hahaha, dat hoeft niet perse hoor! als jij er niet gelukkig mee bent, misschien je mannetje wel, haha maar ben je al zwanger dan?
@runner: lekkere actie! Haha, ben blij dat ik niet de enige ben die dat soort dingen heeft. Erwtensoepje zal wel niet meer zo lekker zijn geweest nee. Jarissa had vandaag veel last van het weer. Het was hier benauwd warm. Ze was mee winkelen. Heb een nieuwe broek en 2 shirtjes gekocht. Kan ik in ieder geval een beetje netjes naar kantoor. Pas echt nog helemaal niets. Na de laatste fles Jarissa heerlijk in de tummy gehad. Feestje! Daarna bleef ze wel erg hangerig. Dus toch nog maar een fles gegeven en nu slaapt ze heerlijk voldaan!
Ik heb een nieuw speeltje.... De Nokia N95, zoooo'n gave telefoon. En kan onbeperkt internetten. Dus kan overal internetten, dit had ik in het ziekenhuis moeten hebben. @Pendrag, hier begint Bakker echt wel haar werk te doen hihihi. Vanochtend stiekem gewogen en in totaal nu 1,5 kilo. Ben benieuwd wat de weegschaal maandag zegt. Afgelopen maandag hield ik vocht vast waardoor het gewicht gemeen was (maar 2 ons eraf maar in werkelijkheid was er 800gr af).
Zo Daphne dat schiet op! Goed hoor! Mijn mannetje doet het meeste zelf , maar ik vind het juist zo leuk om Ted weer af te drogen en te tuttelen. Dus als we samen zijn doe ik dat, ben ik alleen dan doe ik alles natuurlijk en als mijn mannetje alleen is doet hij alles. Hij wilt ook wel alles doen als ik moe ben ofzo. Ook ik laat niets achter als ik moet werken, mijn mannetje doet het zelf wel. Denk ook niet dat hij daar blij van wordt als ik alles voorkauw. (Mijn mannetje is net als Ted redelijk eigenwijs... van wie zal Ted het toch hebben?!? )
hoi hoi - mooi he die pandora armbanden, ik heb er twee, vind ze super mooi en hetrammelt en blinkt, is wel een idee om volgend jaar te vragen de naam RIK met goud erin, leuk idee (ik word 30 dus misschien krijg ik mijn manneke zo ver) en ja jarissa wordt al een stuk langer en moeilijker. - mooi om te zien he die papa's met de kleine ik geniet er ook van. Van de week belde ik naar huis (had nachtdienst) zegt mijn man je moet nu naar huis komen, ik vroeg hoezo, hij begon te lachen, nou Rik heeft een poepbroek hahaha dat kan hij dus mooi zelf oplossen. Rik vindt ook heerlijk met papa onder de douche, maar de tummy is denk ik zijn grootste favoriet, hij heeft er inmiddels zijn tenen in ontdekt. - Met pinksteren wordt Rik gedoopt, helaas slecht weer, dus moeten we binnen zitten ,ach komt goed - Rik doet het momenteel echt heel goed, heeft gisteren maar 4 voedingen gehad (heb bij de laatste voeding wel 7 schepjes gegeven) hij weegt inmiddels ruim 7 kilo dus kan wel wat hebben. Vanmorgen om 9 uur heb ik hem wakker moeten maken hahaha wat een luie Rik. - dadelijk Rik naar de oppas brengen want ik heb een late en mijn man werkt ook op zaterdag. Nu ligt hij heerlijk te slapen fijn om te horen dat het met jullie kids ook helemaal toppie gaat liefs fredje
Hier al een poosje 4 flessen. Wel allemaal met 7 schepjes. Jarissa heeft net fles 2 op en ligt nu lekker op schoot een volle poepluier te produceren..... @Wenniepenny: wil je voor 5 personen reserveren?
Hoi dames! Het is rustig hier Gisteren toch zulk leuk nieuws gehad Vriendin van mij is zwanger! Ze is 03-02 uitgerekend..bijna een jaar later als ik Vond het zo grappig!
