Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    hoi uschel, leuk dat jij er ook weer bent en fijn dat malou het zo goed doe.
    op jou vraag heb ik geen antwoord, heb geen idee hoe dat zit met al die merken, geef zelf nog mamamelk. vandaar.

erna, gezellig dat jij ook weer boven water bent ;)
    ik ben ook niet zo technisch, ik weet nog net hoe ik een foto in m'n album kan krijgen....
    90 kilo afgevallen, petje af hoor.
    vond je het niet erg dat je tijdens je zwangerschap weer dikker werd?
    vriendin van mij is zo met d'r uiterlijk bezig dat ze maar 3 kilo aan kwam in d'r zwangershap...

heb ik weer he, ik trek af en toe echt de raarste mensen aan.
    ben ik net naar de supermarkt geweest komt er een vrouw aan met hele verhalen dat zij ook zwanger is maar niet weet van wie maar wel hoopt dat het die ene is want hij heeft zulke mooie ogen en dat ze d'r dochter's vader aan het opsporen is en weet ik veel wat nog meer, wat moet ik daarmee?!

2. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0

@Erna, knap hoor zoveel afvallen!

Aan iedere operatie kleven risico's hoor, dat kan ik je nu al vertellen!

@Uschel, als je dat wil doen zou ik de 1e flessen half half doen.
    Dat wil zeggen op bijvoorbeeld 180 water 3 schepjes van de ene en 3 schepjes van de andere.
    En dan zou ik dat niet zozeer doen vanwege het krampjes verleden,
    de meeste kleintjes hebben daar niet zo'n last meer van, maar meer om de samenstelling van de ontlasting niet 100% te veranderen.
    Na een paar dagen half half zonder problemen zou je gerust 100% over kunnen.

Succes ermee!

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @ushel: wat Cellie schrijft, zo verander ik bij Jarissa ook. Die heeft een tijdje Comfort gekregen vanwege het spugen. Eerst kreeg ze 100% Comfort. En dat heb ik schepje voor schepje afgebouwd. Gewoon goed kijken naar je baby. Jarissa krijgt nu 100% de normale voeding. Veel gemakkelijker klaarmaken in ons geval en wat je zegt, andere voeding is niet altijd overal te koop.

@Erna: we gaan lunchen in Fort Rhijnauwen, vlakbij Bunnik. Ga je ook mee?
    Goed man, dat afvallen van jou. Jurek doet het ook prima zeg.

@runner: wat een vaag mens zeg.

@Daphne: ik ben het wel met Mark eens hoor. Jarissa had gisteren een snotje in haar neus, getver! Heb het er kokhalzend weggehaald. Haha, wat een muts ben ik he? Sta fluitend paardepoep weg te scheppen en vind een snotje van mn eigen kind vies.
    De 2e kunnen we je armband dus bewonderen! Leuk. Ben erg benieuwd. Heb wel van Pandora gehoord maar nog niet gezien. Hoeveel bedels heb je nodig om je armband wat vol te krijgen?

Heb net mn nieuwe baas op bezoek gehad. Op zich een prima gesprek. Ik ga wel z.s.m. naar een andere functie uitkijken. Komende week beslissing nemen hoe ik eerst terug kom in mijn huidige functie. Jarissa heeft zich voorbeeldig gedragen tijdens het gesprek. Ze lag eerst te slapen, heeft toen heel even gespeeld (beide in de wagen). Uiteindelijk werd ze wat jengelig. Toen heb ik haar heerlijk op schoot genomen en daar is ze weer in slaap gevallen. Geen centje pijn dus. Wat een voorbeeldige dochter!

4. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Zo Erna echt goed!

Uschel leuk dat je er weer bij bent!

Daphen goed hoor bijna een kilo! Je moet toch ergens mee beginnen.

Hier gaat alles goed, Tedje is vandaag precies 100 dagen! Ik heb hem gefeliciteerd met een dikke zoen! hihi
    M'n mannetje heeft het een beetje druk...
    Dus vandaag heb ik hem maar even afgelost.
    Ik ben nu op de zaak en hij is Tedje zoentjes aan het geven. Om 17:00 uur komt hij en om 19:00 uur mag ik weer naar huis om kusjes te geven!

