij maar stil (tuurlijk!). De zin om weer te gaan werken is even helemaal weg. Dat wordt even flink door de zure appel heenbijten straks. Maar thuisblijfmoeder is ook niets voor mij. @Daphne: spannend, bedenken welke weg je wilt inslaan. Ideeen genoeg volgens mij. @liefje: ik lees het vast niet goed maar zoals ik het snap staat er dat de man van je nicht je nicht heeft omgebracht? Hoe het ook zij, veel plezier met je pup! Heerlijk zo'n jong beestje in huis. Wel veel werk, zeker zo samen met Harco.
@ Pendrag, beter laat dan nooit....maaar van mij ook nog van harte gefeliciteerd! Ik lees bij het stukje van Liefje ook dat het nichtje is vermoord? door haar man....ik heb het zelfs hardop voorgelezen hier....iets anders kon ik er ook niet van maken.... Nogmaals aan Pendrag...haha....grappig om te lezen dat juist jij um nu begint te knijpen om weer aan het werk te gaan! Ik begrijp je zo goed! Maar ik werk nu weer sinds een week of 3 en bevalt prima en gaat allemaal prima thuis! Let wel....hier nog geen KDV, dat maakt het voor mij wel een stuk dragelijker. Gewoon thuis bij paps. En papa noemt het nu papa-dag of papa-avond als mama er niet is, dan kan hij het gewoon doen zoals HIJ dat wil en niet zoals ik hem zeg dat het hoort en of moet Zelfs 'extra' gewerkt in de avond....ook prima gegaan. En komend weekend weer een ouderwets stapavondje gepland... lekker uit eten, dansen, drinken en lol hebben! Dat is dus een papa avond+NACHT...en ochtend ook....dan wil ik wel uitslapen Balen Runner dat je nu niet naar dat uitje van jullie kan gaan, met ze hoevelen zijn jullie eigenlijk? Ben natuurlijk wel nieuwsgierig! Maar vrijgezellefeestjes zijn vaak ook leuk!
dat vrijgezellenfeestje is van 13.00 tot vroeg in de ochtend uurtjes vraag me wel af hoe ik het moet doen met kolven enzo. zat echt wel even te balen, ik had echt de 14de in mijn hoofd. klopt ook wel 14 juLi (en dus niet de N) hebben we weer een vrijgezellen feest. zijn met een vrienden groep met 9 stelletjes waarvan er nu 5 getrouwd zijn, 2 daarvan trouwen dit jaar en 2 stelletjes zijn nog niet getrouwd (waaronder wij,maar wel de 1e met een kleintje ) van liefje begrijp ik het idd ook zo dat haar nichtje is omgebracht..... gecondoleerd. pendrag, das zwaar kl*te van die weegschaal! wat is dat voor een onzin dat ie er 10 kilo mij opteld!? ik zou 'm weer omruilen en best wel begrijpelijk dat je nog geen zin hebt om te werken maar je moet maar denken dat die meiden op kdv ook hun uiterste best doen om het jou dochter naar haar zin te maken
@ Pendrag: Van mijj ook natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd, en zo te lezen heb je een leuke dag gehad. @liefje: Wat erg zeg van je nicht (als het tenminste is zoals we lezen)! Hier gaat verder alles goed. Nils is woensdag voor eerst gaan logeren. Mijn moeder heeft hem 's morgens opgehaald en wij zijn hem donderdag weer gaan halen. Hij had woensdag heel de dag geslapen en was alleen maar van 18:00 tot 20:00 wakker geweest Donderdag kwamen we erachter waarom: Nils begint om alles ineens hard te lachen Geweldig! Donderdag voor we hem gingen halen zijn we nog even naar prenatal gegaan. We gingen even kijken voor een nieuwe wipper, want die wat we hadden was geen succes. Die hadden we van mijn zus gekregen, want Kai en Nikki zijn een jaar ouder dus daar had ze niks meer aan. Alleen heeft deze wipper 2 nadelen : hij is zwart en van zacht stof. En aangezien wij 3 katten en een hond binnen hebben lopen..... was dat ding iedere dag grijs i.p.v zwart. Niet echt smakelijk dus. En wat hebben we nu gekocht.... Een doomooseat Nils (en wij) vindt het helemaal geweldig. Ik zal even een foto plaatsen. Groetjes Inge
Lieve foto Inge! Even geen fut om op iedereen te reageren..sorry Vandaag was rommelmarkt en heb rond de 100 opgehaald Ben bekaf en mn humeur is ineens weer omgeslagen Te druk gehad misschien..? Kom morgen terug kijken!
jeetje, wat is het rustig hier... lekker hoor judith dat je 100 euro hebt opgehaald. weet je al waar je het nu aan uit gaat geven? word wel tijd dat jij lekkerder in je vel komt te zitten zeg. dit is ook geen doen. met de kleine kian wel alles goed? en de meiden natuurlijk, al helemaal gewent aan zo'n kleine puk? wij moeten vanmiddag weer naar het CB. die arme jongen weet niet wat 'm te wachten staat, hihi. ben wel benieuwd wat ie nu weer weegt, zal zeker wel boven de 8 kilo zijn waarschijnlijk komt er vanmiddag nog een tante op kraamvisite. en ik moet ook binnen kort weer naar mijn ouders huis voor de plantjes, moet ff kijken wanneer ik daaraan toe kom want morgen moet ik eerst een dagje proefdraaien in noordwijk. anders woensdag gewoon weer...