Meestal in het weekend rustig hier. Leuk nieuws Judith! Hoe is het met jou? Wij gaan zo met drie meiden naar de manege, ponyrijden. Ben benieuwd.
Met mij gaat het af enaan.. Ik ben aant afbouwen met de kalmeringstabletten (Alprazolam) omdat die erg verslavend zijn Ik merk wel dat ik weer meer last heb van 'angstig' gevoel De antidepressiva(Sertraline) begint zijn werk te doen maar nog niet voldoende. Waarschijnlijk word die dosering ook hoger. Even afwachten volgende evaluatie.. Sebas had afgelopen week halve dagen zorgverlof en komende week ook nog. Daarna is het afgelopen en gaat ie weer hele dagen aan de slag. Als het goed is werken mijn medicijnen dan ook optimaal.. Per 1 juli verandert Sebas van baan en issie Network Engineer bij Databyte Hij heeft er erg veel zin in! Met Kian gaat het super! Hij heeft nu echt een slaapritme van 2 lange dutten overdag en 's avonds tot de volgende dag Hij krijgt nog 5x180+. Ik heb 4x geprobeert, maar dan komt ie ipv 's morgens vroeg (tussen 6 en 7) om een uur of 5 Hebben jullie al zomervakantie plannen? Wij blijven dit jaar thuis. Voorgaande jaren gingen we in een stacaravan in Frankrijk. Sebas heeft z'n zomervakantie nog niet vastgelegd ivm z'n nieuwe baan. De meiden zijn allebei jarig in de zomervakantie (28 juli en 4 augustus). Vanmiddag F1 kijken De GP van Monaco Ja das echt mijn ding hoor Veel plezier met ponyrijden Pendrag!
Je bent in ieder geval op weg naar je beter voelen Judith. Zal inderdaad nog wel even duren maar er gebeurt in ieder geval wel wat! Fijn dat de nieuwe baan van Sebas doorgaat. Leuk hoor, feliciteer hem als je wilt. Kian loopt echt voor op Jarissa. Jarissa zit dan wel op 4 flessen maar heeft nog echt een ander slaapritme. Soms is ze van voeding tot voeding wakker (maar niet altijd tussen dezelfde flessen), soms doet ze twee dutjes tussen 2 voedingen in (1 meteen na de fles, dan even spelen en vervolgens nog even slapen) en soms doet ze 1 dut tussen de flessen in. Het enige dat echt constant is nu, is dat ze tussen de laatste en de eerste fles 12 uur slaapt. Heerlijk. Vrijdagavond had ze haar laatste fles om 9 uur. Heb haar gisterochtend wakker moeten maken om 9 uur omdat we weg moesten. Ze ligt nu heerlijk met haar papa op de bank. Ponyrijden was leuk. Cheyenne was op een manegepony, die heb ik les gegeven. Rons oudste dochter ging op onze eigen pony. Die moest echt even wennen. In galop ging het even mis en toen lag de jongedame hup in het zand. Gelukkig valt ze niet van hoog en was er niets aan de hand. Hier nog geen vakantieplannen trouwens. Misschien een weekendje naar Limburg. Dan met 2 kids. We zien nog wel.
Wij gaan in oktober een midweek naar hof van saksen. En verder geen plannen hier. Toen Sam geboren was wisten we al dat we niet op vakantie zouden gaan. Wel gaan we nog een weekeinde met z'n tweeen weg als ik het kan dat hebben we heel hard nodig. Wij gaan hier eerst de tuin bestraten (volgende week) en dan koop ik misschien een opblaasbaar bubbelbad voor in de tuin Alleen ben beetje bang dat de katten het slopen net als met ons zwembad 2 jaar geleden. (ook zo'n grote die iedereen tegenwoordig heeft) Nou ik ga even een tomatensoepje maken, daar heb ik zin in
Sam doet van die zelfde slaapjes als Jarissa, de ene keer (zoals nu) slaapt ze van voeding naar voeding (maar wordt dalijk wakker gemaakt omdat mijn schoonbroer NU iets moet ophalen) en de andere keer twee keer tussen de voedingen (want eten is vermoeiend ) en soms maar een heel kort dutje.
judith, gefeliciteerd met de nieuwe baan van sebas! ben helemaal kapot! gister mijn vriend z'n verjaardag gevierd voor vrienden. om 3 uur gingen de laatste weg en om 10.30 vanmorgen stonden de eerste weer voor de deur... nu moeten we nog eten, heb alleen geen zin meer om wat klaar te maken. daphne, ik heb bij www.gratiz.nl een opblaasbaar zwembadje besteld, of zoek jij een luxere uitvoering?