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    pendrag, wat voor een andere functie wil dan?
    of wil je wat minder uren werken?
    wel lekker dat je baas bij jou thuis komt voor een gesprek.
    mijn pandora armband is nu helemaal vool, zitten 24 bedels aan.
    wil eigenlijk weer een nieuwe erbij want er zijn nog zoveel leuke bedels die ik nog niet heb.
    misschien leuk om dat van mijn eerste loon te betalen. ;)

net wat kleertjes gehaald (via marktplaats) had daar een leuk broekje met shirt en blouse gezien. kreeg ik er een ander broekje en shirtje van mexx bij en dat alles voor maar 10,-.
    helemaal blij nu, hihi. :)

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    arme ted, die word daar toch een partij afgelebberd door zijn ouders....
    hahaha.

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @runner: ik ga van 40 naar 32 uur. Mn huidige functie doe ik al vanaf 2002. Ben vorig jaar naar ander kantoor gegaan omdat dat toen een veel grotere afdeling was waar het niet goed liep. Inmiddels loopt alles veel beter en is de afdeling verkleind van 14 man naar 4. Daar zie ik dus geen uitdaging meer in. Ik wil eigenlijk iets heel anders. Toeval bestaat niet maar ik leg net de telefoon neer: directeur van een ander kantoor met dezelfde functie! Haha, of ik met hem wilde praten. Praten altijd natuurlijk. Dus daar ga ik volgende week donderdag heen.
    Helaas zijn de honden wel ontsnapt terwijl ik aan het bellen was. Weer een kip minder. Het arme beest leeft nog. Ik heb geen idee hoe ik die netjes aan z'n eindje kan helpen. Heb geen scherp mes en ook geen geweer. Sjips.

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ach, arm beest.
    kun je z'n nek niet omdraaien?
    heeft mijn vader ook al een keer moeten doen bij een hamster omdat mijn moeder er bovenop is gaan staan...
    of werkt dat niet zo?

idd toeval! leuk dat je daar volgende week al kunt komen praten.
    heb je er zelf al een goed gevoel over, lijkt het bedrijf je wat?
    spannend hoor.

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @runner/pendrag: ik vroeg het me ook al af hoeveel bedels er aan de armband konden, denk dat het misschien ook wel een beetje afhangt van de lengte van de armband, ik heb maar een kleintje. (Mijn polsen zijn wel dun hihiihihi). Ik heb ook nog mooie bedels gezien een met muzieknootjes eraan en eentje voor moederschap en natuurlijk een van mijn sterrenbeeld (vissen).

@Pendrag, ik kan dat dus niet he.. een dier doodmaken ook al is het beter voor het dier. Kan je niet de nek omdraaien van die kip :cry:
    Ik ben trouwens ook weer gebeld voor een sollicitatiegesprek. Voor komende week. En dat bedrijf weet helemaal niet eens wat ze zoeken. Ze hebben bij het uitzendbureau 2 leuke cv's uitgezocht uit een hele stapel waaronder de mijne... ben dus benieuwd.

@Uschel, welcome back :D gewoon mee ouwehoeren he! Vinden wij wel gezellig. Je hoeft niet altijd te reageren hoor, je mag ook gewoon een update geven.

@Erna, ik heb ooit geprobeerd af te vallen met anders eten maar dat schoot echt voor geen meter op. Ik vind het ook heel knap dat het jou is gelukt!

@Marjanne, gefeliciteerd met je 100dagen oude zoon. En zoveel zoenen... die gozer kan later kussen dat wil je niet weten :)

Groetjes Daphne

10. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @runner nee ik maakte me eigen niet druk over die extra kilo's ik ben 19 kilo aangekomen en ik moet er nu nog 9 kwijt en wat kan er nou op tegen een wolk van een zoon en een prachtige dochter nou in ieder geval geen enekel kilo hoor :)

Ik zal is kijken of ik ook kan 2 juni het is wel heel vlakbij voor mij ik woon heel dichtbij bunnik dus 15 min vanaf hier.