De opbrengst gaat naar kinderkleding had ik me vt voren al voorgenomen runner Ben vanmorgen evaluatie en gesprek naar HA geweest. Over 2 weken terugkomen en dan wordt de dosering misschien verhoogd van de antidepressiva als het dan nog steeds niet beter gaat. De kalmeringstabletten moet ik rustigaan af gaan bouwen want die zijn erg verslavend Voordeel is dat ik er wel rustiger van wordt en niet meer zo zenuwachtig ben. Ben benieuwd of dat dan weer terug gaat komen..hoop het niet! Shirin en Yasmin vinden Kian helemaal ge-wel-dig! Das wel een bof hè Yasmin wil soms een beetje jaloers zijn als Kian aandacht krijgt. (dan wil ze ook ineens op schoot enz.) Maar het bevalt ze prima als grote zussen denk ik Kian moet begin volgende maand weer naar CB. Ook hij zal dan vast over de 8 kg zijn denk ik Wat een binken hebben wij hè! Welke kledingmaat heeft Ruben ondertussen? Sebas heeft afgelopen 2 weken zorgverlof gehad en ankomende 2 weken heeft ie dat voor halve dagen. Tegen de tijd dat hij weer vol aan de slag gaat, moet het bij mij weer wel lukken als ik erg mn best doe denk ik.. Hij heeft ook alwéér een nieuw werkaanbod gekregen! (Databyte) Hij gaat er goed over nadenken. Salaris is meer, auto (combo), laptop en telefoon vd zaak én hier in de regio. Goeie doorgroeimogenlijkheden en studies en afwisselend werk en werkplekken. En dan wordt ie engineer (klinkt als heel wat hè ) Even nog de arbeidsvoorwaarden e.d. goed doornemen. Ow ik hoor Kian wer, hij is wakker geworden van z'n dutje dus ben er weer vandoor!
@ Inge, Tjee wat een leuke foto van Nils! @ Judith; 100,- is errug leuk! @ Liefje; ook ik lees dat er iets ergs met je nicht is gebeurd @ Daphne; leuk dat Sam het rammelen door begint te krijgen Hier alles ok, ik geniet met volle teugen van Ted! Het is zo'n vrolijk mannetje! hij lacht bijna de hele dag. (zelfs als hij om 23:00 uur even wakker schrikt) Ik heb geprobeerd een foto te maken van mijn lachende mannetje. Alleen zodra ik de camera vast heb, kijkt hij een beetje gek. Dat doet hij alleen bij mij, dus m´n vader heeft een hele leuke lachende foto gemaakt. Maar hij moet em nog wel ff doormailen. Ik ga zo ff winkelen bij de Prenatal, moet ook een nieuwe wipper. Heb er eentje bij de Blokker gehaald, heb alleen het idee dat ie niet echt veilig is. En Tedje wilt zo graag rechtop zitten, ik ga em zo dus ff blij maken.
marjanne, veel plezier bij de prenatal. let je wel een beetje op je centjes, hihi. judith, das waar ook, dat had je al gezegt. neem je de kinderen mee als je voor ze gaat winkelen of ga je meestal zelf shoppen? klinkt goed die baan voor sebas! ruben heeft nu al maatje 62/68. truitjes maatje 62 zit echt al strak om z'n buikie. broekjes 62 is de lengte wel weer goed maar de omvang dus ook niet zijn langzaam aan het overstappen op 68. en kian?
Kian hetzelfde Shirtjes zitten redelijk strak. Hij vindt het ook helemaal nix om die aan te trekken Broekjes 62 lengte is goed, maar breedte wordt aan de krappe kant, dus ook hier aant overstappen op 68!
hoi hoi zo dat is lang geleden, ja druk gehad met werken. Maar..................we zijn er weer. Ik heb redelijk wat bijgelezen, maar om op iedereen te reageren is wat moeilijk, dusi k doe het ff algemeen * Ik ga vanaf volgende week sonja bakkeren * Ik heb ook de medela borstkolf en bij mij doet hij het goed, geen probleempjes met de ventieltjes * Helaas niet gelukt om vrij te krijgen om mee te lunchen, vanmorgen nog iedereen gezien bij de bespreking en echt niemand kan voor me werken, dus heel veel plezier maar zonder mij helaas. * Rik doet het super, hij heeft het prima naar zijn zin, vorige week weer de twee spuitjes gehad maar dit verliep prima bij het tweede spuitje had hij een klein gilletje, gelukkig deze keer ook geen koorts gehad. * Rik wordt volgende week gedoopt, heb er zin in, naderhand voor alle genodigden een bbq, gezellie! En sávonds viert mijn man zijn verjaardag voor de vrienden drukke dag maar wel een leuke dag lijkt me! tot snel liefs fredje
Jullie lezen het inderdaad juist mijn nicht is gestorven door het toedoen van haar man, tijdens een ruzie zou hij haar geslagen hebben en zou ze zo hard ergens tegenaan gevallen zijn dat ze een bloeding heeft gedaan in haar hersenen, ze is een dag later in coma geraakt en hersendood verklaard, ze zijn nu nog verder aan het onderzoeken en haar man is reeds opgepakt door de politie, ze laat een dochtertje van 10 jaar achter.