@daphne waar heb jij die bedel besteld van pandora ik kan namelijk geen bedels vinden die ze willen graveren. @judith sterkte meid en fijn dat je mannetje een nieuwe baan heeft Nou ben gisteren begonnen met een bordje pap geven hij vondt het wel wat ik weet het is wat vroeg maar vroeger kregen ze al met 3 maanden fruithapje en pap en Jurek zit al over de 6 kilo en ook al op 4 voedingen en hij doet het er super op dus. En ik denk dat hij er ook aan toe is hij smakt namelijk de hele dag op zijn handjes en dat doet hij ook na de voeding dus honger is het niet want hij is verder super tevreden. Nou groetjes maar weer en nog een fijne pinksteren
erna, het zijn ook geen bedels die je zelf kan laten graveren maar al standaard zijn. kon zo snel niet een voorbeeld ergens vinden. wat ik wel vond was een schakel waar je een foto in kunt laten graveren en niet duur ook. misschien ook een leuk idee? (jammer genoeg is moederdag alweer voorbij, hihi) http://www.mypiercing.nl/bijouxshop/ind ... &cPath=120
Daan had vannacht een hele lang nacht. Hij was gisteravond heel laat voor de vroege avondvoeding, pas om 21.30 uur. Ik heb toen besloten om hem om 23.00 uur niet meer wakker te maken, en prompt sliep hij door tot 08.00 uur vanmorgen. Hij heeft dus gisteren 4 voedingen gehad i.p.v. 5, dat komt tegenwoordig steeds vaker voor. Hij drinkt veel effectiever tegenwoordig, een poepluier heeft hij nog maar 1 keer in de zoveel dagen i.p.v. elke dag. En ineens vindt hij de tv geweldig, als die aanstaat zit hij echt met zijn ogen vastgeplakt aan het beeld. Hij kan ook weer nieuwe dingen zoals zijn koppie optillen als hij op zijn buik ligt, met twee handjes iets vastpakken en schaterlachen. Leuk hoor! @erna1974: Hoi Erna, leuk om je hier weer te lezen! Fijn dat het goed gaat met jullie! Over fruithapjes of pap: daar wil ik mee wachten tot na het eerste halfjaar. Ik heb me laten adviseren dat dat beter is als er veel allergieën in de familie voorkomen. Betekent op zijn handjes smakken dat een kindje aan iets nieuws toe is? Dat doet Daan namelijk ook heel vaak. Lijkt me gezellig als je mee gaat lunchen aanstaande zaterdag! @Pendrag: Woensdag had Daan gelukkig geen last meer van zijn prikjes, wel heeft hij op het kdv van 08.30 tot 12.00 uur geslapen . Kennelijk had hij dat nodig. Als Daan een snotje in zijn neus heeft, hoef ik er niet van te kokhalzen als ik het weghaal. Wel als hij een flinke poepluier heeft geproduceerd. Over het douche-ritueel: mijn man vindt het heerlijk om met Daan te douchen. Bij ons gaat het hetzelfde als bij jullie, maar dat moet ook wel. Wij hebben in onze badkamer namelijk geen plaats waar we Daan even kunnen neerleggen. Maar ik vind het niet erg hoor, ik vind het altijd wel leuk om toe te kijken als vader en zoon aan het douchen zijn. En daarna droog ik Daan af en masseer hem lekker met baby-olie. Ik zal morgen Rhijnauwen reserveren voor 5 personen, en de informatie hier op de lijst zetten. @uschel: Hoi Uschel, fijn dat jij er ook weer bent! Huilerig, hangerig, humeurig: klinkt alsof Malou een sprongetje heeft in haar ontwikkeling. Moet je maar eens opletten of ze weer nieuwe dingen kan. @runner: Wazig verhaal van die vrouw in de supermarkt zeg. Dan doe je toch iets verkeerd als je niet weet van wie je