Wenniepenny, Lisette, Daphne en ik. Rianne als ze vrij kan krijgen. Verder nog niet van iedereen een reactie gehad....
@Pendrag, Maisy kan niet Ik heb vandaag de tpg koerier gemist grrrrr ze had de Pandora letters. En ik betwijfel of ik haar echt gemist heb maar ja... Volgens mij heeft ze gewoon niet aangebeld. Ben net wel weggeweest hoor, maar de post kwam nadat ik terug was. Nu moet ik ze gaan ophalen op het postkantoor en dat kan pas morgen. En dan mis ik weer de koerier voor andere dingen (euh.... de tpg heeft vaak paketjes voor ons hihihihi) ik wacht nog op de kinderstoel en op telefoons. Net naar het consultatiebureau geweest, Sam weegt nu 2870 gram dat is 570gram meer dan 2 weken geleden. En ze is 57cm (dat is 3,5cm meer dan 4 weken geleden). Haar hoofdje is 40cm. Ze heeft ook weer haar prikjes gehad en daar is ze nu eventjes vanaf. En over 1,5 mnd mag ik weer naar het cb voor de arts. Gisteren ben ik 's avonds nog even naar de huisartsenpost geweest omdat Sam wel heel erg aan het snurken was. Maar haar longen zijn gelukkig schoon dus het is gewoon een goede verkoudheid. Nou ik ga zo even lunchen. Doeiiiii
zo daphne, dat gaat ook hard! is ze nu ook al vetrolletjes aan het kweken? hihi. das balen dat je er niet was, voor je pakketje. of zou ze geen zin hebben gehad om dat pakketje mee te nemen...? vraagje? zit er goud in die bedels? dat je best wel een bedrag daaraan kwijt bent.. lijkt me nl wel erg leuk een bedel met de naam van je kleintje. eet smakelijk!
Er zit inderdaag goud in die letterbedels van Pandora. Ze zijn wel heel gaaf Ik vond minder ook goed, maar deze zijn gewoon het mooiste. En zo blijft het nog eventjes een complete pandora armband. En Sam begint nu bovenbenen te krijgen hihihihi.
Wow, wat groeit Sam lekker. Jammer dat je je pakketje nog niet hebt. Morgen is je armband vast een stuk mooier dan vandaag! Nu wel handig dat Sam een korte naam heeft. Ben je even wat voordeliger uit dan bij Jarissa, haha.
Hallo. Ik ben net nieuw en ik weet nog niet zo goed hoe alles werkt hier. Ik heb best wel grote borsten en ben bang dat ze nog groter worden tijdens of na mijn zwangerschap. Dus mijn vraag was Hoe veel verschilden jullie van cupmaat? Was dat maar 1 maat of 2 of misschien wel meer? groetjes, danielle
@Vitamin: welkom op dit forum! Je leert vanzelf de weg kennen. Wat je vraag betreft: kan ik je niet zoveel van zeggen omdat ik juist kleine borsten heb. Zijn tijdens mijn zwangerschap wel wat voller geworden maar scheelde geen cupmaat. Na de bevalling tijdens de stuwing was ik voor mijn gevoel heel even Pamela Anderson maar dat was maar een paar dagen. Bij mij is er dus weinig veranderd.
Ik ben weer lekker bezig geweest hoor. Had nogal een administratieve achterstand. En wat vind ik tot mijn grote schrik in de stapel? De contracten van het KDV. Die zijn dus nooit teruggestuurd. Heb ze gelijk gebeld maar ze namen niet op. Snel gemaild of er wel plek is voor Jarissa. Kreeg antwoord dat ik een bevestiging krijg zodra het contract daar is. Ben dus net even naar de brievenbus gelopen. Dom he?
nou nou pendrag, nog iets te laat terug gestuurd... schaam je! vitamin, ik ben van cup D naar cup F gegaan, dus ja, ze zijn enorm nu! hoop wel dat ze weer krimpen zodra ik stop met BV. ik heb hier een klein kereltje dat last heeft van de warmte. (wonen hier op 3 hoog met een plat dak) hij vertikt het om te gaan slapen. zat net 30 min. in bad, werd ik er weer uitgetrokken. waarom kan mijn vent nou niet eens even zelf voor die kleine zorgen?
@runner: dat klinkt heel bekend. Jarissa had vandaag ook last van de warmte. En papa's zijn soms toch niet zo handig. Tenminste niet als de mama's thuis zijn. Ik had woensdag met Ron afgesproken dat hij met Jarissa zou douchen en ik de hondenpoep uit de tuin zou opruimen. Mooie deal voor hem toch? Maar dan moet ik haar wel aangeven. Blijven wachten. Aanpakken, afdrogen en aankleden. Tja, dan kan ik net zo goed alles zelf doen!
hoi, bedankt voor jullie advies , ik heb het zo gedaan 3scheepjes nestle ha en 3 nutrilon, dat doe ik nu 1,5 dagen tot nu toe heeft ze geen last, kan dat nog komen? hoe lang zullen jullie de voeding zo mengen? mijn man is ook zo,als ik thuis ben vind hij het leuk om met haar te spelen en gek te doen,maar gaat het b.v. om stinkluiers is mama gauw weer aan de buurt. @vitamin, ik ging van c naar d groetjes uschel
pendrag, precies! zo gaat ons douche ritueel ook. tenminste als mijn vriend gaat douchen. als ik met ruben onder de douche sta dan moet mijn vriend hoog nodig een sigaretje roken buiten. en tegen de tijd dat meneer uitgeluld is met de buren is ruben alweer aangekleed echt, alle mannen zijn het zelfde!
Mijn man wilt juist graag met Marije onder de douche Speciale Papa - Marije tijd. Dan droog ik haar daarna af en kleden we haar samen aan
das het probleem ook niet mijn vriend vind het ook super om samen met ruben te douchen. maarr.... dat betekend wel dat ik er de hele tijd bij moet gaan staan en hem aan te geven/aanpakken/afdrogen en aankleden. ipv dat meneer dat zelf even doet. als hij er niet is moet ik het ook allemaal zelf doen.
@Uschel, ik zou het ca een week zo doen, een reactie uit zich meestal niet in 1 a 2 dagen. Als het een week goed gaat kun je er wel vanuit gaan dat het geen problemen oplevert!
Denk dat dat een voordeel is van een vaste PAPA-DAG! Zo leert papa het ook zelf uit te zoeken allemaal. (Die van mij wil dat juist heel graag trouwens.) Ik laat geeneens lijstjes achter met eet en/slaap tijden, hij volgt die dag gewoon ze eigen gevoel en dat werkt uitstekend. Vanavond uit eten en de kroeg in met vriendinnen, dus vanavond (én nacht!) mogen vader en zoon het ook samen uitzoeken! Haha
Papa kan het hier ook uitstekend zelf. Maar als ik in de buurt ben, is het toch veel handiger als ik help? Toch? Haha, het is een schat.
ik schaam me dood! vond het al een paar dagen stinken in de auto, maar geen idee waarnaar en waar het vandaan zou moeten komen. wil ik net de wagen weer in de achterbak gooien, werd die geur nog 10x zo erg. bleek er nog een bakje met erwtensoep! in te staan! smerig die zooi! ale: heb 'm maar zonder te openen in de container gegooit. mijn vader heeft voor zijn vakantie de vriezer leeggehaald en mij die troep meegegeven voor mijn vriend, straal vergeten!