En Jurek doet het inderdaad super ik hoop dat dat ook zo blijft in het begin dacht ik wel is heb ik nou een baby ik hoor hem nauwelijks maargoed ik mag zeker niet klagen ik heb een foto in mijn album gezet van hoe hij er nu uitziet

Groetjes maar weer

11. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    heey dames

wat gaan jullie toch snel met het reageren. als ik alle pagina's heb gelezen weet ik niet eens meer wat er allemaal geschreven is.

@liefje: wat erg van je nichtje. ik hoop dat ze die vent gaan vervolgen.

@uschel: leuk om met je kennis te maken

@erna: wat knap! ik moet eigenlijk 30 kilo afvallen maar ik heb nog geen stok achter de deur. :oops:

@marjanne: je ventje word overspoeld met liefde lees ik al wel. heerlijk al die kusjes voor hem

@pendrag: kan je niet de dierenambulance bellen of zo of er mee naar de dierenarts gaan? ik zou het ook niet kunnen om een beest te doden. je zei dat je geen scherp mes hebt misschien kan je het met een schep doen? (bah) :(

sorry voor degene die ik nog vergeten ben.

maureen is gister weer naar het cb geweest en heeft haar 2de reeks prikjes gehad. bij de eerste ging het nog goed maar bij de 2de gillen! zo dat ging echt door merg en been heen. daarna ging het eigenlijk wel goed. was de hele dag hangerig maar dat mag ook wel. vanmorgen bij het aankleden zag ik dat het plekje waar ze geprikt is erg rood en hard was. heb het een beetje gemasseerd maar ben ook bang om haar pijn te doen. ze wou niet op bed vanmiddag en had haar dus weer mee naar beneden genomen, eenmaal in mijn armen sliep ze weer. heb haar toen gauw in de kinderwagen gelegt en in de gang gezet, :) volgens het cb was dat rustiger voor haar dan in de kamer te blijven.

dus er staat geen paard in de gang maar een kind in de gang hihi ;)

liefs rianne

12. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ik hou gewoon van zoentjes geven :oops:
    en krijgen ;)

13. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @runner: is bij hetzelfde bedrijf. En nee, ik denk niet dat het wat wordt. Lijkt teveel op wat ik al gedaan heb. Wil echt wat anders. Maar een gesprek kan nooit kwaad!
    De kip is verdronken in een emmer water. Nek omdraaien van een vogel valt vies tegen, die draait uit zichzelf best ver in de rondte. Arme beest was zo in shock dat ie niet eens spartelde toen Ron haar onder water duwde. Zielig hoor.

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Pendrag, aaagghhh zielige kip.. maar moet wel weer lachen over het rondjes draaien van een kop van een kip.. (zie het helaas weer voor me)
    O ja, mijn bedels zijn verzonden.. YEAH! dus die zijn hier morgen of overmorgen wel.

@Marjanne, mag wel hoor, is niets mis mee met je kindje verwennen met kusjes geven :D

15. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hoera, Marije ook 100 dagen oud. :)

En net als der neefje Ted houd Marije ook van zoentjes krijgen en wij gelukkig erg van zoenen geven en lekker knuffelen.

We zijn een echt zoen familie :)

16. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    gadverdamme, krijg pijn in m'n buik als ik dat beeld voor me probeer te halen,
    maar niet doen dan he?!
    haha.

17. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    he getver, dat stukje van Pendrag had ik net nog niet gelezen, yakkie.
    Weet wel dat het zo is, maar ook mijn fantasie is te levendig.

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Zal in het vervolg niet meer zo expliciet zijn!

Heb vandaag ook eindelijk (schaam schaam) het formulier van de kinderbijslag ingevuld. Nu Ron vragen te posten! Dat vergeet ik nl. ook altijd.

19. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    ha ha ha
    lekker optijd :)

20. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @pendrag is wel de moeite hoor ik krijg er nu voor twee kun je aardig wat kleertjes voor kopen

Wie gaan er mee pendrag 2 juni?

Deel Deze Pagina