zwanger bent . Daan had vorige week ook heel veel last van de warmte, was veel wakker en sliep overdag onrustig. Goede aktie, die erwtensoep zolang in de auto laten staan ! @Marjanne: Hier ook een klein meneertje dat veel kusjes van ons krijgt, er is toch niets heerlijker dan lekker te knuffelen met je kindje ? @Vitamin: Van harte welkom! Ook moeder geworden in februari of... ? Uit je bericht maak ik op dat je zwanger wilt worden of bent. Misschien kun je je vraag beter dan stellen in het onderdeel 'Zwanger worden'in plaats van bij de februari-mama's. Ik ben in ieder geval van cup C naar cup F gegaan , en die heb ik nog steeds omdat ik borstvoeding geef. Ik vind het persoonlijk wel gaaf hoor, zo'n mooi decolleté. Mijn man vindt het super! @Cellie: Mijn man heeft op maandag zijn papa-dag, en hij vindt het geweldig! Het enige wat ik doe is van tevoren genoeg flesjes moedermelk laten ontdooien, voor de rest zoekt hij het maar lekker zelf uit met Daan. Ging het goed vrijdagavond en -nacht? @daphne78: Leuk hoor, een nieuw speeltje! Ik heb ook een nieuwe telefoon, maar een hele simpele (Nokia 1600). Ik doe er toch niets anders mee dan bellen of sms'en, dus al die fratsen hoeven er niet op te zitten. @fredje8: Gefeliciteerd met de doop van Rik! @Judith75: Wat fijn voor je vriendin dat ze zwanger is, en leuk dat het ook een februari-mama wordt! Wat vervelend dat jij nog steeds zo'n last hebt van je ppd. Leuk, Sebas heeft toch de nieuwe baan aangenomen. Hopelijk bevalt het hem! Daan slaapt ook steeds minder overdag, hij is tussen 1,25 en 2 uur wakker (voeding inbegrepen). De tijd tussen de vroege en de late avondvoeding wordt ook steeds korter, dus dat kan op een gegeven moment één voeding gaan worden. Groetjes, Wendy
Hallo meiden, Hier een beetje een dip. Ik was toch weer aan het werk en een opleiding begonnen. Nou nu doe ik dat 2,5 week en het ligt me dus helemaal niet. Heb dus na veel erover praten met mijn vriend besloten ermee te stoppen. Ik baal ervan! Had er zo veel zin in. Alles is nu een beetje te veel, nieuw huis, babietje, nieuwe/geen baan, pfffff. En nu heeft Sofie vanmorgen in mijn oog gekrabbelt. Heb een kras op mijn oogbol. Alles is helemaal opgezwollen en ik zit al de hete dag te tranen, echt pijnlijk. Heb penicilinekuur gekregen, die moet ik een week volhouden, kan ik een week mijn lenzen niet in, k*t.....Nou moet ik morgen dus op mijn werk gaan vertellen dat ik weg ga, eng hoor. Zo dat lucht op zeg. Met Sofie is alles toppie verder! Groetjes Lisette
Tjee Lisette, dat is zeker balen! Ben blij dat het forum je een beetje oplucht! Judith, gefeliciteerd met de baan van Sebas! Leuk hoor
AUW lisette, dat moet zeer doen! succes vandaag op je werk. ruben ligt nu nog steeds te slapen vanaf 21.30 gisteravond.... luilak wendy, lekker he een nachtje doorslapen. vanaf wanneer kan daan gericht dingen pakken? ruben doet dat nog helemaal niet, die heeft pas sinds een paar dagen door dat ie zelfs handjes heeft. wel balen hoor dat ik niet mee kan naar de lunch. als het bevalt en het komt nog een keer voor ga ik zeker mee. heb ook niet zo'n zin in dat vrijgezellen feest. gaan in zoetermeer wandbeklimmen en sumoworstelen daarna een BBQ en s'avonds stappen daar. heb ook nog geen idee hoe ik dat moet doen met kolven...